Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל מקרה, נתונים מעניינים, כשהחשוב והמעניין שבהם הוא העובדה שהרכב הכי נמכר בישראל הוא סטיישן !!!. מי היה מאמין. מתקרבים לאירופה?

 

זה כי מוכרים את הסטיישן במחיר אטרקטיבי.

היחידית שמוכרים סטיישן בכמויות אלה קיה, פורד ויונדאי.

 

כל השאר מוכרים במספרים נמוכים יותר, כי הסטיישן מתומחרת בפער גדול מהסדאן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אפשר להגיד את זה כמעט על כל מוצר בארץ.

 

זה לא מדויק.

 

ראשית, רכב זו הוצאה מאוד גדולה, ולכן ניתן לחסוך בו המון ברכישת משומש. במוצרים אחרים, אשר עולים כמה מאות או כמה אלפי ש"ח, עדיף כבר לרכוש חדש מאשר משומש.

 

שנית, בענף הרכב יש אלטרנטיבות משומשות טובות באותה מידה כמו חדש. מה למשל ההבדל בין מזדה 3 חדשה לבין אחת בת 3 שמצדיק פער מחיר כפול? מילא, אם מישהו דלוק על רכב שרק יצא לשוק (כמו למשל הפוקוס), אך בהרבה מקרים מדובר ברכב שכבר קיים בשוק כמה שנים ואין הבדל בין חדש למשומש למעט הניילונים והריח.

 

שלישית, ענף הרכב הוא ייחודי בפערים שנוצרים במחיר בין ישראל לביו חו"ל ובין חדש למשומש. בהמון מוצרים שנמכרים כיום אין פערים גדולים בין ישראל מול חו"ל (כמו למשל מוצרי אלקטרוניקה שהפער מול חו"ל אינו גדול כיום), ואין להם אלטרנטיבה יד שניה זמינה.

פורסם
אותי מפתיע קצת הנתונים של שברולט , ולא לטובה , שנה שעברה היא סיימה בין חמשת הראשונים , והשנה היא משתרכת לה במקום ה11 , שנה שעברה היה לדעתי יותר השקעה בפרסום , ובמבצעים , ודווקא שהיום הגיעו דגמים חדשים , כמו הסוניק , או קרוז טורבו , או קפטיבה ספורט , נתוני המכירות נפלו לאחור.

 

שברולט טיפסו למקום ה-5 בזכות ספארק. כשפיקנטו נכנסה לשוק מכירות ספארק צנחו. בנוסף שברולט מוכרים בעיקר לליסינג ונתח שוק ליסינג הצטמצם בשנים האחרונות.

 

זה לא מדויק.

 

ראשית, רכב זו הוצאה מאוד גדולה, ולכן ניתן לחסוך בו המון ברכישת משומש. במוצרים אחרים, אשר עולים כמה מאות או כמה אלפי ש"ח, עדיף כבר לרכוש חדש מאשר משומש.

 

הקניות הכי טובות שלי היו בשוק המשומשים. רכשתי סמארטפון בן שנה ב-700 ש"ח. מכשיר חדש באותה תקופה עלה בסביבות ה-2,000. קניתי מחשב נייד מחודש יצרן ב-2,500 ש"ח כולל משלוח מארה"ב ומיסים. מחשב חדש עלה בחנות 5,000. רכשתי אוזניות ב-1,000 ש"ח. אוזניות חדשות עלו בסביבות ה-3,000. בקיצור לא חסר דוגמאות. לרוב קנייה של מוצר משומש הרבה יותר משתלמת כיוון שניתן לרכוש מוצר ברמה הרבה יותר גבוהה (למשל אוזניות) במקום מוצר חדש ונחות.

פורסם

שתי נתונים מעניינים שתפסו את עיניי

 

פורד פוקוס מכרה יותר מטויוטה קורולה ומאזדה 3 גם יחד

 

שמתם לב כמה GTR נמכרו? :cry:

פורסם

אם לפני 5 שנים מישהו היה אומר לי שהרכב הכי נמכר בישראל יהיה סטיישן אירופאית הייתי אומר לו שילך לאבחון פסיכיאטרי.

הגיר הידני חוזר לאט לאט לאופנה בנתיים בסגמנט של הקטנות. עכשו רק צריך להכניס לאופנה את הדיזל ויהיה פה אירופה. :)

V5

פורסם
אם לפני 5 שנים מישהו היה אומר לי שהרכב הכי נמכר בישראל יהיה סטיישן אירופאית הייתי אומר לו שילך לאבחון פסיכיאטרי.

הגיר הידני חוזר לאט לאט לאופנה בנתיים בסגמנט של הקטנות. עכשו רק צריך להכניס לאופנה את הדיזל ויהיה פה אירופה. :)

 

 

770 פלואנס דיזל זו התחלה לא רעה לדיזלים משפחתיים

פורסם
בהחלט התחלה.

ומי לעזאזל קנה 123 פלואנס חשמליות? :puzzled:

 

שי אגסי

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
זה לא מדויק.

 

ראשית, רכב זו הוצאה מאוד גדולה, ולכן ניתן לחסוך בו המון ברכישת משומש. במוצרים אחרים, אשר עולים כמה מאות או כמה אלפי ש"ח, עדיף כבר לרכוש חדש מאשר משומש.

 

שנית, בענף הרכב יש אלטרנטיבות משומשות טובות באותה מידה כמו חדש. מה למשל ההבדל בין מזדה 3 חדשה לבין אחת בת 3 שמצדיק פער מחיר כפול? מילא, אם מישהו דלוק על רכב שרק יצא לשוק (כמו למשל הפוקוס), אך בהרבה מקרים מדובר ברכב שכבר קיים בשוק כמה שנים ואין הבדל בין חדש למשומש למעט הניילונים והריח.

 

שלישית, ענף הרכב הוא ייחודי בפערים שנוצרים במחיר בין ישראל לביו חו"ל ובין חדש למשומש. בהמון מוצרים שנמכרים כיום אין פערים גדולים בין ישראל מול חו"ל (כמו למשל מוצרי אלקטרוניקה שהפער מול חו"ל אינו גדול כיום), ואין להם אלטרנטיבה יד שניה זמינה.

 

עבורך זו הוצאה מאוד גדולה, עבור אחרים זו הוצאה לא משמעותית. גם בגדים משומשים יותר זולים ויש אלטרנטיבות משומשות טובות.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...