Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זיהוי רכב- מצורפות תמונות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקיטרהם זה kit car מודרנית שמיוצרת עד עכשיו על-פי תרשימים מקוריים של לוטוס סופר 7 ,לא מותרת לנוע על כבישי ישראל עקב היותה רפליקה .

מחירי סופר 7 המקורית מגיעים ל 40 אלף דולר לעומת קיטרהם שנמכרת בפרוטות .

חוץ מקיטרהאם יש עוד עשרות יצרניות קיט קארים שבונות רפליקות סופר 7 עם שינויים כאלה ואחרים .

פורסם

קייטרהאם לא מייצרת רפליקות, היא מייצרת את הדבר האמיתי.

 

את כל גרסאותיה, חוץ משלדת S6 (דגמי CSR), ניתן לרכוש כקיט מושלם (שלא כמו קיט-קאר טיפוסית!) להרכבה, או כ-Factory Built.

 

נחש מה? בדיוק כך עשו גם בלוטוס לפניהם, עם ה-7 המקורית.

 

 

 

ד"א, שתי הירוקות בשרשור הן אותה מכונית.

 

 

פורסם

מה אתה טוען ?? ש backdraft/autocraft cobra זאת ac cobra מקורית ?? אותו הדבר עם קיטרהאם .

קיבלו אישורים לייצור רפליקה של לוטוס 7 מקורית ,מכאן ועד לוטוס 7 מסלול ארוך מאוד ,ועובדה שגם בקרב חובבי רכב ,מה שנחשב זה הדבר האמיתי ומוכנים לשלם עליו בהתאם.

פורסם

אתה כנראה לא מבין לעומק מונחים שאתה בעצמך כותב.

 

בקדראפט היא חברה אחת מיני רבות שמייצרות רפליקות של AC Cobra.

 

זה בכלל לא המקרה בקייטרהאם.

 

קייטרהאם-קארס התחילה כדילר של לוטוס. כשבלוטוס החליטו שהם מפסיקים עם ה-7, הדילר הקטן ביקש לרכוש את הזכויות על ה-7 ולהמשיך לייצרה.

 

קייטרהאם לא מייצרת רפליקות "לוטוס 7", היא מייצרת את ה-"7" האמיתית. ברשיון.

 

ועובדה שגם בקרב חובבי רכב, מה שנחשב זה הדבר האמיתי ומוכנים לשלם עליו בהתאם.

 

בקרב חובבי הרכב והנהיגה, שתיהן מכונות נהיגה. שתיהן "נחשבות".

 

בקרב האספנים, ערכן של הלוטוסים גבוה יותר. הן תוכננו במקור בידי לוטוס והן ישנות יותר, לגיטימי.

 

 

פורסם

לא מבין מה אתה רוצה ?? תקרא ותאמת את הפרטים ,לפני שאתה מגיב .

קיטרהאם זה לוטוס ?? חברת בת ?? מה זה ?? אם אני דילר של פרארי אז אני יכול לייצר פרארי ??

רפליקה לכל דבר .

רק בשבילך

http://en.wikipedia.org/wiki/Replica

A replica is an exact reproduction ....

תמשיך לקרוא ... ברגע שזה לא מיוצר על-ידי ייצרן עצמו ,זאת רפליקה .

אני יכול לצייר כמו דאלי ,דאלי אמר לי שאני יכול לצייר את היצירות שלו ,אז היצירות שלי ,הן של דאלי ??

פורסם

לא רפליקה, קיט קאר : http://en.wikipedia.org/wiki/Kit_car אם תגלול למטה תראה שקייטרהם מופיע בין חברות הקיט קארס.

 

קייטרהם באמת היה דילר רציני של לוטוס וקנה מהם את הזכות להמשיך לייצר את הרכב, לוטוס קנו אותם לא מזמן.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Caterham_Cars

 

חג שמח.

Detailer.gif
פורסם

גם קיט-קאר. כמו שציינתי, ניתן לקנות אותן מורכבות מהמפעל. גם את הלוטוס 7 היה ניתן לקנות מורכבת או כקיט.

 

ד"א, קייטרהאם לא נרכשה ע"י לוטוס אלא ע"י בעלי קבוצת הפורמולה 1 "Team Lotus".

 

 

×
×
  • תוכן חדש...