Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חיפה? זה מחלף הולץ בת"א... הצומת שם מאד מאד מסוכנת היו שם הרבה תאונות כבר.

 

זה קיבוץ גלויות לא?

אם אני מגיע מכיוון צומת חולון ולא עולה על הגשר.

פורסם

ספר לי על זה ...

אני בדיוק לפני כמה חודשים עברתי תאונת דרכים,

כאשר אני פניתי שמאלה בצומת כשלי יש אור ירוק ואיזה פוסטמה (סליחה על הביטוי) שהתעסקה בפלאפון כנראה ועברה באור אדום מלא! נכנסה בי בצד במהירות גבוהה והעיפה אותי.

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

הממ.. לא יודע. לא זיהיתי את הצומת. אבל גם לא מצאתי ידיעה אחרת על תאונה בין מכונית לאופנוע מה-27 לחודש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה קיבוץ גלויות לא?

אם אני מגיע מכיוון צומת חולון ולא עולה על הגשר.

שנינו מדברים על אותו מקום, ולאחר בירור קצר, שנינו צודקים. הצומת שמה הולץ ע"ש בית הספר הצבאי (הסמוך) למקצועות חיל האוויר, המחלף שממש מעל הצומת ומתמזג לתוך דרך חיל השריון הוא קיבוץ גלויות.

פורסם
הממ.. לא יודע. לא זיהיתי את הצומת. אבל גם לא מצאתי ידיעה אחרת על תאונה בין מכונית לאופנוע מה-27 לחודש...

 

הידיעה לא קשורה. אין גשר בשד' המגינים בחיפה וממילא המקום שמופיע בסרטון אינו קיים באיזור חיפה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

כן, אכן מדובר בצומת הולץ. מה שמפחיד הוא שאני נוהג שם לעתים דיי קרובות... :shock:

ולא משנה כמה פעמים אראה את הסרטון, אני עדיין אחשוב שישנה תקלה ברמזורים. לא יודע, משהו שם לא מסתדר לי, הרי אלו שעברו באדום עיוורים? לא יודע מה להגיד.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לא משנה העובדה שאתה יודע שזה יכול לקרות בכל מקום על הכביש, כשאתה רואה דבר כזה במקום שאתה עובר בו 3 פעמים בשבוע הלב שלך חייב להחסיר פעימה...

פורסם

מדובר בצומת הולץ,

המכונית שמצלמת נוסעת על דרך חיל השריון מכיוון ת"א לחולון

והמאזדה נסעה על קיבוץ גלויות מכיוון מערב למזרח.

ממש מפחיד שגם בירוק כלום לא בטוח והכי מסכנים הם רוכבי הדו"ג

שמן הסתם יותר חשופים לפגיעות ובד"כ תמיד הראשונים להכנס לצומת כשמתחלף לירוק.

פורסם
אם היית אומר אחד אחרי השני אז ניחא, אבל במקביל?

 

קולטים תנועה גם בעינית הזין... אה, זווית העין...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הרכבים שנכנסו לצומת נסעו במהירות לא גבוהה במיוחד ולא נראה שהם מיהרו לעבור באור אדום, מה שיכול להעיד על זה שהרמזור שלהם היה תקול.

 

נכנסו ככה באבא שלי והשביתו את הרכב ובלאגן שלם, מאז אני דואג להסתכל ימינה ושמאלה כשאני נכנס לצומת ולפעמים ממתין מספר שניות אחרי האור הירוק.

 

מזל שזאת לא מהירות גבוהה, מקווה שהורכב יצא "רק" בשבירת רגל או פחות מזה.

פורסם

כמו שרשמתי קודם אני בספק אם הייתה תקלה. הצומת הארורה הזו מורכבת משני רמזורים, אחד לפני הגשר ואחד אחריו, וקל מאוד להתבלבל ביניהם. אני משער שהרבה מעברים באדום בצומת הזו הן בגלל שהנהגים מסתכלים על הרמזור השני, זה שאחרי הגשר, שמתחלף לאדום מאוחר יותר מהרמזור שבכניסה לצומת ואיפה שפגעה המאזדה בקטנוע.

הסיבה לבלימה המהירה של המאזדה היא שהנהג שלה כבר היה עם רגל על הבלם, כנראה תכנן להספיק את הרמזור לפנייה שמאלה שאחרי הגשר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יכול להיות, לי גם יוצא להסתכל על רמזור הבא ולא זה שמולי במיוחד בתל אביב, אבל אני מודע לזה ונוסע יותר מרוכז ולא קרה לי שעברתי צומת באדום.

פורסם

maps?hl=iw&ll=32.047056,34.784401&spn=0.00088,0.004128&t=m&z=19&layer=c&cbll=32.047056,34.784401&panoid=lCIDQHoYmCubYSbKH4gETw&cbp=11,261.51,,0,5.56

 

לפי התמונה מגוגל בהחלט ניתן לראות את הרמזור הראשון שלפני הגשר.

 

מה גם, לא חסר נהגים דבילים שמסתמכים על מהירות הנהיגה של הנהגים מסביב, והופכים לנהגים עיוורים, כאלה שהמדד שלהם

 

בשיקלול הסיכונים הוא האוטו שנסע לידם. זה מה שנראה לי שקרה במקרה עם המזדה 3 שנסעה מאחור. הייתי עד לכמה מקרים כאלה

 

לפני ואחרי, נהגים שעקבו אחרי מכונית שנסעה במהירות X בכניסה לפניה והבינו שהם לא מסוגלים להחזיק בפניה במהירות הזו, ואז

 

בלימות פתע, סיחרורים וכד'.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...


×
×
  • תוכן חדש...