רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
יצא לי לראות יונדאי i20 בעיתונות, ברמת גימור InStyle. כידוע לי היא נמכרת ב3 רמות גימור - Inspire, Premium וSupreme. האם זוהי רמת גימור חדשה, או שמא מדובר בטעות וזה Inspire שעיוותו את שמה? אם זו רמת גימור חדשה, אשמח לדעת מה שינו לידע כללי. תודה.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
אחרי כל הויכוחים שהיו פה, והסרטון הגרוע של יואב קווה - החלטתי לעשות מעשה ולצלם בלימה מ-120 קמ"ש בירידה תלולה, בלי בלימת מנוע בכלל (הילוך 6). מרחק הבלימה - בערך 400 מטר (היה אפשר למשוך יותר חזק בהתחלה, אבל עשיתי את זה הדרגתי מאד) : https://maps.google.com/maps?saddr=%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9+705&daddr=%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9+705&hl=iw&ie=UTF8&sll=32.763893,35.025895&sspn=0.010484,0.021136&geocode=FVjz8wEdG3sWAg%3BFXX18wEdC4wWAg&mra=dme&mrsp=1&sz=16&t=m&z=16
הודעה אחרונה מאת omar87, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000753486 לא היה עדיף לשטוף את גוש דן ב100 מכוניות xv החדשות, במקום שלטי החוצות המיותרים?. מעניין מי היחצן של סובארו?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000753461 http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-4236889_184,00.html אז מה עם נתניהו והפודל שלו הבטיחו הוזלה של הדלק ב-40 אג' ... כשהדלק אמור לרדת הם מקזזים חצי מההורדה וכל המנגנון עובד לאט וכשהדלק אמור לעלות הם מעלים פי 2 את המחיר פתאום דחפו לפקידים בממשלה בטריות של אנרג'ייזר ל**ת.
הודעה אחרונה מאת alon-g, -
- 2 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אני מחפש את הברגים האלו, בקוטר 19 מ"מ מישהו יכול לתת לי כיוון מה לכתוב בEBAY בשביל למצוא? ניסיתי CAR TIRE BOLTS 19MM ודברים בסגנון, לא הצלחתי
הודעה אחרונה מאת matanff, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לילה טוב. ביני ולחבר יש וויכוח בעניין הצבעים של הרכבים, הידע שלי מתבסס על שמועות מגיל קטן + המחקר הזה שעשו. http://cars.walla.co.il/?w=%2F4703%2F1873971 חבר שלי הסביר לי שאין שום קשר לעניין הצבע, הרכבים של היום מגיעים עם בידוד הגג שהוא מאוד איכותי ככה שבתוך הרכב אין באמת הבדל בין רכב כהה לרכב בהיר. ויש את כל עניין אוויר הקירור הטבעי הכי טוב משהו כזה לדוגמא בדלתות בין הפח לפלסטיק יש רווח של ריקנות ופה ניכנס אוויר לתמונה וזה בעצם הקירור ככה שזה לא משנה איזה צבע הרכב. מה שהוא מנסה להגיד שבתוך הרכב לא משנה מה הצבע שלו חום תא הנוסעים הוא זהה לרכב בהיר. הוויכוח הוא לא על צריכת דלק ולא על הישמרות הצבע עם השנים. אל תתפסו אותי במילה פחות או יותר על זה…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 951 צפיות
http://www.chevrolet.com/spark-mini-car/ מישהו שמע או יודע אם עומדים להביא את מתיחת פנים החדשה של שברולט ספארק, ואם כן גם מתי??
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
נסעתי היום בכביש S בדרך לבית עלמין באשדוד, והולנטיין צפצף לשנייה ממש שנייה, עברתי פעם שנייה וצפצף שוב רק לשנייה, פעם שלישית ורביעית לא צפצף.. בפעם הראשונה הייתי מעל 90-100 ומותר 70.. האם המצלמות האלו הם מצלמות משטרה שעובודת? לא היה פלאש וזה היה בסביבות 7 בערב.. ? http://www.image-upload.net/images/6e7g65atn1qu61ij91u0.jpg http://www.image-upload.net/images/o8kax26ijy57oyh9igbv.jpg http://www.image-upload.net/images/fqgrq948py9pgac9aad.jpg
הודעה אחרונה מאת alex1979, -
-
על פי MAKO הדלק צפוי לרדת בשיעור של 40 אג'. בכל עליה במחירי הדלק אני הראשון לבכות פה בפורום וליילל על כך. כעת החלטתי דווקא להעלות קצת שמחה פה אז עכשיו, שיהיה לכולנו בוקר טוב ותדלוק זול.
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
הונדה נשברו. 1 2
מאת meirhom-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הונדה נשברו וכבר הורידו את הסיוויק ל 126K וכמעט 140K. אבל לפחות הפרסומת שלהם היפה ביותר שראיתי בתקופה האחרונה.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום לכולם, יחסית אני חדש בנהיגה על ידני, ולאחר קריאת תגובות פה בפוסטים שונים על שימוש בבלם יד לצורך מניעת הדרדרות בעליות חדות התחלתי להשתמש בשיטה הזאת ואני מאוד מרוצה מתחושת הביטחון (נהגים בארץ חייבים להתחיל לשמור מרחק- במיוחד בעליות!). השאלה שלי אם משהו יכול להיפגע ברכב משימוש בשיטה הזאת? מוזר לי מכיוון שהמורה נהיגה שלי (לפני 6-7 שנים) לא הזכיר אפילו את האפשרות הזאת. אשמח לתשובה. תודה מראש =)
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
הנה עוד הוכחה שבכניסה לצומת יש לבדוק מס' פעמים שמאלה וימינה. תאונה מחרידה. היתי אומר אפילו רצח/נסיון לרצח! כניסה כל כך מאוחרת לצומת, אחרי שהירוק דולק המון זמן !!! מה אתם חושבים שקרה פה? 1. כניסה באדום מלא בידיעה! 2. תקלה ברמזורים. (שני הרכבים נכנסו). 3. הרמזור שמייד אחרי הצומת היה ירוק והיה בלבול... (למי שמכיר את צומת הולץ) אם זאת עוד תאונה של גניבת אדום, זה פשוט עצוב. *נגזר מפורום פולגז. אנא תפיצו אולי הבחור זקוק לוידאו הזה.
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
- 23 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
אם לדוגמא אני נוסע ברכב, ואחרי זמן מסויים מתפוצץ לי אחד הצינורות שמובילים את המים במערכת הקירור ומתרוקן כל המים שיש.. מה יראה לי מד החום (לא מנורת ביקורת) האם המד יירד לגמרי למטה או יעלה? ורק לאלה שמבינים באמת ולא סתם ניחושים!
הודעה אחרונה מאת tamos, -
- 0 תגובות
- 537 צפיות
שלום חברים, לא מזמן רכשתי פולו 1.4 אטמוספרית חדשה, ידנית כמובן. הקלאצ' מאוד מאוד ארוך-עמוק בשבילי ולכן מאוד מעיק עליי וגורם לי לשרוף אותו בזינוקים ולהקפיץ אותו בהילוכים גבוהים יותר. אני מנסה להיות עדין איתו כי אחרת הוא נותן לי קלאנק' כאילו הוא נזרק, והאמת שבעומק הלחיצה הנוכחי אין לי הרבה ברירות במיוחד בפתיחות. רציתי לדעת האם ניתן לבצע קיצור לקלאצ בדומה "לקוויק שיפט" שעושים לידית ההילוכים, אם כן אז במה זה כרוך, ומה ההשלכות\נזקים במידה וישנם בכלל. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Barney, -
- 0 תגובות
- 564 צפיות
אהלן. למי שלא מכיר אני יפרט: 1. אני מחפש זרוע לפלאפון של חברת Exomount. בנתיים מצאתי רק באי-ביי במחיר של 28$ (110~ ש''ח). מישהו אולי מכיר חנויות (באזור ב''ש)/אתר שמוכר את המוצר במחיר זול יותר? 2.אני מחפש כיסויים למושבים של חברת H&R מדגם טוויד. בנתיים מצאתי באתר Sסנדר ב490 ש''ח. השאלה אם יש פה אנשים שמכירים חנויות (באזור ב''ש)/אתרים שמוכרים את הדגם הנ'ל ביותר זול לצערי אני לא יכול לפרסם קישום עדיין. אז מי שבאמת מעוניין לעזור יצטרך לעשות קצר מעבר ולהכנס לגוגל במידה והוא לא מכיר את חד המוצרים תודה.
הודעה אחרונה מאת Gekass, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סיטרואן C1 החדשה תוצע מעכשיו ב-61,990 שקל בלבד, פיג'ו 107 - מחיר החל מ-64,990 שקל, פיג'ו 206+ ירד בכ-15% ויעמוד על 69,990 שקלים, פיג'ו 207 1.6 ל', אוטו', ירד ב 4,000 ש"ח, הפחתה של כ-4% , ל- 99,990 ₪, סיטרואן C3 פיקאסו בגרסת בנזין 1.4 ל', ידנית, ירד ב-10 אלף שקלים, ויעמוד על 91,990 שקלים לכתבה המלאה לחצו כאן !
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
-
- אחראי פורום
- 38 תגובות
- 5 אלף צפיות
אז ככה, אני די בור בכל הנוגע לטיפוח הרכב הן חיצונית והן פנימית. את הרכב הקודם הייתי מנקה עם מטליות מיקרו פייבר + מים + שמפו, וזהו. אני מבקש המלצה לסט שלם של מוצרים שיעזרו לי לשמור על: 1. מראה חיצוני של הרכב, מדובר בצבע מטאלי. 2. פנים הרכב - חציו עור חציו בד + הפלסטיקה. 3. חישוקים קלים. אשמח להמלצות על מוצרים מסויימים מנסיון שלכם ולא לזרוק משפטים לאויר כגון: "תקנה וקס". מי שממליץ על מוצר מסוים, אודה לו אם יגיד למה הוא נועד. אני מודע לעניין שהיו שרשורים כאלו בעבר, והסתכלתי בכולם אבל עדיין לא מצאתי לנכון מה לקנות. נ.ב אין טעם להמליץ על מוצרים מחו"ל, רק מחנויות בארץ בבקשה. לינקים גם יעזרו - מאוד! תודה!
הודעה אחרונה מאת -SH-, -
-
קניתי רכב חדש 0 קילומטר מהיבואן לובנסקי. הרכב חדש וכבר גיליתי שיש בעיה בהילוכים, הם לא ניכנסים חלק וההגה לא חוזר למקום במאה אחוז. כשהלכתי לבדיקה אצלהם הם אמרו לי בגלל שהרכב חדש זה ככה, והוא צריך להישחק כדי שיהיה חלק ... האים זה הגיוני שאני צריך לישחוק את ההילוכים כדי שיכנסו חלק? תוך כמה זמן אני ראשי להחזיר את הרכב אם אני לא מרוצה? אמרו לי שאים יש בעיה הם יתקנו. לא יותר הגיוני להחליף לי רכב, כי זה רכב חדש?
הודעה אחרונה מאת Gidi, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם.. מחפש לקנות (רצוי כמובן בזול) באזור רחובות/ ת"א/ תל מונד. להזכירכםב107 משענת הראש אחודה עם המושב עצמו ויש גם כריות אויר מובנות בצד המושב. יש דגם מותאם של הדר רוזן- אבל זה גם יקר וגם לוקח שבוע ויותר עד שהם שולחים. האם יש מקום שאפשר לקנות כיסוי מושבים ישר מהחנות וישתאים? תודה
הודעה אחרונה מאת eitanm, -
לטובת כל מי ששוקל לרכוש את הפוקוס החדשה, אני אנסה לכתוב את ההתרשמות שלי עד עכשיו, כ-1300 ק"מ ראשונים על הרכב. אני אעדכן בהמשך כשהקילומטרז' יגדל. אז הגירסה שיש לי היא ה-2 ליטר, הצ'בק, טיטניום פלוס (פלוס אומר מערכת חנייה אוטומטית, חיישנים היקפיים, מראות מתקפלות ותאורה לפני כניסה לרכב מתחת למראות), שחורה. הרכב בליסינג מהעבודה. מבחינה חיצונית : לא מרגש מי יודע מה, אני אוהב יותר את העיצוב בחלק האחורי, החלק הקדמי קצת אנמי, אבל הסה"כ נעים מאד לעין. בעיניי ההצ'בק הכי יפה מכל הגרסאות, אבל כולן נאות מאד. תא נוסעים : הטיטניום היא הגירסה הכי מאובזרת, ואצלי יש גם את המערכת חניה אוטומטית שמגיעה בתוספת של 5K, ששילמתי בלי לרצות כדי לקבל את הרכב מוקדם יותר, מה של…
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 995 צפיות
היי חברים, יש לנו שאלה אליכם: איך אתם מתייחסים לרכב שלכם כגבר או כאישה? בואו להגיב לנו בעמוד הפייסבוק!
הודעה אחרונה מאת hwgeek, -
-
- 4 תגובות
- 899 צפיות
ואני לא מתכוון למדבקות No fear למיניהן ושטויות כאלו. אני מתכוון לדברים המשעשעים כמו למשל My other ride is your mom וציור של MEME כמו שיש לאחד חברי הפורום ובכללי משהו בסגנון עם טעם טוב להדביק למטה בשמשה האחורית. מדובר על מדבקות קטנות שלא יתפסו חלק גדול מהשמשה. אשמח לדעת איפה ניתן להשיג ובערך מה טווח המחירים.
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
- 4 תגובות
- 808 צפיות
אני מחפש להשכיר לסופ"ש רכב בסגנון של SLK/Z4 או משהו דומה. האם יש חברת השכרה בארץ הקודש שמחזיקה רכבים כאלה או שנמשיך להשכיר מאזדה 3?
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, שאלה קצרה: אני מתכוון לקנות בחו"ל גג קשיח למיאטה 2003. (מאזדה MX5). האם קיימת בעיה עם משרד רישוי ו/או מכס שלא יתנו לי לשחרר אותו בכל מיני טענות שזה דורש אישור/בטיחות וכו'? תודה
הודעה אחרונה מאת israpupkin, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 6 אלף צפיות
חברים יקרים. אשתי משתתפת בתחרות לכרזה בנושא בטיחות בדרכים. הכרזה הזוכה תפורסם בשלטי חוצות. הכרזה צריכה להיות באחד הנושאים הבאים (או שילוב שלהם): הולכי רגל אלכוהול רכב דו גלגלי היסח דעת כגון פלאפונים, התעסקות ברדיו וכו׳ היא צריכה סלוגן קצר ושנון שישולב בכרזה. אשמח לרעיונות. תודה
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, אני יודע שהנושא הזה נטחן כבר מכל הבחינות אבל לא מצאתי את התשובות לשאלות שלי.. רציתי לדעת אם אתם \ או חבברים שלכם הוסיפו נהג צעיר שזה עתה עשה רישיון לביטוח רכב קיים. לדוגמא: אבא שלי - יש לו ביטוח מקיף לרכב אני - רוצה להוסיף את עצמי לביטוח ושמעתי שזה אמור לעלות בסביבות ה500 שח או בסביבות ה60-40 % מהביטוח המקיף עצמו. \ אז אם אתם יודעים משהו על הוספת נהג צעיר לפוליסה קיימת או משהו כזה אשמח לדעת גם. אם זה משנה אז יש לאבא שלי ביטוח בהראל וגם בביטוח ישיר 2 רכבים שונים...
הודעה אחרונה מאת Miraz, -
הגיע הזמן שבסמל"ת יעשו את זה ויצטרפו למשחק המחירים. סמל"ת מוציאה מחירון חדש, כאשר הפנדה החדשה מוצעת במחיר של החל מ-66,990 ש"ח במקום 69,990 ש"ח ובשבוע המכירות ב-65,990 ש"ח. מה שכן, אני לא מבין מדוע הם עדיין מתעקשים לדחוף את הגרנדה פונטו המיושנת ולא את ה-EVO המודרנית או נכון יותר לומר אנחנו רוצים EVO במבצע ולא גרנדה, אם מישהו בסמל"ת קורא את זה.
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היום, בדרך המשעממת והשגרתית מהעבודה, פגשתי אותה. היא לא היתה שיגרתית/סטאנדרתית. היא שידרה עוצמה אחרת והעוצמה פשוט זלגה ממנה. אני רכבתי על האופנוע שלי ואני בדיוק בסדרת שיפורים, כך שאדרנלין לא היה חסר לי בגוף. אם זאת איך שראיתי את הרכב... הארנלין עלה לתחום האדומים! הטמבונים שלו לא היו כמו של כולם, היו לו קונסים בצד, כולו לבן ופתח של אגזוז באמצע מלמטה. הג'אנט... אווווו הג'אנט.... הוא נעל צמיג מאוווד רחב! זה הזכיר לי אחת מהפורשים הישנות 911 שיצא לי לראות בהרצלייה פעם. הצמיגים מיקמו את עצמם פנימה כ-3/4 מהרכב מכל צד. כמובן שבלאון זה היה פחות אך עדיין היו רחבים. ג'אנט... שוב הג'אנט, היה שחור על רקע לבן של הרכב. הממממ... ואיך היא שרקה... איזו מנגינה של גדישה!!! חבל…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 15.8 אלף צפיות
לפני חודשיים בערך נגמר חוזה הליסינג של אבא שלי. את 3 השנים האחרונות הוא העביר במחיצתה של סוזוקי סוויפט GLX והיה די מרוצה. נכון, נוחות הנסיעה לא משהו כשהרכב עמוס והבולמים האחוריים סוגרים מהלך בכל במפר ובכל קמט בכביש. אבל גם ככה הוא נוסע רוב הזמן לבד, אז זה לא כזה הפריע. ונכון, צריכת הדלק לא משהו בכלל ועמדה על משהו כמו 11 קילומטרים לליטר. אבל יש דלקן, אז מישהו אחר משלם וזה פחות מורגש. כל זה חוץ מהעובדה שיש לה תא מטען בגודל של חדר במעונות סטודנטים ואין לה בקרת יציבות. כשנגמר החוזה עלתה השאלה - מה לקחת במקום. "הציעו לי יונדאי i20 וקיה ריו. מה עדיף?" - על השאלה הזאת נאלצתי לענות מעצם היותי ההוא שמבין ברכבים במשפחה. אם הוא היה לקוח פרטי אולי הייתי עונה אחרת, אבל כלקוח ליס…
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
לפני כשבוע וחצי חזרתי מהונגריה, שם פועלת חברת myway להדרכות דריפטינג בהנהלת אפרת הופמן ואדם פרנק. מה שעשיתי שם זה לא קורס, אלא תחרות אמיתית עם שופטים הונגרים ומכוניות דריפט מקצועיות. תחרות שבה התחרו אך ורק ישראלים. ההשתתפות בתחרות הייתה באופן פרטי (ובתשלום), אם כי כתבה אכן תתפרסם בעוד כחודש. בינתיים הספקתי לערוך סרטון בן כ-3 דקות מתוך ה-3 שעות המצולמות מ-3 ימי התחרות, אז בסימן 3 - הנה הוא לפניכם. אשמח לענות על שאלות מכל סוג שהוא, אם יש לכם. וכמובן שאני מקווה שתהנו מהסרטון. אני חובבן לגמרי בתחום העריכה אבל השקעתי... מומלץ לצפות ביוטיוב ב-720P על מסך מלא ועם סאונד גבוה רוני http://www.youtube.com/watch?v=K9ojWQG7kWM דרך יוטיוב …
הודעה אחרונה מאת meirhom,
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
