אני אהבתי את העיצוב, נראה שבזמן האחרון העיצוב הריבועי של הג'יפ הקלאסי נעלם (ג'ימני, פאג'רו, גראנד ויטרה) ויוצאים קרוסאוברים שנראים כמו קרפדות.
לא חשוב אם אין ליצור באמת הנעת 4X4, הילוך כוח ושלדת סולם, אם הוא לא מיועד לכך, אין צורך בזה. העיצוב לעומת זאת מעניק מראה קשוח ומודרני, מזכיר קצת את הפג'ארו הנוכחית. אגב, מה נסגר עם מנועי 1 ליטר, קצת מוגזם לא ?