Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים אחריות "מלאה" של צ'מפיון מוטורס - ממש לא!


Herman
שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לכל חברה יש ריקולים אין בזה פסול, את טויוטה צלבו סתם בצורה מוגזמת .

 

אני התעצבנתי על הגישה של מכוניות יפניות = משעממות, פולקסוואגן = למי שאוהב לנהוג. בולשיט.

 

על זה התלהמתי, אין קשר למיקומי בעולם, פולקסוואגן פה או בארץ זה עדיין רכב די אנמי, לקחת קורולה ישנה ולהשוות לגולף דור 4 זה דבילי, להגיד שהיפנים מייצרים מכוניות משעממות זה גם דבילי, זה שיש מכוניות לחם וחמאה שאמורות לפנות לנהגים שרוצים להגיע מA לB בלי ריגושים זה מעולה, אבל היפנים יודעים דבר או 2 לגביי ניהוג, מנועים והנעה מנהיגה, למען האמת קצת יותר מVW.

לכתוב בולשיט זה כייף גדול, אבל מאחורי המילה הזו מסתתר באמת בולשיט שאתה כתבת.

טויוטה קורולה ראנקס שווקה בארץ קצת אחרי גולף דור 4 וראה זה פלא הרכב באמת אנמי ומשעמם.

מה בדיוק יודעים היפנים טוב יותר בנושא ניהוג ומנועים ?

אההה כן מיאטה...וחוץ מזה ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ממש במקרה יש לנו במשפחה ZX300 (של אחי ) וניסאן ליאופרד (שלי), דוגמאות מצויינות לאיך היפנים בנו מכוניות בסוף שנות ה80.

 

תעשו קצת שיעורי בית, קורולה AE86 היא דוגמא מצויינת למכונית יפנית מהנה לנהיגה.

מאזדה זכו בלה-מנש עוד ב91.

 

MR2, מיאטה, מיצובישי STARION, אפילו הגאלנט VR4 יכולה להיכנס לרשימה. מאזדה קוסמו, טויטה סליקה (שהייתה זולה)/

 

טויוטה 2000GT:

Toyota-2000GT-2012.jpg

 

טויוטה סליקה משנות ה70:

0809-celica01.jpg

 

ניסאן רודסטר משנות ה60:

130_0702_01_z1968_nissan_datsun_2000_fairladyfront_view.jpg

 

ניסאן 240Z שנת 70:

sstp_0711_01_z+1970_datsun_240z+side_view.jpg

 

ניסאן סקיילין דור ראשון מתחילת שנות ה70:

nissan_skyline-2000-gt-r-kpgc10-1970_r2.jpg

 

לכן אמרתי כשVW בנו חיפושיות היפנים כבר נתנו בראש.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק יודעים היפנים טוב יותר בנושא ניהוג ומנועים ?

אההה כן מיאטה...וחוץ מזה ?

 

תגיד לי, אתה באמת רציני? כי הודעה כזו בטח לא מוסיפה לך כבוד...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכתוב בולשיט זה כייף גדול, אבל מאחורי המילה הזו מסתתר באמת בולשיט שאתה כתבת.

טויוטה קורולה ראנקס שווקה בארץ קצת אחרי גולף דור 4 וראה זה פלא הרכב באמת אנמי ומשעמם.

מה בדיוק יודעים היפנים טוב יותר בנושא ניהוג ומנועים ?

אההה כן מיאטה...וחוץ מזה ?

 

אתה מוזמן לקרוא את ההודעה שכתבתי מעל.

 

מה הם יודעים על מנועים? כלום, הונדה לא מבינים כלום במנועים וכך גם מאזדה וטויטה, לגביי ניהוג, אני מאמין שמעוולם לא נהגת על משהו יפני חוץ מקורולה וגם שם, כשהקורולה הייתה הנעה אחורית היא הייתה מהנה מאוד, נהגתי על קורולה מתחילת שנות ה80 עם גיר רגיל 4 הילוכים, זה היה כייף.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לי, אתה באמת רציני? כי הודעה כזו בטח לא מוסיפה לך כבוד...

אם אני טועה אנא הסבר לי בבקשה למה התכוון המשורר במשפט "היפנים יודעים טוב יותר בעניין ניהוג ומנועים" ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני טועה אנא הסבר לי בבקשה למה התכוון המשורר במשפט "היפנים יודעים טוב יותר בעניין ניהוג ומנועים" ?

 

אני לא המשורר ואני לחלוטין לא מסכים עם הקבעון של בנצי על מכוניות יפניות, אבל באותה המידה אני לא מקבל אמירות מגוחכות לכיוון השני.

עשו טובה, עזבו אתכם מיפניות נגד גרמניות, קוריאניות נגד צרפתיות וסיניות נגד אוזבקיסטניות. המוצא הוא לא העיקר כאן, אלא איכות הרכב. גם היפנים וגם הגרמנים יודעים לעשות מכוניות נהדרות. לשניהם יש מסורת ארוכת שנים של מצוינות בתחום יחידות ההנעה והתנהגות הכביש. אז תפסיקו לריב על שטויות, בבקשה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל מול VW כן, ליפנים יש יותר ניסיון ויותר הילה.

 

כל פעם שאתם מדברים על VW אתם מכלילים אותה כתוצרת גרמנית באותה הנשימה עם ב.מ.וו ומרצדס וזה בולשיט.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא המשורר ואני לחלוטין לא מסכים עם הקבעון של בנצי על מכוניות יפניות, אבל באותה המידה אני לא מקבל אמירות מגוחכות לכיוון השני.

עשו טובה, עזבו אתכם מיפניות נגד גרמניות, קוריאניות נגד צרפתיות וסיניות נגד אוזבקיסטניות. המוצא הוא לא העיקר כאן, אלא איכות הרכב. גם היפנים וגם הגרמנים יודעים לעשות מכוניות נהדרות. לשניהם יש מסורת ארוכת שנים של מצוינות בתחום יחידות ההנעה והתנהגות הכביש. אז תפסיקו לריב על שטויות, בבקשה.

מקובל עליי.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדתית, היפנים כמעט לא חתומים על שום טכנולוגיה חדשה בתחום הרכב - אתם מוזמנים לבדוק אותי.

במקרה של פולקסווגן אפשר למנות המון חידושים טכנולוגיים בעשורים האחרונים - החל ממנועי TDI שהיו הראשונים להשתמש בהזרקה ישירה (אני מדבר בייצור סדרתי במכוניות פרטיות - אל תתנו לי עכשיו את הדוגמה של מנועי קמינס), היו הראשונים שהציגו מגדש-על בתצורה חדשה (המגדש של הגולף G60), הראשונים שהמציאו את גיר הדאבל קלאץ' (DSG) שכולם עכשיו מעתיקים אחרי שפג תוקף הפטנט, הראשונים שייצרו מנועי V צרי זווית (VR6 ו-V5) שהיו מספיק קומפקטיים להיכנס למכונית קטנה (ולא, הדוגמה של המאזדה MX3 לא רלוונטית כי זה מנוע V6 קטן ורגיל), הראשונים שייצרו מנועים בתצורת W מהפכנית והראשונים בעולם שהצליחו ליייצר מנוע סדרתי המשלב בין מגדש-על למגדש טורבו (מנוע 1.4 TSI שבגולף GT).

 

ולמסקנה המתבקשת: זו לא חוכמה ללכת על בטוח ולייצר מנועים סטנדרטיים בטכנולוגיות מוכרות, החוכמה היא להביא לעולם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, גם אם לעתים נתקלים ב"מחלות ילדות" - זה חלק מהעניין.

We are the Human Race

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי פה חודש חודשיים ואני רואה שעולם כמנהגו נוהג.

השירות של צ'מפיון לא מהמבריקים - זה לא חדש.[ פשוט טיפשות לשמה להכנס עם לקוח לתאקל על שטות כזו. ]

בנצי יושב בחו"ל וכותב שטויות בפורום - גם לא חדש :)

 

מכיוון שזה רכב באחריות, אני הייתי מנסה את מזלי במוסך מורשה אחר בפעם הבאה ואם חס וחלילה תהיה תקלה נוספת.

 

בגולף למשל זה לא יכול לקרות כי משענת היד היא תא שלם מסיבי ומקורר (ועם שקע USB) עם משענת/מכסה מתכוונן לגובה ולרוחק לנוחות מירבית ושיכול לשרוד גם פטיש 5 קילו.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל! שמחים שחזרת.

 

כמובן שבגולף זה לא יכול לקרות, ולו מכיוון שגולף, ובמיוחד גולף GTI דור 5, היא המכונית הטובה, האיכותית, האמינה והספורטיבית ביותר בעולם.

רק שבגולף דור 4, ג'טה דור קודם, חיפושית דור קודם, פאסאט דור קודם וכאמור הפולו - זה כן יכול לקרות. כי החלק הזה נמצא בכולן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

כמובן שבגולף זה לא יכול לקרות, ולו מכיוון שגולף, ובמיוחד גולף GTI דור 5, היא המכונית הטובה, האיכותית, האמינה והספורטיבית ביותר בעולם.

 

אמת! 8)

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון למה שנאמר כאן, VW לא המציאו את הDSG הם קיבלו רשיון לייצר את הגיר באופן בלעדי לתקופה מסויימת מהחברה שהמציאה את הגיר.

ציטוט מויקי

"n simple terms, it is two separate manual gearboxes (and clutches), contained within one housing, and working as one unit.[2][3][5] It was designed by BorgWarner,[4] and was initially licensed to the German automotive industry concern Volkswagen Group"

 

בורג וורנר היא חברה אמריקאית והיא נתנה את הרשיון לVW, ובכלל עושים כאן יותר מדי סרט מVW ישנן חברות יפניות שפיתחו והמציאו דברים פי כמה יותר מרשימים ובכול זאת הם לא מוזכרים כמו כול פלוץ שVW "המציאה" או לא המציאה.

ולמי שיעיר שאני גם נוהג ב"פחית" יפנית, שיחסוך מעצמו מעולם לא הייתה במשפחתנו רכב יפני, ובכול זאת אני לא מזלזל בתוצרת היפנית כמו שאני לא מהלל את התוצרת הגרמנית.

 

 

הייתה לנו במשפחה פסאט, ואבי נשבע לי שהוא לעולם לא יקנה יותר רכב של VW, מחירי הטיפולים שערורייתיים, היחס במוסך היה גועלי.

 

היו לנו המשפחה כמה רנו מגאן 2, הרכב הראשון היה לפני מתיחת הפנים וסבל מכול מני בעיות הקשורות לאיכות הפלסטיקה. במהלך תקופת האחריות כמה חלקים התחילו להתקלף.

זה התחיל עם הידיות הפנימיות בשתי הדלתות הקדמיות שהוחלפו במסגרת האחריות.

המשיך בהגה שהוחלף! גם במסגרת האחריות, והגיע עד לרמה שאפילו הסכימו להחליף לנו את ידית ההילכים(הרכב היה ידני), כי הספרות על ראש הגיר התקלפו.

 

מה שהכי מפריע במקרה של פותח הדיון הוא שמדובר בחלק שעולה ליבואן כמה פרוטות, הדבר מצביע על רמת הזלזול של היבואן בלקוח, ועד כמה לא אכפת לו מלקוחותיו.

פשוט בזיון אם היה מדובר בחלק שעולה כמה מאות שקלים הייתי אולי מבין נסיון התחמקות, אבל פלסטיק מסכן שבקושי עולה לו 20 שקל זה כבר זלזול מופגן בלקוח.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי פה חודש חודשיים ואני רואה שעולם כמנהגו נוהג.

השירות של צ'מפיון לא מהמבריקים - זה לא חדש.[ פשוט טיפשות לשמה להכנס עם לקוח לתאקל על שטות כזו. ]

בנצי יושב בחו"ל וכותב שטויות בפורום - גם לא חדש :)

 

מכיוון שזה רכב באחריות, אני הייתי מנסה את מזלי במוסך מורשה אחר בפעם הבאה ואם חס וחלילה תהיה תקלה נוספת.

 

בגולף למשל זה לא יכול לקרות כי משענת היד היא תא שלם מסיבי ומקורר (ועם שקע USB) עם משענת/מכסה מתכוונן לגובה ולרוחק לנוחות מירבית ושיכול לשרוד גם פטיש 5 קילו.

בפעם האחרונה שבחורה ביקרה אצלי במושב האחורי ברכב משום מה אחת הרגלים נחה לה על משענת היד וחששתי מאוד שהמשענת תתפרק לכן 'התרגיל נפסק'.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדתית, היפנים כמעט לא חתומים על שום טכנולוגיה חדשה בתחום הרכב - אתם מוזמנים לבדוק אותי.

במקרה של פולקסווגן אפשר למנות המון חידושים טכנולוגיים בעשורים האחרונים - החל ממנועי TDI שהיו הראשונים להשתמש בהזרקה ישירה (אני מדבר בייצור סדרתי במכוניות פרטיות - אל תתנו לי עכשיו את הדוגמה של מנועי קמינס), היו הראשונים שהציגו מגדש-על בתצורה חדשה (המגדש של הגולף G60), הראשונים שהמציאו את גיר הדאבל קלאץ' (DSG) שכולם עכשיו מעתיקים אחרי שפג תוקף הפטנט, הראשונים שייצרו מנועי V צרי זווית (VR6 ו-V5) שהיו מספיק קומפקטיים להיכנס למכונית קטנה (ולא, הדוגמה של המאזדה MX3 לא רלוונטית כי זה מנוע V6 קטן ורגיל), הראשונים שייצרו מנועים בתצורת W מהפכנית והראשונים בעולם שהצליחו ליייצר מנוע סדרתי המשלב בין מגדש-על למגדש טורבו (מנוע 1.4 TSI שבגולף GT).

 

ולמסקנה המתבקשת: זו לא חוכמה ללכת על בטוח ולייצר מנועים סטנדרטיים בטכנולוגיות מוכרות, החוכמה היא להביא לעולם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, גם אם לעתים נתקלים ב"מחלות ילדות" - זה חלק מהעניין.

 

פחחחחחחח......

 

מיצובישי יצאו עם מנועי הזרקה ישירה 6 שנים לפני פולקסוואגן.

וואו מנוע W, כ"כ מוצלח שכל יצרן רוצה גם. סתם גימיק. מעניין למה הבנטלי קונטיננטל החדשה מצויידת במנוע V8?

שוב פעם הקשקוש על הDSG, זה לא VW שהמציאו.

ולגביי מנוע הV6 הצר של הVR6, אם תסתכל על התכנון שלו תבין שהוא למעשה דומה יותר למנוע 6 טורי. אני מעדיף 60 מעלות ומנוע שיושב לאורך. מה לעשות מנועים רוחביים לא עושים לי את זה.

 

מה לגביי תזמון שסתומים משתנה?

ומה לגבי הלנצ'יה דלתא S4 שבשנת 85 כבר נתנה בראש עם טורבו וסופרצ'ארג'ר.

 

אני לא רואה דבר אחד שפולקסוואגן באמת המציאו.

ולגבי ההזרקה הישירה במנועי דיזל :

הנה ציטוט: The Fiat Croma was the first passenger car in the world to have a direct injection turbodiesel engine in (1986)

 

אז לפחות אני עושה שיעורי בית לפני שאני פותח את הפה.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...