Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה חשוב לבעלי רכב ליסינג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האמת? לא יצא לי להתקל במשהו שנעלם מהרכב.

 

מה שכן יצא לי להתקל בו זה האשמות על דברים שנעלמו,ולבסוף הבן אדם מודיע שאשתו שמה את זה בבית בערב שלפני הטיפול.

עדיף שאני לא יפתח את הפה!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כדי לשמר את אחריות היבואן - לגבי חלקי חילוף מקוריים? במה זה רלוונטי ללקוח בעל רכב חברה? אלא אם הוא רוצה לקנות את הרכב.

רלבנטי, רלבנטי.

אם מתקינים חלק דפוק, יש סיכוי גבוה שאחזור למוסך להחליפו ביחס לחלק מקורי. לא מתאים לי.

כשהיתה לי גרנדה פונטו של שלמה סיקסט (טפו!), בטיפול במוסך הוחלט שחסר נוזל קירור. קורה. אל דאגה, המוסכניק החרוץ דאג מיד להשלים את החסר.

חשבת שהוא ימזוג למיכל העיבוי פראפלו? בחלום הלילה בצאת הכוכבים. חיש קל נמזגו להם מי ברז ובא לציון גואל. העיקר שהמפלס תקין.

ב-500 הקודמת שלי הותקן צמיג אחד חדש בסרן הקדמי. הדיפרנציאל יילל ובכה, אבל את אלבר זה לא ממש מעניין.

הדברים האלה פשוט מעצבנים אותי. בסדר, אני מבין שכדי לשרוד חברות הליסינג חייבות לצמצם עלויות. אבל למה להרוס בכוח?! :evil:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד,ברוב המקרים שמתקינים חלק חליפי לרוב מחליפים אותו בתדירות גבוהה יותר.

 

ומי כמוני בתור עובד קופל, אני מתחייב לך שתקלה חוזרת לא נבדקת בקלות ראש וזה עובר לגורמים הרלוונטיים מהר מאוד.

 

לגבי צמיגים, ספק חיצוני שעובד עם אלבר ,שלמה,אלדן וכן הלאה.

 

אלעד,ולאחר שמזג לך מעט מים למערכת הקירור? האם נגרם נזק כלשהוא לך בתור לקוח ליסינג? הרכב התחמם שוב? נגרר?

 

שוב,לא בתור לקוח פוטנציאלי עתידי של הרכב - אלא באותו רגע בתור לקוח שמקבל שרות.

פורסם

אני די בטוח שלא נגרם לה שום נזק, ואם אכן זה לא בריא. בטיפול הגדול שיכלול החלפת נוזל קרור כמות המי-ברז הזאת תצא כלא הייתה.

פורסם

עד כמה ששמתי לב, הצמיגים ברכבי חברה הם די טובים, הוכחה לכך, שאף אחד מהחברים שלי (אלה שיש להם רכבי חברה) לא סיים את הערב על קיר או מעקה כלשהו.

פורסם

הצמיגים המקוריים סבירים (ב-3 קיבלנו ברידג'סטון, לא בדקתי מאיזה דגם). הבעיה היא בהחלפה כאשר מחליפים צמיג בודד לסיני עלום שם.

היה לי גם נסיון מר עם חלקים חלופיים - בליאנה חברת הליסינג העפתה אותנו למוסך שלסובארו (ולא של סוזוקי). באותו מוסך החליפו פעמיים צלחות ודיסקיות בילום בחלופיות שהחזיקו תקופה קצרה מאוד וגרמו רעידות בכל בלימה. בסופו של דבר נכנעו, העבירו את המכונית למוסך מרשת היבואן, התקינו מלקים מקוריים ובא לציון גואל ולמכונית בלימה טובה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני יודע שמבחינה חוקית בעל התקריה לא יעשה משהו אסור.

 

אגב,עשו לנו בדיקה של משרד התחבורה בצי - ולמרבה הגאווה חוץ מנורית לוחית רישוי שרופה באוקטביה אחת ,ומנורת איתות בקורולה. כל הרכבים עברו בהצלחה.

 

ביניהם אגב,4 רכבים עם 140 אלף קילומטר.

 

בואו לא נכנס לעניין חברות הצמיגים,בעיקר כי אין בכוחי לשנות סדרי עולם. ובטח שלא הסדרים כלכליים בין חברות.

 

אלא במה ניתן לתת שרות יותר טוב ללקוח.

 

דוגמא לדברים קטנים אך סמליים לדעתי :

*לאחר החלפת מצבר ברכבים עם קוד רדיו ,לדאוג להזין את הקוד רדיו ולא לתת ללקוח להתעסק בזה.

*לאחר תיקון פחחות לדאוג לשטיפה של הרכב במידת האפשר,במידה והצבע עדיין טרי לדאוג לתאם ללקוח יום פנוי בכדי להכניס את רכבו לשטיפה.

*בעת לקיחת רכב לפנצ'ריה לדאוג בדיקת גלגל רזרזבי ומצבו.

*לדאוג להחזיק את כל סוגי נוזלי הקרור וכל סוגי השמן והמנורות במחסן.

* טבלת לחץ אוויר ענקית עם כל דגמי הרכבים תלויה אצלינו על הקיר.

 

בטוח ששכחתי עוד מספר דברים,אבל אשמח לשמוע עוד הצעות ייעול שלכם...

פורסם

ב-3 מקבלים ברידג'סטון B250 שהם לא רעים בכלל, מגיעים גם על יונדאי אקסנט כסטנדרט.

רק חבל שלא נותנים לנהג להינות מהצמיגים הטובים וכבר בטיפול הראשון או השני מישהו מחליט שהם לא ראויים ושולחים את הרכב להחלפה כדי שבעל הפנצ'ריה ירוויח עוד 50 שקלים.

פורסם

טוב, הרכב שעליו אני מדבר בן 20 חודש עם 28000 ק"מ ולא עשו לי את התרגיל.

ההגדרה היא 4 צמיגים ומצבר אחד לתקופה בת 3 שנים.

בליאנה שהיתה לנו קודם הצמיגים הוחלפו אחד-אחד בגלל נקרים. אנע חושב שלרקראת ההחזרה היו 5 צמיגים (כולל החלופי) מ-5 סוגים שונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ב-3 מקבלים ברידג'סטון B250 שהם לא רעים בכלל, מגיעים גם על יונדאי אקסנט כסטנדרט.

רק חבל שלא נותנים לנהג להינות מהצמיגים הטובים וכבר בטיפול הראשון או השני מישהו מחליט שהם לא ראויים ושולחים את הרכב להחלפה כדי שבעל הפנצ'ריה ירוויח עוד 50 שקלים.

ממש לא,אם כבר אתה מדבר על משהו חמור הרבה יותר בו הוא לוקח לעצמו צמיגים.

 

בעל אותה פנצ'ריה בקילומטראז' כזה חייב לדווח לחברה שמספקת צמיגים,ובמידה והקילומטראז' כזה נמוך הם נשלחים לבדיקה.

 

ואת זה ראיתי במו עיניי.

פורסם

גם אני ראיתי את זה במו עיני לא פעם ולא פעמיים.

עזוב, כנראה שהמדיניות בסיקסט מאוד לא אחידה, לא הבנתי מה הרצון העז לבוא ולייצג אותם.

פורסם
גם אני ראיתי את זה במו עיני לא פעם ולא פעמיים.

עזוב, כנראה שהמדיניות בסיקסט מאוד לא אחידה, לא הבנתי מה הרצון העז לבוא ולייצג אותם.

 

אני לא מייצג את סיקסט,אני מייצג את עצמי בעיקר... בעיקר כי אני רוצה שהשרות בצי שאני עובד בו יהיה שרות ברמה אחת מעל.

ולדעתי אם להשתמש בסטנדרטיים גבוהים של חובבי רכב,אז סטנדרטים של לקוח ליסינג ממוצע זה בטוח ישרת נאמנה.


×
×
  • תוכן חדש...