Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל מוזלת בסופרמרקט - 68,880 בלבד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עסקה מעולה ! השאלה אם להוסיף 15 אלף ולקבל מערכת מולטימדיה, גג פנורמי, ג'אנט גדול יותר ( האופל מגיעה עם ג'אנטים בכלל ? ) חיישן אוויר בגלגלים, מערכת הולד היל, 6 רמקולים, 6 כריות אוויר, מנוע 1.4 וסמל אחר שהעונה לשם סיאט איביזה !

אוטו-מאניה :-)

פורסם

בתור חבר מועדון שופרסל ובהתחשב בכך שאני שוקל החלפת רכב לסטודנטית צעירה במשפחה - ה"דיל" נראה לי מעניין פוטנציאלית.

 

התחלתי לחקור קצת באינטרנט על הדגם . דבר ראשון מחפשים באתר הרשמי של היבואן :

 

http://www.opel.co.il/flash.html

 

למרבה הפלא אין כל זכר לדגם זה באתר המושקע - יש רק אופל קורסה 5 דלתות מנוע 1.4.

 

מילא , מה שהוריד אותי כליל מהרצון לשקול רכב זה היה דבר מדהים אחר . אני גר בעיר שולית ופרובינציאלית אמנם , אבל דומני

 

שקשה לתפוס כיצד בעיר הגדולה בארץ , שהיא גם בירת המדינה - אין בכלל אולם תצוגה או נציגות של יבואן אופל בארץ.

 

גם אין שום מוסך שרות לדגמי היבואן ! מה הם חושבים ? לכל טיפול או בעייה הירושלמים יסעו לתל אביב ?

 

לא שעיני צרה , אבל אולמות תצוגה יש גם במקומות כמו צריפין (!) , נצרת ואשדוד. מרכזי שירות יש גם בנהריה , עפולה קרית גת

 

ואילת . בירושלים והסביבה אין....

 

לא מאמינים ? ראו כאן :

 

http://www.opel.co.il/tools/dealer-page.html

פורסם

הם כנראה מתכוונים להעביר את הסוכנות מאשדוד לירושלים. לפחות אם מסתמכים על המפה.

בהחלט לא ברור.

מחיר הקורסה, תחרותי ואטרקטיבי בלי ספק.

פורסם

איך האוטו אמור להיראות אם לא כמו בתמונה ? למישהו יש תמונה עדכנית ?

 

עריכה - פתאום עם גג פנורמי לאורך כל הגג האוטו נראה מעולה

אוטו-מאניה :-)

פורסם
איך האוטו אמור להיראות אם לא כמו בתמונה ? למישהו יש תמונה עדכנית ?

 

משהו כזה, אבל בלי חישוקי סגסוגת ופנסי ערפל:

Opel-Corsa_2011_photo_0f.jpg

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הם דורשים תשלום מקדמה על הרכב דרך כרטיס אשראי שופרסל,ככה למי שמזמין צריך לחכות שבועיים-חודש עד שיגיע לו הכרטיס .

פורסם
בתור חבר מועדון שופרסל ובהתחשב בכך שאני שוקל החלפת רכב לסטודנטית צעירה במשפחה - ה"דיל" נראה לי מעניין פוטנציאלית.

 

התחלתי לחקור קצת באינטרנט על הדגם . דבר ראשון מחפשים באתר הרשמי של היבואן :

 

למרבה הפלא אין כל זכר לדגם זה באתר המושקע - יש רק אופל קורסה 5 דלתות מנוע 1.4.

 

מילא , מה שהוריד אותי כליל מהרצון לשקול רכב זה היה דבר מדהים אחר . אני גר בעיר שולית ופרובינציאלית אמנם , אבל דומני

 

שקשה לתפוס כיצד בעיר הגדולה בארץ , שהיא גם בירת המדינה - אין בכלל אולם תצוגה או נציגות של יבואן אופל בארץ.

 

גם אין שום מוסך שרות לדגמי היבואן ! מה הם חושבים ? לכל טיפול או בעייה הירושלמים יסעו לתל אביב ?

 

לא שעיני צרה , אבל אולמות תצוגה יש גם במקומות כמו צריפין (!) , נצרת ואשדוד. מרכזי שירות יש גם בנהריה , עפולה קרית גת

 

ואילת . בירושלים והסביבה אין....

לא מאמינים ? ראו כאן :

 

 

אין בעיה לטפל ברכבים של אופל במוסך UMI בתלפיות... לי היתה אופל והייתי מטפל בה שם.

 

עם זאת חשוב לציין שהקורסה שהייתה לי היתה בת 3 ותוך שנה הלכו לי:

 

חיישן אוויר (MAF) : למיטב זכרוני 1200 שקל

חיישן חמצן : עוד 1200 שקל

משאבת מים : 700 שקל

 

+ משהו בהגה התחיל להרגיש מוזר ולרעוד מידי פעם, שם כבר מכרתי את האוטו וברחתי כל עוד נפשי בי.

×
×
  • תוכן חדש...