רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
לפני כשבוע וחצי חזרתי מהונגריה, שם פועלת חברת myway להדרכות דריפטינג בהנהלת אפרת הופמן ואדם פרנק. מה שעשיתי שם זה לא קורס, אלא תחרות אמיתית עם שופטים הונגרים ומכוניות דריפט מקצועיות. תחרות שבה התחרו אך ורק ישראלים. ההשתתפות בתחרות הייתה באופן פרטי (ובתשלום), אם כי כתבה אכן תתפרסם בעוד כחודש. בינתיים הספקתי לערוך סרטון בן כ-3 דקות מתוך ה-3 שעות המצולמות מ-3 ימי התחרות, אז בסימן 3 - הנה הוא לפניכם. אשמח לענות על שאלות מכל סוג שהוא, אם יש לכם. וכמובן שאני מקווה שתהנו מהסרטון. אני חובבן לגמרי בתחום העריכה אבל השקעתי... מומלץ לצפות ביוטיוב ב-720P על מסך מלא ועם סאונד גבוה רוני http://www.youtube.com/watch?v=K9ojWQG7kWM דרך יוטיוב …
הודעה אחרונה מאת meirhom, -
- 3 תגובות
- 672 צפיות
יש לנסר איבולושיין אדומה שמסתובבת בירושלים כבר שנים עם לוחית רישוי ״במבחן״,גם S2000 אחת,שאם אינני טועה שייכת לאותו בחור. מה אומרת הלוחית ולמה היא על הרכבים כבר שנים?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
http://www.netcar.co.il/magazin/focus/juleon12.asp לא שאני תמיד מתחבר לדימויים שלו, אבל מעניין לקרוא את התרשמותו. על כל פנים, גם אם אוהדי אלפא כאן לא יסכימו עם התוצאה, במחיר (המופרך לחלוטין!) של הג'ולייטה, אפשר כבר להשוות אותה ל- FR ומעלה, ואז ברור שהיא לא במשחק... נותר לטובתה עיצוב חיצוני מוחץ יותר, ותו לא. אה, טוב, זה מרגיש כמו פינת עישון מגניבה
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
- 1 תגובות
- 596 צפיות
איך אני מחליף את הצבע לכחול והאם סוג הנורה הוא T5? אני חייב הסבר דחוף...! תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת maatrixx, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכם, אני מתכנן לנסוע עם חברתי לאיסלנד לשבועיים שלושה בסוף הקיץ הקרוב. המדינה הקטנה התברכה בפחות או יותר כביש אחד סלול ורציני ורבים מהאתרים המיוחדים של איסלנד, נגישים אך ורק לרכבי שטח (יש אפילו תקנות שאוסרות כניסה של רכבים רגילים לחלק מהאזורים - כדי שכל התיירים לא יהרסו את המכוניות השכורות). בקיצור, החלטנו ללכת על ג'יפ, שאמנם יעלה יותר, אבל יאפשר לנו להגיע לרוב המקומות בשקט נפשי. האופציה הכי זולה שלי היא הסוזוקי ג'ימני, שמבדיקה שערכתי בכמה אתרי אינטרנט, מסתבר שלמרות גודלו, מסוגל להתמודד עם רוב האתגרים שיוצבו לפניו (אני לא מתכוון לעשות דברים קיצוניים בכל מקרה - אינני נהג שטח מנוסה). עכשיו, האם לדעתכם שווה להוסיף כמה מאות שקלים וללכת על גרנד ויטרה …
הודעה אחרונה מאת Chena, -
- 12 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני זוכר שבעבר היה שירשורים בפורום, על שואבי אבק בתחנת דלק עם השקלים עשיתי חיפוש. וכל השירשורים ישנים ונראה לי לא רלוונטים האם מישהו יודע כעת על תחנת דלק עם שואב אבק בבפתח תקווה? עברתי מלא תחנות, של דור אלון לא מצאתי כלום קשה לי להוריד כבל כי אני גר קומה רביעית וללכת למקום שינקו גם קשה לי מבחינת כלכלית אני חייל סדיר.
הודעה אחרונה מאת לושלוש, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2012/05/29/and-then-there-were-76-aston-martin-one-77-wrecked-in-hong-kong/ חברת הביטוח בטח פשטה רגל
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בשנים האחרונות אני בוכה על כך שתעשיית הרכב אינה מייצרת מכוניות יפות יותר,וכל העיצובים הולכים באותו קו אגרסיבי,לא משנהאם מדובר על היברידית קומפקטית,רכב יוקרה,או ג'יפ הכל נראה אותו הדבר. בכל אופן,הנה המעצבים של פרארי עשו עבודה נפלאה כאשר אריק קלפטון ביקש מהם לייצר לו בוקסר מודרנית על בסיס ה458 איטליה,WOW! חבל שלא רואים מכוניות ספורט כאלו בייצור סידרתי. http://teamspeed.com/forums/458-430-360/73028-ferrari-magazine-sits-down-eric-clapton.html
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
יש לי חבילה עם פנסי ערפל שנעצרה במכס תחת אי אישור משרד התחבורה לייבא את הפריט. לטענת משרד התחבורה פנסי הערפל אסורים לייבוא כי לא מוטבעת עליהם האות E. לאחר מספר בירורים שעשיתי עם אנשים שעוסקים בתחום התחבורה בארץ, שמעתי יותר מפעם אחת שהחוק הזה תקף רק לגבי פנסי חזית ראשיים ולא לגבי פנסי ערפל. יש אמת בדבר? ניתן למצוא סימוכין כלשהם כדי לאמת או לשלול את הצורך בהטבעת ה-E על פנסי ערפל? במידה ולא אקבל את האישור, בסוף השבוע הקרוב אני אמור להתחיל לשלם על הפנסים דמי אחסנה, מה האופציות שלי כדי להיפטר מהפנסים כמה שיותר מהר? אם אקבל כאן תשובות עוד היום, מחר בבוקר כבר אסע למשרד התחבורה (אם יש תקווה לאשר את ייבוא הפנסים) או למכס (כדי להיפטר מהם...). אשמח ל…
הודעה אחרונה מאת Aviran_n, -
קיטים של JE
מאת pronella- 11 תגובות
- 968 צפיות
יש קיטים של JE בארץ או שחייב להזמין מאיביי? אין לי עצבים לחכות לקיט כזה ולחפש מי שירכיב לי. גם קיטים דומים ישביעו את רצוני. http://www.je-design.de/de/ JE DESIGN עבודות: http://fancytuning.com/wp-content/uploads/2009/09/je-design-seat-leon-cupra-6.jpg http://www.covercars.com/cars/pictures/d/222300.jpg http://www.motorpix.com/pix/m7/904977-motorpix.jpg http://www.seriouswheels.com/pics-2009/ghij/2009-JE-Design-Volkswagen-Scirocco-Rear-Angle-1920x1440.jpg
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
קאיה קרניבל 2005 איך להתחיל נסיעה בעליה ארוכה וחדה? הרכב מתחיל בנסיעה מאוד איטית במישור היציאה מביתנו הוא לעליה ארוכה וחדה ואין אפשרות לתפתח תאוצה והרכב פשוט זוחל ולא מגיב גם בפול גז וגם בהילוך נמוך... אם יש למישהו עצה נשמח
הודעה אחרונה מאת שמעון75, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ערב טוב, יש למישהו מושג מה ההבדל בין הפנדה הישנה לבין החדשה? מוזכר הבדל במידות וקוסמטי בלבד, האם כך הדבר? תודה.
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 1 תגובות
- 524 צפיות
חבר רוצה לחבר אנטנה כזו למכשיר שרכש(c50), ונראה לי קצת מוגזם לשלם 200 שקל על אנטנה שעולה 10$ . רק לא הצלחתי להבין איזה חיבור זה בדיוק( mcx,mmcx וכד׳)
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- 0 תגובות
- 680 צפיות
אהלן, קראתי פה הרבה בפורמים על נקיון הרכב. הרבה המליצו על חברת carplan אז נכנסתי לאתר שלהם והכנתי לי רשימת קניות. אשמח לשמוע מכם הצעות לשיפור ושימור. הרשימה: כפפת מיקרופייבר רכה לניקוי הרכב 38 ש''ח. שמפו לרכב עם טריפלוויקס 34 ש''ח. דש-בורד פוליש ספריי 45 ש''ח. טי-קאט קולור פאסט (ווקס+פוליש+צבע). 49 ש''ח קצף לניקוי ריפודים ושטיחים. אני גם מתכוון לרכוש כמה מטליות מיקרופייבר של סנו/ניקול. ובקשר לשמשות, האם אני צריך משהו מיוחד או שתכשיר ניקוי חלונות רגיל יעשה את העבודה? תודה
הודעה אחרונה מאת Gekass, -
- 2 תגובות
- 895 צפיות
עקב עבודות הצפויות בכביש מספר 1, ממליצים במע"צ שלא להשתמש בדרך זו לכל הפחות מסוף שנת 2013 ועד 2015. אין כרגע "נחמה". פקקי התנועה (שקיימים גם כיום) רק יגברו בעתיד עקב העבודות. תקוותנו היא שהעבודות יורידו בסופו של דבר את עומסי התנועה בכניסה לעיר (אולם בישראל, לדעתי, - אף פעם לא ניתן לדעת...) . לקריאת הכתבה בגלובס - http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000752080&nl=607&utm_source=2&utm_medium=email&utm_campaign=globesAlerts
הודעה אחרונה מאת elians, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם לאבא שלי יש גרוטאה של אלפא רומאו משנת 82', מונחת בחצר פרטית. החצר אינה מגודרת. ולכן הגרוטאה היא רק שלד של הרכב כל החלקים נגנבו ממנה זה מכבר. הרכב עדיין רשום ע"ש אבי. מה הכי כדאי לעשות במצב זה? תודה מראש איל
הודעה אחרונה מאת killer2004, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4234875,00.html יחסית לאבזור הקיים, ולנתונים, הרכב הזה יפול פשוט בין הכסאות יחסית למחיר שלו. כול האופציות בעלות ה-5 דלתות ניראות שוות לה ואולי טובות יותר במחירים זולים יותר, ומי שירצה כבר קצת פוזה ו-3 דלתות ילך על הפולו ב-80K הרכב היה צריך להיות מתומחר כמו האיביזה, לא יותר.
הודעה אחרונה מאת mohen, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 558 צפיות
אהלן כולם! יש לי רשיון נהיגה קרוב ל6 שנים אך טרם עברתי קורס רענון. הרשיון איננו תקף כבר למעלה מחצי שנה שכן אין לי רכב כרגע אז לא פעלתי לחדשו. האם העובדה שטרם ביצעתי קורס ושהרשיון איננו תקף זמן כה ממושך יכולה לגרום לפסילתו? תודה מראש לעונים טל
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
התייעצות לאחר תאונת דרכים קלה
מאת Guest Rotem8866- 2 תגובות
- 778 צפיות
היי הערב עשיתי תאונת דרכים קלה,עמדתי בצד הכביש ורכב נכנס בי מאחור במהירות נמוכה (אחרי מעגל תנועה). מלבד הנזק לצד האחורי של הרכב ,התפניתי לבית חולים עקב כאבי גב ושוחררתי ללא אישפוז. הבנתי שאני חייב לדווח למשטרה על האירוע,גם בכדי לקבל את ההתחייבות מקופת החולים וגם להתמודדות מול חברת הביטוח במידה וחלילה יתגלה לי נזק בריאותי. השאלה שלי , האם בכך שאני פונה למשטרה אני יכול לסבך את הנהג שפגע בי? אמנם הוא באמת אשם והכל אבל אין לי רצון לסבך אותו במשהו. האם בכלל חובה לפנות למשטרה מהסיבות שציינתי? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת GoRide, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם וערב טוב, היום התקשרתי לחברת הביטוח ע"מ לחדש את הפוליסה לרכב שלי, נציג השירות טוען שהדגם הוא אחד מהרכבים הגניבים ביותר ב2011 ולכן לא רק שמחיר הפוליסה מרקיע שחקים, ע"מ לחדש את הביטוח עליי להוסיף כספת למחשב המנוע. הרכב המדובר הוא סיאט איביזה 2011, מנוע 1400 ברמת גימור ספורט, ידני. הביטוח הוא לכל נהג מגיל 21. המחיר שאני משלם כיום הוא 5100 ש"ח, המחיר שהוצע לי היום הוא 6600 ש"ח לא כולל עלות הכספת (עוד 400-600 ש"ח) . המחיר נכון לביטוח מקיף + חובה. באמתחתנו אין תביעות, שלילות וכדומה ב3 שנים האחרונות. האם הטענה הזו נכונה? למישהו יש המלצות על ביטוח אחר?
הודעה אחרונה מאת pini5, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 686 צפיות
אהלן! כבר חודש שאני מפרסם את האוטו למכירה (פולסוואגן פולו 98' 1400), סה"כ האוטו במצב טוב מאוד הכל עובד אבל אין הרבה ביקוש לפחות באזור המחירון (עפ"י יד 2 10300 ש"ח, לוי יצחק קצת יותר) יש לי 2 שאלות אליכם: 1. לכמה לדעתכם צריך ונחוץ לרדת על מנת למכור בשבועות הקרובים? (בהנחה שה-כ-ל תקין מכאנית ומבחוץ יש כמה פגמים קטנים כמו רוב הרכבים הישנים אבל לא משהו רציני) 2. לגבי חוסר הביקוש - האם זו תופעה שמאפיינת את כלל שוק המשומשות הישנות, או שזה פשוט בגלל הדגם של הרכב והשנה? (פולסווגן נחשב יקר לתחזוקה, ו-98' זה כבר לא מעט..) תודה!
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
מאחר ונמאס לי כבר שבכל פניה אני מרגיש איך הציוד בבגאז' נתקע בדופן, אני רוצה למצוא איזו דרך יעילה לקבע את הדברים למקומם, חשבתי על כמה דברים כמו לשים סקוטשים, לארגן מחיצות או לסדר איזו רשת נמתחת כמו שראיתי פעם שיש במרצדס. אשמח לשמוע הצעות שיטות בהן אתם משתמשים. תודה. אלמוג.
הודעה אחרונה מאת y.bar, -
- 1 תגובות
- 506 צפיות
עדות מעניינת ואף מדהימה של עוזי יצחקי, ממלא-מקום מנכ"ל משרד התחבורה בדיון היום בוועדה לביקורת המדינה בכנסת : הידעתם כי : 1. "לאחרונה נתפסו מספר חברות השכרה וליסינג שטיפלו בניגוד לחוק במוסכים פלשתינאיים." 2. "אנו תופסים מאות מוסכים לא-חוקיים מדי שנה, אך איננו מרגישים שאנו מצליחים למגר את התופעה." 3. "יש מדיניות של בתי משפט להקל על עבירות כאלו, וכבר קרה שמי שהפעיל מוסך לא-חוקי במשך חמש שנים, קיבל 200 ₪ קנס" יו"ר איגוד המוסכים מעיד בכנסת על עוד תופעות מרננות לב : " קיימים למעלה מאלפיים מוסכים לא-חוקיים, יש שחיתות טוטלית בשוק החלפים. יש מדיניות כוללת של הזנחת נושא הפיקוח על המוסכים גם במשרד האוצר". ועדות נוספת להיותנו מדינה שומרת חוק…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
התמונה המצורפת צולמה ביום חמישי בחיפה. תהיתי כיצד בפרסומת ענק של רכב, לא רואים תמונה של...רכב? אפילו אילוסטרציה, ציור, איור, משהו... באתרי היכרויות כשאני רואה שמישהי לא מעלה תמונה של עצמה, אני מבין את הרמז. האם זה תופס גם כאן?
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
יש לי טויוטה יאריס 2003 (5 דלתות ) אוטומטית רגילה. היא עברה 388 אלף קילומטר ! אני וחברים רוצים ליסוע לטיול יומיים לצפון מאזור המרכז. 1. לדעתכם האוטו ישרוד? הוא במצב מעולה ! צריך לעשות עצירות בדרך שהמנוע יתקרר? איך לדאוג שלא יהיה פאשלות בדרך ? 2. איך אפשר לחשב את המחיר של הדלק כדי שנוכל להתחלק עם החברים ? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
החלטתי להעלות סיכום על הרכב לאחר שאני מחזיק אותו 3 אצלי. מדובר ברכב סדאן 4 דלתות, האחרון של קיה לפני התקופה הנוכחית עם העיצובים החדשים. בארה"ב הוא נמכר תחת השם קיה ספקטרה. הרכב נקנה חדש ביוני 2009 מהחברה ועבר עד היום 24,000 ק"מ. הרככ גומע בסביבות 1:10 אבל אני נוסע בעיקר בעיר מלאה עליות וירידות (חיפה) ככה שזה כמעט כמו בכל משפחתומטית. בכביש החוף מדדתי 1:15 עם 4 אנשים באוטו. יתרונות: הרכב גדול. מבין כל המשפחתיות שנהגתי/נסעתי בהן לזאת יש את מרווח הפנים הגדול ביותר. גם הבגאז' גדול. הרכב יכול לספק בקלות הורים + 2, וגם ש 4 מבוגרים נסעו בו היה די מרווח כולל מקום לרגליים ליושבים מאחור. אמינות מופתית, אמנם לא עברתי הרבה ק"מ, אבל פרט לטיפולים שגרתיים הרכב לא היה…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
Cheetah C100
מאת PePSi- 5 תגובות
- 951 צפיות
מישהו יודע מה ההבדל בינו לבין הC50? מה יותר טוב? http://cheetahgps.co.uk/Cheetah_C100.php
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- 0 תגובות
- 633 צפיות
אם אתם אוהבים אופנועים כמונו, בוא לספר לנו בעמוד הפייסבוק על מי תמיד חלמתם לרכוב!
הודעה אחרונה מאת פבל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
הוצגו הA4 והS4 החדשות... הA4: http://www.netcarshow.com/audi/2013-a4/ הS4: http://www.netcarshow.com/audi/2013-s4/
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, רציתי לדעת מה המשמעות שהצמיגים שמגיעים בסוויפט הידנית החדשה (2012) הם 175-65-15 לעומת 185-55-16 בגירסה האוטומטית. 1. מה יהיו ההבדלים בין שתי המידות ב-2 הגירסאות של הרכב? 2. בלי השוואה לדגם האוטו', 175-65-15 יכול לספק אחיזה גבוהה? (אם אני לוקח לדוגמה סיאט איביזה, סקודה פאביה, פורד פיאסטה וסופרמיני אחרות, איך הסוויפט תהיה לעומתן?) תודה
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 386 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גרנד פריקס
- ניקו פ.
- פינדר
- M H
- הרקוליטו
- quizlette85117701
- swish
- Yuvalino
- BoazB11
- tan tan
- קוסקוס
- לירון .ה.
- flytomars
- rev-Match
- Igalz
- Moshe c
- מייק24
- daniel.asu
- Or05230
- hans
- Avia
- אליה
- צוק
- SurfHigh
- Itzik-b
- sperial
- ANUTKK
- eyalgr
- RedLabel
- this_is_me
- f31
- carsgo
- Loder
- `Infinity
- Night Driver
- natco
- asix
- ELI001
- סולל הדרך
- גולדן191
- asmily
- נומד
- jpex
- tohanov
- guy.a
- yosi554
- om2
- RBRB
- דובצע
