Jump to content

koby80

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של koby80

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי אודי 6 שנת 2004 טורבו דיזל אני רוצה להתקין חישני רורס איכותיים וגם מצלמת רוורס מישהו יכול להמליץ לי על דגם טוב גם של מצלמה וגם של חיישני רורס בבקשה ואולי מישהו יודע באזור חיפה או צפון מקיר מקום טוב במחיר טוב ? תודה
×
×
  • תוכן חדש...