Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אאודי A3, ב.מ.וו סדרה 1, גולף, פוקוס. לאון אגב פחות מתאימה בגלל מחירה.

מה יהיה? אני באמת צריך להסביר לך...

 

אתה מתכוון שלאון פחות מתאימה כי היא מכרה יותר? ;-)

 

כוונתי היתה שאין ממש מתחרות מדוייקות. זה לא קורולה מול פלואנס. מי שמחפש סדרה 1 (שמכרה מאוד קרוב לג'ולייטה) כנראה לא ילך על אלפא, כי הוא מחפש את הסמל והערך המוסף שטמוע בו. גם הלאון לא ממש מתחרה כי המחיר שלה משמעותית זול יותר. אם פוקוס מתחרה, אז הפסדת בגדול, גם לדגם ה- 2.0 בלבד (שגם הוא זול יותר משמעותית)... הגולף 160 אולי המתחרה האפשרית היחידה ממה שציינת, אבל לא ראיתי נתונים לגביה (יש כן נתונים לגבי ה- GTI, שמכרה פי 9 מה- QV).

בכל מקרה - ככל שיש יותר אלפא על הכביש אני יותר שמח, רק לא צריך לכתור לה כתרים לא לה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

המתחרות של הג'ולייטה (לדעתי לפחות, מהרשימה) והמיקום שלה ברשימה:

 

לאון - 166 יחידות, A3 שמכרה 145 יחידות, אח"כ הג'ולייטה עם 104, לקסוס CT200 עם 92, BMW 1 עם 78 ווולוו C30 עם 7 יחידות גאות.

 

בגולף יש בעיה של חוסר פילוח ויש גם שאלה איך להתייחס לסיוויק האצ'בק (414 יחידות).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יש קהל שמעוניין רק באודי\ב.מ.וו, יש קהל שמעוניין רק באלפא, אבל יש קהל די גדול שעושה cross shopping ביניהן ולכן בעיני הן מתחרות ישירות ועוד איך. עד כמה שאישית אני לא אוהב את הג'ולייטה, אי אפשר להתכחש לערך המוסף שהיא נותנת ולכן מקומה ברשימה ראוי.

 

צר לי על רנוספורט. זה פשוט פתאטי. העניין הוא שבטח יקום האינטליגנט בקרסו שיפסיק את היבוא ויגיד שאין דרישה לספורטיביות, בזמן שצ'מפיון מכרו 36 GTI, שלוש גולף R, שלוש עשרה ליאון FR, שלוש קופרה ושלוש קופרה R באותו פרק זמן. אם אי פעם היה יבואן לא ראוי...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אני חושב שהרכב הזה בא אך ורק בייבוא אישי.

 

טוב לדעת. צריך להנציח כל רגע שניצפת אחת על הכביש 8)

פורסם

ה- C6 דווקא הגיעה ביבוא סדיר, אבל משום שכל ה- 3 יחידות (טוב, אולי 15) שהגיעו נחטפו ולא ממתינות בכלל בטרייד של היבואן לרוכש הבא, החליטו להפסיק נראה לי... מצד שני, אולי הן עוד נמכרות.

 

לגבי המתחרות לג'ולייטה או בכלל - קשה לקבוע זאת משום שצריך לראות על איזה תת-דגמים מדובר. אין דין לאון 1.2 כדין ג'ולייטה 170, למשל. לכן אמרתי, שזה קצת מיותר לדבר על מתחרות בהקשר זה, משום שזה לא בדיוק קורולה מול 3 או פלואנס מול פוקוס, שמשחקות כולן באותו מגרש מבחינת ביצועים/מחיר/אבזור. לאן תשייך אוקטביה 1.8T מאובזרת? למתחרה בפוקוס או בג'ולייטה? רק מס' הדלתות קובע?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אותי מפתיע קצת הנתונים של שברולט , ולא לטובה , שנה שעברה היא סיימה בין חמשת הראשונים , והשנה היא משתרכת לה במקום ה11 , שנה שעברה היה לדעתי יותר השקעה בפרסום , ובמבצעים , ודווקא שהיום הגיעו דגמים חדשים , כמו הסוניק , או קרוז טורבו , או קפטיבה ספורט , נתוני המכירות נפלו לאחור.

פורסם
אתה מתכוון שלאון פחות מתאימה כי היא מכרה יותר? ;-)

 

כוונתי היתה שאין ממש מתחרות מדוייקות. זה לא קורולה מול פלואנס. מי שמחפש סדרה 1 (שמכרה מאוד קרוב לג'ולייטה) כנראה לא ילך על אלפא, כי הוא מחפש את הסמל והערך המוסף שטמוע בו. גם הלאון לא ממש מתחרה כי המחיר שלה משמעותית זול יותר. אם פוקוס מתחרה, אז הפסדת בגדול שמע, אני לא אתנגד לקבל את השליטה על סמל"ת ולהפסיד בגדול, גם לדגם ה- 2.0 בלבד (שגם הוא זול יותר משמעותית)... הגולף 160 אולי המתחרה האפשרית היחידה ממה שציינת, אבל לא ראיתי נתונים לגביה (יש כן נתונים לגבי ה- GTI, שמכרה פי 9 מה- QV).

בכל מקרה - ככל שיש יותר אלפא על הכביש אני יותר שמח, רק לא צריך לכתור לה כתרים לא לה...

לגבי הלאון, ענית לעצמך. לא, זה לא בגלל שנמכרו יותר לאון, אלא בעקבות הפערים המאוד משמעותיים במחיר. בדיוק כמו שניסאן GTR לא באמת מתחרה בפרארי 458.

אם כבר, מה שמפתיע בכל הנוגע לכמות המסירות של הלאון הוא מספרן הנמוך ביחס למחיר המאוד אטרקטיבי. יהיה מעניין לבחון בהמשך את השפעת המבצע ה"חדש".

 

- ממש לא כל מי קונה סדרה 1, מחפש ספציפית סדרה 1. למען האמת כנראה ששני המספרים די רחוקים זה מזה. כפי שכתב roee, קיימים לקוחות רבים אשר מחפשים רכב קומפקטי בעל ערך מוסף ועושים סקר שוק.

- לגבי גולף 160, זה לא שאין נתונים, אני מניח שפשוט אין מסירות. בעניין הGTI, כמה ידניות נמכרו וכמה אוט'? להזכירך ג'ולייטה תלתן אינה זמינה עם תיבה אוט'. המספרים היו נראים אחרת לו הייתה ג'ולייטה תלתן אוט', תהיה בטוח בזה.

- הפוקוס הרלוונטית היא ככל הנראה האקובוסט הידנית, בגלל המחיר והייעוד. אגב, אני לא חושב שיש שוק כלשהו בו נמכרות יותר ג'ולייטות מאשר פוקוסים.

 

לאן תשייך אוקטביה 1.8T מאובזרת? למתחרה בפוקוס או בג'ולייטה? רק מס' הדלתות קובע?

אני מאמין שהתשובה ידועה לך. די ברור שלא תשווה את האוקטביה הנ"ל לג'ולייטה, סדרה 1 או אודי A3 אלא לפוקוס/קרוז/אסטרה ושות'.

 

אני לא יודע מדוע בחרו לצייד את הג'ולייטה במנוע ה120 כ"ס ולא ב135 כ"ס החדש והמתקדם יותר, ולמה שידכו את הTCT לגרסאות ה170 כ"ס (דיזל/בנזין) בלבד. למען האמת ה120 כ"ס צורך אף יותר דלק מאשר ה170 מולטיאייר וקיים פער עוד יותר גדול בהשוואה ל135. סביר להניח כי קיומה של גרסת 135 כ"ס אוט' (במחיר סביר יותר) תקפיץ את המכירות באופן משמעותי.

אגב, אותה הגברת רק בשינוי אדרת במקרה של המיטו. למה לא לשדך למיטו תלתן תיבה אוט' ובכך להגדיל מכירות? הרי זה כבר עובד בפועל בג'ולייטה. מדוע לא? לאלפא רומיאו הפתרונים...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

מי קונה רכב חדש בארץ??

 

לדעתי המחירים של רכבים חדשים אינם משקפים את המחיר הריאלי שלהם, גם את מתחשבים בנושא המיסוי הגבוה. יש סבסודים צולבים וקרטלים למיניהם שמקפיצים את מחירי הרכבים מעבר לשווי המס. שוק היד שניה בארץ מתיישר איכשהו לאור התחרות הגואה, ולכן אני - כעניין שבעיקרון וצרכנות נבונה- קונה רק רכב משומש.

 

בכל מקרה, נתונים מעניינים, כשהחשוב והמעניין שבהם הוא העובדה שהרכב הכי נמכר בישראל הוא סטיישן !!!. מי היה מאמין. מתקרבים לאירופה?


×
×
  • תוכן חדש...