רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
היי חברים וסוף שבוע עצמאות שמח לכולם ! היום בנסיעתי למכון הכושר, ותוך כדי ברבור לעצמי אודות איכות הרכבים סביבי, עלתה בי מחשבה לעשות סקר מעניין אצלנו פה בפורום. לא פעם אנו מגדירים מכוניות כ "זאב בעור כבש" או לחילופין "כבש בעור זאב", אך לצערי אין לנו בפורום שרשור אחד שמרכז את כל דעותיהם של חברי הפורום, אם יש כזה לא מצאתי אותו. לאחר אי מציאת שרשור בנושא חשבתי שהגיע הזמן לעשות סקר מעניין. שאלת הסקר: מה הוא הרכב שלדעתכם עונה בצורה חד משמעית ומוחלטת להגדרה "זאב בעור כבש" ומה הוא הרכב שעונה בצורה חד משמעית ומוחלטת להגדרה "כבש בעור זאב" ? הערות: 1. אתם מוזמנים כמובן לענות חלקית על השאלה. 2. אם רכב מסויים כבר הוגדר ברשימה, מותר לחזור עליו אם הוא נבח…
הודעה אחרונה מאת M.Dachis, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 693 צפיות
לחברי הפורום שלום רציתי לדעת איך אני יכול לבדוק לבד אם יש לי מכה בשלדה של הרכב? אם זה אפשרי כמובן ..
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
חברים לאחר הרבה טלפונים מייגעים החלטתי לנסות לארגן קבוצת רכישה לביטוח מקיף לפאביה. כל מי שרוכש\רכש מוזמן להצטרף ולנסות להוזיל את עלויות הביטוח הגבוהות לרכב. שימו לב שכמעט בכל חברה איתוראן סייב הפך להיות חובה ואם לא אז כספת. המעוניינים מוזמנים להגיב או לשלוח הודעה פרטית. טל
הודעה אחרונה מאת new fabia, -
ביום שבת האחרון נתנו גיחה אל הכינרת לאירוע מיוחד של מותג סירות מרוץ חדש שהגיע ארצה. מותג אבארת נתן חסות לאירוע, והלקוחות הוזמנו להתרשם. יצאנו בשיירה מאוד מרשימה של עקרבים מהמרכז אל הכינרת. אני אתן לכתבה של ניר בן זקן מהגה להרחיב, אבל אתחיל מהסוף, ואציין שהיה פשוט מדהים. החומר המוטורי מעולה, והחומר האנושי לא מפסיק להדהים אותי כל פעם מחדש. תודה לכל מי שהגיע, תודה על ההזמנה, כיף להיות חבר במשפחה הנפלאה הזו. הכתבה מאתר הגה: http://motocar.ifeel.co.il/article/14537.aspx ומספר תמונות להתרשמות. כן ירבו עוד אירועים טובים שכאלה !
הודעה אחרונה מאת niro007, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ממערב ראשון (אזור שכ' פרס נובל) לקניון עזריאלי. רכבת לא באה בחשבון כי צריך את הרכב. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הלוא עד לא מזמן מחיר מכוניות בקטגוריה זו היה באזור ה-100K איך פתאום, בשנים האחרונות, ירד המחיר פלאות?? מה זה אומר לגבי המחיר שהצרכן הישראלי שילם בשנים עברו? הרי אם היבואנים חתכו מחירים והם עדיין מרוויחים על המכירה אז כמה הם הרוויחו עלינו לפני?!? ועוד משהו, למה לא מורידים את המחיר בקטגוריות שונות וגבוהות יותר? מה שונה? סתם מחשבה שעלתה לי.... אשמח לשמוע את תגובתכם
הודעה אחרונה מאת שגיא 601, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בזמן האחרון אני שוקל לקנות ג'אנטים לרכב, הפורום הזה הביא לי את החשק אם מתישהו ארצה לעשות טרייד אין לרכב, האם יתחשבו בדברים כאלה במחיר? האם אני אוכל לעשות טרייד אין ולהשאיר אצלי את הג'אנטים לרכב החדש?
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי אנשים, חבר קונה פולו. איך הרכב מבחינת צריכת דלק? תודה
הודעה אחרונה מאת gt11, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום אני בן 15 מאיזור השרון ואני רוצה לבנות עם חבר באגי מחיפושית ישנה. מישהו יודע כמה זה יכול להעלות או איך מוצאים חיפושית ישנה בכלל.
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נשאלתי ע"י ידיד שאלה מעניינת שאין לי תשובה חד משמעית. למשפחת הידיד 2 רכבים מאותו יבואן , האחד בן שנתיים ועדיין באחריות והשני בן 7. שני הרכבים טופלו כל חייהם באותו מוסך שהיה מורשה ומוסמך היבואן בעיר שנים רבות , ואפילו היה הסוכנות הראשית לשיווק ומכירת דגמי היבואן. הטיפול והשירות שם היו מקצועיים ואיכותיים , אבל כצפוי לא זולים , וכמובן רק עם חלקים מקוריים. לאחרונה חל סכסוך בין בעלי המוסך ליבואן ונשללה מהם ה"זכות" להכלל ברשת המורשים. גם סוכנות השיווק נלקחה והיבואן פתח סוכנות שיווק חדשה עם מוסך חדש לגמרי. המוסך המורשה לשעבר פנה לכל לקוחותיו והציע המשך טיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ברכבי המותג וטוען למחירים זולים במיוחד. נטען שהעובדים ה…
הודעה אחרונה מאת beamvelavan, -
-
זיהינו שמאזדה היא סוס מת" - כך אומר שלמה שמלצר, הבעלים של שלמה סיקסט, ומסביר בכך את הירידה החדה ברכישות של שלמה סיקסט מדלק מוטורס. ב-2011 סיפקה דלק מוטורס 16% מהמכוניות של שלמה סיקסט, לעומת 28% ב-2010. לשם השוואה, כלמוביל, יבואנית יונדאי, אחראית ל-31% מכלל הרכישות של שלמה. http://www.themarker.com/dynamo/1.1701847 לדעתי, שמלצר קרא בפורום את השרשור על הנשימה האחרונה של מזדה ומיהר למכור.:lol:
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 10 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
היי לכולם אז נרשמתי לרונדו של הטכניון, בתקווה לקבל תווית כניסה בלתי מוגבלת, ואולי פרס כספי הרכב הוא פיג'ו 306 GTI6 צבע כתום זהב התחרות בסימן סביבתי כל רעיון יתקבל בברכה!
הודעה אחרונה מאת SP33DS73R, -
- 3 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום חברים, אני חושב להתקין מע' מולטימדיה ברכב. רציתי לדעת מה גודל הנזק אם מישהו כבר התקין. תודה.
הודעה אחרונה מאת roei_s, -
תנו בכותרת
מאת פבל- 1 תגובות
- 491 צפיות
לקחנו את נושא "תנו כותרת לתמונה" רחוק אבל בכל זאת... כנסו לפייסבוק של קארספורום ותנו כותרת לתמונה! **הערת המערכת: האישה תמיד צודקת סופ"ש מעולה, הצוות
הודעה אחרונה מאת Dittohead, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חשבתי לפתוח שרשור לכל מי שמכיר - אירוע מוטרי שיהיה בסופ"ש הקרוב ואף בשבוע הבא , משלל המועדנים למינהם ... אני מכיר שניים אחד זה מפגש בעלי פורד מכל הזמנים והמינים שיהיה בחניית איקאה נתניה ב16:00היום גם חברי מועדון המוסטנג היקרים יצטרפו אלינו ויעשירו אותנו והשני מפגש של מועדון ה5 השרון בגעש בשעה 5 היום - מפגש מיוחד שבו תושק bmw שתצטרף למועדון בנוסף נקראו בעל בbmw מכל הזמנים למפגש בגעש http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=422876 האם מועדון אלפא רומיאו נפגשים? אם כן תשרשרו האם חברי מועדון אופל עושים משהוא ? האם חברי מועדון פיאט נפגשים או סובארו או חברי מועדון vags האם יש טיולי שטח באיזשהוא מועדון שטח בארץ של יונד…
הודעה אחרונה מאת mont, -
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מאיפה אני יכול להשיג מדבקה שחורה מט והאם המדבקה יורדת בעתיד? אני רוצה לשים ללאון שלי את המדבקה מאחורה, כדי שתיראה ככה: http://www.siz.co.il/view/4tnzemwuyqxt.jpg.htm זה נראה ממש נחמד ומזכיר מאוד את התחת המקורי של הלאון קופרה והFR. דרך אגב גם סמלים של FR יכולים לבוא בחשבון. (חשוב לציין שEBAY מחוץ לתחום).
הודעה אחרונה מאת m911, -
- 0 תגובות
- 743 צפיות
STAINLESS GAMES, יוצרי המשחק המקוריים של CARMAGEDDON הצליחו להשיג חזרה את הזכויות לסדרת המשחקים הפופולרית. למי שזוכר חסר נעורים למשחק, כדאי לקנות עותק במחיר מצחיק של 15 דולר ובכך לעזור ליצירת המשחק להתממש כיוון שהם זקוקים ל400 אלף דולר על מנת להתחיל את הפיתוח. kickstarter.com/projects/stainlessgames/carmageddon-reincarnation
הודעה אחרונה מאת yonisade, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לראשונה אושר , לחברת עמק איילון לייבא , מכוניות פורד , ביבוא מקביל בנתיים האישור אושר ליבוא של פורד אדג' , ופורד אקספלורר , אך לדברי החברה בכוונת להביא ביבוא מקביל גם פורד פוקוס , מה שיוזיל את המחיר של המשפחתית ב10000 שקלים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4226791,00.html האם זה סימן לבאות , לטובת הצרכנים ?
הודעה אחרונה מאת igalr, -
פורד F-550 1 2
מאת Balakai-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
שלום ברצוני לייבא רכב מיוחד לארץ פורד F-550 עם ציוד שמורכב עליה בחו"ל. השאלה היא כיצד אני מתחיל למי אני פונה בשביל להקל על התהליך?
הודעה אחרונה מאת guy858, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 794 צפיות
שלום לכם, ראיתי עכשיו באינטרנט לא קצת סרטונים של תאונות עם כל מיני רכבים כולל כמה רכבי פאר וראיתי גם כמה מקרים שאחד הנהגים איבד את ההכרה כתוצאה מהפגיעה והוא נשאר עם הרגל על הגז ופשוט המשיך במהירות ונכנס באוטו אחר או בקיר. רציתי לדעת, למה במקרה של תאונה אין ניתוק הצתה או נעילת דוושת הגז? אפילו ברגע של פתיחת כרית אוויר לנתק את ההצתה של הרכב. למישהו יש מושג? הרי זה לא נשמע כל כך מסובך עם הטכנולוגיה של היום.
הודעה אחרונה מאת emor, -
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
שלום חברים, אני מעוניין להזמין סט שלם של בושינגים מפוליאריתן לאוטו. כל הסט יוצא לי באיזור ה 200$. רציתי לדעת מה יהיה עליי לעבור וכמה אני יצטרך לשלם בנוסף כדי לקבל את החבילה בידיים. חבר שלי הזמין בעבר בושינגים למשולשים הקדמיים, הוא הביא אישור ממוסך והכל עבר בשלום. האם כיום זאתי אותה הדרך או שמשהו השתנה? תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת OfirAs, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן כפי שכתבתי לפני כן חברתי עברה תאונת דרכים לפני כחודש. מדובר על הונדה ג'אז שנת 2003 גיר אוטומט רציף. ביום של התאונה הרכב היה בטיפול 80K במהלך הטיפול נבדק גם המצבר במהלך הטיפול. ונמצא תקין וזה גם נרשם בדף פירוט שהיה בסיום הטיפול. באותו היום הרכב עבר את התאונה בערב. הרכב נגרר חזרה למוסך לתיקון ליום למחרת. בערב המצבר עבד והיה תקין (האזעקה פעלה.) המצבר נותק ללילה שלא ייגמר. בבוקר חובר חזרה והתניע ללא שום בעיה עכשיו לאחר 3 שבועות שהיה בתיקון פחחות ומכונאות. באנו ביום רביעי האחרון לאסוף את הרכב והרכב לא מתניע ללא עזרה של כבלים. ובנוסף גם האזעקה עכשיו לא עובדת (הנעילה המרכזית עובדת אבל האזעקה לא עובדת וכך גם מרימי השמשות שמחוברים לאזעקה). כעת השאלה שלי …
הודעה אחרונה מאת sh1506, -
קפצתי לבקר. מי שם מים לקפה? מוטי
הודעה אחרונה מאת RoyCo, -
- 22 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אם מישהו חשב שעד שבונים כביש מהיר ואיכותי יהיה ניתן גם לנצל אותו, תחשבו שוב. לפני מספר ימים יצאנו אני ועוד חבר לנסיעה באופניים שכללה גם נסיעה לאורך התוואי של כביש עוקף קריות. במהלך הנסיעה בקטע שבין גבעת הרקפות לכביש ביאליק-אתא, מזרחית לכפר ביאליק, על הנתיבים לכיוון דרום, קידמה את פנינו הפתעה לא נעימה: בדיקה זריזה העלתה שגם על הנתיבים לכיוון צפון ישנה הכנה דומה: תמונה נוספת של ההכנה למצלמה על הנתיבים לכיוון דרום, עם גבעת הרקפות ברקע לצורך התמצאות (וגם כלי התחבורה שלנו לאותו יום). הצלם מסתכל צפונה: האמת, היה צריך להיות ברור שמשטרת ישראל לא תוותר על פרה חולבת שכזו. אמנם יש עוד זמן, אבל כשיפתחו את הכביש- סעו בזהירות, וכמובן במהירות המותרת בחוק (כמו …
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פורשה מקאן, הקרוסאובר החדש של פורשה והקטן מהקאיין, נצפה לראשונה בתמונות ריגול. תמונות נוספות של פורשה מקאן
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. אני וחבר שלי מתווכחים האם צריך לקחת את המסמכים של הרכב(רשיון רכב) בכל פעם שאתה יוצא מהאוטו?? הוא אומר שצריך לקחת כי אם חס וחלילה יגנבו לך את הרכב אז יש להם כבר את הרשיון רכב ואת כל המסמכים והם יכולים לעשות מה שהם רוצים אפילו למכור את הרכב כיאלו הם הבעלים. אני אומר שהוא מדבר שטויות והם לא יכולים לעשות אם זה כלום. מה צריך באמת לעשות כל פעם שאני יוצא מהרכב צריך לקחת את המסמכים איתי? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
העליתי עכשיו לפייסבוק שלי, אשמח לשמוע מה דעתכם. ישראל הופכת למדינה אלימה - אשמח לדעתכם מה עלי לעשות: לפני שעה קלה הגעתי לתחנת דלק Sogood סונול, ושם המתדלק מילא טנק מלא אך שפך ליטר וחצי על הרצפה. ביקשתי זיכוי עבור ליטר וחצי שנשפך (זה יקר כיום...אנחנו לא ב-2002), ובתגובה קיבלתי סט קללות: "זין עליך בחיים לא תקבל כסף, יא חולה נפש תעוף מהתחנה". אחרי שהשארתי את האוטו במקומו, ניגשו אלי מספר עובדים ואמרו לי "נדחוף לך את הפיה לתחת" ואחד אחר אמר "אני הולך לשבור לך את הידיים אם לא תזוז". לאחר מספר דקות ארוכות הגיעה המנהלת וזיכתה אותי עבור הסכום... אז מה עושים, חברים יקרים? לעבור על זה בשתיקה או להגיב? ואם להגיב, אז איך?
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 651 צפיות
אני מקווה שזה בסדר שפתחתי אשכול נפרד לחולון (במטרה שיותר אנשים ייחשפו לשאלה), תודה מראש לכולם! איזה כיף שיש פורום כזה של אנשים שעוזרים לכולם.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 3 תגובות
- 865 צפיות
אודה לטיפים מבעלי ניסיון בשנה-שנתיים אחרונות לנושא שבכותרת. רכב נוח ל- 4 מבוגרים. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום הסמנו דרך שלמה סיקסט רכב מקבוצה ivmr מוינה ל10 ימים. באיזה רכב מדובר? ומה רוב הסיכויים שנקבל? האוטו נועד ל5 מבוגרים. באתר של שלמה סיקסט בארץ היה רשום מאזדה 5,רנו סניק ובאתר של חו"ל היה רשום סיטרואן c4 פיקאסו שהיא עדיפה בהרבה על מאזדה 5 אודה לתשובה ניצן בורק
הודעה אחרונה מאת mickey,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ישיר
- rev-Match
- nir eli
- parnuk
- גולדן191
- teyal
- bogib
- quizlette85117701
- itaimoto
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- Alberrto
- RBRB
- david3692
- עמרי לייט
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
- om2
- santiago
- Igalz
- SlowRide
- tohanov
- aviaviavi
- shakedi
- topop
- רפי לין
