Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בדקה 1:17

נדלק רמזור ירוק להולכי רגל בכיוון נגדי מרכב פוגע

לרכב פוגע יש נראה לי רק אפשרות להמשיך ישר (אין אופציה לפנות בצומת זה - כך זה נראה)

 

מסקנה כנראה - תקלה ברמזור

yarokadom0.jpg

פורסם

הסתכלתי טוב טוב על הסרטון, במיוחד על עניין הרמוזרים של הולכי הרגל, ואני בטוח ב-99% שהייתה תקלה! איך אני יודע? אז ככה, שימו לב בסרטון בדקה 1:19 שעדיין יש אדום להולכי רגל(!!!) איפה שכביכול הרכבים עברו באדום - כאשר לנהג שמצלם יש כבר ירוק. כלומר, לנהג המצלם יש ירוק, לאחר 8-9 שניות נהיה ירוק להולכי רגל ברמזור הימני (איפה שעברו באדום), ואין לזה שום היגיון. בצמתים האלו אין הבדל של 8(!!!) שניות בין הרמזורים (כלומר, אם לי כנהג נהיה אדום, לאחר 3 שניות מקסימום להולכי רגל יהיה ירוק). אולי הגג שבגג 4-5, וזה מנסיון גם כהולך רגל שם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

וואי וואי..

אני דווקא מאמין שיש פה בעיה במערכת הרמזורים-

תשימו לב המכונית השנייה גם עברה כביכול באדום, ולא נראה לי הגיוני ששתי מכוניות ביחד עברו באדום.

אני מאמין שהייתה תקלה שם שהראתה לשניהם ירוק.

פורסם
כמו שרשמתי קודם אני בספק אם הייתה תקלה. הצומת הארורה הזו מורכבת משני רמזורים, אחד לפני הגשר ואחד אחריו, וקל מאוד להתבלבל ביניהם. אני משער שהרבה מעברים באדום בצומת הזו הן בגלל שהנהגים מסתכלים על הרמזור השני, זה שאחרי הגשר, שמתחלף לאדום מאוחר יותר מהרמזור שבכניסה לצומת ואיפה שפגעה המאזדה בקטנוע.

הסיבה לבלימה המהירה של המאזדה היא שהנהג שלה כבר היה עם רגל על הבלם, כנראה תכנן להספיק את הרמזור לפנייה שמאלה שאחרי הגשר.

 

איתמר.

 

הרמזורים לכיוון מזרח נדלקים ונכבים ביחד ככה שאין איך להתבלבל בין הרמזורים.

Detailer.gif

×
×
  • תוכן חדש...