Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איזה קסם? איזה יופי?? איזה בהמה??? :shock:

 

בלי לפגוע, אחד מהרכבים האמריקאים שמפגינים בצורה הברורה ביותר את הסיבה שתעשיית הרכב האמריקאית הגיע לאן שהגיע.

 

אין שום תחום שקשור לרכב שבו הוא מצטיין, כלום!

 

נהגת פעם בקאפריס?

 

 

אני נהגתי, ספינה שמשייטת על טורים נמוכים ובלימת זעזועים מעולה,

כיסא נהג שלא נופל מהכורסא אצלך בסלון, וחפות כמעט טוטאלית מתקלות,

הייתה לאבא שלי כזאת, שברולט קאפריס 1993, מנוע 5.7 מוזרק TBI (מנוע כמו שלי כיום)

גיר TH700 ארבעה הילוכים, - הרכב היה בהמה, אני זוכר בתור נהג חדש את הפתיחות

שלי איתו, - פתח יותר טוב מBMW 320 (ניצחתי עם הקאפריס בתחרות פתיחות מול נהג הבימר)

הרעש של הפילטר הפתוח, ואגזוזי ה"פרי פלאו" גרמו לי להתאהב באמריקאיות,

 

כמעט כל הרכבים שלי היו תוצרת צפון אמריקה, - אחדים היו יפאנים, ואחת הייתה אירופאית,

אין לאמריקאית תחליף, לא לנוחות ביחס למחיר, לא לעוצמה ביחס למחיר, ולא באמינות ביחס למחיר,

ואני יודע את זה על הGMC שלי

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אולי יש ל 5700 הרגיל 260 כח סוס . אני עשיתי בדיקה ואמרו לי שיש 330 כח סוס.. זה מנוע של קורבט.. מי יכל לעזור לי עם הכתבה.. וגם אם יש לו 260 כח סוס אז איך לקחתי יגואר עם 300 סוסים ו BMW 335 גיר רגיל ו BMW 645 שיש לה 330 סוסים איך זה יכל להיות ?

קפריס LT-1..אמריקאית עם שרירים:roflmao:

פורסם
אולי יש ל 5700 הרגיל 260 כח סוס . אני עשיתי בדיקה ואמרו לי שיש 330 כח סוס.. זה מנוע של קורבט.. מי יכל לעזור לי עם הכתבה.. וגם אם יש לו 260 כח סוס אז איך לקחתי יגואר עם 300 סוסים ו BMW 335 גיר רגיל ו BMW 645 שיש לה 330 סוסים איך זה יכל להיות ?

 

גם אם יש לך 330 סוסים קשה לי להבין איך אתה "לוקח" BMW 335(איפה מצאת אחת ידנית) ובטח שלא 645.

פורסם
גם אם יש לך 330 סוסים קשה לי להבין איך אתה "לוקח" BMW 335(איפה מצאת אחת ידנית) ובטח שלא 645.

 

התבלבלתי.. 535 ידנית מהישנות עם 220 כח סוס.. שהיא גם הרבה יותר קלה וגם גיר רגיל.. ו645 עד 120 לקחתי אותו ואז הוא עבר אותי אולי ב 3 מכוניות כי אני מוגבל עד 170

קפריס LT-1..אמריקאית עם שרירים:roflmao:

פורסם

לפני שנים ראיתי אימפלה SS למכירה ואפילו דיברתי אתו לפי מה שזכור לי הוא אמר שהיא לא חוקית משו כזה או על המנוע שהוא לא חוקי אני לא זוכר בדיוק אבל מאז נעלמה

קפריס LT-1..אמריקאית עם שרירים:roflmao:


×
×
  • תוכן חדש...