לך לפירוקיה תקנה שתי בתי מנורה של שתי מגעים כמו של אור ברקס לרכב שלך ושים נורה שתי מגעים ותחבר את המינוס של הבית מנורה החדש לשל הבית מנורה הישן ואז יש לך שתי + (פלוסים) אחד ירוק ואחד אדום בכל בית מנורה זה משהו אחר,אחד אתה מחבר לאורות החניה/אורות דרך ואת החוט השני (+) לבית מנורה הקודם
לי לקח שעה של עבודה כי עבדתי עם מלחם אפשר גם עם איזולירבנד