Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים אחריות "מלאה" של צ'מפיון מוטורס - ממש לא!


Herman
שימו לב! השרשור הזה בן 4411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ג'וני בוי, את הבושות שלך עשית במשפט האחרון. אנחנו נמשיך לנהוג ב"פחיות", ואתה תהנה מה"טנק" הגרמני שלך. נתראה בכביש (או שאותך אצטרך לבקר במוסך כנראה).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מבין מה עושים עניין

שברת שלמת

ככה זה אצל כל יצרן שבר לא מכוסה באחריות

מה גם שבשביל סכום פעוט כזה לא מתחילים מלחמות דון קישוט

 

דן שלום,

בתור משתמש-מומחה, האם לדעתך כאשר רכיב שתוכנן להיכשל ושהיצרן לא דאג להחליף במשך שנים כי זה מכניס לו כסף - הלקוח צריך לשלם עליו במסגרת אחריות?

אני בתור מתכנן מכני תמיד דואג שהלקוח שלי יקבל את המוצר הטוב ביותר כי השם שלי (או של החברה שבה אני מועסק) חתום על החלק, ואם מצאתי שישנה בעיה - אני דואג לתקן אותה בהוצאה הבאה.

 

אם תכתוב את מס' החלק בGOOGLE - במיוחד במערכת פורומים שמתמחה בVW אתה תופתע שהחלק הנ"ל תקול עוד ברכבים משנת 2001, וVW לא ממש התאמצו לשנות אותו.

 

בזמנו הייתי ב"מלחמה" עם המחלקה הטכנית של טויוטה בנוגע להחלפה של ממיר ומחשב ממיר - התחלנו מ50% הנחה ובסוף הוחלף במימון מלא של יוניון מוטורס.

 

למי שטען כאן שחבל על האנרגיות - אני בטוח שישנם המון אנשים אשר בולעים את הצפרדע הזאת, אולם אני אינני שכזה

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלק הזה לא נשבר סתם ככה ביום אחד בהיר אלא משימוש 'עצבני' :-D בתור אחד שמכיר מצויין את הרכבים של VAG וגם את המנגנון הזה.

אצלי ברכב החלק הזה החזיק 8 שנים וזה נקרא אצלך הנדסה לקוייה ?

הנדסה לקוייה ? אני אשמח לראות חישוב הנדסי מדוייק של מי שטוען שהחלק נשבר בגלל הנדסה לקוייה ?

יש המון פרמטרים הנדסים חסרים בכדי לחשב את המאמצים הנוצרים בחלק בזמן לחיצה על הכפתור.

 

גם את כפתור התאורה הראשי ניתן לשבור בקלות יחסית על-ידי סיבוב אגרסיבי עד המעצור המכני ותראה הזיזים העשויים מפלסטיק נשברים.

 

מארק, כזכור לי את גם מהנדס מכונות - תאיר את עיני מדוע האוזן נשברה ליד הקפיץ ולא באוזן האחרת?

מדוע התקינו קפיץ לא סימטרי? מדוע בחתך השבר ישנו התקדמות סדק חלקה ולא שבר עם שטח מחוספס (מה שמאפיין סדק התעייפות)?

 

מארק - עם כל האהדה שלך ליצרן, במקרה הזה לתפס הזה יש מעצור מכני ולא ניתן ללחוץ עליו מעבר למידה. מדובר בתכן דפוק

הרי יכלו לתת עיבוי לעובי של המזלג - אבל לא עשו זאת כי אז זה לא יישבר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וני בוי, את הבושות שלך עשית במשפט האחרון. אנחנו נמשיך לנהוג ב"פחיות", ואתה תהנה מה"טנק" הגרמני שלך. נתראה בכביש (או שאותך אצטרך לבקר במוסך כנראה).

LOL, הרגת אותי. :roflmao:

 

אגב,

הפחיות הקוריאניות והיפניות מוציאות יותר כוכבים במבחני הריסוק מאשר הטנקים הגרמניים. :evil:

שמע, יש לנו 2 יונדאי במשפחה ולעוד קרובי משפחה שלי היו ויש יונדאים שונים, כולם מרוצים, גם אנחנו.

פולקסווגן לא פעם ולא פעמיים רצו לדפוק אותנו על דברים שלא עשינו (דשבורד מתקלף? פנס ששברו לסבא שלי במוסך ועוד), דברים קצת יותר רציניים מהדשבורד, רצו לדחוף לנו בורד חדש כשבסוף היה מדובר בהארקה שלא חיברו כמו שצריך, חלונות נופלים (עד שאבא שלי התייאש והחליט ללמוד לבד איך לפתור את הבעיה כל פעם שזה קורה, שכן שלי עם אודי A4 אשכרה שם מברג בתוך החלון כדי שלא ייפול!), מאוורר שהלך מהר מאוד, משאבת הגה כוח, מוסכי יבואן רשמיים מורשים נוכלים ממדרגה ראשונה, לא יקרה. למה לי ולנו?

 

יש לי חתיכת תיק וסיפורים מפה ועד הונלולו שאני יכול לרשום על VAG ועל השירות המחפיר שלהם.

 

אגב, טויוטה לא דוגמה, הם התקלקלו בזמן האחרון. המכוניות הישנות (חוץ מהקורולה הטורקית) היו מכוניות סופר אמינות בלי בעיות, חבל.

אבל סובארו שהייתה לנו הייתה מכונית פשוט פנומנאלית מבחינת האמינות - אשכרה טיפול בשנה ותו לא. בלע דלק, אבל לא עשה בעיות בחיים.

 

 

אם אני אקנה רכב כדי לנהוג, כנראה שזה יהיה משהו איטלקי,

החלום שיעמוד בחניה כנראה זו אלפא רומיאו, ואם לא, גם פיאט נחמדה תעשה את העבודה לא רע.

 

 

גם גיר שנתקע ועושה בעיות כמו DSG זה לא שוס גדול, אני רק רואה פה כל יום לפחות 2-3 אשכולות תלונות על רכבים כאלו ואחרים של VAG. מרגש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שמדובר בחלק עם תכנון לקוי, אבל לא חסרות דוגמאות לחלקי פלסטיק כאלה בדגמים רבים אחרים...

למשל ידית פתיחת הדלת בסיטרואן C5, פתחי מזגן ביונדאי אקסנט, ידית הילוכים בפורד מונדיאו (קודמת), פקדי מיזוג ברנו מגאן, תא כפפות במאזדה לנטיס ולא חסרות עוד דוגמאות...

 

אגב, לא שמעתי עם אף אחד מהיבואנים של הרכבים המוזכרים כאן שהעניק ללקוחותיו חלקי פלסטיק בחינם תמורת אלו שנשברו כך שזה קצת פופוליסטי לבוא ולומר שהיבואן לא בסדר (מי שמתכנן את החלק זה היצרן ולא היבואן...).

We are the Human Race

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בפג'ו 307 היתה העיה בסוגר משענת היד שהיתה נשברת וגם שם היבואן סרב להחליף.

אנחנו השארנו את הסוגר שבור.

בדגם הבא, חסכנו כמה שקלים והזמנו ללא משענת יד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקביל לפניה ליצרן, אני הייתי נוקט בשני הצעדים הבאים:

1. מכתב רשום מעו"ד עם דרישה להחזר עלות החלק + תוספת כלשהי עבור ביטול זמן. כמובן שהדרישה הזו תיגרס ברגע שהיא תנחת על השולחן של צ'מפיון, ולכן הצעד הבא יהיה בית משפט לתביעות קטנות.

2. פירסום הנושא ב YNET (צרכנות או רכב).

 

 

כל זה בשביל חלק שעולה 135 ש"ח?!

אתה היית עושה את כל זה בגלל חלק שזו עלותו?

אני מבין את עניין העיקרון ושדין פרוטה כדין מאה, אבל מכתב מעו"ד בשביל 135 ש"ח? העו"ד לא עולה כסף?

 

תיאוריה נחמדה

רק שקצת מנוגדת למצב הקיים היום, שפולקסוואגן נמצאת במקום ראשון במכירות בארץ

 

תבדוק שנתית (2011) ולא נקודתית (ינואר 2012) כדי לרשום הודעות עם טיעונים מבוססים יותר.

 

זה שאתה אופוזיציה חריפה של צ'מפיון כולם יודעים וזאת זכותך כל עוד אתה עושה את זה מהלב ולא מהכיס' date=' אבל דווקא הדוגמא שהבאת עם יונדאי לא מי יודע כמה מוצלחת ובטח לא פותח השירשור שהיתה להם טויוטה כי באוזני כולנו עוד מהדהדות הצרחות של המשפחה שנתפסה לה דוושת הגז. לענייננו, לאשתי יש יונדאי, פחות משנה, כבר פעמיים הלך מחזיק טלסקופי של הדלת החמישית ופעמים מנורה מלפנים, אחת בכל צד. [b']שרות הלקוחות שליונדאי סבבה ואין לנו תלונות אליהם אבל מצחיק אותי שאנשים מבאים בתור דוגמא לאמינות מכוניות יפאניות וקוראניות.[/b] מקום ראשון בשנת 2011 בריקולים בארה"ב היתה הונדה ואחריה טויוטה...

ואנחנו מדברים כאן על ריקולים של בטיחות, כריות אוויר בהונדה ודוושות גז שנתפסות בטויוטה, לא על גיר שחורק או פלסטיק עם קפיץ שנשבר של משענת יד. קצת פרופורציה כשאתם מוציאים את כל התיסכולים שלכם על צ'מפיון. שנים רבות אני נהנה מדגמי גולף השונים ובפעם היחידה שהייתי זקוק לשרות צ'מפיון הם היו שם ויצאו יותר הוגנים מהוגנים. המוצרים שלהם מעולים ומי שקונה רכב כדי לנהוג קונה רכב גרמני ומי שקונה רכב כדי לנסוע יכול גם לקנות את הפחיות שמגיעות מהמזרח. רק אל תגידו שהן אמינות כל כך.

 

שים לב, השרשור פה עוסק בשירות ולא באמינות.

ברכבים מודרניים תמיד יהיו תקלות קטנות ומעצבנות, האתגר של היבואן הוא להתמודד איתם לשביעות רצון הלקוח ולא ליפול "בקטנות" (135 ש"ח).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

שים לב, השרשור פה עוסק בשירות ולא באמינות.

ברכבים מודרניים תמיד יהיו תקלות קטנות ומעצבנות, האתגר של היבואן הוא להתמודד איתם לשביעות רצון הלקוח ולא ליפול "בקטנות" (135 ש"ח).

 

בהחלט מסכים ומחזק, אבל - מחיר ה"קטנות" לצרכן הוא 135 ש"ח, להערכתי היבואן רוכש את החלק ב- 30 ש"ח או פחות - וזה ממש דורש כישרון להסתבך עם לקוח שרכש רכב בגין חלק ששווה בקושי 2 כוסות קפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוד חשבתי לקנות פולו GTI אחרי שאמכור את הרכב שלי , אבל חששתי בגלל כל התגובות על צ'מפיון פה.

כנראה שעכשיו אני לא אקנה ,כל עוד צ'מפיון אחראית למותג.

צ'מפיון הפסדתם עוד לקוח עתידי.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט מסכים ומחזק, אבל - מחיר ה"קטנות" לצרכן הוא 135 ש"ח, להערכתי היבואן רוכש את החלק ב- 30 ש"ח או פחות - וזה ממש דורש כישרון להסתבך עם לקוח שרכש רכב בגין חלק ששווה בקושי 2 כוסות קפה.

 

מסכים איתך לגמרי.

"ליפול" עם לקוח על 135 ש"ח לצרכן (או סכום קטן יותר בהבה ליבואן) כאשר מדובר במוצר כמו רכב זה פשוט לחטוא למטרה שבשבילו קיים מערך שירות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העו"ד לא עולה כסף?

 

קספר, בכל בית יהודי טוב יש לפחות עו"ד אחד :-)

 

ולשאלתך, כנראה שלא הייתי הולך לבית משפט על הסכום הזה, אבל אם היה לי עו"ד "בהישג יד" הייתי משתמש בו כדי להוציא מכתב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל על הזמן להתעסק עם תביעות כאלה זניחות מבחינת עלות, בגדול הפרסום ( של המקרה) "ברדיו" עובד ועושה את שלו. אילו יבואנים וסוחרים היו טורחים להתיחס ללקוחותיהם או לקרוא ולהגיב ענינית לתלונות השונות ברשת, היו משמרים לא מעט מהם . כפי שזה נראה הם חוטפים די חזק בכיס ולא מזיז להם, כמו שאמרו אבותינו אין שכל אין בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיאוריה נחמדה

רק שקצת מנוגדת למצב הקיים היום, שפולקסוואגן נמצאת במקום ראשון במכירות בארץ

 

פולקסווגן אפילו לא בחמישיה הראשונה.

מקום 5 סקודה, 7 סיאט (אך ורק בגלל מבצעי כסאח על האיביזה) ופולסווגן רק במקום ה9.

אולי התכוונת שמכירות הכוללת של היבואן צ'מפיון ממקמים אותה במקום הראשון אבל גם זה לא נכון, כלמוביל מוכרים הרבה יותר.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פולקסווגן אפילו לא בחמישיה הראשונה.

מקום 5 סקודה, 7 סיאט (אך ורק בגלל מבצעי כסאח על האיביזה) ופולסווגן רק במקום ה9.

אולי התכוונת שמכירות הכוללת של היבואן צ'מפיון ממקמים אותה במקום הראשון אבל גם זה לא נכון, כלמוביל מוכרים הרבה יותר.

 

רק תיקח בחשבון ותפריד בין מכירה לציי רכב לבין מכירה ללקוחות פרטיים! כלמוביל (יונדאי), דלק מוטורס (פורד ומאזדה) ויוניון מוטורס (טיוטה) מוכרות בעיקר לציי רכב. ללקוחות פרטים אין שום מגע ישיר או אינטרקציה עם שרות הלקוחות או המוסכים של היבואנים הללו. צ'מפיון למשל מוכרת את רוב המכוניות שלה ללקוחות פרטים, הגיוני שיהיו הרבה יותר אפשרויות לשמוע תלונות כי מתוך כמה עשרות אלפי לקוחות אין 100% מרוצים. אם עדין החברה מובילה במכירות כנראה שלא הכל כל כך נורא שם כמו שכמה גורמים מנסים לתאר פה.

כאשר חברה מוכרת 1000 חתיכות לחברה אחת אז כל האלף מכוניות עוברות דרך מנהל הצי ורק הוא מתמודד עם היבואן. סביר להניח שאותו מנהל צי גם לא תמיד מונע מאותם שיקולים שמנחים לקוח פרטי ואם יש לו בעיה או תלונה, הוא לא רץ לפורום אלא הדברים נסגרים בדרכים מקובלות. כאשר יבואן מוכר 1000 חתיכות ל1000 אנשים פרטים , ברור שעולה הסיכוי שיהיו כאלה שלא מרוצים ואת אלה שיתלוננו וידרשו פיצוי. לפעמים זה מוצדק אבל בדרך כלל אותם אנשים שיגמרו את המנה במסעדה ויגידו שלא היה להם טעים כדי לקבל עליה זיכוי. לחברה שרוב המכירות שלה הן ללקוחות פרטים גם נדרש הרבה יותר השקעה ומשאבים להתמודד עם כל לקוח ולקוח מאשר לקוח אחד שהוא מנהל צי רכב של כמה מאות כלים.

שמעתי פעם את ראש עיריית תל אביב אומר שהוא למעשה מנהל חברה שיש לה חצי מליון לקוחות והוא יודע שלעולם הוא לא יוכל לרצות את כולם.

אני תמיד מזכיר את המקרה שהיה לי עם פגם ביצור וצ'מפיון באו לקראתי ונתנו לי אפילו אפשרות לשדרג לשנתון ודגם מתקדם במחיר מעולה. למרות זאת העדפתי למכור את הרכב והם נתנו התחיבות בכתב לקונה לגבי הרחבת האחריות והציעו גם לו לשדרג באותם תנאים שהציעו לי. המקרה הזה "קנה" אותי ואני לא חושב שעל כל פלסטיק שנשבר יש עילה ליבואן להתכופף ולהפשיל מכנסים בגלל שהלקוח מאים בתביעה או בהשמצה באינטרנט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה שהלקוח צודק, כן הלקוח צריך להתכופף.

 

לא כדי שהלקוח לא יפרסם את המקרה, אלא כי זה מימוש אחריות וזאת זכותו המלאה של הלקוח לממש אחריות.

כשיועץ במוסך אומר לך שהרכב תקין בזמן שהוא לא (והשירות לקוחות מסתמך עליו כי הוא מוסך מרכזי), אתה בבעיה גדולה!

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...