Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב.

 

ברור שהאימפלה הישנה יותר המוצגת לעיל, הרבה יותר יפה מעניינת ומושכת את העין מאשר האימפלה 2004 נניח.

זאת בעיקר לאור העובדה שארצנו מלאה באימפלות מסוג זה(לא בגרסה זו עד כמה שידוע לי).

והיא באמת לא יקרה.

אבל תעשו את חישוב ההובלה לארץ יחד עם המיסים לרכב בצב מעולה, ותראו שזה מתיש כלכלית.

 

אני ממש לא מבין את בגירה.

איך אפשר לומר שהרכב הזה לא יפה ולא כלום ?! עניין של טעם, אבל.... נו באמת !:wink:

קסם יש.

עוצמה יש.

בהמתיות יש.

 

ולא לחובבי 106 ראלי :x !

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קח קורקינט (דוגמא לא טובה כי ללא ספק יש לקורקינט אחיזה הרבה יותר טובה מקפריס), תתקע בו איזה מנוע שאתה רוצה ותתחיל לשכנע את עצמך עד מחר שיש לך בהמה עם קסם.

 

בסופו של יום, יש לך חתיכת קרש שמסוגלת לזוז מהר בקו ישר בלבד.

 

בא נגיד שיש לתעשיית הרכב האמריקאית כמה רכבים שהיא יכולה קצת יותר להתגאות בהם מאשר הקרש גיהוץ המגוחך הזה.

 

גילוי נאות, לא נהגתי ולא הייתי מעולם בתוך אימפלה SS אבל נהגתי מספיק בקאפריס ויש לי מספיק נסיון בשיפורים בשביל לדעת שאם לוקחים בדיחה מוטורית ושמים לה בולמים משודרגים ומנוע חזק, לא מקבלים אוטו טוב, מקסימום מקבלים בדיחה מאוד מאוד מסוכנת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פתאום נזכרתי שאם זה הסגנון שלך, אז שכשעבדתי בליאו גולדברג, אי שם בתחילת שנות ה 90, טיפלנו בלא פחות מ 3 ביואיק לה-סברה גודשות (אורגנליות כמובן, הדגם עם מגדש העל).

 

מעניין איפה הן היום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

די, לא יפה, אל תסתלבט סתם!

 

המנוע החזק והבולמים שהם גנבו ממחסני המשטרה הפכו את הרכב, איך כינו את זה? למהנה לנהיגה :shock:

 

בטח מהנה בערך כמו ההגזמה האמריקאית לכיוון אחר שנראית ככה:

 

9192gmcs.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ובכל זאת, יש FUN לא מבוטל מהנהיגה בדינוזאורים האלו - העשן מהצמיגים, המומנט העצום והנסיעה החלקה והסופר שקטה.

נהיגה ממש ? כדאי לחפש במקום אחר.

האמריקאי הממוצע לא חיפש במכוניתו מאום זולת עוד שעת שינה, ואת זה דור המכוניות הללו סיפקו היטב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא ראיתי בארץ אימפלה SS מהדגמים האחרונים..

 

אני חושב שאתה מתבלבל עם המונטה קרלו SS

קיימת אחת שחורה שמרבה להסתובב באיזור ת"א..

מהממת עם מנוע חזק וצליל אמריקאי בריא:)

 

ממש לא הייתי מתנגד לאחת כזאת8)

Chevrolet-Monte_Carlo_SS_2004_1024x768_wallpaper_05.jpg

Chevrolet-Monte_Carlo_SS_2004_1024x768_wallpaper_06.jpg

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

מבחינתי הקסם של הקפריס היא בדיוק הבינוניות שלו.

זה רכב כל כך מרשים, כל כך גדול וכל כך בינוני, שממש משעשע אותי הרעיון של רכב כזה גדול שלא באמת עושה את העבודה.

 

זה מגוחך ואבסורדי, ואת זה אני אוהב ברכב.

 

מצד שני, יש לי וולוו 740 ואני בונה על 940 לשנה הבאה, אז הטעם שלי ברכבים גדולים ועצלנים הוא מוזר.

פורסם

ראיתי סרט והיה מעניין אותי איזה רכב זה שהיה המרכזי בסיפור.

עכשיו עניתם לי על השאלה תודה, הסרט המדובר עמוק בבוץ / Waist Deep לא רע בכלל ולמי שאהב את הרכב הנ"ל כמוני כדאי לצפות

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
לא נהגתי ולא הייתי מעולם בתוך אימפלה SS אבל נהגתי מספיק בקאפריס .

 

עוד פעם, אתה לא מבין אין שום קשר בין אימפלה SS לקפריס חוץ ממראה חיצוני וגם בו יש שינויים.

לגבי האחיזה הגזמתה ברמות, נכון זה לא רכב ארופי או יפני שהם מפלצות אחיזה, אבל SS לא מה שתיארתה פה, וכן יש לה כוח יש לה מנוע של קורבט הישן (נראה לי C4) ולרכב הזה היו קוראים קורבט עם 4 דלתות, כן זה לא פורשה או משהו בסגנון אליו אתה מנסה להשוות.

תתחשב במחיר שמכרו את האוטו הזה והביצועים שאתה מקבל (גם אם זה בעיקר בקו ישר) זה עדיין שווה את המחיר, וזה אחת היתרונות, רכבים אמריקאיים זולים בהרבה מארופאים ויפניים אבל תמיד אפשר לשים מנוע V8 6 ליטר 200 כוח סוס וזה יספיק, הרי כולנו יודעים שמנוע V8 200 כוח סוס זה לא אותו דבר כמו I4 200 כוח סוס.

פורסם

תראו.

אף אחד לא בא להשוות רכבים אמריקאיים אמיתיים שכאלה לרכבי הספורט החצופים שיש לרבים מבני הפורום.

דעו, שגם אני לא הייתי מתנגד לנהוג ברכב חצוף שכזה.

אבל אם הייתה לי בחירה, נניח שהיו נותנים לי במתנה - כך שלשיקול העלות אין משקל, אז הייתי לוקח את האימפלה SS

ממודל 96. נכון הרכב ענק, כבד, אולי איתו לא הייתי בוחר לעלות לרמת הגולן מחמת גדר... או שדווקא כן:twisted:

שזה דרך מצויינת לרכבים החצופים.

 

אבל חייבים להבין, שהמומנט האדיר שמאפשר לך לנהוג בסל"ד של לא יותר מ2000.

נסיעה על 100 קמ"ש בסל"ד של כ1700. את זה לא מצאתי ברכבים החצופים.

 

אני גם אוהב לקחת פניות מהר. אבל באמריקאי אני מוצא את ההנאה ביציאה מהסיבוב נניח, וברכב כמו שיש... נו מה לעשות שיש לי עכשיו - פורד פוקוס 2004, אני מוצא הנאה גם בכניסה לסיבוב.

 

אבל עדיין, מבחינתי, אמריקה לוקחת ובגדול.

נכון, ההנאות שונות.

 

מילא אם היו מתיימרים להתחרות באותו סגמנט.

 

ובגירה - מה הקסם ?

דווקא כי זה רכב כ"כ גדול וכבד מאד, ושהוא יכול להאיץ כ"כ חזק ומהר לגודלו.

תביא מנוע וגיר של רכב מעצבן קטן וזריז ושים באמריקאי.

אני כבר אביא לך מגנט חזק שיעזור לאסוף את החלקים מהכביש:lol:.

 

איש איש וכייפו (הכיף שלו).

 

אחרי הרבה בעיות עם הלומינה LTZ שלי, מכרתי אותה, ואני כ"כ מתגעגע:cry:

אבל לא מצטער, כי נמאס לי לקנות אותה שוב במוסך.(אני מאמין שרכבי היה מקרה קיצוני ולימוני משהו)

פורסם

תראו מה מצאתי !!!

איזו צביטה בלב !!!!!!

 

עריכה - לוקח זמן רב לסרט לעלות משום מה. סרטון גדול.

הורדתי אותו אלי למחשב אם מישהו רוצה שאשלח לו (60+ מגה אם אני זוכר נכון).

פורסם
איש איש וכייפו (הכיף שלו).

 

מסכים לחלוטין ומקובל בהחלט.

 

דרך אגב, פתאום מצאתי את זה, מעניין?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

דרך אגב, פתאום מצאתי את זה, מעניין?

 

מעניין מאוד אפילו, אך באותה מידה מאכזב, רציתי לקנות את זאת ספציפית אך העובדה שהוחלף מנוע + סופרצ'ארג'ר כבר מס

 

פעמים מעידה על משהו, לאחר בירור גיליתי שהדגם המוגדש של שנתון 92-95 הוא חולה כרוני... :cry:

 

ודרך אגב הבעלים מעיד על בעיה בקראנק...:?(גם כתוב), אבל אם אפשר להחליף למנוע של 96 והלאה, זה יותר שווה(240 כ"ס

 

מול 205כ"ס), אני הלכתי על היותר סולידי- SSE אותו פאר ונוחות בלי הבעיות של הסופרצ'ארג'ר...

 

ומאז אני בעננים.8)

חולה רוח - תמיד עם חלון פתוח...


×
×
  • תוכן חדש...