רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, חבר ראה את הרכב הנ"ל ליד מפגש של מועדון ה- 5, וביקש ממני לנסות ולזהות אותו. אני בטוח שעבורכם זה יהיה עסק די קל. בתודה מראש וחג שמח, קובי
הודעה אחרונה מאת Avia, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מי רוצה, עשו אחת? http://www.autoblog.com/2012/05/25/bmw-reveals-stunning-zagato-coupe-at-villa-deste/ אני מקווה שזה הקו החדש של ב.מ.וו
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
שלום לכולם כפי שכתוב בכותרת, אנא צרו איתי קשר בפרטי לצורך בירור היקף תקלה מסוימת ברכב הנ"ל. תודה
הודעה אחרונה מאת outlander, -
- 0 תגובות
- 793 צפיות
שלום רציתי לשמוע האם מישהו יודע מה עלות התקנה בלבד של מצלמת רוורס לרכב ? מדובר על סיאט איביזה חדשה תודה
הודעה אחרונה מאת OMER1986, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ב2006 רוני העלה את הדיון הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=95777&highlight=%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%99+%D7%A8%D7%A0%D7%95+%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95 כעבור... כ שש שנים אני חושב שיש צורך בלעדכן את המסורת. אשמח להכיר עוד בעלי קליאו ומגאן ספורט לטובת מפגשים ועוד דברים. אז אנא ממכם להתפקד !
הודעה אחרונה מאת Yony_S, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עוד מכונית מאוד יקרה מוצגת עכשיו. Project AM310 היא הבסיס של המכונית שתחליף את DB9/DBS http://www.ultimatecarpage.com/car/5196/Aston-Martin-Project-AM-310.html http://www.youtube.com/watch?v=hbfrlOyYX6Y דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת moshiko20, -
- 36 תגובות
- 7 אלף צפיות
פיג'ו 301 תשווק בסוף השנה בישראל. העיצוב? 508 מלפנים כך שמצד זה היא נאה, אבל מאחור ומהצד? מזכיר את מכוניות פיג'ו לשווקים מתפתחים, שאלו גם שוקי היעד של ה-301.
הודעה אחרונה מאת nir100, -
אוריס 2013?
מאת ch2856- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
זו אמנם הגרסה היפנית, אך מתמונות ריגול באירופה כך אכן צפויה להראות (או לפחות קרוב לכך) האוריס החדשה (תמונות נוספות בקישור) עכשיו נשאר לשאול, מה עובר למעצבי טויוטה בראש? במקום לקחת צעד קדימה, נדמה כי בטויוטה מתעקשים לאחרונה לחזור לשנות ה-80, ראו מקרה הקורולה החדשה בגרסתה היפנית.
הודעה אחרונה מאת MaoRЯ, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הקיט נמכר ב $4,500 אבל רכב עם הקיט נמכר כמעט מוכן בEBAY ב $8,099.00 זה בטח איזה ערס שירד מהארץ http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Replica-Kit-Makes-Civic-Civic-gatti-kit-car-/110881174302?pt=US_Cars_Trucks&hash=item19d108731e
הודעה אחרונה מאת MaoRЯ, -
-
תערוכות רכב
מאת viperguy-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, עלתה בי מחשבה לעשות טיול חובק אירופה עקב העובדה שתערוכת פרנקפורט השנה ותערוכת פריז כמעט חופפות אחת את השנייה. רציתי לדעת מה הם העלויות המשוערות לפחות של כרטיסים, לינה וכ'ו וגם האם כדאי לעשות את כל ההזמנות מראש וכמה מוקדם? ובאותו נושא- אני מבין שהתעורוכת בחו"ל הן עולם אחר לעומת מה שיש לנו בארצנו הקטנטונת, השאלה היא האם מספיק בעצם יום אחד לכל תערוכה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
טוב, אז הלכנו (חמי ואני, היועץ) היום לראות את הפולו החדשה, שנחתה בארצנו היפה ביום רביעי. כפי שכבר היה ניתן לראות ולקרוא מהמאמרים המקדימים, שפורסמו ב-ynet ובמקומות נוספים, נעשו מספר שינויים, שהבולט בהם הוא החלפת הפרונט. הפרונט החדש נראה הרבה יותר טוב מהקודם (טוב, זו חוכמה קטנה מאוד), אבל לטעמי אולי קצת מאסיבי מידי לפולו. הפרונט החדש עם הגריל בצורת ה-V הולך לאפיין את כל הדור הבא של פולקסווגן, בדומה לאפיון שאודי יצרה עם גריל-יום-העצמאות-בפארק-הירקון שלה. הפנסים מגיעים בחטיבה אחת, כאשר פנס האיתות נמצא בתוך החטיבה. בדומה לגולף החדשה, גם כאן ישנם פנסי איתות גם בתחתית מראות הצד. האחוריים דומים למדי לדגם הקודם, פרט לפנסים שמכילים את יחידות התאורה בעיגולים, בדומה לגולף ו…
הודעה אחרונה מאת Japanese Engine, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
יש בארץ ? היה נדמה לי שראיתי אחת, התמונות עושות עוול למכונית הזו, היא הרבה יותר חמודה במציאות, ויותר מתקדמת מבחינת מיתלים מהדור החדש.
הודעה אחרונה מאת tamos, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
0-100 נניח - באיזה תנאים? ראיתי כאן שאנשים כותבים "תנאי מעבדה" וזה מסביר למה הנתוני יצרן תמיד "אופטימיים" מה הם תנאי מעבדה? מה לגבי מהירות סופית בתנאי מעבדה? כיצד זה מתבצע? אני חשבתי שלכל יצרן מכובד יש שטח שבו הם יכולים להריץ רכב על מישור לאורך של כמה קילומטרים ופשוט לבדוק באיזו מהירות הרכב נעצר מלהאיץ, האם אני טועה?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 672 צפיות
נראה טוב יותר מהאתר שהוחלף, שאומנם יישר קו עם שאר אתרי סיאט בעולם אך לא ממש היה עדכני. בין החידושים, הצגת כל דגמי היצרן (גם אלה שעדיין לא נמכרים בארץ, או לעולם לא יימכרו), מסלולי מימון וחדשות חוץ. יותר נוח לגלישה, וגם הצבע הכהה והקודר הוחלף בצבעים בהירים וידידותיים יותר. כנראה שהשקת האתר החדש מגיעה יחד עם האיביזה המחודשת.
הודעה אחרונה מאת tamos, -
- 2 תגובות
- 803 צפיות
אני מתעניין בלימודי מכונאות רכב (אני ללא רקע\ניסיון ), הציעו לי ללכת ללמוד הנדסאי רכב אבל לאחר חשיבה הבנתי שכמו שאין לי בגרות אני אצטרך לעשות מכינה (שנה) + הנדסאי רכב (3 שנים). בקיצור 4 שנים של לימודים שלא ממש מתאים לי, אני יותר בכיוון של ללמוד את המקצוע בתכלס ולצאת לעבוד במיידי לרכישת ניסיון ולהתקדמות בדרגות\קורסים. איזה קורס אני צריך לקחת ? איזה מכללה מעבירה את המקצוע בהכי מקצועיות ועדכניות כך שאחרי הקורס לא תיהיה לי בעיה לעבוד במוסך ? תודה
הודעה אחרונה מאת haimvrt, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 78 תגובות
- 11.4 אלף צפיות
שלום חברים,אני לא נוהג לכתוב בפורומים אך לדעתי זה נושא שחשוב שיידעו לקוחות פוטנצייאלים שחושבים לקנות כלי רכב מיפנאוטו(סובארו). אני אספר בקצרה על חויה אישית וכל אחד שיסיק את מסקנותיו. במרץ 2010 רכשתי STI שנרשמה יד על היבואן. קיבלתי את הרכב כשיש לא כל מיני דברים קטנים כגון קורזיות וקצת נגיעות מזה שהוא עמד בכל מיני מקומות באחסנה ותצוגה. כשהתלוננתי על כך התחילו איתי עם תלך תבוא לפה ולשם ודי התחילו לעייף אותי. בסופו של דבר ירדתי מהם וטיפלתי במה שיכולתי בעצמי.לאחר מכן עשיתי טיפול ראשון במוסך לירון ביהוד שזה ליד מקום עבודתי. במוסך רצו לשים לי שמן של קסטרול ואני סיפקתי למוסך שמן של מוטול 300V, כי זה שמן שאני משתמש בו גם אצלי במוסך ויש לי ניסיון טוב איתו. למרות ש…
הודעה אחרונה מאת ליאור קלה, -
-
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
באתי מכיוון אשדוד,אור יום,5 אחה"צ. לפי הוויז יש מצלמה כמה ק"מ לאחרמחלף יבנה,רק בקטע הזה יכול להיות שמצלמה צילמה אותי כי עקפתי רכב,לא יודע על כמה (בוודאות מעל למותר). לא היה פלאש או משהו מוזר,כשזרקתי מבט על הוויז והייתי בדיוק בנקודה של המצלמה האטתי. צילם/לא צילם? מישהו יודע אם היא פעילה או לא? בנוסף על כך לא שמעתי מוזיקה בכדי לשמוע את הוויז,הוויז לא הוציא ציוץ,אפשרי?
הודעה אחרונה מאת PePSi, -
שלום. אני בקושי יודע מהיכן להתחיל במקרה הרע שקרה לי היום במוסך מורשה מטעם היבואן ניסאן בדרום הארץ, איני יכול לפרסם את שם המוסך כדי לא לגרור תביעות מצד המוסך וכו. אתמול התקשרתי למוסך מורשה של ניסאן כדי לתאם טיפול 90Kק"מ, שלטיפול הזה חיכתי המון זמן כדי שיתאפשר לי מבחינת עבודה וזמן שלא היה לי. תיאמתי בטלפון עם המוסך שאגיע אליהם היום בבוקר לטיפול 90Kק"מ אמרו לי בטלפון שאין בעיה ושאגיע למוסך בבוקר. הגעתי בבוקר למוסך, המוסך היה יחסית ריק היו אולי 2 רכבים בתור, מפאת לחץ בזמן נאלצתי להשאיר את הרכב במוסך ואמרו לי שבסיום הטיפול הם יתקשר להודיע לי לקחת את הרכב, כמובן שהשארתי שם את הרכב, בשעה 7:30 ובשעה 11:00 התקשרו מהמוסך שהרכב מוכן ושאגיע לקחת אותו. לפני התחלת…
הודעה אחרונה מאת vik014, -
- 3 עוקבים
- 37 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום לכולם. קרה לי היום מקרה שתכלס הייתי מוכן אליו, אבל סה"כ ממש לא נעים להיכלא למצב הזה. הצומת הוא צומת עמיעד, אני נוסע מכיוון כרמיאל לראש פינה, מאחורי נוסע רכב די צמוד אלי, ממרחק של כ 100 מטר ( בערך 4-5 חיצים שמצויירים על הכביש לפני המרמזור ) , הרמזור מתחיל להבהב, ומכיוון שאני לא אוהב לעבור על הקצה, החלטתי לבלום בלימה יחסית אגרסיבית. בו זמנית אני מסתכל במראה מאחורה ואני רואה שהרכב מאחורי לא בידיוק בולם באותה עוצמה, וכן בעצם המצב הבעייתי, האם להמשיך לבלום באוטו קצב, או לשחרר טיפה , מה שאומר שאני אעצור אחרי פס העצירה כבר. בכל מקרה כדי למנוע תאונה מיותרת מאחורה אני באותו רגע החלטתי קצת לשחרר מהבלמים, מה שיצא שעצרתי ממש על השפה של האי תנועה, (עדיין לא …
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
לפי TOPGEAR, הרכב נמכר שם ב- 25K פאונד. שזה המחיר שם של GTI ידנית, 3 דלתות, עם מושבי עור אך עם רדיו פשוט, למשל. עם BT אך בלי סאן-רוף. אז אם סובארו יתמחרו את זה ביותר מ- 200K ש"ח, תבינו לבד לאיפה הולך הכסף...
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני כותב את סיפורו של חבר טוב אשר התרחש בשבוע שעבר. החבר, ע שמו, טיפל ברכבו (גולף 2006) במוסך אשר נחשב מוסך טוב מאוד וידוע באיזור מרכז הארץ. הטיפול המדובר היה טיפול ברקסים מקיף שכלל רפידות ודיסקים מאחורה ומקדימה, עלות הטיפול הייתה מעל 3000 ש"ח. בערב יום הטיפול נסע ע ברכבו, בעודו לוקח את אמו, אחיו וחברתו של אחיו. בהאטה לקראת רמזור הרגיש ע כי הדוושה צונחת ואין כמעט יכולת בלימה. משיכת בלם היד לא סייעה אף היא במאום.. למזלו הרב הוא נסע לאט, ובעזרת פמפום על דוושת הברקס (שעצרה קצת) הצליח להגיע לעצירה, זז לשוליים וגרר את הרכב למוסך. לאחר העצירה ע הסתכל וראה שהקליפר האחורי פשוט נתלש ממקומו, מצ"ב תמונות. יום למחרת קם ע מוקדם ונסע למוסך ברכבת על מנת לה…
הודעה אחרונה מאת Sting, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי סוזוקי אלטו ידנית 2011 עם קילומטראז' של כ-9000 ק"מ. אני היד ה-2 והספקתי לעשות עד עכשיו 3 טנקים של דלק. הממוצע עד עכשיו הוא 15.5 ק"מ לליטר. כל זאת בנסיעה רגועה, בלי למשוך הילוכים. בערך מחצית הזמן בעירוני ובמחצית השניה בבין עירוני (שטח מישורי - גוש דן). 90% מהזמן לבד באוטו, בערך 80% מהזמן עם מזגן. צמיגים מנופחים ללחץ של ECO. אני לא רוצה להתבכיין כי 15.5 ק"מ לליטר זו צריכה יפה, אבל הבנתי מהודעות קודמות בפורום שאנשים מדברים על 17/18/19 ק"מ לליטר ואפילו יותר. ניגשתי לבדיקה במסגרת האחריות במוסך המרכזי של סוזוקי בפ"ת, הם היו מאוד נחמדים, עשו בדיקת שנקראת "4 גזים" ואמרו שהכל תקין. מה עושים?
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
אני יודע שיש שרשור שעוסק בתאונה. אני עוסק ברכב. אני נוסע ברכב כזה קרוב לשנתיים ו 80K ק"מ. אני חייב לציין שהבלמים ברכב הזה הם מנסוג הגרוע שפגשתי ברכבים. ונסעתי בהרבה. הבלמים מאבדים מכוחם ואת מרבית יכולת הבלימה שלהם לאחר לחיצה או שתיים חזקות בלבד. בעיקר כשהרכב מלא נוסעים ומטען. אבל לא רק. שתי לחיצות נמרצות ואתה מרגיש שההגה מתחיל לרעוד בידיים כאילו הגלגלים מתפרקים. והלחיצה השלישית או הרביעית כבר בקושי משפיעה. ואז אתה מוצא את עצמך בבעיה. יש לציין שהכנסתי את הרכב למוסך 3 פעמים 3 פעמים הוחלפו רפידות וצלחות בילום ושום דבר לא השתנה. הבנתי מהמוסך ש"ככה זה עם הרכב הזה". בנוסף - היה ריקול להחלפת שטיח הנהג כי הוא נתפס בדוושת הגז. אני אישית הי…
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
- 14 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
מי סוס מת? מי?! למבחן
הודעה אחרונה מאת mont, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני ומשפחתי שוקלים הרבה זמן לעבור למרכז מהצפון, מצאנו שנינו עבודה במרכז ת"א, אני בעזריאלי ואשתי ברח' שד"ל בת"א (מגדל אלרוב, רוטשילד 46 פינת שד"ל ת"א). אנחנו לא כ"כ מכירים את המרכז בכלל ות"א בפרט, חשוב לנו שהשכ' תהיה טובה וגם מאוד חשוב לנו להיות נגישים לעבודה. יש כמה אופציות, בכמה ערים, אחת האופציות היא שכונת ח-300 בחולון (שכונה חדשה ונחמדה), רציתי לדעת מה בערך זמני הנסיעה ברכב משכונת ח-300 בחולון לשד"ל ולעזריאלי בשעות הבוקר (8:00 בערך) , ובחזרה (ב 17:00 בערך). אשמח אם תוכלו לעזור. תודה.
הודעה אחרונה מאת liron1133, -
- 2 תגובות
- 763 צפיות
היי. מצאתי B4 יד שנייה 41,500 אלף קילומטר ,שנת 2006 ,מטופלת במורשה ללא תאונות +ספר טיפולים.טסטס עד דצמבר 2012. מחירון 60,000 ,משוקלל 65,000. מכיוון שהשוק מת ,בעיקר לרכבים שנחשבים בזבזנים בדלק ,מה המחיר הריאלי לרכב שכזה? 52,000 אלף? יותר? ,פחות?.
הודעה אחרונה מאת electric, -
- 23 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
ליפני שבועיים הורים שלי חזרו מגרמניה שם הם קיבלו דו"ח חנייה בסך 14 יורו שהם החזירו את הרכב לחברת השכרה הם הודיעו על הדו"ח נאמר להם שהם צריכים להגיע לארץ שלהם ושם לשלם ניסיתי לשם דרך בנק הדואר וזה נידחה ניסיתי לשלם דרך הבנק וגם זה נידחה חברת ההשכרה אומרת שהם לא גובים מכרטיס האשראי לא בא לי להסתבך בשביל 14 יורו החברת ההשכרה {סניף} לא ממש מעניין אותם והם לא יודעים איך להתנהל בדבר הזה אין לי למי לפנות , ממש ברגעים אלה אני בשיחה לגרמניה לחברת השכרה בשדה התעופה וגם הם לא יודעים מה לעשות מה אני אמור עכשיו לעשות ???
הודעה אחרונה מאת Avishai22, -
מחירי הדלק הגבוהים שברו אתכם? חושבים על רכישה של מכונית חסכונית בדלק ובהוצאות אחזקה? רעיון מצוין, אבל איזו מהאופציות עדיפה - מכונית דיזל מודרנית? מכונית מיני קטנה? או אולי היברידית שמשלבת גם יכולת הנעה חשמלית? יצאנו לבדוק איזו מכונית חדשה תעלה לישראלי הממוצע פחות כסף בעלויות האחזקה. המסקנות בקישור שלפניכם - המכונית החסכונית בישראל
הודעה אחרונה מאת vik014, -
- 0 תגובות
- 491 צפיות
שלום לכולם. יש למישהוא מושג אם אפשר לשים לגי אם סי ספארי צימגי בלון כאלה שהאוטו יקפוץ יותר על אותם ג'אנטים אורגינאלים ושלא יורגש כל מיני רעידות על כביש משובש. תודה מראש....
הודעה אחרונה מאת Raziko, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם. מצאתי ב EBAY סט פנסי ערפל קדמיים למיאטה שלי. האם כשהפנסים יגיעו לארץ אצטרך לקבל אישור ממש' התחבורה? חשוב לציין,אלו פנסי "אפטר מרקט" כך שאין להם את החותמת האירופאית על עדשת הפנס. הסיבה שאני מעוניין בהם היא לא כדי לנסוע בהם דלוקים תדיר,אלא משום שזה משדרג את מראה החזית של המיאטה. אשמח לקבל תשובות-טיפים מאנשים שהתנסו בכך. לא הייתי רוצה לעמוד לפני שוקת שבורה כשהפנסים יגיעו ולא אוכל לקחת אותם... תודה מראש. נ.ב מנהלים,אם זה לא הפורום המתאים אשמח אם תזיזו,תודה וסליחה
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 801 אורחים (הצג רשימה מלאה)
