לפני שנים ראיתי אימפלה SS למכירה ואפילו דיברתי אתו לפי מה שזכור לי הוא אמר שהיא לא חוקית משו כזה או על המנוע שהוא לא חוקי אני לא זוכר בדיוק אבל מאז נעלמה
התבלבלתי.. 535 ידנית מהישנות עם 220 כח סוס.. שהיא גם הרבה יותר קלה וגם גיר רגיל.. ו645 עד 120 לקחתי אותו ואז הוא עבר אותי אולי ב 3 מכוניות כי אני מוגבל עד 170
אתה יוודע לי אמרו ב UNI שהרכב הזה היה של השייח בערב הסעודית ככה רשום להם במחשב ובכתבה רשום אחרת .. גם בנוגע לכח סוס.. כי קרעתי מלא מכוניות שיש להם 300 כח סוס ולי אמרו יש 330 סוסים
כי ראיתה שמישהו רשם עלייה בהתחלה ואני ידעתי שמדובר על שלי כי רק לי יש אותה...פשוט היה מישהו ששאל על אימפאלה SS והוא רשם שיש LTZ 1 בארץ ויש עלייה כתבה והבנתי
אולי יש ל 5700 הרגיל 260 כח סוס . אני עשיתי בדיקה ואמרו לי שיש 330 כח סוס.. זה מנוע של קורבט.. מי יכל לעזור לי עם הכתבה.. וגם אם יש לו 260 כח סוס אז איך לקחתי יגואר עם 300 סוסים ו BMW 335 גיר רגיל ו BMW 645 שיש לה 330 סוסים איך זה יכל להיות ?