רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 20 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
http://cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2703-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%98%D7%99-TSI-1-2-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-129,900-%D7%A9%D7%A7%D7%9C.html מקס.
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 9 אלף צפיות
חבר אמר לי שהוא דיבר עם המכונאי שלו וזה אמר לו שמותר לנהוג ברכב ללא טסט, עד חצי שנה מסיום תוקפו. האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היום בצהריים בשד' מוריה בחיפה עברה מרצדס S מנופחת, בשילוב צבעים לבן-שחור, סמל מוזר מאחור וכיתובים "MAYBACH" ו-"S62". יש למישהו מושג במה מדובר? לפי המספר היא ישראלית מאז 2007...
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 962 צפיות
אני מחפש אחת כזאת לשידרוג ולא מוצא, האם לא יובאו ורק הדגמים 1.9 ו1.5 יובאו ?
הודעה אחרונה מאת s0d, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, לפני 10 שנים חברת מישלין פיתחה צמיג ללא אוויר שנקרא טוויל (שילוב של Tyre וWheel). הצמיג משפר פלאים את האחיזה, זול יותר לייצור, קל יותר מצמיג סטנדרטי ובטיחותי יותר מכיוון שאין סכנת פנצ'ר. בנוסף, היתרון הגדול ביותר שלו הוא שהוא מחזיק מעמד עד פי 3 יותר מצמיג סטנדרטי. השאלה הגדולה שלי היא - אם הכל כל-כך טוב ויפה אז למה הוא לא נכנס לשוק?
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי מכשיר MIO s505 שמותקן עליו MIO MAPS שהם גרועים ביותר האם אני יכולה להתקין עליו IGO ? מישהו יכול להסביר לי איך אני עושה את זה?
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שקניתי את הרכב(גולף) נאמר לי שהוא גנרישן, בפועל הסתכלתי עכשיו ברשיונות(לאחר שנה) ואני רוצה קונפרליין. יש לי אבל סאן רוף ומגנזיום וזה חלקים שבאים עם הגנרישן. האם מה שרשום ברשיון הרכב מחייב?
הודעה אחרונה מאת Niro Levy, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 887 צפיות
שלום רב, הייתי מעוניין לשמוע מחברי הפורום שיש להם רכב פיגו 107 ויכולים לספר כמה הם משלמים . תודה
הודעה אחרונה מאת itzikc78, -
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
הי, אני רוצה להוסיף קצת שמן הגה כוח כי המפלס ירד קצת. איזה שמן צריך לקנות? מה הדגם? תודה
הודעה אחרונה מאת poisen, -
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני שואל כי ראיתי "נהג חדש" ב-BMW חדשה שחושב שהוא במהיר ועצבני, מאבד שליטה, והרכב התחיל לזרוק תחת מצד לצד. למזלו, הוא הצליח להשתלט עליו אבל הוא היה רחוק להערכתי בערך 30 ס"מ מלהכנס בחומת בטון. האם הוא ניצל בנס או שהופעלו ברכב מערכות שונות המנסות למנוע כמה שאפשר דברים מהסוג הזה?
הודעה אחרונה מאת edan82, -
והדלק שוב עולה... 1 2
מאת lei1989-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000757336 עליה של 15 אגורות.
הודעה אחרונה מאת elians, -
-
- 1 תגובות
- 732 צפיות
הי! זכור לי מקרה בסביבות 6\2007 על עו"ד שפגע בת"א עם הטוארג שלו באמא ובן. מישהו יכול להזכיר לי איך קוראים לו? זכור לי משהו שדומה עו"ד לקרלסברג תודה
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, היום, כשנסעתי בעיר במרכז, עמדתי ראשון ברמזור (אדום) שמיועד לממשיכים ישר/ פונים ימינה. מדובר בכביש דו סיטרי צר. כשהרמזור התחלף, וראיתי שהצומת פנויה (הרבה שם גונבים אור אדום) התחלתי לנוע ולפנות ימינה (באיטיות, בגלל האור הירוק להולכי רגל שיש במקביל בפניה ימינה). כמובן שבמשך כל הזמן הזה האיתות פעל. כאילו משום מקום, הגיח קטנוע מימיני (בנתיב שלי), חותך אותי במהירות תוך שהוא ממשיך ישר ברמזור. ייתכן וראיתי אותו במראה/ בחלון הצד ולכן הספקתי להגיב ולבלום במקום. אם לא הייתי שם לב- הייתי נכנס בו מהצד. מה לעזאזל הוא חשב? שכולם רואים אותו? שכולם באמת מסתכלים במראה הימנית כשהם פונים ימינה (אני כן, כי כך לימד אותי דני G)? וזה בנוסף לאיסור עקיפה מימין, מטעמים ברורים…
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- 4 תגובות
- 747 צפיות
http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-d05b1951fa4e731006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153 לפי המבחן שלהם הפיאסטה ניצחה בהפרש ממש קטן , מה דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת computer_freak, -
- 1 תגובות
- 691 צפיות
היי, לפני כמה ימים נסעתי בצומת גולני לכיוון טבריה ועברתי ברמזור במהירות של מעל 90. לא זוכר כמה בדיוק, אבל היה כביש ריק וירוק מהבהב ורציתי לחצות מהר. אין סיכוי שעברתי את ה-105. בדרך חזרה למרכז שמתי לב למצלמה שהייתה בנתיב המקביל. בצבע כתום על עמוד. הוויז לא דיווח עליה. מישהו יודע אם המצלמה פעילה/דחליל? שבת שלום אלון
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי אנשים, חיפשתי רבות בגוגל ולא הצלחתי למצוא נתונים בנושא, אז אשמח לעזרתכם! מישהו יודע איפה אני יכול למצוא נתונים על מספר הרכבים בבעלות פרטית במדינת ישראל לעומת רכבי ליסניג למינהם? (כולל דו-גלגלי) תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת shayy, -
לאחר התאונה בטבריה, קבלנו המלצה לנסוע בירידות על הילוך 2, אז ניסיתי את זה אתמול בירידה בקסטל, ורק אז הבנתי שלא קבלתי הוראות איך ומתי להעביר את ההילוך, האם תוך כדי נסיעה, או אולי צריך לבלום קודם? ומה קורה כשנוסעים על הילוך 2 והרכב מאט, האם מותר להאיץ? מי שמבין ויכול לתת הוראות מסודרות, אשמח לקבל
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
רגע לפני שאתם רושמים את הצ'ק , בנתיים היחידות הראשונות מיועדות לנהגי מוניות , בגלל הסכום שעומד על 155 אלף שקלים , ( רק אני לא מבין למה , הרי הפלואנס דיזל המקבילה עולה בדיוק כמו דגם הבנזין. אבל לפי הכתבה היבואנית מסרה שאם יהיו דרישה של לקוחות פרטיים , הם ישקלו ליבא להם אותה. http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28810-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%9B%D7%91%D7%A8-%D7%9B%D7%90%D7%9F.aspx
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
200 כוח סוס, ג׳אנט 18, כסאות עור, גריל טיפה שונה , מסך מולטימדיה ( כפול ?!?! ) ותג מחיר של 22 אלף דולר ...נראה מבטיח. http://feedproxy.google.com/~r/slashgear/~3/_jSLRQun7hw/?utm_source=feedburner&utm_medium=email
הודעה אחרונה מאת momgo, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני כ-3 שבועות תדלקתי בתחנה דלק פז כרמיאל מערב, נפלתי על משאבה תקולה ומה שקרה בעצם זה שהיא לא קפצה, נשפכו כ-6 ליטר דלק 95 על הרצפה ועל האוטו שלי, למזלי אחד המנהלים היה בדיוק בתחנה ובדיוק שניה אחרי שכל זה קרה הוא ראה מה קרה, הוא הפנה אותי למספר של השירות הארצי שלהם, התקשרתי וביקשו ממני לשלוח פקס עם חשבונית + מספר פניה. היום, שבוע וחצי לאחר שליחת הפקס, קיבלתי מכתב התנצלות עם פיצוי של 50 ש"ח (לא זיכוי, כרטיס פז "קאש" שאוכל להשתמש מתי שארצה) בניגוד למקרים אחרים של שפיכת דלק אני נשארתי אופטימי ובהחלט שימחו אותי.
הודעה אחרונה מאת matanff, -
-
- 1 תגובות
- 709 צפיות
סקר סוף השבוע- שיפורים לרכב: לשפר את הרכב או להשאיר אותו נאמן למקור? כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו וכתבו לנו!
הודעה אחרונה מאת zax, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
כבר שמענו על מבצע אופל קורסה 3 דלתות ידנית עם שופרסל במחיר של 68,990 שקל, אך באותה "הנשימה" כתוב שישנה גם הנחה של 7% ממחיר המחירון על שאר דגמי אופל. אסטרה טורבו נמכרת במחיר של 123,990 שקל, השאלה האם זה מחיר המחירון שלה, קרי עם 7% הנחה מחירה יעמוד על כ-115,000 שקל או שמחיר המחירון בפועל גבוהה יותר?
הודעה אחרונה מאת amisha, -
-
ראיתם את צניחות המחירים? איך יכול להיות שרכב יאבד בשנה 30-40 אלף שקלים? זה נראה שהוא עושה בנו כרצונו בלי שום הגיון מה עושים? אני איבדתי על הGTI שלי 37 אלף שקלים בשנה אחת, זה נראה לכם הגיוני? אני הולך לחתוך את הורידים, ביי לסלי
הודעה אחרונה מאת ChemGuy85, -
- 0 תגובות
- 563 צפיות
רכשתי GPS של MIO דגם S401 הוא לא מראה לי בתלתמימד ,ולא נותן לינסוע מעבר לקו הירוק . למרות כל ההסברים בחוברת להוריד את הסימון לביטול נסעיה בקו הירוק ולתצוגת תלת מימד לא מסתדר. בכל פעם שאני נותן כתובת למעבר לקו הירוק רושם לי טעות לא ניתן לנווט ליד
הודעה אחרונה מאת avidvir, -
הסעות בשכר (לימוזין) 1 2
מאת Mike1- 22 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי שאלה לגבי הסעות בשכר בישראל, יש מידי פעם אורחים תיירים או כל מני אנשים שרוצים לנסוע ברחבי הארץ בשירות לימוזין, (הכוונה להסעה ברכב פרטי, לא מונית) ללא כובע של מונית ומספרים גדולים חסרי טעם וקלאס של "רכב ציבורי" כמו לדוגמה באנגליה או יוון או כל מדינה באיחוד האירופאי. למשל בקנדה או ארצות הברית , יש את רכבי הלינקולן טאון קאר או פורד קראון ויקטוריה או קאדילק, אפילו רכבי אספנות לחתן וכלה שמשכירים אותם בתשלום עם נהג , כמובן שמקבלים ממנו קבלה / חשבונית. כששאלתי את זה במשרד הרישוי לא הבינו בכלל על מה אני מדבר? אמרו לי תשובות לא מקצועיות כמו "אתה צריך שיהיה לך מונית" או התשובה השניה היא "אתה צריך שיהיה לך מיניבוס עם מעל ל-9 נוסעים ושיהיה כתוב "אוטובוס …
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 45 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
מתוך הכתבה:"...ב.מ.וו תחשוף בתערוכת צרפת גרסת הנעה קדמית לסדרה 1 המבוססת על הפלטפורמה המשותפת למותג מיני, מצוידת במנוע 1.5 ל' שלושה צילינדרים..." ואני שואל...למה?!
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
שאלה בקשר טסט
מאת frik- 0 תגובות
- 443 צפיות
קיבלתי הארכה לשבוע נוסף עקב זיהום אויר ,מה פרק הזמן המכסימלי בו ניתן לגשת שוב לבדיקה חוזרת על הזיהום מבלי לעשות שוב את כל הטסט? בתודה,חן.
הודעה אחרונה מאת frik, -
הממצאים מדהימים, הטענות חמורות.. ציטוטים נבחרים: "בין היתר, התברר כי באיילון צפון ממחלף חולון עד מבוא איילון, קטע שהמהירות המותרת בו היא 70 קמ"ש, עברו 97 אחוז מהנהגים את המהירות המותרת. בקטע אחר של נתיבי איילון, ממשה דיין לקוממיות, עברו 91 אחוז מהנהגים את המהירות המותרת, העומדת גם כן על 70 קמ"ש. בנתיבים הנגדיים, מלה-גוארדיה ועד חיל השריון, עברו 94 אחוז מהנהגים את המהירות המותרת. " "שמואל אבואס, מנכ"ל עמותת "אור ירוק", הגיב לנתונים בחומרה. "לצערנו, במהלך השנים השתרש בישראל מיתוס בקרב הציבור שלפיו אין קשר בין המהירות לסיכוי שתקרה תאונת דרכים או לתוצאותיה", אמר. "אין ספק שאם נצליח להרגיל את הנהג הישראלי לנסוע על פי המהירות המותרת, יפחתו תאונות הדרכים ועוצמת …
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
האם רשיון נהיגה B רגיל מתאים ? מדוע החליפו את רישיון הכרב של פולריס RZR מ-T3 אשמח קלבל קצת רקע בנושא + קישור שאפשר להדפיס ולהשים קבוע בכלי.
הודעה אחרונה מאת fnifni, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
C30 T5 169000 S40 T5 159000 כנראה שמשהו התעורר שם... BAR72 נראה לי שהמבצע שחיכית לו הגיע.
הודעה אחרונה מאת mohen,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 291 אורחים (הצג רשימה מלאה)
