Jump to content

כפיר26

  • הודעות

    230
  • כאן מאז:

הנקודות של כפיר26

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. ברשותי רכב מסוג פיג׳ו 307 2003. לפני מספר ימים נחרדתי לגלות כי הרכב שהיה חונה בחניה ליד מקום עבודתי גולח וניזוק קשות כנראה עי משאית חולפת. הרכב בעל ביטוח מקיף. שמאי הרכב קבע כי תיקון הרכב גבולי- משמע כמעט אובן להלכה משום שעלות התיקון היא כמעט מעל 50% מערך הרכב (22,000שח). לכן הוחלט כי ניתן לתקן את הליקויים עד לסכום של 10,500שח שאושר עי השמאי. השאלה שלי, האם אני יכול לדרוש מחברת הביטוח את עלות התיקון (10,500שח) מבלי לתקן את הרכב ולמכור אותו בהמשך לפירוק או במחיר מצחיק? שכן אם הרכב יתוקן יהיה לי מאוד קשה למכור אותו. מה גם שאני לא מסוגל לנסוע על רכב שעבר תאונה . אשמח לעצתכם נ.ב מיותר לציין כי הנהג הפוגע לא השאיר פרטיו.
  2. בתור בעלים לשעבר של 206cc שנת 2006 עם 22,000 קמ דגם אוטומט. לא ממליץ בכלל! הבעיה ברכבים הללו שהגיר הוא לא אמין בעליל. גם אם הרכב עם מעט קמ סבלתי מכניסות חוזרות ונשנות למוסך. 1.אני חושב על זה שתקנה רכב ב27,000 שקל עם 150,000 קמ ובוודאות בקרוב תצטרך לעשות שיפוץ או החלפה של גיר בעלות של כמה אלפים. 2. מבטיח לך שהחורף הבא יהיה לך מאוד רטוב. למה?? טפטופי הגשם יחדרו את הגג בעיקר באיזור החלונות ויתנו לך תחושה שאתה נמצא בקליפ של בריטני ספירס כששיערך רטוב. 3. כמו כן , קח בחשבון שמנורות הדרך/מעבר/פנסים אחוריים ישרפו כל כמה שבועות. 4. אם הייתה לך חווית נהיגה לא טובה על ג׳יפ אז קח בחשבון שלא תהנה מחווית נהיגה ספורטיבית בה. 5. לסיכום, בגלל שאתה צעיר (אני מניח) ואין לך כסף מיותר להוצאות כאלו או אחרות, ממליץ לך לנטוש את הcc לטובת רכב אחר. ( אם היה מדובר בדגמים החדישים כמו 207cc שם זה כבר עולם אחר ) בהצלחה בכל אופן ושבת שלום
  3. רכב מצויין! ממליץ מניסיון של 2 כאלה (2008 ו2010) אין מחלות טיפולים במורשה (יחסית יקרים) או במוסך רון ( זולים ) אם זה 1400 אז חווית הנהיגה היא נחמדה + זריזה בעיר וחסכונית מאוד. 1600 שתיין גדול ופחות מומלץ. לסיכום, ממליץ לך על הרכב בתנאי שיש היסטוריית טיפולים מלאה וקמ לא בשמיים. הפולו הנה רכב אמין מאוד ונותן תמורה גבוהה לכספך. בהצלחה
  4. פשוט בהלם!!! אין לי איך לתאר כמה רוע יכול להיות לאדם כזה. חייבים לפרסם בעיתונות את הנושא הזה!
  5. נהג יחיד. רק אני ראשי לנהוג ברכב
  6. אוקי תודה ואיך יודעים אם הוא תקין??
  7. אני כבר שנה עם פולו 1400. מצויינת ללא כל תקלה! ממליץ לך בחום
  8. סוג רכב (כולל מנוע): polo 1.4 שנה:2010 סוג הגיר:dsg 7 במידה והייתה תקלה בגיר מה התקלה:רעידות בהילוך 1-2 ו באיזה ק"מ אירעה התקלה: 30,000 מה הוחלף:מצמדים מה הק"מ הנוכחי:36000 האם מאז היו בעיות נוספות: לא
  9. אשמח לקבל הסבר מה המשמעות של ״מכטרוניק״ ואיך זה קשור לגיר הdsg?
  10. מישהו יודע מה ההנחה על הrcz מתוחת הפנים לדגם האוטומטי?
  11. הייתי הולך על ה207. 16000קמ?? רכב חדש. תדלק וסע
  12. סיכום טיפול בבעיית המצמדים לרכבי במוסך הפליקס בת׳׳א: אז ככה, בתאריך ה18/04 הרכב טופל כהלכה והוחלפו לו מצמדים חדשים במסגרת האחריות המורחבת. משך הטיפול בתקלה היה כ4 שעות בלבד! מה שמנע ממני טרחה להתניידות ולביטולי פגישות. כמו כן מאז הטיפול בתקלה עברו כ12 יום והרכב נוסע מצויין וללא כל רבב. השירות שקיבלתי במוסך היה מצויין! יחסי אנוש מעולים. באמת שעוד לא נתקלתי בשירות כזה טוב. כבר מהרגע הראשון שנכנסתי למוסך פרטו לי אודות התקלה ומשך הטיפול, דאגו לי להסעה ועוד. פעם 1 שאני נתקל במוסך שדואג להגעת הלקוח שלו למקום העבודה או לכל מקום אחר, ומוסר את הרכב שטוף ונקי. אציין כי אבי מהפורום מקבוצת ״הפליקס״ היה עימי בקשר לאורך כל הטיפול בנושא ומסר לי מידע אונליין באתר . תענוג.. המשך שבוע טוב.
  13. לפחות 4 אלף..
  14. לצערך הקונה צודק. אומנם התחייבת למנוע במצב סביר והבדיקה מראה כי המנוע אינו במצב סביר כלל. תוצאות אילו אינן כסתח של מכון הבדיקה. גם אני הייתי דורש ממך את עלות הבדיקה. אם התוצאות היו שוליות או לגיטימיות לשנת הרכב הייתי מבין ועושה איתך יישור קו. בהצלחה
  15. Mirile זאת בדיקה טובה מאוד ! ולא הסירחון שבדקת יום קודם לכן. יש לעשות יישור קו ולהוריד עלויות תיקון של הליקויים הבטיחותיים כמו :פרונט, תאורה, צמיגים וכ׳ הרכב הנ״ל לא עבר אף תאונה ולא הוחלפו חלקי פח. שמור מאוד לשנתון זה! בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...