Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה.

 

13,000 לרכב הזה זה לא נורא.(תלוי מה מה מחירון)

אם יש בעיית קראנק בלבד וכל השאר תקין, והבעיה לא נובעת מהתחממות יתר... אז אולי שווה לטפל בזה.

ואז אתה זוכה ברכב משו משו.

 

אבל אם היה התחממות, אז כבר עדיף להחליף מנוע.

 

 

אגב רכב שהחליפו לו מנוע כמה פעמים זה לא מעיד דווקא על בעיה.

כי ודאי המנוע הוא מפירוק או ייבוא.

לא ניתן לדעת את המצב של המנועים האלה.

לא אחת יכול לקרות מצב שמנוע שנתנו לך היה נפילה.

אצלי בזמנהו עם הלומינה LTZ הביאו מנוע שהמוסך פסל מייד ומנוע אחרי זה הי הטוב.

ויומיים אחרי זה, נפרצה הסעפת יניקה עליונה.(לא סוף העולם כל עוד אתה נותן למנוע להישאר בתרדמת ולא מעיז להניע)

 

בקיצור. הפתעות.

 

מה שכן, מומלץ לשים בצד 15,000 לתיקונים.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו הוא הסכים לרדת למחיר נורמאלי,:wink:

 

בהתחלה זה היה 55000:shock: ש"ח אח"כ 35000 הייתה תקופה של 20000+- ועכשיו הוא מתפשר על 13000:roll:

 

חשוב לציין שהוא מפרסם כבר למעלה מ 8 חודשים ומצב הרכב לא השתנה...(מכאנית כמובן:lol:) אבל כמו שאמרתי

 

עדיף להביא מנוע מוגדש של שנתון מתקדם יותר (96-99), וכמובן גם את הגיר המתאים ( HD ולא ה E שישנו ברכב הזה)

חולה רוח - תמיד עם חלון פתוח...

פורסם
עכשיו הוא הסכים לרדת למחיר נורמאלי,:wink:

 

בהתחלה זה היה 55000:shock: ש"ח אח"כ 35000 הייתה תקופה של 20000+- ועכשיו הוא מתפשר על 13000:roll:

 

חשוב לציין שהוא מפרסם כבר למעלה מ 8 חודשים ומצב הרכב לא השתנה...(מכאנית כמובן:lol:) אבל כמו שאמרתי

 

עדיף להביא מנוע מוגדש של שנתון מתקדם יותר (96-99), וכמובן גם את הגיר המתאים ( HD ולא ה E שישנו ברכב הזה)

 

תאמין לי. אלה הכי מעצבנים.

אני זוכר עוד "כשהייתי צעיר" וחיפשתי רכב אמריקאי ישן וטוב (שנות 70 עד תחילת 80) והגעתי לכל מיני רכבים בינוניים

ובעלי הרכב רצו סכומים מגוכחים כמו שאתה הזכרת. כאילו שיש להם איזה רולס רויס מודל 1930 ...

 

ולא אכפת להם שבסוף הרכב מעלה חלודה ואפילו עציץ כבר אי אפשר לעשות ממנו.

הייתי כותב שיתקעו עם הרכב כמו עצם בגרון, אבל לא. חבל על הרכב שהוא עוד שווה משהו.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הLTZ הגיעה עם 200 כ"ס , אם זה מנוע LT1 (מה שלא היה בLTZ) - אז זה 260 כ"ס (בגירסאת 9cp , זו גירסא מוחלשת של המנוע הנ"ל , לא ממש מה שיש בקורבטים).

ה350 זה הנפח של המנוע בCI , לא הכ"ס.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
הLTZ הגיעה עם 200 כ"ס , אם זה מנוע LT1 (מה שלא היה בLTZ) - אז זה 260 כ"ס (בגירסאת 9cp , זו גירסא מוחלשת של המנוע הנ"ל , לא ממש מה שיש בקורבטים).

ה350 זה הנפח של המנוע בCI , לא הכ"ס.

 

ליביו

 

אז בוא שים אלף שקל ובוא לבדיקה. רואים שאתה לא מבין. יש לי מנוע LT 1 עם 350 סוסים.

קפריס LT-1..אמריקאית עם שרירים:roflmao:

פורסם

זה הולך להיות מעניין, אני קפץ שניה להכניס פופקורן למיקרו, אל תתחילו בלעדיי! :popcorn:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לי יש את הקפריס LTZ זה היה של השייח הערב הסעודית דגם מיוחד במינו עם 350 כוחות סוס מודל 95

 

שאלה קצת לא קשורה, כמה זמן אתה מחזיק את האוטו? (כלומר מתי רכשת אותו?)

כבר חתמתי...

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...