Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים אחריות "מלאה" של צ'מפיון מוטורס - ממש לא!


Herman
שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מבין על מה המהומה...

אפשר להתווכח עוד שבוע אם החלק שווה או לא שווה 135 שקל, אבל אף אחד כאן לא מצליח לשכנע אותי בזה שיבואנים אחרים לא גובים כסף על תיקון של שבר בחלק כזה או אחר. מישהו כתב שהחלק שווה שתי כוסות קפה - על פי מה קבעת את העובדה הזו, על פי עלויות הייצור של הפלסטיק בבורסת הסחורות בעולם?! מתי כבר תבינו שאת חלק החילוף קונה היבואן מהיצרן שקונה את החלק מספק החלפים. כולם צריכים להרוויח בדרך ולכולם יש עלויות החזקת מלאי ועוד עלויות נוספות שמישהו צריך לממן.

שווה או לא שווה 135 שקל - אפשר להתווכח, אבל אם תראו לי יבואן רכב אחר שמוכר חלק מהסוג הזה במחיר נמוך משמעותית - אוריד את הכובע.

We are the Human Race

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מתי כבר תבינו שאת חלק החילוף קונה היבואן מהיצרן שקונה את החלק מספק החלפים. כולם צריכים להרוויח בדרך ולכולם יש עלויות החזקת מלאי ועוד עלויות נוספות שמישהו צריך לממן.

שווה או לא שווה 135 שקל - אפשר להתווכח, אבל אם תראו לי יבואן רכב אחר שמוכר חלק מהסוג הזה במחיר נמוך משמעותית - אוריד את הכובע.

 

אתה יודע מה, מה שאמרת הוא מאוד משכנע. באמת. כולם צריכים להרוויח, יש עלויות נלוות וכן הלאה. זה מאוד משכנע, כל עוד "שוכחים" שמדובר בחתיכת פלסטיק עם קפיץ, ושב-150 שקלים (זה 135 לפני מע"מ) אתה יכול לדוגמא לקנות:

קומקום חשמלי, מפזר חום, מאוורר על עמוד, טוסטר משולשים, זוג רמקולים בסיסי, מצלמת רשת איכותית, טוסטר משולשים, מדפסת בסיסית, מקלדת ועכבר אלחוטיים, כונן DVD, טוסטר מרובעים, שולחן צד מאיקאה, ברז ממתכת, מתלה כביסה מהודר, טוסטר מתומנים, סט ספלים לקפה, חולצת כפתורים, זוג מכנסיים, טוסטר משולשים (נראה לי שאת זה כבר אמרתי, לא?). וזה רק from the top of my head, מה שנקרא.

 

לכל אלו יש גם יצרן, יבואן, עלויות משלוח, אחסנה, אספקה... וכל זה לבדו אומר שכל מה שיש כאן זו פשוט תאוות בצע שנובעת מהמונופול שיש ליבואן על החלקים האלה. מזל שהמציאו את האינטרנט...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי שקונה רכב כדי לנהוג קונה רכב גרמני ומי שקונה רכב כדי לנסוע יכול גם לקנות את הפחיות שמגיעות מהמזרח. רק אל תגידו שהן אמינות כל כך.

 

אני מוכן לשים את היפנית שלי מול כל מתחרה ישירה שמגיעה מגרמניה ואני אתן להן בראש אחת אחת.

מרחק בלימה, יציבות, האצה ואמינות. מחירי טיפולים ומה לא. אז אל תבלבל לי את המוח, אתה בטח נוהג על מכונית הנעה קדמית מחורבנת עם פלסטיקים מתקלפים וחי בסרט כמו רבים אחרים.

 

היפנים יכולים ללמד את VW כמה דברים על תכנון מנועים, תיבות הילוכים, היגוי וכד׳ כשפולקסוואגן בנו את החיפושית לניסן הייתה z240, מאזדה ייצרו את הקוסמו וטיוטה נתנו בראש עם מכוניות עממיות אמינות ומהנות וגם עם יציאות מוטוריות מדהימות.

 

אז אל תדבר על הנאה מנהיגה כשיש לך רכב עם היגוי אנמי, אל תדבר על תוצרת גרמנית יוקרתית באותה הנשימה עם VW.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פעם אני לא מבין כמה אנשים לא לומדים לקח וקונים מהיבואן הזה, פשוט יבואן בושה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכן לשים את היפנית שלי מול כל מתחרה ישירה שמגיעה מגרמניה ואני אתן להן בראש אחת אחת.

מרחק בלימה, יציבות, האצה ואמינות. מחירי טיפולים ומה לא. אז אל תבלבל לי את המוח, אתה בטח נוהג על מכונית הנעה קדמית מחורבנת עם פלסטיקים מתקלפים וחי בסרט כמו רבים אחרים.

 

היפנים יכולים ללמד את VW כמה דברים על תכנון מנועים, תיבות הילוכים, היגוי וכד׳ כשפולקסוואגן בנו את החיפושית לניסן הייתה z240, מאזדה ייצרו את הקוסמו וטיוטה נתנו בראש עם מכוניות עממיות אמינות ומהנות וגם עם יציאות מוטוריות מדהימות.

 

אז אל תדבר על הנאה מנהיגה כשיש לך רכב עם היגוי אנמי, אל תדבר על תוצרת גרמנית יוקרתית באותה הנשימה עם VW.

 

ידידי - אפרופו היגוי אנמי ואמינות, הבוקר התפרסם ריקול לבעלי סוזוקי (נדמה לי שזה יפאני, לא בטוח) SX4 וסוויפט. תקלה במוט הגה. אבל בטח זה סתם. כולה הגה. מה כבר יכול לקרות.

יום טוב ובטוח שיהיה לך ולכל חברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכן לשים את היפנית שלי מול כל מתחרה ישירה שמגיעה מגרמניה ואני אתן להן בראש אחת אחת.

מרחק בלימה, יציבות, האצה ואמינות. מחירי טיפולים ומה לא. אז אל תבלבל לי את המוח, אתה בטח נוהג על מכונית הנעה קדמית מחורבנת עם פלסטיקים מתקלפים וחי בסרט כמו רבים אחרים.

 

היפנים יכולים ללמד את VW כמה דברים על תכנון מנועים, תיבות הילוכים, היגוי וכד׳ כשפולקסוואגן בנו את החיפושית לניסן הייתה z240, מאזדה ייצרו את הקוסמו וטיוטה נתנו בראש עם מכוניות עממיות אמינות ומהנות וגם עם יציאות מוטוריות מדהימות.

 

אז אל תדבר על הנאה מנהיגה כשיש לך רכב עם היגוי אנמי, אל תדבר על תוצרת גרמנית יוקרתית באותה הנשימה עם VW.

אתה סתם מבלבל את המוח לאנשים. מחירם של חלקי חילוף ועלות הטיפולים השוטפים נמוכה יותר מכול רכב יפני.

אתה נמצא רוב הזמן בחו"ל וכותב דברים על סמך תגובות של אינטרסנטים שונים בפורום ואינך יודע מה קורה באמת בשטח.

 

טויוטה קורולה או ראנקס לא משתווה אפילו לגולף דור 4 בשום פרמטר כלומר רכב יפני לזקנים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי, אתה מרחיק לכת - גם ליפנים יש פאשלות, ולא נחמדות בכלל (טויוטה?).

 

לכל יצרן יש פאק כזה או אחר בחייו. אין דבר כזה יצרן "מושלם". גם מותגי הפרמיום למיניהם.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה עושים עניין

שברת שלמת

ככה זה אצל כל יצרן שבר לא מכוסה באחריות

 

זה לא נכון בצורה גורפת כמו שאתה מציג את זה.

 

כשבאתי עם אבא שלי לפני כמה חודשים למוסך מורשה של הונדה אבא שלי הראה למנהל השירות שם (סוכנות+מוסך בראשון לציון) גומיה שנקרעה באחת הדלתות- הגומיה הגדולה שמקיפה את כל חלל הדלת.

 

אבא שלי ציין בפני מנהל השירות שהגומיה נקרעה בשוגג במהלך העברה של איזשהו מוצר ושאל אם ניתן לעשות משהו.

 

מנהל השירות ביקש מאבי להמתין כמה דקות והלך.

 

כעבור מספר דקות הוא חזר עם בחור נוסף שהחזיק פחית ומברשת קטנה וביקש מאיתנו להתלוות אליו לרכב כדי להראות לבחור את הגומיה המדוברת.

 

לאחר שהראה לבחור שם את הגומייה הוא ביקש מאבי רשות לעבור עם הצבע שבפחית על כמה שריטות קטנות שהיו בפגושים (כן,המנהל שירות ראה שהיו כמה שריטות, בדיוק היה לו רכב עם צבע זהה בצביעה, הוא הגדיל ראש ולקחת פחית עם צבע כדי שהצבעי שלו יעבור על השריטות ברכב של אבא שלי).

 

הגומייה המדוברת לא היתה במלאי והובטח לאבא שלי שברגע שהיא תיהיה במלאי הוא יזומן להחלפת הגומייה.

 

בעבור כמה זמן אכן התקשרו לאבא שלי וביקשו ממנו להגיע להחלפת הגומייה- ללא תשלום.

 

זה שירות, החליפו לאבא שלי חלק בעלות של כמה מאות שקלים ללא חיוב, תיקנו לו כמה שריטות ללא עלות ותשאל את אבא שלי מה דעתו על ההונדה סיוויק (08 ) שלו והוא יגיד לך שהרכב אחלה והשירות נפלא.

 

במאמר מוסגר, כמובן שלכל יבואן יש דוגמאות לכאן ולכאן ואני בטוח שיש דוגמאות שליליות גם למאיר (יבואנית הונדה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי דווקא בטלנוע אשדוד החליפו את כל המכלול של התאורה הפנימית הקדמית במסגרת האחריות בלי בעיות ובלי להגיד מילה.

אני מרוצה כרגע.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביונדאי טראקאן היתה בעיה דומה שהידית של משענת היד היתה נשברת, גם לרכבים לאחר אחריות הוחלף החלק (לרוב כל משענת

היד), ללא בעיה וכמובן ללא תשלום, בסה"כ מחווה של רצון טוב, וידיעה שיש בעיה בחלקים הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדוגמה של edan82 היא בדיוק הדוגמה לאיך יבואן שרוצה לשמר את הלקוחות שלו צריך להתנהג.

 

ברור שנזק שנגרם ע"י בעל הרכב לא מכוסה באחריות.

אבל מנהל המוסך החליט לדאוג ללקוח למרות זאת, ולפתור לו את הבעיה.

 

מנקודת המבט של הלקוח, טיפלו בו ונתנו לו שירות VIP וצ'יפרו אותו בחלק שעולה מאות שקלים.

בפעם הבאה שתהיה לו תקלה ברכב, גם אחרי גמר האחריות, הוא ידע לאיפה להגיע.

וגם כשירצה לקנות רכב חדש אני יכול לנחש מיהו אולם התצוגה הראשון בתור.

 

מנקודת המבט של היבואן, הוא השקיע כמה עשרות שקלים של שכר עבודה וכמה עשרות שקלים על גומיה (כמה כבר עולה גומיית דלת ליבואן?) ורשם את ההוצאה כחלק מ"הוצאות החזקת מערך שירות לקוחות".

בפועל, היבואן הרוויח פה:

(1) לקוח מרוצה שיגיע למוסכים בשנים הקרובות וישלם על טיפולים (והטיפולים/חלפים בהונדה לא זולים.)

(2) לקוח שיש סיכוי לא רע שעוד יחזור לקנות מהם רכבים חדשים

(3) [בונוס לא צפוי] כמה מאות אנשים שקראו באינטרנט הודעה, שהיא לא פרסומת, של חבר פורום וותיק שאין חשד שהוא טוקבקיסט בתשלום, שמספרת על חווית שירות חיובית במוסך הונדה.

 

וכל זה בהוצאה של אולי 100 ש"ח.

 

צ'מפיון בחרו לחסוך את ה100 ש"ח שלהם... שיהיה להם לבריאות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי, אתה מרחיק לכת - גם ליפנים יש פאשלות, ולא נחמדות בכלל (טויוטה?).

 

לכל יצרן יש פאק כזה או אחר בחייו. אין דבר כזה יצרן "מושלם". גם מותגי הפרמיום למיניהם.

 

לכל חברה יש ריקולים אין בזה פסול, את טויוטה צלבו סתם בצורה מוגזמת .

 

אני התעצבנתי על הגישה של מכוניות יפניות = משעממות, פולקסוואגן = למי שאוהב לנהוג. בולשיט.

 

על זה התלהמתי, אין קשר למיקומי בעולם, פולקסוואגן פה או בארץ זה עדיין רכב די אנמי, לקחת קורולה ישנה ולהשוות לגולף דור 4 זה דבילי, להגיד שהיפנים מייצרים מכוניות משעממות זה גם דבילי, זה שיש מכוניות לחם וחמאה שאמורות לפנות לנהגים שרוצים להגיע מA לB בלי ריגושים זה מעולה, אבל היפנים יודעים דבר או 2 לגביי ניהוג, מנועים והנעה מנהיגה, למען האמת קצת יותר מVW.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי רץ ואומר על הגרמנים (VW) שהם לא יודעים לייצר מנועים, על ה-TDI שמעת? לא חסר דיזלים טובים, אבל אין כמו ה-TDI's :-)

 

לגבי טויוטה, דעתי שונה משלך, אבל לא נריב.

 

יפניות (טויוטה) לא משעממות לנהיגה (מיאטה - למשל), אך גם לגרמניות (VW) אין במה להתבייש (ה-GTI הנוכחית לא רעה בכלל).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל חברה יש ריקולים אין בזה פסול, את טויוטה צלבו סתם בצורה מוגזמת .

 

אני התעצבנתי על הגישה של מכוניות יפניות = משעממות, פולקסוואגן = למי שאוהב לנהוג. בולשיט.

 

על זה התלהמתי, אין קשר למיקומי בעולם, פולקסוואגן פה או בארץ זה עדיין רכב די אנמי, לקחת קורולה ישנה ולהשוות לגולף דור 4 זה דבילי, להגיד שהיפנים מייצרים מכוניות משעממות זה גם דבילי, זה שיש מכוניות לחם וחמאה שאמורות לפנות לנהגים שרוצים להגיע מA לB בלי ריגושים זה מעולה, אבל היפנים יודעים דבר או 2 לגביי ניהוג, מנועים והנעה מנהיגה, למען האמת קצת יותר מVW.

את טויוטה צלבו סתם בצורה מוגזמת??????!!!!!! אנשים נהרגו בגלל התקלות באוטו והקונצרן סירב להודות בזה עד שלא היתה לו ברירה. כמה מוטה וסוביקטיבי אתה יכול להיות?! לפחות אל תדבר סתם. וטויוטה זה לא באמת הדוגמא הכי טובה לרכב נהיגה מלהיב. איזה הנאה בדיוק יש מנהיגה בקורולה?! תביא יפאניות כמו G37, Z370 או GTR בסדר, אבל להגיד בצורה גורפת שהיפאניות מהנות לנהיגה זאת שטות מוחלטת שרחוקה מאוד מהמציאות. העניין שבשביל להנות מנהיגה מספיק לך גולף עצבנית שעולה רבע מהמוזכרות הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וני בוי, אם היית קורא מעבר לשורה הראשונה של בנצי, היית רואה שהוא בעצמו כתב שאין הנאה בנהיגה בקורולה, אבל שהיפנים עושים מכוניות אחרות, ולאו דווקא כאלו שעולות פי 4 מגולף, עם פוטנציאל הנאה גדול בהחלט.

אני אמנם מסכים איתך שיש בעייתיות עם עניין הריקול של טויוטה, אבל מצחיק אותי שאתה טוען שמישהו כתב בצורה גורפת שיפניות מהנות לנהיגה (והוא לא כתב את זה), כשאתה כתבת רק כמה הודעות קודם לכן שמי שקונה רכב כדי לנהוג קונה רכב גרמני. הייתי מוסיף כאן שאתה קשקשן, אבל אני יודע שגם את ההודעה שלי לא תקרא עד סופה ממילא.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...