רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,578 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
היום אחה"צ, מיד אחרי צומת הרא"ה דרומה.. זו הייתה מכונית? חתיכת מדורה, ופול טריילר עמד טיפה מקדימה, מעניין מה הקשר שלו..
הודעה אחרונה מאת אליה, -
- 2 תגובות
- 578 צפיות
מבקש המלצה לחנות באיזור השפלה עם מחירים טובים, מעדיף סט ייעודי ולא אוניברסלי תקציב 200 ש''ח. מכירים משהו ?
הודעה אחרונה מאת TomerAmir, -
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 247 תגובות
- 62 אלף צפיות
שלום לכולם, למי שמכיר אותי או לא, אני מאוד מאוד אוהב לנצ'יות... אבל, אני חי במדינת ישראל שיובש רציני פוקד על המותג שאני כה אוהב. מן הסתם במקום השני בליבי שוכן מותג אשר בא מאותו הבית האיטלקי של משפחת פיאט, וניחשתם נכון התכוונתי לאלפא רומאו, יותר נכון לפסל המדהים הזה שנקרא GTV. כבר שנה + שאני מתחרט על זה שפיספסתי הזדמנות לרכוש GTV עם 6 צילינדרים, תמיד רציתי אחת כזו (למרות שהיתה לי אחת 2.0 TS) אך ההשקעה בלהפוך אותה לאחת כזו עם "בייצים" לא היתה שווה ולכן נמכרה. עד ליום שני השבוע (שעבר) עת ביקרתי אצל אבי סחייק (מוסך התלתן), ופגשתי בעלים של GTV מודל 97 עם 6 צילינדרים ושבלול. להפתעתי הבעלים חשב על למכור ואני כמובן גייסתי את כל כוחותיי ותוך כמה שעות נסגרה העסקה. זהו, עכשיו א…
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
-
סיפור שהיה כך היה לפני כמעט שעה. צומת יציאה מהכפר הירוק לכוון כביש חמש מזרח, פקקים עצומים, חלק גדול בגלל חצי מהאנשים שנדחפים. עד כאן הכל רגיל זה קורה כל יום בכל מקום. אני עוד רמזור לפני הפניה תמיד לוקח את הנתיב הכי ימני בשביל שלא אצטרך להדחף אחר כך. בעודי מתקדם בסביבות ה100 מטר לעשר דקות ככה, סף העצבים שלי עולה כשאני רואה את כל אלה שמאחורי פשוט נוסעים קדימה יותר ונדחפים. החלטתי לפתוח מצלמה, סתם לא יודע לתעד את הגועל נפש הזה. בעודי ממשיך על אותו נתיב, אני רואה מזדה ליסינג שנוסעת מהר ומזגזגת ומנסה להדחף בכוח בלי בושה. טוב עכשיו אני כמעט בפניה אוטוטו מגיע, מחליט שעכשיו במיוחד לקראת הסוף אני ממשיך ישר ולא נותן לאף אחד להשתלב ולא מוותר, ממשיך לנסוע ישר. אותו מז…
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 0 תגובות
- 518 צפיות
"משאבת הכסף: משטרת התנועה הכפילה מספר מצלמות המהירות החדשות הפעילות - צפו במיקומים; זהירות: יותר מ-4,000 דוחות הופקו על מהירות בצומת." http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000758706 חור בתקציב? יש מי שיממן...
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב ! ברצוני להזהיר ולהתריע, מפני שרלטן המסתובב במקומות צבורים בעיקר ליד חנויות חלקי חילוף, ומציע הדגמה של שסתום האמור להחליף את השסתום PCV המקורי ברכב בשסתום מיחד האמור לגרום לסלד יציב ולחיסכון בדלק! בדיעבד מתברר שהחסכן שמתימר להיות "מומחה לאוורור מנוע", מפרק את השסתום PCV המקורי, ומחליפו בשסתום חלול !! להלן ציטוט נאמן למקור, מהודעה פרטית שקיבלתי מחבר הפורום, שמאשר לי לצטט אותו: שאלה לגבי אמינות "מומחה לאוורור מנוע" צביקה ערב טוב , רציתי לשתף אותך במקרה שקרה לי היום. כאשר עמדתי בקרבת חנות לחלקי חילוף לרכב , ניגש אלי אדם אשר כינה עצמו כ"מומחה לאוורור המנוע" והציע לי הדגמה בחינם איך לחסוך בדלק ואיך לגרום למנוע לפעול בצורה טובה יותר. הוא החליף לי את שסתו…
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 854 צפיות
צהריים טובים, התחדשנו לא מזמן בקיה פורטה 2010 עם 70000 ק''מ. עכשיו שמתי לב שכאשר אני מבצע בלימת חירום אז אני מרגיש דפיקות חזקות מדוושת הבלם, ממש מרגיש את הכביש, האם זה אמור להיות ככה? אולי בגלל שנסעתי לפני זה על רכב ישן בלי ABS זה מרגיש לי קצת מוזר.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- 4 תגובות
- 856 צפיות
זה רק בראש שלי או שבאמת כל הסיוויקים שיוצרו עד 2004 הם פחות ארוכים מהסיוויקים שיוצרו לאחר שנה זו?
הודעה אחרונה מאת Yellow Engine, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום הכבל לחיבור קבוע ברכב של הוולנטיין אצלי נהרס.. הקונקטור שלו (כמו חיבור של טלפון) קצת נהרס והחוטים עושים קצר מאיפה ניתן לקנות כבל כזה חדש? החיבור נראה כמו של טלפון רגיל, יש סיכוי שזה מתאים ? הכבל צריך להיות ארוך לפחות משהו כמו מטר וחצי - 2 מטר כדי להעביר כמו שצריך אל תיבת הפיוזים. תודה.
הודעה אחרונה מאת bregman, -
- 1 תגובות
- 670 צפיות
שלום התוקף של הרישיון נהיגה שלי הוא עד ה 15/9/12 היום ה 20/6 האם אני יכול ללכת כבר מעכשיו למשרד הרישון ולבקש לחדש את רישון הנהיגה? אני צריך פשוט 3 חודשיים לפחות לרישון נהיגה תקף אל תשאלו אותי למה תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת nirfux, -
- 1 תגובות
- 542 צפיות
שאלה, האם מישהו יודע היכן ניתן להדפיס על צילוני הרכב פרסומת? תודה-רן
הודעה אחרונה מאת nirfux, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
"הונאת מס ענקית בענף הדלק בהיקף של 3.5 מיליארד שקל" http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000757960 זאת התשובה למי שתהה למה הדלק זול בתחנת סונול הטכני שבחיפה.
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
-
http://www.youtube.com/watch?v=Pqy4gSRmuyI דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת norco, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
צריך לקוחות שרכשו גולף או מזדה 3 או קורולה בשנה שנתיים אחרונות! צריך לקוחות שרכשו בשנה שנתיים האחרונות פולקסווגן גולף או טויטה קורולה או מזדה 3, למטרת מחקר של שעה וחצי שמקבלים עליו 200 ש"ח. מדובר במחקר מגניב בנושא רכב. גם חוויה וגם מקבלים 200 ש"ת לשעה וחצי!!! לפרטים: 0545883325 או שתרשמו את המייל שלכם..
הודעה אחרונה מאת alon-g, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי שאלה, אנסה לפרט כמה שיותר על מנת שיהיה לכם את מירב הנתונים על מנת שתוכלו לעזור. יש לי סיאט איביזה ספורט ידני (6 הילוכים) מנוע דיזל טורבו 1.9 שנת 03. המוסכניק אמר לי שהטורבו לא עובד, בנוסף ניתן לראות שיש שמן שנוזל מסביב לטורבו לדבריו המנוע לאט לאט מקבל את השמן הזה וזה בעתיד הקרוב יהרוס את המנוע. הוא הציע לפרק אותו ולראות מה הבעיה, אם ניתן לשפץ הוא יעשה את זה ואם לא אז לשים אחר משופץ. הלכתי לחוות דעת נוספת (דני חלפים בת"א) שם נאמר לי שהמנוע חלש (197 אלף ק"מ) והסממן הראשון לזה שהמנוע חלש, זה שהטורבו מתחיל לזייף, ולכן הוא הציע לי לחסוך את ההוצאה על הטורבו, ולחפש מנוע חדש עם טורבו (ולא לתקן רק את הטורבו) מה דעתכם? לתקן רק את הטורבו? את שניהם? האם …
הודעה אחרונה מאת דרור ע, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סרטון שנתקלתי בו רק עכשיו אולי גם אתם לא ראיתם השוואה בין מאזדה 3 2 ליטר סקיאקטיב עם 6 הילוכים ידניים שבצד שכנגד , הפורד פוקוס 2 ליטר כפול המצמד. וגם סרטון מבחן תאוצה ל60 מייל שני החברה האלה בכלל עם הומר ויש להם די הרבה סרטונים משעשעים.
הודעה אחרונה מאת Driving-Roads, -
- 4 תגובות
- 849 צפיות
בוקר טוב, מה המהירות המותרת בנתיבי ההאצה היורדים לכביש החוף(2)? תודה
הודעה אחרונה מאת emor, -
- 2 תגובות
- 645 צפיות
אני מעוניין לקנות רכב שמיועד לחלקים, כמה יעלה לי להביא אותו אליי? תודה.
הודעה אחרונה מאת ibiza89, -
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
מדובר במוסטנג ג'יטי, שכבר בארץ, שנת 2008, לא אני הבאתי אותה אלא אדם אחר ואני יד 2. לאחר סבב שיחות מתיש, עברתי מסוכן אחד למשנהו, אף אחד לא מוכן לבטח את הרכב כל אחד מסיבתו שלו. אחד לא עובד עם יבוא אישי, אלה שכן עובדים עם יבוא אישי (פיניקס) לא מבטחים רכבי ספןורט, אלא שכן מבטחים רכבי ספורט לא מבטחים נהג צעיר. מישהו מכיר מנסיון חברה או סוכן שתסכים לבטח?
הודעה אחרונה מאת skitz, -
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מהירות כביש 65: מחלף עירון - צומת מגידו כביש 44: רמלה - צומת חולון כביש 784: צומת מנדא - צומת יודפת כביש 4 (צפון): צומת הרואה - צומת פורדייס כביש 4 (צפון): צומת אלומים - נהריה רמזור, מחוז צפון צומת חנה (לכיוון מערב) צומת אבליים (לכיוון דרום) צומת אחיהוד (לכיוון מזרח) צומת נחל חדרה (לכיוון מערב) צומת יבור (לכיוון דרום) צומת שפיה (לכיוון מערב) רמזור, מחוז מרכז צומת השבעה (לכיוון מערב) צומת מורשה (לכיוון צפון) צומת הוד השרון (לכיוון דרום) צומת בית דגן (לכיוון מזרח) צומת השרון (לכיוון דרום) צומת נווה ימין (לכיוון דרום) צומת גינתון (לכיוון דרום) צומת חגור (לכיוון צפון) רמזור, מחוז דרום צומת גבעתי (לכיוון מערב) צומת אמוני…
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
שלום מי שהו יכול בבקשה להסביר איך המערכת הזו פועלת? רכשתי קיה ריו ידנית ואני לא מצליח להבין איך מפעילים את המערכת הזו או שהיא בכלל פועלת אוטומטית כי אם כן אני לא מרגיש שהיא עובדת או קיימת בכלל ברכב למרות הצהרות היבואן . תודה רבה
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
היום הזדמנה לי נסיעה לא עירונית בפנדה (לא קרה מאז שקניתי אותה. דרך אגב זו גירסת ה 69 כ"ס החדשה, אותו מנוע שיגיע בגרסה הבסיסית של הפנדה החדשה שנה הבאה), אז החלטתי לבדוק את צריכת הדלק בכביש המהיר. מחשב הדרך אופס בכניסה לכביש 6, מחלף אייל, והתמונה צולמה ביציאה מכביש 6, במחלף עירון (סה"כ 35 ק"מ): (הנסיעה הייתה על 90-100 קמ"ש, נהג בלבד, ללא מזגן - מוקדם בבוקר, היה נעים).
הודעה אחרונה מאת plats, -
-
עוד חודש, ואני חוגג שנה עם האיביזה SC שלי. לבנתיים אין בעיות או תלונות, עד עכשו. כפי שאפשר לראות בתמונה , ההגה התחיל להתקלף . כמו שאתם רואים 90 אחוז מהזמן האוטו עם הצילונית עליו, כך שרק בנהיגה הוא חשוף לשמש. האם יש טעם בכלל לפנות לחברה ? האם יש מה לעשות ?
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
אנא דעתכם אלנטרה 2001 שווה 17k לבטח מקיף או צד ג
הודעה אחרונה מאת wil, -
כל מילה מיותרת. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000585099&Fromelement=MoreNews
הודעה אחרונה מאת senda, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מדי פעם עולה בי המחשבה לקנות רכב חדש. חלק ממה שמניע את המחשבות הללו זו העובדה שלמכוניות חדשות יותר יש צריכת דלק נמוכה יותר. אבל אז אני מיד חושב שכדי לשדרג את המכונית הישנה שלי לחדשה אני אצטרך להוסיף עוד כמה עשרות אלפי שקלים ואז יוצא שאם מסתכלים על העניין מנקודה כלכלית גרידא אני בעצם מפסיד כסף. הערה: אני מדבר באופן כללי, לכן לא הזכרתי דגם ושנה. זה פשוט לא רלוונטי. אני מדבר באופן עקרוני בלבד.
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם. התלונה הזו נוגעת בעיקר לתושבי רחובות והאזור המיידי. לפני שבוע נפלתי על תקלה מעצבנת שהקלאץ' באסטרה שלי נדפק, חברים המליצו לי על מוסך באזור התעשיה רחובות שנקרא אמנו אור. הכנסתי את הרכב הם פירקו ואמרו חביבי הלך הקלאץ' - אמרתי טוב תחליף,והוא טען שדגם רכב שלי הוא יחסית נדיר וכל הרכיבים יהו יקרים (למביני עניין דגם מנוע U20BTL) רק הקלאץ' עולה לי 3.5K, עבר כבר שבוע ואני מתקשר לברר סטטוס והם אומרים שהם החליפו גם משאבה בגיר (מבלי ליידע אותי), שמחירה בטווח האלף שקל. היחס שאני מקבל הכאב ראש וההוצאה המטורפת הזו גורמים לי להרבה נזקים בעיקר כספיים.וניגשתי למוסך הזה אחרי שמספר חברים המליצו עליו בחום ויש לו תעודות על איכות השירות. חברים שימו לב למוסך אמנו אור …
הודעה אחרונה מאת idoco78, -
שאפו לחגי פארן על עשיית הסרטון, הוא היחיד חוץ ממני שנהג בה מאז שהיא אצלי :
הודעה אחרונה מאת liam_marom, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אם זה לא הפורום המתאים בבקשה תעבירו . היונדאי I30 שלי התחילה בזמן האחרון לנגן לי תחנה ערבית לא משנה מה אני עושה ! אם אני שומע רדיו או שומע דיסק כל כמה דקות זה מעביר אוטומטית לתחנה ערבית !! יש פיתרון לחרא הזה?
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אחרי שעצרתי היום ב 5 רמזורים במקטע של 2 ק"מ, בעודי נוסע על כביש ראשי (בין בניין הטיל ועד אגד הישן) הדבר היחיד שחשבתי עליו הוא שחבל שמהנדסי התחבורה בחיפה ובכל עיר אחרת לא קראו את הערך הבא: http://en.wikipedia.org/wiki/Green_wave
הודעה אחרונה מאת yoelbe,
