Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
"יו יו הרג אותו... באדום מלא."

 

ועכשיו לשאלות

האם הם עצרו להושיט יד ולעזור?

האם הם הזמינו אמבולנס?

 

המילה האחרונה שנאמרת בסרטון היא "תזמין" מכאן אני מסיק שהם כן הזמינו אמבולנס או משטרה.

 

נ.ב : שימו לב לרמזור של הולכי הרגל בצד ימין.

Detailer.gif
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן קטע מוזר עם הרמזור של הולכי הרגל מימין,מראה אדום כלומר למאזדה שדרסה את הקטנוע כנראה היה עדיין ירוק או לפחות צהוב.

בד"כ אור ירוק להולכי רגל נדלק ברגע שנדלק אור אדום למכוניות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אכן קטע מוזר עם הרמזור של הולכי הרגל מימין,מראה אדום כלומר למאזדה שדרסה את הקטנוע כנראה היה עדיין ירוק או לפחות צהוב.

בד"כ אור ירוק להולכי רגל נדלק ברגע שנדלק אור אדום למכוניות.

לא נכון, יש השהיה של 3 שניות מהרגע שהרמזור מתחלף לאדום.

פורסם
לא נכון, יש השהיה של 3 שניות מהרגע שהרמזור מתחלף לאדום.

 

לא בכולם. שים לב גם לנגדי. עם הירוק של הקטנוע נדלק ירוק להולכי רגל. אני מניח שלפי ההגיון הבריא, אחרי אדום לרכבים צריכה להיות השהיה... אם זאת ייצא לי לחשוב על זה פעם בגלל שראיתי בברור בכמה רמזורים שהירוק להולכי רגל נדלק מייד עם האדום לרכבים. אולי פה זה לא המקרה אך לך תדע... 

פורסם

נראה כאילו הרמזור הראשון לא עובד בכלל. למרות שזה יכול להיות רק בגלל הזווית.

בכל אופן הסיכוי ש-2 רכבים נכנסו לצומת באדום די קלוש אז אני מתאר לעצמי שיש פה גורם נסתר.

בלי קשר, אני די בספק אם לרוכב אופנוע יש יותר מפגיעות יבשות. זה לא נראה מהר במיוחד, 30-40 קמ"ש, לא יותר. לא שזה מפחית מחומרת האירוע.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

לדעתי המאזדה נסעה הרבה יותר מ-30-40 קמ"ש.

אם נניח לרגע שהרמזור אכן היה ירוק, הגיוני שמהירות הנסיעה הייתה באיזור ה-50-60 קמ"ש.

ידוע מה קרה לרוכב הקטנוע?

פורסם
לדעתי המאזדה נסעה הרבה יותר מ-30-40 קמ"ש.

אם נניח לרגע שהרמזור אכן היה ירוק, הגיוני שמהירות הנסיעה הייתה באיזור ה-50-60 קמ"ש.

ידוע מה קרה לרוכב הקטנוע?

 

לא, אין לי מושג מה קרה לו.

פורסם

הניתוח שלי לוידאו. (מכיוון שאני לא מומחה, אז זה ניתוח של שנקל...)

 

האור האדום הופך ירוק ברמזור להולכי הרגל ישר כשאור לנהגים משתנה לאדום. לפחות לפי הניסיון שלי. אני לא יודע מה קורה בצומת הספציפית הזו.

כמו שזה נראה, נהג המזדה הצליח לעצור תוך 10 -15 מטר. (ואני נותן לו קרדיט שהוא הבחין ברוכב לפני הכניסה לצומת.) שזה אומר משהו בין 30-50 קמ"ש. (לפחות לפי טבלה שמצאתי באינטרנט...) יכול להיות שהיא לא מדויקת ואז המהירות גדולה יותר. (נגיד 60 קמ"ש.)

רוכב האופנוע לא עף מעל הרכב, אלא רק על מכסה המנוע. מה שאומר, לפי דעתי, שהמהירות הייתה סבירה.

בנוסף, הוא אולי שבר רגל או יד, אבל עדיין חי.

פורסם

בכל אופן הסיכוי ש-2 רכבים נכנסו לצומת באדום די קלוש אז אני מתאר לעצמי שיש פה גורם נסתר.

 

נהפוך הוא.

אחד המשיך באדום.

השני נהג באופן אוטומטי והמשיך בעקבות הרכב הסמוך לו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

2 רכבים שעברו כביכול באדום, לא במהירות גבוהה כלכך ובביטחון רב. לי נדמה שהייתה כאן תקלה ברמזורים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני לא מאמין שהייתה תקלה. מדובר בצומת המתוכננת בצורה חאפרית ומבלבלת עם תזמון רמזורים לקוי. למרבה הצער מעבר באדום הוא מעשה שגרתי בצומת הזו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איזה צומת זאת?

 

אם היא ידועה כמסוכנת - למה אתם לא מדווחים לרשויות?

 

תתפלאו - אבל גם מע"צ וגם העיריות מתייחסות מאוד ברצינות לדברים כאלה - ואני אומר את זה מניסיון (דיווחתי על תמרורים שנפלו או על רמזורים שלא מהבהבים בכביש של 70 - ובאותו היום חזרו אליי!)


×
×
  • תוכן חדש...