בתור בעלים לשעבר של 206cc שנת 2006 עם 22,000 קמ דגם אוטומט.
לא ממליץ בכלל!
הבעיה ברכבים הללו שהגיר הוא לא אמין בעליל.
גם אם הרכב עם מעט קמ סבלתי מכניסות חוזרות ונשנות למוסך.
1.אני חושב על זה שתקנה רכב ב27,000 שקל עם 150,000 קמ ובוודאות בקרוב תצטרך לעשות שיפוץ או החלפה של גיר בעלות
של כמה אלפים.
2. מבטיח לך שהחורף הבא יהיה לך מאוד רטוב. למה?? טפטופי הגשם יחדרו את הגג בעיקר באיזור החלונות ויתנו לך תחושה שאתה
נמצא בקליפ של בריטני ספירס כששיערך רטוב.
3. כמו כן , קח בחשבון שמנורות הדרך/מעבר/פנסים אחוריים ישרפו כל כמה שבועות.
4. אם הייתה לך חווית נהיגה לא טובה על ג׳יפ אז קח בחשבון שלא תהנה מחווית נהיגה ספורטיבית בה.
5. לסיכום,
בגלל שאתה צעיר (אני מניח) ואין לך כסף מיותר להוצאות כאלו או אחרות, ממליץ לך לנטוש את הcc לטובת רכב אחר.
( אם היה מדובר בדגמים החדישים כמו 207cc שם זה כבר עולם אחר )
בהצלחה בכל אופן ושבת שלום