רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 972 צפיות
שלום לכם. לאחרונה חבר רכש מיני קופר,מעל הגלגל הימני מקדימה ישנו פס קישוט שהתפרק,לאחר חיפושים ברשת מצאתי את החלק,http://new.minimania.com/web/Item/NMX1121R/LargePic.cfm?LargeImage=nmx1121r.jpg&Partno=OEM%20WHEEL%20ARCH%20FENDER%20FLARE%20FRONT%20RIGHT%20-%20MINI%20COOPER%20%26%20S והינה מה שמצאתי באייביי: http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=mini+cooper+wheel+fender&_ipg=100&rt=nc עכשיו יש לי 2 שאלות: 1)איך אני מוצא את החלק הספציפי שאני צריך? 2)מה זה כל המידות שמופיעות שם?R52/R53/R50. תודה.
הודעה אחרונה מאת bigdevil0, -
- 2 תגובות
- 759 צפיות
שלום חשבתי לקנות מכונית מאמריקה יבוא אישי אבל מודל המכונית 2005 האם יש אפשרות להכניס את הרכב יותר משנתיים???? שאלה נוספת אני רוצה לדעת את המחיר של המשלוח והמכס ולקח רישיון רכב תודה
הודעה אחרונה מאת max511, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 123 תגובות
- 22.8 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מתנצל מראש על החפירה, זה פריקת קיטור. ביום ראשון הייתי בדרכי הביתה, ואני שם לב לדבר לא חדש על הכבישים. נהג צעיר משתולל על הכביש , נו טוב אמרתי לעצמי עוד מישהו חסר אחריות והשתדלתי להתרחק ממנו. זה היה על כביש הטייסים, בפנייה ברמזור שמאלה, על דרך לוד כיוון יהוד, היה פקק שהמהירות לא עלתה על 40 קמ"ש, ראיתי את אותו נהג חותך מימן, שמאל, מצפצף ולבסוף התיישב לי על הזנב. הפקק התפנה והתחלנו לנסוע, הוא מאותת לי באור גבוהה ואני עובר נתיב לימיני ונותן לו לעקוף אותי,הבחור עבר לימיני ושוב ישב לי על הזנב , ואני לקחתי מרחק עצירה כפול מהרכב מלפני, והבחור חשב שאני עושה לו "דווקא" והתחיל לצפצף ולאותת עם האורות. נצמד אלי וניסה להוריד אותי מהכביש. הגענו לצומת פנקס רא…
הודעה אחרונה מאת Bennik, -
-
ערעור על טסט
מאת litaei- 10 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היום ה-10.6 היה לי טסט שני אחרי שבטסט הראשון נכשלתי בצדק בטסט שהיה היום הבוחנת רשמה לי: "בפנייה ימינה עלייה למדרכה, התקרבות מסוכנת, חוסר שליטה בהגה התערבי" דבר ראשון לא עליתי למדרכה הגלגל ממש שפשף בקטנה את המדרכה איך יכול להיות עליה למדרכה או התקרבות מסוכנת? והיא גם לא נגעה לי בהגה בכלל שהרגשתי את השפשוף הקטן ישר תיקנתי את ההגה. מאחורי ישב חבר שראה הכל ואמר בעצמו שהיא לא נגעה לי בהגה בכלל.. יש לי על מה להגיש ערעור?
הודעה אחרונה מאת Superdror, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מבחן דרכים חדש לקיה אופטימה החדשה שמושקת בישראל עם המון ציפיות, האם יש סיבה לאופטימיות או לפאסימיות לדעתכם? הכנסו לפייסבוק וכתבו לנו! למבחן הדרכים המלא
הודעה אחרונה מאת shayBB, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 902 צפיות
שלום, אני אמור להחליף את הרכב ליסינג שלי ברכב חדש - hyundai I35. הזמנתי את הרכב מהחברה לפני הרבה זמן והקצין רכב שלנו אמר שיש איזה עיכוב עם המשלוחים של הליסינג, מישהו שמע על זה משהו?
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
נתקלתי היום במנהטן במקרה בצעדה לכבוד פורטו ריקו. אולי בפורטו ריקו אוהבים להשתעשע במכוניות. מעניין השוטרים הרבים שהיו פרושים באיזור לא עצרו אף אחד על מידת ג'נטים לא חוקית... חלק מהמכוניות עמדו בזוית מוזרה בעליל, וכשהתחילו לנסוע המתלים שיחררו הרבה אויר במספר נפיחות וגובה המכונית ירד. לא הבנתי אם זה היה מתוכנן או תוצר של עיוות המכוניות.
הודעה אחרונה מאת avizaz, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מתכוון לקנות רכב משומש יד 1 ואני רוצה לוודא שאין לו שעבודים וכו'... האם אני צריך להרים טלפון למשרד הרישוי כדי לשאול, וכמו כן לרשם המשכונות? הבנתי שכדאי לפנות גם לרשם החברות (לפחות לפי איזה מדריך של yad2), אבל זה לא נשמע לי ממש הגיוני... תודה.
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
לפני כחודשיים ראיתי כתבה בערוץ 2 או 10 על רכב חדש שיוצא2012 , קטן כמו הסמארט ,ומקסימום מהירות שלו 50 קמ"ש וצריכת דלק זולה מאוד1:25 ואני מחפש איפה מוכרים אותו מאז , גם שמעתי שהמחיר שלו לחדש חדש בסדר גודל של 30000 ש"ח שזה גרושים בשביל נסיעות בתוך העיר , מישהו יכול לעזור לי למצוא את הרכב הזה זה ממש דחוף
הודעה אחרונה מאת D.liven, -
- 1 תגובות
- 497 צפיות
קראתי על איזשהו רכב שהולכים להקטין את מספר הסיבובים של ההגה בדגם החדש. אך זה לא שבכל מכונית יש זווית של 1080 מעלות להגה? או שיש כאלה עם זווית מוקטנת?
הודעה אחרונה מאת meirhom, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי אתמול הזמנתי סיאט איביזה, היום קיבלתי חדשות קצת רעות,שילמתי מקדמה 2000 ש"ח,האם אפשר לבטל את העסקה? במה זה כרוך? תודה
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם אשמח לקבל תשובות בנוגע לשתי התוכנות לגבי השוני והדמיון ביניהן.
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, קראתי ביקורת רכב ונתקלתי במשפט "להגה במרכזו יש משקל מעט מוזר" אני יודע מה זה הגה קל או כבד אבל מה זה אומר שבמרכז יש לו משקל מוזר? קצת לא ברור לי תודה
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לקחתי רכב מהשכרה ולפני המסירה הסוכן עבר איתי ביחד מסביב לרכב ורשם שריטות שונות שהיו. הסתכלתי איתו ביחד, אבל לא ראיתי משהו יוצא דופן, חוץ מכמה שריטות שהוא רשם. הבעיה היא שהבדיקה היתה בחניון חשוך והסוכן מאוד מיהר. זו פעם ראשונה שאני לוקח רכב בהשכרה ולכן לא כל כך מכיר את התהליך. העניין הוא שאחרי כמה שעות שנסעתי עם רכב, פתאום שמתי לב לפגיעה ממש גדולה ובולטת מתחת לדלת אחורית ומאוד הופתעתי שלא ראיתי אותה בסוכנות. להפתעתי הסוכן גם לא רשם אותה. זו שריטה ממש גדולה ובולטת. השעה היתה כבר מאוחרת והסוכנות סגורה. מה עושים במצב הזה?
הודעה אחרונה מאת D.liven, -
- 1 תגובות
- 520 צפיות
אני מתכוון לקנות אוטו משומש יד 1 ואני רוצה לוודא שאין לו שעבודים וכו'... האם אני צריך להרים טלפון למשרד הרישוי כדי לשאול, וכמו כן לרשם המשכונות? הבנתי שכדאי לפנות גם לרשם החברות (לפחות לפי איזה מדריך של yad2), אבל זה לא נשמע לי ממש הגיוני... תודה.
הודעה אחרונה מאת beastmode, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שבת שלום לכולם, מפאת חוסר זמן ועודף עצלנות החלטתי להשתמש בסקירה של יוליאן כפלטפורמה. יוליאן אתה כותב מעולה, אנא ראה זאת כמחמאה לאחר כמעט 24 שעות עם הרכב ששכרתי ביום חמישי האחרון במילאנו, החלטתי לתת סיקור קטן משלי על הרכב, יתרונות, חסרונות, דלק ומה דעתי הכללית עליו, כולל תמונות. אינטרו: לטיול יצאנו ושום כלנית לא מצאנו. סתם טיסה ישירה ומאוד יקרה למילאנו. ממילאנו למזרח דרך האגמים , ברשיה, ורונה ועד וונציה וחזרה, בחרתי להזמין רכב דרך חברת אוויס שהומלצה כאן באתר והלכתי על VW פאסאט TDI ידנית שתצלח את 600 הק"מ ברכות ובחסכנות. הפאסאט נשכרה במחיר של 350 ₪ על הכביש ל 24 שעות, כולל ביטול השתתפות עצמית ושאר מרעין בישין. הפאסאט הוזמנה עם צבע, עם מנוע, עם רדיו ועם מושבים…
הודעה אחרונה מאת [פנדוב, -
זה מה שמצאתי הבוקר כשבאתי להתקין נורת לד לתאורת פנים שקיבלתי מאיביי (שמשום מה גם לא עובדת)
הודעה אחרונה מאת darkmanxxx, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 552 צפיות
שלום רב !! אני מתלבטת בין שני רכבים משומשים לקניה- רנו קליאו שנת 2002 אוט' יד 1 עם 270000 ק"מ 1400 מנוע , או מזדה 121 שנים-95-98 עדיין לא בדקתי בדיוק ... אני מעוניינת בעיקר לדעת מה דעתכם על הרנו? האם כדאי? אשמח לעזרה !!!! תודה רבה !!
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היום במחלף דניאל, ניידת משטרה צמודה לעצם שחור וגדול חסר צורה, בנקודת החיבור בין כביש 6 לכביש 1 לכיוון מערב. בהתחלה חשבתי שמדובר בחלק מאיזה פרוייקט הנדסי (שכמובן חייב לצאת לדרך בשעות הפקקים של הבוקר). כשהגעתי גיליתי להפתעתי שמדובר בבד ברזנט שחור וגדול המכסה רכב שהתהפך (אולי בלילה, אולי בשעות האחרונות) במחלף. זו הפעם הראשונה עבורי שאני רואה מאמץ מצד המשטרה להסתיר תאונה כדי למנוע פקק של נהגים סקרנים. על אף ההאטה הטבעית בתנועה (שמתרחשת כל פעם שיש ניידת באזור), נמנע פקק גדול בהרבה. בין אם מדובר ביוזמה מקומית מקרית ובין אם מדובר בסטנדרט עבודה חדש, הרי שמדובר ביוזמה מבורכת. יישר כוח.
הודעה אחרונה מאת Uno Turbo, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום וצהרים טובים. נתקלתי בבעיה מול חברת ההשכרה שלפחות לעכשיו לא אזכיר את שמה. לפני כשבועיים , התקשרתי אל החברה על מנת להזמין רכב ליום חמישי שבוע שעבר עד היום בבוקר. בשיחה עם הסוכנת , לאחר הנחה מסויימת נסגר סכום של 520 ש"ח כולל מע"מ + 2 נהגים צעירים (אחד ראשי ואחד משני). במהלך השבוע , ביצעתי מספר שיחות (כ-3) מול מספר סוכנים על מנת לוודא את הפרטים. ביום האיסוף , כאשר באנו לאסוף את הרכב , במעמד הקניה נאמר לנו שהמחיר לא כולל נהג נוסף ונתבקשנו תחילה להוסיף עוד 200 ש"ח עבור הנהג הנוסף. לאחר דקות של וויכוחים (ללא הרמות קול) יצאנו כנהג אחד , ללא נוסף והסוכנת אמרה שהיא תעדכן בהמשך. (חשוב לציין כי מדובר בנסיעה מת"א לאילת , כך שנהג נוסף הוא חשוב ומומלץ) היא כ…
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אתמול בשעה 11 חזרתי לביתי בנווה הדרים ראשל"צ עם הרכב של אימי תכננתי להחנות אותו במקום את שלי. ראיתי את ריכבי חונה ומאחורי איזה פיג'ו שנצמד ולא היה לי כוח לתמרן לחניה הצפופה הזאת אז מצאתי לה מקום חניה אחר. בסביבות 1 בלילה שעתיים אחרי שחזרתי חבר התקשר והזמין לקפה ירדתי למטה וראיתי שריכבי נעלם התחלתי לחפש אותו בכל הבלוק ובכל מקום חניה שהייתי מסוגל לחשוב עליו.. לא מצאתי אבי לא נגע ברכב הוא היחיד אם מפתח ספייר במקומי חנתה לה סוזוקי סוויפט מתחת לסוויפט לא היו שברי זכוכית וכ'ו. חברי התנדבו לעזור לי לחפש בחניונים קרובים אבל ללא כל תועלת.. אשמח אם מישהו יראה את הרכב וידווח לי שהוא נמצא הגשתי כבר תלונה והקפאתי ביטוח. אני יודע שזה לא הרכב הכי "יוקרתי" או "טוב" שיש אבל בשבי…
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
מסתבר שלעם ישראל ולסודנים יש הרבה מן המשותף כשמדובר בתרבות נהיגה (שרשור פריקת קיטור) 1 2 3
מאת SuperBamba- עוקב אחד
- 35 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
לא יודע אם פריקת קיטור, אולי פשוט לספר למי מכם שיוצא לו להסתובב באזורים שבהם סודנים נמצאים, פשוט שתראו, שוב, באיזו מדינה אנחנו חיים. לסודנים יש הרבה מן המשותף עם בני ישראל כשמדובר בתרבות ה"אני המלך", הסיפור לפניכם: היום בשעות הצהריים אני והפונטו עשינו דרכנו לבית של חבר שנמצא מרחק 5 דקות נסיעה ממני. המקום בראשון, אזור שלא נראים בו סודנים, מבנים משנות ה80 עם חניה פרטית שמשותפת לכמה בניינים ביחד, ולה 2 כניסות, אחת בצידו האחד של הרחוב משמשת לכניסה והשניה בצידו הרחוק של הרחוב המשמשת ליציאה והרחוב חד סטרי (על כן יש להשתמש בכניסה המיועדת ולא להכנס מאיפה שבא לנו). בכניסה עמדה לה יונדאי i30 בצבע לבן עם הפנים לכיוון הכביש, חוסמת את כל המעבר ומשאירה מעבר צר. אני שהגעתי לכני…
הודעה אחרונה מאת locomotive, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
נכנסת לקנות באגט - אולי תתפתה לצאת עם אופל קורסה תלת דלתית. התחיל מבצע לחברי מועדון שופרסל (ההצטרפות חינם ) : גרסת 3 דלתות חסכונית וזולה של אופל קורסה . הגרסה הנ"ל מצטרפת לדגמי הקורסה 5 דלתות ידנייים ואוטומטים וכן לקורסה OPC הספורטיבית , שגם היא בעלת תצורת 3 דלתות . הדגם המדובר מגיע עם מנוע בנזין 1.2 ליטר המפיק 85 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים . עם יחידת הכח זו מאיצה המכונית ל- 100 קמ"ש תוך 12.4 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 172 קמ"ש . תצרוכת הדלק הממוצעת עומדת עפ"י היצרן על 18.1 ק"מ לליטר בממוצע . אבזור הרכב ( רמת גימור Essentia ) כולל כסטנדרט זוג חלונות חשמל , נעילה ומראות חשמליים , מערכת שמע מקורית MP3 ו- 4 כריות אוויר . מחיר האופל קו…
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 1 תגובות
- 842 צפיות
אהלן חבר'ה בקרוב אני ועוד מס' חברים יורדים לאילת. מדובר על כ-15 איש שירדו לאילת מאשדוד לאילת וכמובן חזור לאשדוד. רציתי לדעת האם אתם מכירים חברה מומלצת (אני מניח שעדיפה מאזור אשדוד שלא יהיו חיובים נוספים על ההגעה לאשדוד) שתוכל להסיע אותנו בבטחה מאשדוד בשעות הבוקר המוקדמות (6 בבוקר בערך) וחזרה מאילת באזור השעות 8 בערב. כמו כן, לדעתכם במיניבוסים השונים יש מקום למטען? (מזוודה לכל בנאדם והשאיפה היא גם לעוד קצת ציוד שמעבר: שתייה קלה, צידנית עם בשר ליום הראשון ושאר דברים) -מצטער מראש אם זה לא במקום המתאים, אין לי גישה לאוף טופיק וזה נראה לי פורום מתאים לעניין זה בכל זאת
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מתוך "אוטוקאר" הבריטי http://www.autocar.co.uk/car-news/scoop/new-golf-gti-gets-260bhp המכונית השנייה (אחרי A3 החדשה שמושקת בימים אלו) שעושה שימוש בפלטפורמת ה-MQB של הקונצרן.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 745 צפיות
שלום כולם, חיפשתי וחיפשתי בגוגל, דפים על גבי דפים, פתחתי ספרים - אך לא מצאתי - מי היה ראש צוות העיצוב\המעצב הראשי של הפיג'ו 206? תודה.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני נוסע ברכב ליסינג, ומחוייב דרך המשכורת על נסיעות בכביש 6 ובמנהרות הכרמל. שמתי לב שאת החיוב של כביש 6 מורידים מהברוטו, ואת מנהרות הכרמל מהנטו. אחרי ששאלתי אמרו לי שמנהרות הכרמל לא מוכר כהוצאה למס הכנסה, וכביש 6 כן. וזה סתם כי 'שכחו' לעדכן את התקנות אחרי שפתחו את המנהרות, כי אין הבדל בתכלס, שניהם כביש אגרה. ממש מעצבן איך הדברים עובדים במדינה הזאת.
הודעה אחרונה מאת op7777, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
חשבתי לחלוק http://rpipg.pas-rahav.com/umi/shevrolet/mini_0406/?ref=YAD2&BID=20023&toolid=K1MDA4
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לינק : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4239616,00.html תקראו טוב ותגיעו לפסקה הזו : אני מריח כסף באויר . והאף שלי אף פעם לא טועה .
-
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, קיבלתי הצעה אחת אבל רציתי לשאול האם יש מקום שייתן לי בסביבות 1000 ש"ח בצפון על רכב משפחתי ישן (בן 17) לפירוק?
הודעה אחרונה מאת yairw,
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
