Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של ה-MTEC SUPER WHITE על אוקטביה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלך חצי מתאים לקסנון :

הדרישה היא גם מגב קטן או שפריצר על מנת לנקות את הבקלית.

ואת זה מקבלים אך ורק אם קונים קסנון מהמפעל.

 

לגבי ההונדה סיויק :

הנורה היא D2R כלומר נורת קסנון שמתאימה ל רפלקטור לכן ה R.

יש לה מין חתיכת ברזל כזאת שמכסה חלק מהנורה וכך מונעת סנוור.

 

התוצאה היא :

קסנון על פנס רפלקטור,שלא מסנוור ונראה טוב :)

Honda Civic Mugen RR

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שאמרו הכל פסיכולוגי.

אם אתם רוצים גוון וחוזק זה רק קסנון.

אתה משקיע 150-200 על זוג נורות, בעוד שאתה יכול לקנות באזור ה 200-300 סט קסנון בגוונים של 4-5K שזה גוון לבן וחזק.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

לדעתי ממש יפה הנורות הלבנות , הם גם משנות בהרבה את המראה הרכב בלילה לדעתי.

תחדש.:)

עברתי למשתמש חדש...

פורסם
כמו שאמרו הכל פסיכולוגי.

אם אתם רוצים גוון וחוזק זה רק קסנון.

אתה משקיע 150-200 על זוג נורות, בעוד שאתה יכול לקנות באזור ה 200-300 סט קסנון בגוונים של 4-5K שזה גוון לבן וחזק.

אתה טועה..!

הקסנון שאתה מדבר עליו זה לא חוקי וככול הנראה זבל סיני כמו שיש את הבוש (boshe ) המזויף שרץ חזק בשוק

אני מוכן להשקיע על קסנון איכותי ומקורי אבל לא אפשרי בגלל החוקים של משרד התחבורה!

פורסם

איזה קסנון ואיזה נעליים כשאפשר לרכוש דיאמונד ויז'ן , הכי קרוב לקסנון וזו כולה נורת לוגן.

אז מי שכבר לא אכפת לו מהחוקיות ובא לו לשים גוון לבן כחלכל תכלת שיקנה דיאמונד ויז'ן, הכי קרוב לקסנון.

5000K.

אבל מי שבכל זאת רוצה להישאר על גבול החוקיות אז יש את הMTEC האלה וכל שאר ירקות שהן בגוון 4300K בערך.

 

בכל אופן, אם למישהו בא להסתכל על השרשור שלי על הדיאמונד ויז'ן ולענות לי אני אשמח:wink:.

פורסם

ניר אני שמח לראות שאתה מבסוט על התוצאות,

לגבי כל החבר'ה שגוון הנורה יצא להם צהוב, יכול מאוד להיות שנתקלתם בזיוף (או לחילופין נורה פגומה).

עד כה יצא לי לראות את הנורות האלה על מגוון רכבים ועל כולם הגוון היה זהה (זהה לזה של האוקטביה).

 

לגבי מחירי הקסנון שעלו פה, במחיר 300-400 ש"ח לסט קסנון כנראה מדובר בסט זול מאוד ולא איכוי בעליל שעלול לגרום יותר נזק מאשר תועלת, אחרי הכל גם זול מתחיל בז'.

 

יקיר.

MX-5 NC

פורסם

שום זיוף, חבר, אין זיופים לMTEC ואני יכול לחתום על זה, זו נורה בכלל לא מוכרת כמעט , מיוצרת רק ביפן בתכלס.

דבר שני, קשה להכליל כל רכב כי זה לא נכון שבכל רכב זה אותו דבר, תסתכל על שרשור אחר של "נורות לבנות לאוטו", שני בחורים העלו השוואה בין גטס עם MTEC לבין אוטו אחר עם דיאמונד ויז'ן , ותסתכל על הגטס עם הMTEC' זה לבן צהוב, ממש לא כמו בסקודה שזה ממש נראה כמו קסנון.

אז זה לא בעיה של נורות בדרך כלל, זה בעיה של רפלקטור או משהו.

יש לי קורולה עם פנסים זכוכית, אצלי יצא צהוב. למה? הפנסים לא משהו כנראה אחרי מיליון שנה.

פורסם

עידן ו יא מצחיק.

רק תמונה אחת מהארבע היא אוקטביה 2009+, רק לי המשטרה בצורת אוקטביה עושה חשק להפוך ללכת לחניון משטרתי לגנוב לעשות סיבוב ולשבת בכלא כמה שצריך? :)

 

מצטער, אני OCTAVIA FANBOY.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי נסיעה אתמול מבאר שבע לתל אביב ובחזרה וגם נסיעה בתור העיר יש לי רק דבר אחד להגיד-האור של ה-MTEC פשוט מדהים!

מאיר שילוט ואת הכביש בצורה שלא נופלת מקסנון. נסעתי עם חברים ועוד 2 רכבים שיש בהם קסנון והגוון שלי בדיוק כמו שלהם נכון שהחוזק קצת פחות כי קסנון זה קסנון אבל האור שלי הרבה יותר טוב מהאור הרגיל.

ממליץ בחום על המנורה אחרי נסיעה של חודש בתוך העיר ומחוץ לעיר!

שתיהיה שבת שלום לכולם

פורסם
אוקטביה זה מונית. אני מבינה שאף פעם לא נסעתם על גולף.

 

מונית מונית אבל מפילה את רוב המכוניות שיש בארץ..הזילזול פה במותג של סקודה הוא מגעיל.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
שום זיוף, חבר, אין זיופים לMTEC ואני יכול לחתום על זה, זו נורה בכלל לא מוכרת כמעט , מיוצרת רק ביפן בתכלס

 

נראה לי שלא.

 

זה זיוף כנראה

 

http://www.ebay.com/itm/MTEC-H4-472-55W-SUPER-WHITE-HID-CLASS-4350K-XENON-BULBS-/300584799857?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45fc400e71

 

וזה כנראה מקורי + אחריות לכל החיים

 

http://www.ebay.com/itm/MTEC-H4-XENON-SUPER-WHITE-HEADLIGHT-BULBS-W-BLUE-CAP-/120908452364?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c26b4920c&vxp=mtr

 

ושים לב מה הם כותבים:

 

לא קונים מוצרים מזויפים MTEC!

 

אנחנו MTECPOWER היתה הראשונה למכור מוצרים MTEC ב-eBay.

 

אנו מתחייבים כי כל המוצרים שאנחנו מוכרים הם MTEC אותנטי.

 

שמנו לב שיש הרבה אנשים שמוכרים מוצרים MTEC במחיר זול יותר.

 

שימו לב, הם עלולים להיות מזויף.

 

אנחנו כבר מוכר מוצרים MTEC מאז שנת 2000.

 

אנו מציעים אחריות לכל החיים על כל הנורות. אז קנה בביטחון.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

FRV , הMTEC האלה של FIZZMO, אני הזמנתי ממנו 2 כאלה מלפני כמה חודשים, אין מצב שזה זיוף, המוכר הוא בריטי עם פידבקים גדולים ובנוסף שאלנו אותו והוא אמר שזה מקורי, אין סיבה לא להאמין. למה אתה חושב שזה זיוף והשני לא? אין זיופים לMTEC. אתה לא יכול להגיד שזה זיוף בגלל שהצבע של הMTEC יצאו צהוב אצלי למשל ואצל הבחור עם האוקטביה יצא כחלכל מכיוון שאפילו ששמתי דיאמונד ויז'ן 5000K, האור עדיין צהוב אצלי.


×
×
  • תוכן חדש...