רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היועץ הכלכלי למפכ"ל המשטרה, תנ"צ ליאור אגאי, מספר כי שכר שוטר סיור, עלה בשנה האחרונה (כאשר המפכ"ל דנינו "חילק את העוגה" קצת אחרת) בכ-2000 ש"ח. * האם אתם חושבים שיש לידיעה זו איזושהי "ביסוס" בשטח (במילים אחרות - האם משהו השתנה ? משהו ששמים אליו לב?) ? * האם מישהו מכם חושב להתגייס מעתה למשטרה (לאור זאת)? לקריאת הכתבה בגלובס: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000746390&nl=829&utm_source=2&utm_medium=email&utm_campaign=globesAlerts
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
בוקר טוב חברים. ארצה לשתף אתכם בסוגייה מעניינת שחוויתי לפני מספר ימים. בימים האחרונים אני מחפש לקנות רכב חדש, רק שהיום הראש חושב אחרת מאיך שחשב ב 2007 כשהיית בבעלותי איביזה קופרה ידנית, קופצנית ולא פרקטית. היום הדרישות הן פרקטיקה, נוחות, תיבת הילוכים אוטומטית (בגלל בת זוגתי) אך מבלי לוותר על חדוות נהיגה, מעט פלפל ועיצוב שונה ולא משעמם. לאחר שהסתובבתי לא מעט בין סוכנויות רכב, נפלה לידיי הזדמנות מצויינת לרכישת הונדה סיוויק האצ'בק חדשה מהחברה, אך הצורה הקודמת ולא זו שהושקה בימים האחרונים (שדרך אגב הרבה יותר לטעמי הצורה הקודמת.) אך אני, כאחד שיש לו דרישות מעט שונות משל הנהג הישראלי הטיפוסי, דורש נסיעת מבחן לפני שאני מבצע רכישה. וכך היה.. על הנייר,…
הודעה אחרונה מאת Avinusha, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
היום אנחנו מחפשים את הפתק היצירתי לשוטר/פקח היקר, יאללה, נסו להצחיק אותנו, כנסו לפייסבוק של קארספורום ותנו לנו את הפתק שלכם
הודעה אחרונה מאת ofers, -
אם הזמנתם יונדאי ולוסטר Inspire, ומועד האספקה שלכם הוא פברואר-מרץ, ביום שישי הקרוב תעגון האוניה עם הרכב שלכם בנמל אשדוד (מכיוון שהרכבים מגיעים מהודו) בנוסף, צריך להגיע משלוח של יונדאי ולוסטר Elite, הדגם הזה מיוצר בדרום קוריאה ולכן מגיע באוניה אחרת, ככל הידוע לי המשלוח הזה יצא לדרך לפני שבוע וצריך להגיע לארץ גם בימים הקרובים, מקסימום עד סוף החודש. למישהו אולי יש קצת יותר מידע לגבי המשלוח של ה Elite? תאריך עגינה? שאלה נוספת, האם קיים הבדל בין איכות ההרכבה בין רכבים שמיוצרים בהודו לבין רכבים שמיוצרים בדרום קוריאה?
הודעה אחרונה מאת elinor222, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, האם מישהו מכיר ויכול להמליץ על פתרון לנשיאות אופניים על פז'ו 107? הבעיה העיקרית שלי היא שהחלק האחורי הוא ללא מסגרת מתכת אלא חלון זכוכית ואני חושש שהמתקנים הרגילים לנשיאת אופניים לא יתאימו. עד עכשיו נתקלתי בשני פתרונות אפשריים: 1. מנשא גג (עלות 400-500) 2. פתרון שמתחבר לתחתית הרכב (לא יכול להכניס קישורים - חפשו בגוגל peugeot 107 bike carrier) עושה רושם מאוד יקר ובכלל לא ברור אם יש אותו בארץ. השאלה שלי היא האם מישהו מכיר ויכול להציע פתרון אחר וזול יותר שאולי לא חשבתי עליו. תודה.
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
- 10 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
האם מישהו יודע מהם התנאים להחזקת נגרר וגרירתו (מלבד התקנת וו גרירה) אני מתכוון: האם נגרר גם כן צריך לעבור טסט, מה העלויות של הטסט בערך, האם צריך ביטוחים מיוחדים בשביל נגרר או שהביטוח הרגיל מספיק (חובה/צד ג´), איך נקבע משקל ההעמסה המכסימלי (לפי הרכב או לפי הנגרר) ועוד דברים חשובים על נגררים. מדובר על נגררים רגילים בלבד לא על נגרר לסירה וכאלה.
הודעה אחרונה מאת yarin111, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נהגתי לאשדוד היום, וקצת אחרי ראשל"צ הבחנתי בפסים בצד שמאל בצבע חריג. לא ראיתי שלט, אבל שמתי לב שיש עבודות משני צידי הכביש. לרגע קטנטן סטיתי שמאלה, כדי להרגיש יותר בנוח מהמשאית בנתיב הימני שהתקרבה יותר מידי, כך שהגלגלים השמאליים היו מעבר לשוליים, ואז גיליתי שהשוליים נמוכים מהכביש עצמו עד כדי איבוד שליטה על הרכב, הרגשתי שעוד רגע אני מהתהפך עם האוטו שכמעט קיבל חיים משלו עם היגויי שהפרשי הגובה שולטים בו יותר מהנהג. אז דבר ראשון, אני מציע למי שרגיל לנהוג במהירות תלת ספרתית, להאט עד לקטע עם שוליים תקינים, ושנית, האם צבע הפסים החריג שקול לתמרור אזהרה ? כי לא זוכר שבתיאוריה למדתי עליהם, וגם אם כן עדיין נחוץ שילוט ברור בכתב שהיה מספק את ההתראה הטובה ביותר, במקו…
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 1 תגובות
- 796 צפיות
אני רוצה לקנות רכב יד שניה (אני אהיה שלישית) מסוג סוזוקי סוויפט. לרכב יש אחריות עד 2013. רציתי לברר האם היצרן מתנה את האחריות רק ליד הראשונה או היד השניה ? או שהאחריות היא לכל בעל רכב לא משנה איזה יד ותקף ל-3 שנים ממכירת הרכב. תודה.
הודעה אחרונה מאת eyals05, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אובכן,השקמתי היום ב5:50 והתחלתי לשטוף,מה אומר לכם משימה לא פשוטה בכלל לנקות את החול שסירב לרדת. אחרי ששטפתי עם צינור הסתבר שלא הכול יורד וברגע שמשהו מתייבש יש סימנים של אבק/חול,מאוחר יותר באיחור אופנתי אבא שלי הצטרף לנקות את ה107 שלו אחרי שעה וחצי הנה התוצאה. לפני ואחרי הניקיון: [ הרבה מים הולכים לזרום היום.
הודעה אחרונה מאת liorwohl, -
-
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום רב אם שמתם לב לאחרונה, נפרסו בנוסף למצלמות המהירות החדשות גם מצלמות רמזור חדשות. שמתי לב, שבצומת בעלת מצלמת רמזור חדשה, ישנם שני פסי דריכה ( במרחק של חצי מטר בין אחד לשני - מאוד דומה לפסי הדריכה של הגאטסו ) מעבר לקו העצירה. הדבר קצת תמוהה, לא? מדוע נדרשים שני פסי דריכה ולא רק אחד? ( כמו במצלמות הרמזור הישנות ). הייתכן שמצלמות הרמזור החדשות אוכפות גם על מהירות?!? מישהו נתקל? מישהו יודע?
הודעה אחרונה מאת הספגטי המעופף, -
- 0 תגובות
- 577 צפיות
יש לי אודי 6 שנת 2004 טורבו דיזל אני רוצה להתקין חישני רורס איכותיים וגם מצלמת רוורס מישהו יכול להמליץ לי על דגם טוב גם של מצלמה וגם של חיישני רורס בבקשה ואולי מישהו יודע באזור חיפה או צפון מקיר מקום טוב במחיר טוב ? תודה
הודעה אחרונה מאת koby80, -
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום. בקרוב מעוניין למכור רכב שנת 2005. סוג הרכב הרכב לא כזה נפוץ אך יובא לארץ עם תיבת הילוכים ידנית בשנים אלו ביחידות בודדות, אם בכלל. שאלתי היא, האם ניתן למכור את הרכב מסכום שאני מחליט ולא ללכת לפי מחירון כלשהו או שיש איזה חוק או הסכם כזה או אחר שמחייב אותי ללכת לפי מסמך כל שהוא ולקבוע על פיו את מחיר הרכב? יש ירידת ערך מזערית של כ-3% עקב כך שמישהו נכנס בי מאחור והוחלף "גשר אחורי" קילומטרז' יחסית גבוה (165000) יד ראשונה. אשמח אם תוכלו להבהיר לי האם אוכל ללכת לפי מחיר שארצה אך ריאלי בהתחשב בנתונים. תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת eph1983, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום אני חדש בפורום וברצוני לישאול אים מישו מחברי הפורום ניתקל פעם במחירים של סלון מעור לג'יפ סופה ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת carbonfibergr, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 649 צפיות
היי אנשים, רציתי לשאול, האם הסיאט לאון 1.8 TSI DSG מגיעה עם פנסים עוקבים כמו האיביזה? קראתי על המערכת והיא מאוד חמודה. לגבי ההילוכים, אני מניח ה-D זה DRIVE רגיל וסטנדרטי, מה זה ה-S? האם הכוונה למצב יותר SPORT? שותה יותר דלק מין הסתם. תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
אהלן. חבר שלי עושה סוג-של-סקר , את הנתונים שלי הבאתי לו , אבל כדי לקבל התרשמות כללית מחתכים שונים באוכלוסיה אשמח אם תענו על השאלה: כמה ליטרים , אתם מתדלקים בחודש , עדיף בממוצע. תודה
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 22 אלף צפיות
נתתי מכה לרכב שעמד מולי וכתוצאה מכך שתי הכריות הקדמיות נפתחו ויש לי קצת תיקונים קטנים שעלותם במוסך מורשה תעלה גג 2000 ש"ח אך השאלה שלי מה קורה בקשר לשתי הכריות ? האם משום שהם נפתחו הרכב עלול להיות מושבת לתקופה ? וכמו כן מהי העלות של כריות אוויר ?? אודה מאוד למגיבים ..תודה
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני עובד בבניין שיש בו חניון פרטי. בבניין יש סניף של חברת השכרה שגם כן משתמש בחניון. לא פעם קורה שעובדים של חברת ההשכרה מתפרעים עם הרכבים בחניון. כמו כן ישנה עובדים אחרים בבניין שנוסעים בניגוד לתנועה, חוסמים מעברים, ונוסעים בפראות . האם יש מה לעשות ?
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
שלום לכולם, כמו שהבטחתי אני כותב את התרשמותי מהשבועות הראשונים עם הרכב החדש. דבר ראשון הופתעתי בכניסה לרכב עוד לפני שהתחילו להסביר לי. הדגם שראיתי ובו נסעתי את נסיעת המבחן היה משנת יצור 2011. זו שהזמנתי כבר היתה 2012 וכללה מספר שנויים כמו לוח מחוונים מצופה עור מסך מובנה ומתקן נחמד שכולל דיבורית בלוטוט, נגן מוזיקה שמגיב לפקודות קוליות של הנהג ועוד. בנוסף, פנים הרכב שלי שחור ולא בהיר כמו ברכב בו נסעתי. כל אלה ביחד בשילוב המגע והריח של העור נתנו הרגשה והתרשמות ראשונית מאוד מיוחדת. הנסיעה ברכב מאוד נעימה. מצד אחד הוא מאוד חזק ומגיב מהר וחזק על כל לחיצה על הדוושא ומצד שני הוא מאוד נעים גם כשנוסעים לאט. הרכב מאוד נוח. ממרום גילי והמרחק שלי מטכנולוגיה מתקדמת הסתדרתי מה…
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 890 צפיות
אני מדבר על התאונה הזו : http://news.walla.co.il/?w=/22/2530366 בחדשות עכשיו אמרו שבמשטרע ינסו להרשיע אותו בגרימת מוות ברשלנות , ואני שואל מדוע לא בסעיף קשה יותר (לדוגמא רצח) ? הרי "ההתרשלות" שלו הייתה במכוון , זה לא שהוא לא ידע שהוא מבצע עבירת תנועה ! אין פה התרשלות יש כאן זלזול בפס הפרדה! לי אישית זה מריח כמו אותה עסקת הטיעון שהייתה לפני כזה זמן שנחתמה עם ההדורס של הילדה שאחותה פרסמסה פוסט אדיר בפייסבוק (לא זוכר את השם)
הודעה אחרונה מאת amisha, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
למשטרת ישראל יש רעיון לפיתוח מערכת מבצעית חדשנית לעצירת כלי רכב חשודים: שוטרים יניחו בציר ההימלטות של כלי הרכב מעין שטיח, שנועד להיצמד לגלגליו הקדמיים ו"לנעול" אותם. כך תתאפשר עצירה מוחלטת של כלי הרכב החשוד, במרחק קצר יחסית ותוך גרימת נזק מועט ככל הניתן לנוסעים בו ולסביבה. יהודה
הודעה אחרונה מאת hagay59, -
-
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
יצירתיים הבני דודים...
הודעה אחרונה מאת moshiko20, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במסמך כתובים פרטי ההזמנה ובמקום מסויים כתוב בנפרד "רכב מתצוגה". מה זה אומר? האם זה יהיה רכב מאחד האולמות תצוגה שבהם כל אחד נכנס לרכב ובודק אותו? ז"א הרכב שיביאו לי יהיה לא מנמל שבו כל הרכבים החדשים עומדים, אלה אחד שכל אחד נגע בו?
הודעה אחרונה מאת meteor, -
זה רק אני "חרדתי" בעניין הזה או שלדמיין עגלה שטה לה ברוח הישר לדלתות של המכוניות זה לא ממש נעים? פעם לא ייחסתי לזה חשיבות אבל לאחר שהתחלתי לדמיין מה יקרה אם עגלת סופר תעוף ברוח או משהו לכיוון רכבים זה לא נעים. מה דעתכם על זה?מה גם שלפעמים שמים עגלות בתוך חניה מה שחוסם בעצם חניה (שאולי היחידה הפנויה).
הודעה אחרונה מאת ORrrr, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 749 צפיות
שלום לכולם. שאלה כזאת: האם קיים בטבע (ובארץ בפרט) חיה כזאת עם ת.הילוכים אוטומתית או שכל ההונדות עם 5 דלתות באות עם ת. רובותיות ו ידניות בלבד ? תודה.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, רציתי לדעת אם יש איפשהו או מישהו שהשווה בין האיביזה החדשה לקודמתה. בעיקר אני מעוניין לדעת בהיבט השלדה והיכולת שלה (או יותר נכון - חוסר היכולת שלה) להתנהג בסיבוב. האם הם שיפרו גם ביצועים או רק את המראה החיצוני? בנוסף אשמח לדעת אם מישהו לקח, נניח את הקופרה, הישנה והחדשה ובחן תאוצה? על הנייר קשה להחליט מכיוון שמצד אחד יש מנוע גדול וחזק עם טורבו אבל גיר ידני ומהצד השני מנוע קטן יותר (גם עם טורבו אבל שעובד אחרת) ותיבת DSG "שאמורה" להיות מאוד מהירה. עכשיו שאנחנו כבר כמה שנים אחרי החשיפה הראשונית ניתן לבדוק את הדברים בצורה יותר סטרילית ולא מוטית אני מכוון בשאלות בעיקר לאנשים "שהשתדרגו" מהקודמת לחדשה ובעיקר לכאלה בעלי דגמי ספורט ולא לסטנדרטיות.
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
- אחראי פורום
- 38 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
הערות: הנתונים הגולמיים נלקחו מאתר משרד התחבורה ועובדו על ידי. יש אי התאמות בין הדיווח של איגוד הרכב לרשימה הזאת.(יכול להיות שהרשימה לא מלאה). הנתונים מ-1 ינואר 2012 עד 2 מאי 2012. כנראה מופיעות ברשימה גם מכוניות שהיבואנים הביאו לצורכי תקינה. (יכול להיות שלא נמכרו). ט.ל.ח. קישור לחודש קודם: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=422642
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
רררררררררררררררררררררררררר אין לי עם לשתף את הכאב הזה חוץ ממכם , בכל פעם שאני מנקה לאשתי את הרכב הספסל האחורי מזכיר בית מטבחיים של ניסוי בחטיפים אין לי כוח כבר לזה איך מרגילים את האשה והילדים שהרכב הוא לא פח נוסע ברכב שלי וברכבי אספנות יש איסור מוחלט ! בכלל שם מחטאים את הידיים ורוקעים בנעליים לפני הכניסה
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
פעם, ממש לא מזמן, מיצובישי הייתה מילה נרדפת למכונית משפחתית ומתחת לכל בניין רב-קומתי חנתה לפחות לנסר (או סופר-לנסר) אחת. אבל אז משהו השתנה והלנסר הלכה לאיבוד בין עדרי המזדה, הטיוטה והיונדאי ששטפו את ישראל. הדור האחרון של מיצובישי לנסר הגיע לישראל בשלהי שנת 2008 אבל ללא מנוע בנפח הנכון התקשה לשחזר את הצלחתה של הסופר-לנסר המיתולוגית. עכשיו הגיעה ארצה מתיחת הפנים של הלנסר (ה-ג'טפייטר) ואיתה גם מנוע בנפח 1,600 סמ"ק. האם זה בעצם מה שהיה כל הזמן חסר? מיצובישי לנסר ג'טפייטר - מבחן דרכים
הודעה אחרונה מאת Casper, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום אני מחפש כבר די הרבה זמן מישהו שמוכר צינורות נירוסטה. אני לא מחפש לקנות כמות גדולה איזה 3 מטר צינור. באזור באר שבע לא מצאתי שמישהו רוצה למכור אותם גם בודדים. אם מישהו מכיר איפה אפשר לקנות שאיריות או מישהו שמתעסק בנירוסטה ורוצה למכור אני ישמח. תודה
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בעוד 16 שבועות הבחירות לכנסת. אם יש דבר אחד בטוח זה הוא שאף מפלגה, חדשה כותיקה, לא תתייחס לבעיות שמעיקות על כל הציבור וכל יום, קרי בעיות תחבורה. כולם יטפלו באירן, בחינוך, בפערים החברתיים, במחירים, בועדים ועוד קשקושים. אף אחד לא יתעסק בבעיות המוחשיות של כבישים פקוקים, כביש 6 המגוחך, ברכבת ישראל הבדיחתית, ברכבת הקלה בירושלים השערורייתית ובפרויקט המפלצתי של הרכבת הקלה בתל אביב או המטרונית המביכה בחיפה (וזה חרוז). אז אולי במקום לקטר כאן תתארגנו ותקימו מפלגה שתייצג אותכם ומיליוני משתמשי מכוניות, רכבות ואוטובוסים? (במילא אין לכם שום סיכוי להשפיע בתחומים של הפצצה באירן, חינוך, פערים, ריכוזיות ושאר ירקות ברמה המפלגתית והפוליטית אז תקדישו את הקול שלכם לנושא שקרוב ללבכם) ת…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
