Jump to content

ירון קצין

  • הודעות

    25
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירון קצין

  1. יש גם של מועדון 5 בנשר אבל של ישנות .. זה גם יפה
  2. שלום חברים .. רציתי לדעת אם קיים מפגשים של המועדון גם בצפון ואם כן מתי שאוכל להגיע
  3. לפני שנים ראיתי אימפלה SS למכירה ואפילו דיברתי אתו לפי מה שזכור לי הוא אמר שהיא לא חוקית משו כזה או על המנוע שהוא לא חוקי אני לא זוכר בדיוק אבל מאז נעלמה
  4. התבלבלתי.. 535 ידנית מהישנות עם 220 כח סוס.. שהיא גם הרבה יותר קלה וגם גיר רגיל.. ו645 עד 120 לקחתי אותו ואז הוא עבר אותי אולי ב 3 מכוניות כי אני מוגבל עד 170
  5. אתה יוודע לי אמרו ב UNI שהרכב הזה היה של השייח בערב הסעודית ככה רשום להם במחשב ובכתבה רשום אחרת .. גם בנוגע לכח סוס.. כי קרעתי מלא מכוניות שיש להם 300 כח סוס ולי אמרו יש 330 סוסים
  6. כי ראיתה שמישהו רשם עלייה בהתחלה ואני ידעתי שמדובר על שלי כי רק לי יש אותה...פשוט היה מישהו ששאל על אימפאלה SS והוא רשם שיש LTZ 1 בארץ ויש עלייה כתבה והבנתי
  7. ואייי מה זה תודה רבה לך
  8. אתה יכל לעזור לי בכתבה מאיפה אני מביא אותה?
  9. אולי יש ל 5700 הרגיל 260 כח סוס . אני עשיתי בדיקה ואמרו לי שיש 330 כח סוס.. זה מנוע של קורבט.. מי יכל לעזור לי עם הכתבה.. וגם אם יש לו 260 כח סוס אז איך לקחתי יגואר עם 300 סוסים ו BMW 335 גיר רגיל ו BMW 645 שיש לה 330 סוסים איך זה יכל להיות ?
  10. מי יכל לעזור לי להביא את הכתבה על הרכב שהבחור פירסם?
  11. אף אחד לא יכל לעזור?
  12. מאיפה אני מביא את הגיליון מס 11 פבוראר 2000 על שברולט קפריס?
  13. האוטו אצל אבא שלי 9 שנים ועכשיו אני קניתי אותו ממנו. רכב חזק מאוד, בנגיעה קטנה של הגז זורק תחת.
  14. אז בוא שים אלף שקל ובוא לבדיקה. רואים שאתה לא מבין. יש לי מנוע LT 1 עם 350 סוסים.
  15. לי יש את הקפריס LTZ זה היה של השייח הערב הסעודית דגם מיוחד במינו עם 350 כוחות סוס מודל 95
×
×
  • תוכן חדש...