רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
צהריים טובים, נסעתי מכיוון עפולה לעפולה עלית ( כביש ראשי) . אני לא נהג שודים, אני אף פעם לא נוסע במהירות מופרזת, ועוד עם מחירי הדלק היום ??? בכל מקרה נתפסתי על 106, במקום של 70 אם אני לא טועה. השיחה זרמה כך: השוטר: ' אתה יודע על כמה נסעת ? ' אני : ' על 85 ? ' - יש לציין שאני באמת חושב שנסעתי במהירות זאת, אין מצב בעולם שהגעתי ל 106 !! השוטר: ' תסתכל על הצג, זאת המהירות שנסעת '. אני : ' אני לא חושב שהרכב מסוגל להגיע בעליה כזאת ל 106 קמ"ש , הוא רק 1.4 עם 85 כ"ס ' . השוטר : ' אני מכיר את הרכבים האלה , זה TSI הם מסוגלים להגיע ' . אני : ' אדוני השוטר, זה לא TSI זה אטמוספרי , תסתכל ברישיון הרכב ' . ואז השוטר מציץ ברישיון, חוזר לאוטו, כעבור 20 דקות יוצא החו…
הודעה אחרונה מאת dny, -
-
- 4 תגובות
- 962 צפיות
היום הלכתי לעשות טסט לרכב. בעמדת זיהום אויר, הבוחן נתן לי סמרטוט וציוה עלי לסתום את האגזוז, כאשר צינורית הבדיקה תחובה עדיין באגזוז. במחשבה ראשונה חשבתי שזה לטובתי, ובמחשבה שניה , להיפך. יש למישהו הסבר? [מזדה 121 98' הזרקה.]
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
ערב מצויין לחברי הפורום. במוצ"ש שוטר רשם דוח בחנייה, ממש ליד הבית. הוא אמר שהרכב חונה בחנייה פרטית של בית אחר. חשוב לציין, שאין שום שילוט המציין זאת לא בחנייה ולא בשכונה. מה אומר החוק? האם ניתן לערער ?
הודעה אחרונה מאת yairba, -
-
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מתי ימחקו לי הנקודות ואחרי קמה נקודות צריך לעשות תיאוריה מחדש ומה קורה אחרי 12 נקודות
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אולי זאת שאלה קצת טיפשית אבל מאוד מסקרן אותי לדעת... לפני 10-20 שנים לדוגמא, מחירי הדלק היו בערך באזור ה4-5 שקל לליטר אפילו פחות. היום המחיר הוא 7-8 שקל לליטר, אבל היום יש יותר מנועים חסכוניים בדלק, הרכבים עצמם אני מאמין יותר קלים, יש רכבים חשמליים כבר תקופה ארוכה. איך זה שעדיין מחיר הדלק\נפט עולה ועולה כשיש פחות שימוש בו??? מקס.
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
כתבה מעניינת של כלכליסט על הקונצרן - http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3570980,00.html זה לא צריך להפתיע אף אחד פה בפורום שיונדאי החלו בשנים האחרונות להתמקד יותר באיכות. לדעתי גם אין ספק שאת הפער ממודל החיקוי החדש שלהם, VW, בכל הקשור לאיכות וגימור הם יסגרו בסופו של דבר בזמן הקרוב. לכשזה יקרה, השאלה האם הצרכנים באמת יכירו בהם כשווים בן שווים..
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אומנם עברו כבר כ-9 חודשים מאז שצילמתי את הוידאו הזה, אבל רק עכשיו יצא לי להעלות אותו לרשת (לפייסבוק יותר נכון), ואני מניח שכדאי לשתף גם אתכם במה שתפסתי. הסיפור בקצרה - באחד הימים בוגאס, במהלך טיול לאורך השדרה שמעתי סירנות וראיתי כמה אופנוענים של המשטרה חוסמים את אחד הצמתים. בהתחלה חשבתי שמדובר באירוע משטרתי כלשהו, אבל לאחר כמה שניות הבנתי שמדובר באירוע אחר. הנה הוידאו: צפייה נעימה.
הודעה אחרונה מאת AlexN, -
- 5 תגובות
- 12.8 אלף צפיות
כ10 חודשים יש לי את הרכב , והיום לתדהמתי לא נפתח לי הרכב עם השלט. מין הסתם בדקתי שהנורית על השלט לא עובדת כך שזה רק הבטריה. עכשו כמה שאלות . האם זה אמור להחזיק כ 10 חודשים ( כאחד שלא משחק עם השלט ) ? הרכב עדיין באחריות, האם שווה בכלל ללכת למוסך מורשה שיחליפו לי ( אחריות הרכב תקפה על השלט ?!?!!) ? האם אפשר להחליף את זה בעצמי ? ואם כן איך ? בכל מקרה מוזר מאד המיקרה, אשמח לשמוע אנשים שעברו חוויה דומה
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
- 0 תגובות
- 498 צפיות
אני צריך מידע. בנוגע לסוגי הגיר/ יחסי העברה לשברולט שנת 2001
הודעה אחרונה מאת Xshaharzx, -
גיסתי חשקה ברכב אינדיוידואלי חדש מהיצרן. בהמלצתי התלהבה באינטרנט מרכב חביב , אם כי נדיר מאוד בכבישנו . ניגשנו ליום סיבוב בסוכנויות רכב בתל אביב להתרשמות ראשונית בין מספר אלטרנטיבות. גיסתי ביקשה להתחיל את הסיבוב בסוכנות המותג ה"נדיר". היא בהחלט התלהבה ממראה עיניה והסוכן החביב והאדיב הפגין יעילות מרשימה והציע לפתוח הזמנה כדי "להבטיח" דגם ספציפי באיבזור הנחשק. "רק 2000 ש"ח יבטיחו לך את הרכב , ותמיד תוכלי לבטל ולקבל הכל חזרה בלי בעייה..." הגיסה השתכנעה . ניסיתי להניעה מכך ולמשכה לאולמות המתחרים. ללא הועיל. לפחות נכנסתי למו"מ עיקש מול הסוכן (מעמדת פתיחה נחותה) . השגנו 11% הנחה - גם משהו. גיסתי הבהירה לסוכן כי יקח לה זמן להשיג את מלוא הסכו…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
לפני כחצי שנה כתבתי פה,שחניתי בגבעתיים ברחוב התעש בכחול לבן,הפעלתי פנגו ב11:42 מהגלקסי שברשותי,וכשהלכתי לסידורים שמתי עין בכל זאת על האוטו מהמשרד כי אני יודע שמסתובבים שם פקחים. בשעה 11:43קיבלתי דו"ח מפקח $%@!% שאפילו לא בדק אם יש לי פנגו או לא,אלא רק על בסיס איזי כארד,וזאת אני יודע: א) ראיתי אותו בודק את השמשה ואת החלון שלי וישר כותב לי דוח ומצלם לי את האוטו ב) אם הוא היה בודק שאני חונה עם פנגו,התוכנה הייתה מודיעה לי שפקח בדק את האוטו ושהכול נמצא תקין (כבר קרה לי) שלחתי מכתב מפורט מאוד עם קבלות מפנגו ופירוט מרבי שהפעלתי את התוכנה ב11:42 והיא נכנסה לפעולה רק ב11:43 מסיבות כאלו ואחרות של תוכנה. ככה עשה הפקח הנבלה,אוטו אוטו,לא בדק במחשב ולא כלום. היום קיבלתי…
הודעה אחרונה מאת zivm, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רכשנו מכונית חדשה. הגענו לחניה בבית והיה ברכב ריח של משהו שרוף. המנוע היה נראה בסדר. האם זה ידוע או יכול לקרות ממזגן או משהו אחר לנסיעה ראשונה ? כמו כן, לא מצענו את המפתח השני. מה יכול להיות עלות של שכפול מפתח רכב ? תודה, HUSKY
הודעה אחרונה מאת husky, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אני מוכר רכב שבעלותי,ביום שישי האחרון הגיע בחור נחמד וחביב לראות את הרכב,בחור התרשם מן הרכב,בדקנו נסענו,הפעלנו כפתורים,ובכן כמו שהבטחתי לבחור,הרכב באמת במצב נפלא(ביחס לרכב משנת 2001).הבחור ואני סיכמנו שביום ראשון נלך לבדוק את הרכב, המלצתי לבחור,לבדוק את הרכב במוסך שהוא סומך עליו ולא במכון בדיקה בשל הכסת"ח החסר פרופרציה של המקומות האלה שלא תתן לו אינדיקציה אמיתית על הרכב,ויעלה לו 500 ש"ח (שזה סביר על רכב שעולה 50K אבל לא ב16K). מר בחור,לא כל כך מתמצא בעולם הרכב והוא כמו כל ישראלי,בדיקה רק במכון. אז הלכנו לבדיקה בדינמומטר ברעננה, ובכן לפי הבדיקה הרכב עוד רגע עולה בלהבות,אבל הדבר ש"הפיל את המכירה"במכון משום מה החליטו שלא בוצע טיימינג ברכב,בלהסתמך שהרצועות קצת…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, מישהו יודע מה עלות של מרימי שמשות קדמיים ברכב חדש דרך סוכניות הרכב? 690 שקלים זה הגיוני? תודה
הודעה אחרונה מאת computer_freak, -
-
יצאתי לרכוש סטופידופון. מצאתי חנייה מהירה לאחר שזרקתי בקבוק זכוכית שהיה שם ותוך דקות יצאתי מהחנות. טויטה קורולה חיכתה שמישהו יצא מהחניה, אך בגלל שאני עמדתי לצאת עוד קודם, שעטה לכיווני לתפוס החנייה. ממול באה מרצדס קבריולה וצעקה על הקורולה לא להיכנס לחניה שלי כי היא רוצה. התווכחו קצת ובינתיים חסמו אותי. היה חם. בסוף המרצדס ניצחה כי ככה זה בחיים ויצאתי מהחנייה לכיוון המחסום. היה פקק כי המאזדה 6 שלפני לא הבינה שעל כרטיס חנייה צריך לשלם. אחרי כמה דקות יצאה מימנה הסים שמפעילה אותה, שאלה את כולם בפקק מה עושים ושילמה. היה שווה לצאת כי מיד ראיתי מאזרטי גי טי ממול. האלפא שלי גיהקה ונבהלתי. אבל היא הרגיעה אותי וצחקה- הנה אוטו עם צריכת דלק גרועה משלי. אמרתי לה שהיא צודק…
הודעה אחרונה מאת [פנדוב, -
זה שהשוק לא הכי טוב אני יודע ,אבל עד כמה אפשר לרדת .לי הרכב עלה לפני 8 חודשים 100.000 .הרכב עבר סך הכל 60.000 אלף קילומטר יד שנייה לבן פנינה כולל כל התוספות שיש ברכב מנהלים. יש למישהו עיצה מה הוא היה עושה במצב שהוא רוצה למכור?
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
- 2 תגובות
- 880 צפיות
שלום לכולם. לפני מספר ימים מכרתי את אחת המכוניות שברשותי: מאזדה לנטיס 1999 סדאן מנוע 1.6 ליטר, GLX יד שלישית, כל הידיים פרטיות. הרכב היה אצלי מעט יותר משנתיים, וצבר כ-250 אלף ק"מ, מתוכם אני גמעתי למעלה מ-50 אלף ק"מ. כעת רכשתי סוזוקי ליאנה האצ'באק שנת 2005 יד ראשונה, אבל זה בשרשור נפרד. ראשית על המכירה עצמה: הרכב נמכר די מהר, לאחר ארבעה ימים בלבד, במחיר 12 אלף שקל (מחירון יצחק לוי: 16.5 אלף שקל). היו הרבה טלפונים, ובלי להיות גזעני, 99.9 אחוז מהם היו של בני דודים...חשבתי שיהיה לי קשה למכור רכב עם כזו נסועה, אבל מסתבר שלכל סיר יש מכסה. משהו מעניין: הרכב נראה באמת טוב, אבל עדיין מוזר לי שבחור צעיר הגיע עם אשתו ושני ילדיו מנצרת הרחוקה ועד לאזור המרכז, ואפילו לא רצ…
הודעה אחרונה מאת Shay_u, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
התלבטתי קצת איפה לכתוב את זה, אם באוף או כאן ובסוף החלטתי שזה בכל זאת קשור לרכב לכן הוחלט על כאן. את האוטו הקודם תמיד הייתי שוטף לבד. האוטו החדש מקבל את השטיפה ב"מכון יופי", הם עושים עבודה מעולה שאי אפשר להתחרות בה. בנוסף אני מרגיש שכל שטיפה היא כמו טיפול בשבילי, במשך כל זמן השטיפה פשוט יש לי צמרמורת וכל השיערות שלי סומרות. אני קולט שאני פשוט יושב ובוהה בנקודה מסויימת ומרחף כאילו היפנטו אותי. אני מרגיש כמו אחרי מסאז', כלכך משוחרר שבא לי פשוט להזרק ולהרדם. לא יודע איך להסביר את זה, בחיים לא קרה לי בעבר ואני מוצא את עצמי מגיע לשטיפות יותר בשביל עצמי מאשר הרכב. יש מישהו שחולק את זה איתי או שאני סוטה?
הודעה אחרונה מאת mill3r, -
-
- 1 תגובות
- 530 צפיות
אם במצב היפוטתי נסעתי בכביש מסויים שהמהירות המותרת היא 100, המהירות הממוצעת היא 100-110 והמהירות שלי הייתה 140 בעת עקיפה בנתיב השמאלי ביותר כאשר יש עוד שני נתיבים שיש בהם מכוניות. התנועה לא צפופה ולא חתכתי אף אחד הכל נעשה תוך כדי איתות וכו'. במהלך העקיפה (במצב היפוטתי כן?) אני קולט שוטר מממל"ז מהניידת אך דבר לא קורה ואני ממשיך בשלי. במצב כזה, אין שום חשש לקנס וכו'? שהרי ממה שידוע לי ברגע שהשוטר תופס אותך עליו לעצור אותך ולהראות לך את המכשיר? זאת אומרת שום קנס לא יכול להגיע הביתה וכו'. שהרי גם אין לו איך להוכיח שזה אני שנסעתי מהר. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת yahavk, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
השבוע הוצע לי להתקין דלקן ברכב (פלואנס דיזל), הדלקן נוח, בעיקר כשהילדים נוסעים ללא דלק ללא כסף וללא כרטיס אשראי. יחד עם זאת כשאני נמצא לייד תחנה בה מחירי הסולר זולים מתעריף הדלקן, אני מעדיף לוותר על שרותי הדלקן. יש אפשרות לתדלק ללא הפעלת הדלקן?
הודעה אחרונה מאת Sting, -
- 3 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עומד לקבל רכב ליסינג מהעבודה. יצא לי לראות לא פעם רכבי ליסינג עם וו גרירה. לכן רציתי לדעת אם ניתן להתקין וו גרירה ברכב, במי בדרך כלל זה תלוי, בקצין רכב או בחברת הליסינג? אני מניח שמי שמשלם עליו זה אני לא? כמו כן האם רכב פרטי 1600 יכול מבחינה חוקית לגרור אופנוע ים 3 מקומות? תודה,
הודעה אחרונה מאת פוצינו, -
טוב, אז שמתי לב שיש פה הרבה בעלי רכב חברה. מה חשוב לכם כאשר אתם מכניסים אותו לטיפול? מה מפריע לכם כאשר הרכב חוזר מטיפול? תודה.
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
10 דקות, האוטו עמד לבד בחניה מלאה ברכבים ליד רחוב המסגר בדיוק 10 דקות. 10 דקות הספיקו לבן שרמו*ה הזה לפרוץ ל3 רכבים עומדים ולהוציא מהם תיקים. לא נגעו במערכות, לא הזיזו מסמכים, רק תיקי נשים מלאים בפלאפונים, ארנקים על כל תכולתם ושאר תמרוקי נשים. ללא ספק מישהו עשה תצפית וקפץ על ההזדמנות (התיקים לא היו במקום בולט לעין ונשארו ברכבים באופן חריג). אז מה עושים? בחור למוד רכבים פרוצים שכמוני לא התרגש, חסם את האשראי של אישתו (שהיא מתעקשת להגדיר כ"שלנו" למרות שהוא ניזון רק מהמשכורת שלי ), התקשר למפעיל הסלולרי כדי לחסום את המספר, ניקה קצת את הזכוכיות, הרגיע את האישה ונסע הביתה. בפעם הקודמת זה נגמר בנזק של אלפי שקלים בצורת מערכת גנובה על כל מרכיביה, אתמול היה משחק ילדים לע…
הודעה אחרונה מאת NIKIG, -
-
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אחרי שראיתי כמות גדולה של נושאים בקשר למנורות הלבנות ואת כול הסוגים שיש החלטתי לקנות דרך חבר שקיים פה בפורום (יקיר מכלוף) את הסוגי מנורות האלה MTEC SUPER WHITE האור ממש ממש לבן הוא מאיר את הדרך בצורה טובה יותר מאור רגיל במיוחד את השילוטים. הגוון שיש הוא לבן מאוד עם קצת נגיעות של כחול עדין בסוף המנורה כמו שאפשר לראות בתמונות
הודעה אחרונה מאת shandor, -
-
השכרת רכב ביוון 1 2
מאת chelsky26- 25 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
בגלל שזאת הפעם הראשונה שאני משכיר רכב בחו"ל, הייתי שמח לקבל קצת עצות ומידע לגבי השרות הנ"ל אצל אנשים שעושים את זה הרבה זמן. אני טס עם אישתי ב 27-31.5 לרודוס, יוון. בעיקרון לפני שאני מגיע לעניין הרכב מה שיותר חשוב זה העניין מסביב מה חשוב לבדוק בזמן שמזמינים רכב ובזמן שמקבלים את הרכב. לגבי הרכב עצמו, חשוב זול להשכרה, חסכוני, ויחסית נוח(כנראה נטייל הרבה) חשבתי על פיג'ו 107\סיטרויאן סי1. אשמח להמלצות.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לא יודע אם זה הפורום המתאים. אז השאלה היא כמו בכותרת, לאיזה רכבים מגיעה המידה המקורית של הצמיג 195-55-16 ? אשמח לתשובה, תודה!
הודעה אחרונה מאת Rusty-mk2, -
אני שמח ונרגש להביא לידיעתכם שבסימן טוב ומזל טוב נמצא הפתרון לבעיית תאונות הדרכים בישראל! סוף סוף הבטחון האישי חוזר לאזרחים וניתן לשהות ברחובות ובדרכים ללא פחד, והכל בזכות המבצע החדש מבית אגף התנועה. במסגרת המבצע, העונה לשם "טיסה נמוכה", כל נהג שיתפס בעודו נוהג במהירות של לפחות 150 קמ"ש יזכה תוך ימים ספורים לביקור של שוטרי ימ"ר בביתו, שיחרימו את מכוניתו ויובילוהו אחר כבוד למעצר ומשם לשיפוט מהיר. חושבים שהמעשייה הזאת היא פרי דמיוני הקודח? הלוואי. אותי מעניינים כמה דברים: האם שוטרי הימ"ר שיישלחו להביא את החשוד באמת יגיעו לביתו, או רק ידווחו שהיו שם? האם כאשר אני אתקשר למשטרה ואדווח על נערים שיכורים שמקימים באישון לילה רעש מחוץ לביתי, אותם שוטרי ימ"ר יגיעו באותה…
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
גורמים רשמיים בממשל הדרום קוריאני, חוקרים כ-80 מקרים של האצה בלתי רצונית של יונדאי סונטה דור קודם. >>>יונדאי סונטה מאיצה ללא שליטה זה נראה מפחיד!
הודעה אחרונה מאת safari1, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 895 צפיות
פולקסווגן רומזת על כוונתה להציע גרסת R חזקה מה-GTI לפולו, הסופר-מיני הספורטיבית שנמכרת גם בישראל. ההספק המשוער: 220 כ"ס http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4231384,00.html
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 3 תגובות
- 804 צפיות
הסקר החודשי: מי הספורטיבית המועדפת עליכם? כנסו לפייסבוק שלנו הצביעו והשפיעו
הודעה אחרונה מאת sagishm,
