Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים אחריות "מלאה" של צ'מפיון מוטורס - ממש לא!


Herman
שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני בהחלט מסכים עם זה שגם ליפנים וגם לאירופאים יש מה להציע ולכולם יש פיתוחים מאוד מוצלחים.

 

VW בהחלט מפתחת מנועים מעניינים והביאה את מנועי הטורבו לרכבים "עממיים", הונדה ייצרה מנוע 1.6 שמפיק 125 כ"ס כשכל העולם היה תקוע באיזור ה-100 כ"ס (ו-VW עוד פחות מזה),טויוטה יצרה מפלצת שעונה לשם סופרה וניסאן יצרה מפלצת שענתה לשם סקייליין כשבשאר העולם עוד לא ידעו מה זה הנעה (או הנאה...) אחורית (למעט הגרמניות הבכירות), פז'ו ייצרו מכוניות שגם היום, עם הספקים של פחות מ-150 כ"ס יכולות לתת יותר פאן ממכוניות עם 300 כ"ס ויכולות לתת שיעור באחיזה למכוניות שנמכרות כיום, וולוו\מרצדס\ב.מ.וו מאז ומתמיד היו מציבות רף חדש בבטיחות שעם הזמן היה יורד לרכבים העממיים, רנו היתה הראשונה להציב רף של 5 כוכבי בטיחות בכל הרכבים העממיים שלהם,סקודה הביאה לעולם את הפאביה וגרמה למהומות בישראל, האמריקאים הביאו לנו מומנט והרבה וגם את האמר, הגולנצ'יקים הצליחו להפוך אותו, הרוסים הביאו לנו וודקה, הקוריאנים התחילו כאנדרדוג והיום עושים בית ספר לכ-ו-ל-ם, אלפא דואגת לשבור את השגרה המכוערת עם עיצובים מעניינים, חברות העל (פרארי, למבו ושות') דואגות שתמיד יהיה לנו על מה לחלום.

 

 

אבל, אני כן מסכים עם המשפט הזה:

 

כל פעם שאתם מדברים על VW אתם מכלילים אותה כתוצרת גרמנית באותה הנשימה עם ב.מ.וו ומרצדס וזה בולשיט.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בפעם האחרונה שבחורה ביקרה אצלי במושב האחורי ברכב משום מה אחת הרגלים נחה לה על משענת היד וחששתי מאוד שהמשענת תתפרק לכן 'התרגיל נפסק'.

 

הזכרון שלך הוא משהו שראוי להערכה!

כל-כך הרבה שנים חלפו מאז הפעם האחרונה ואתה עדיין זוכר לפרטי פרטים...- ממש מרשים! :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחחחחחחח......

 

מיצובישי יצאו עם מנועי הזרקה ישירה 6 שנים לפני פולקסוואגן.

וואו מנוע W, כ"כ מוצלח שכל יצרן רוצה גם. סתם גימיק. מעניין למה הבנטלי קונטיננטל החדשה מצויידת במנוע V8?

שוב פעם הקשקוש על הDSG, זה לא VW שהמציאו.

ולגביי מנוע הV6 הצר של הVR6, אם תסתכל על התכנון שלו תבין שהוא למעשה דומה יותר למנוע 6 טורי. אני מעדיף 60 מעלות ומנוע שיושב לאורך. מה לעשות מנועים רוחביים לא עושים לי את זה.

 

מה לגביי תזמון שסתומים משתנה?

ומה לגבי הלנצ'יה דלתא S4 שבשנת 85 כבר נתנה בראש עם טורבו וסופרצ'ארג'ר.

 

אני לא רואה דבר אחד שפולקסוואגן באמת המציאו.

ולגבי ההזרקה הישירה במנועי דיזל :

הנה ציטוט: The Fiat Croma was the first passenger car in the world to have a direct injection turbodiesel engine in (1986)

 

אז לפחות אני עושה שיעורי בית לפני שאני פותח את הפה.

 

כמה טוב שאפשר להנדס את ההיסטוריה...

בנצי אתה באמת מרשים אותי בהיותך בלתי נלאה ובאופן שבו אתה מבטל את מה שאתה לא מצליח "להוכיח" שאני טועה...

 

פרה, פרה:

* לא דיברתי על מנועי בנזין הזרק ישירה - אם אתה כבר רוצה לדייק אז מרצדס עשתה את זה הרבה לפני מיצובישי - כבר ב-300SL מ-1954.

*מנוע W גימיק? אתה מכיר יצרן אחר שידע לייצר מנוע עם שני קראנקים ו-16 צילינדרים? למקרה ש"שכחת" - זה המנוע שמותקן בבוגאטי ויירון (עם ארבעה מגדשי טורבו). אגב, לבנטלי יש סיבות מסורתיות לחזור ל-V8 עם שני מגדשים.

*DSG - אתה ממשיך לקשקש שטויות - הגיר הומצא במקור עוד לפני מלחמת העולם השנייה (כפתרון חוסך מקום לתמסורת של טנקים), אבל פורשה ואודי השתמשו בגירים כאלה במכוניות מירוץ שלהן (962 וקוואטרו ספורט S1 בהתאמה) עוד בשנות השמונים. פולקסווגן הייתה הראשונה (2003) שהצליחה לייצר גיר כזה למכונית סדרתית (גולף R32) שנקרא בתחילה DCT. הייצור הסדרתי אכן נעשה על ידי בורג-וורנר אולם הפיתוח כולו נעשה על ידי פולקסווגן.

* מנוע VR6 לא נראה לך? אתה מעדיף 60 מעלות? יופי לך - זה לא הופך את הפיתוח לאיזוטרי. היו לא מעט בעיות הנדסיות שעמם נאלצה פולקסווגן להתמודד על מנת ליצור מנוע V צר זווית - בעיקר כוחות פנימיים הפועלים על בלוק המנוע, תכנון מעברי מיים, זוויות שסתומים וכו' ( עובדה שאף אחד לא עשה את זה קודם).

*טורבו וסופרצ'ארג'ר אכן היה הראשון ששילב בין שני המגדשים - אבל שוב "שכחת" שהיה זה מנוע שחי ב-8,000 סל"ד, יועד להחזיק מירוץ אחד, רועש בטירוף ומווברץ כמו מנוע של משאית מק ישנה. הדרך משם למנוע סדרתי שיהיה אמין מספיק, שקט ויעמוד בכל תקני זיהום האוויר - ארוכה ממה שאתה מסוגל לדמיין (עד היום לא היה אף יצרן רכב שניסה להתמודד עם הטכנולוגיה הזו - וגם היום אין אף אחד שעובד על מנוע כזה).

* דיזל הזרקה ישירה - גם כאן אתה "צודק". הכרומה הייתה אמנם המכונית הראשונה שצוידה במנוע טורבו דיזל הזרקה ישירה, אבל זה היה מנוע לא מתוחכם - בלשון המעטה ולמרבה הפלא - רעד הרבה יותר ממנועי טורבו דיזל אחרים באותה תקופה (כאלה ללא הזרקה ישירה. מנועי ה-TDI הביאו את הבקרה הממוחשבת ואת העידון העכשיווי של מנועי הדיזל. הם הציגו לראשונה מזרקים בלחץ גבוה (כולל הזרקה רב-שלבית לבערה יעילה יותר), מגדשי טורבו בגיאומטריה משתנה, אינטרקולרים ועוד לא מעט פיתוחים שיצרנים אחרים טרחו להעתיק יותר מאוחר (את מנועי ה-V10 TDI ו-V12 אף אחד אפילו לא ניסה להעתיק...).

 

בקיצור, בן ציון - אתה לא יודע על מי נפלת... שיעורי בית? הספריה הביתית שלי וארסנל החומר שאני שוחה בו - הרבה יותר גדולים ממה שאתה מסוגל לדמיין. עכשיו צא עם היפנומטית המשעממת שלך לסיבוב ועזוב אותנו בשקט...

We are the Human Race

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, בן ציון - אתה לא יודע על מי נפלת... שיעורי בית? הספריה הביתית שלי וארסנל החומר שאני שוחה בו - הרבה יותר גדולים ממה שאתה מסוגל לדמיין. עכשיו צא עם היפנומטית המשעממת שלך לסיבוב ועזוב אותנו בשקט...

 

זה ממש כמו לצפות בשני תרנגולים נלחמים על תרנגולת (עכשיו תתרגם את זה לאנגלית :lol::wink: ).

תפסיקו לריב על שטויות כי אף אחד מכם לא יצא מנצח מזה. יש המצאות נהדרות בעולם הרכב שהגיעו מיפן ויש מגרמניה. יש מכוניות נהדרות מיפן וגם מגרמניה. מיותר לריב למי יש יותר גדול.

 

ואגב, DSG אכן תוכננה על ידי בורג-וורנר עבור פולקסווגן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל חידוש, כל עוד הוא לא מופיע על מכונית מייצור המוני, לא שווה כלום. כל עוד הוא נמצא על מכונית מרוצים שנגרטת אחרי מירוץ בודד, או מכונית על שמוציאים אותה מהגראז' הממוזג והמחומם עם מכונאי צמוד באירועים מיוחדים, זה טוב ויפה. אבל תן אותו לנהג ממוצע שכל מה שחשוב לו זה להגיע מ-A ל-B במינימום הוצאות וכאב ראש, ואתה תשמע ממנו הרבה מילים על חיי המין של האמא של המהנדס, שתיכנן את המנגנון האקזוטי שהולך כל שני וחמישי, ונדרש ימבה כסף לתיקון פלוס המתנה של חודשיים לחלקים. אתה גם תשמע המלצה למקום המתאים ביותר לחלק (רמז - יושבים עליו).



 

המבחן האמיתי לחידוש כלשהו, זה להתאים אותו לשימוש יומיומי.

 

ודרך אגב, גיר דומה בעיקרון הפעולה שלו לDSG, ובעל שלושה (!) מצמדים היה לאוטובוס סובייטי LIAZ-677 עוד בשנת 1967.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, בן ציון - אתה לא יודע על מי נפלת... שיעורי בית? הספריה הביתית שלי וארסנל החומר שאני שוחה בו - הרבה יותר גדולים ממה שאתה מסוגל לדמיין. עכשיו צא עם היפנומטית המשעממת שלך לסיבוב ועזוב אותנו בשקט...

 

לפחות אל תקרא ליפנית שלי יפנומטית, היא נותנת גם לr32 בראש ולא רק בקו ישר :)

 

And roni, don't be nasty, there is nothing wrong with watching two cocks fighting over a chick

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל! שמחים שחזרת.

 

כמובן שבגולף זה לא יכול לקרות, ולו מכיוון שגולף, ובמיוחד גולף GTI דור 5, היא המכונית הטובה, האיכותית, האמינה והספורטיבית ביותר בעולם.

רק שבגולף דור 4, ג'טה דור קודם, חיפושית דור קודם, פאסאט דור קודם וכאמור הפולו - זה כן יכול לקרות. כי החלק הזה נמצא בכולן.

 

קשקשן. סה"כ הכוונה היא שבגולף כן היתה הפקת לקחים בין הדורות.

למרות שתכלס - בדגמים ידניים עד דור 5 לא היתה בכלל משענת יד.

 

בכל מקרה שאלו יהיו הבעיות שלנו.עדיף על להתבזות בצד הדרך...

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשקשן. סה"כ הכוונה היא שבגולף כן היתה הפקת לקחים בין הדורות.

למרות שתכלס - בדגמים ידניים עד דור 5 לא היתה בכלל משענת יד.

 

בכל מקרה שאלו יהיו הבעיות שלנו.עדיף על להתבזות בצד הדרך...

 

נו בדיוק, בגולף הייתה הפקת לקחים כיוון שגולף היא יצירת הפאר של פולקסווגן והמכונית החשובה ביותר בעולם. זו הסיבה שלמרות שהם נתקעו עם מלאי ענק של לחצנים כאלה, הם דאגו לתקוע אותם בכל מיני מכוניות טיפשיות כמו פולו, בעוד הגולף החדשה קיבלה את טיפול המלכות עם תא מקורר שיודע גם להכין בלינצ'ס עם מייפל ולעשות מסאז' לידיים.

 

אגב, שמעתי שגולף אף פעם לא נתקעת בצד הדרך. אם חס וחלילה יש תקלה, היא מגדלת כנפיים באופן אוטומטי ומתעופפת למרכז השירות הקרוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשקשן. סה"כ הכוונה היא שבגולף כן היתה הפקת לקחים בין הדורות.

למרות שתכלס - בדגמים ידניים עד דור 5 לא היתה בכלל משענת יד.

 

בכל מקרה שאלו יהיו הבעיות שלנו.עדיף על להתבזות בצד הדרך...

אייל, גולף דור 4 ידנית ברמת איבזור קומפורטליין הייתה משענת יד מקדימה וגם מאחורה+שקע 12 וולט בתא המטען.

שכחת שהייתה לי אחת כזו.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו בדיוק, בגולף הייתה הפקת לקחים כיוון שגולף היא יצירת הפאר של פולקסווגן והמכונית החשובה ביותר בעולם. זו הסיבה שלמרות שהם נתקעו עם מלאי ענק של לחצנים כאלה, הם דאגו לתקוע אותם בכל מיני מכוניות טיפשיות כמו פולו, בעוד הגולף החדשה קיבלה את טיפול המלכות עם תא מקורר שיודע גם להכין בלינצ'ס עם מייפל ולעשות מסאז' לידיים.

 

אגב, שמעתי שגולף אף פעם לא נתקעת בצד הדרך. אם חס וחלילה יש תקלה, היא מגדלת כנפיים באופן אוטומטי ומתעופפת למרכז השירות הקרוב.

רוני, אתה כנראה שואב את המידע לגבי איכות הגולף והתקלות שהופיעו בגולף דור 4 מהפורום או מאנשים שכול תפקידם בפורום זה ללכלך.

הגולף שברשותיי גולף דור 5 וגם הגולף הקודמת לא ראו מוסך כאשר הרכב היה ברשותיי.

הגולף הקודמת נמכרה לחבר טוב שעשה איתה כ-250K והדבר היחיד שהחליף בגלל תקלה הינו מדחס מזגן.

איך זה ? פשוט אחזקה נכונה.

 

אתה מוזמן לאמת את דבריי עם חבר הפורום מוסך רון שטיפל ברכב עד 200K.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה מידע אתה מדבר? אין לי מושג כמה הגולף מתקלקלת, אם בכלל. אני פשוט יוצא כנגד העיוורון המוחלט והנאמנות חסרת הגבולות של אנשים כמו אייל למותג פולקסווגן. או בכלל למותג כלשהו, לצורך העניין. העניין פה הוא לא כמה או אם הגולף נתקעת בצד הדרך, אלא העובדה שאייל ממשיך ומציג זאת כתכונה חד-משמעית של הגולף ביחס לכל דבר אחר. מילא אם הוא עושה את זה ביחס לצרפתיות בנות עשר, אבל ביחס ליפניות? ממישהו שניזון כמוהו ממוניטין של ארץ ייצור, הייתי מצפה לקצת יותר היגיון במקרה הזה.

אותו הדבר עם עניין הידית/תא בין המושבים. הוא הרי היה חייב להגיד משהו על הגולף, כדי להדגיש כמה היא יותר טובה מאיזו פולו עם ידית מיושנת. לפעמים נראה שהוא עושה את זה מתוך איזו בעיה נפשית כזו או אחרת. אולי אפשר לקרוא לזה "תסמונת זרם הגולף" :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני,

זה בדיוק כמו התקופה של ה106 ראלי שבה כל אחד ואחד היה מגן על ה106 במלחמה.

 

יש את אלה שמאוד אוהבים רכבים גרמניים ולא רוצים לראות אחרת ,

יש את אלה שרק יפני יכנס הביתה,יש גם את אלה שלא מוכנים לשמוע על סקודה בגלל איך שהיא הייתה פעם ובעיניהם הם עד עכשיו ,

כל אחד עושה את מה שנראה לו טוב ועל כך אי אפשר להגיד כלום .(למרות שכל עם ישראל הינו חברת יועצים אחת גדולה).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זהו מהות השירות

http://www.youtube.com/watch?v=JJjf6ifg7U0&feature=results_main&playnext=1&list=PL18AB2689DB95ADC5 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה מידע אתה מדבר? אין לי מושג כמה הגולף מתקלקלת, אם בכלל. אני פשוט יוצא כנגד העיוורון המוחלט והנאמנות חסרת הגבולות של אנשים כמו אייל למותג פולקסווגן. או בכלל למותג כלשהו, לצורך העניין. העניין פה הוא לא כמה או אם הגולף נתקעת בצד הדרך, אלא העובדה שאייל ממשיך ומציג זאת כתכונה חד-משמעית של הגולף ביחס לכל דבר אחר. מילא אם הוא עושה את זה ביחס לצרפתיות בנות עשר, אבל ביחס ליפניות? ממישהו שניזון כמוהו ממוניטין של ארץ ייצור, הייתי מצפה לקצת יותר היגיון במקרה הזה.

אותו הדבר עם עניין הידית/תא בין המושבים. הוא הרי היה חייב להגיד משהו על הגולף, כדי להדגיש כמה היא יותר טובה מאיזו פולו עם ידית מיושנת. לפעמים נראה שהוא עושה את זה מתוך איזו בעיה נפשית כזו או אחרת. אולי אפשר לקרוא לזה "תסמונת זרם הגולף" :lol:

 

לא היתה לו גם פולו בעבר?

 

אנשים שוכחים מאיפה הם באו...

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים שוכחים מאיפה הם באו...

 

 

אל תאשים אותם, צ'מפיון מתוך מחווה להוליווד (?!?!?!) חילקה עם הגולפים את הצעצוע הבא:

 

t10neuralizer.jpg

 

 

:lol:

 

 

בהומור כמובן, נא לקחת בפרופורציות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...