Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם לא יובאו לארץ מנועי DCI 2.0 למגאן II ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למייט ידעתי דיזל 2.0 ליטר היה רק בדגם "ספורט" ומרכב הצ'בק, ולא יובא לארץ.

 

גם 1.9 בקושי יש, הרוב המוחלט הן 1.5

 

 

פורסם
למייט ידעתי דיזל 2.0 ליטר היה רק בדגם "ספורט" ומרכב הצ'בק, ולא יובא לארץ.

 

גם 1.9 בקושי יש, הרוב המוחלט הן 1.5

 

מסתבר שלא יובאו לארץ, שוב איכזבנו :shock:

האם שוב איכזבנו ודגמי ה1.9 הם רק אוטומטיים?

תודה.

פורסם
מסתבר שלא יובאו לארץ, שוב איכזבנו :shock:

האם שוב איכזבנו ודגמי ה1.9 הם רק אוטומטיים?

תודה.

 

דגמי ה1.9 הם טיפטרוניק. שילוב הגיר והמנוע מעולה.

פורסם
זה לא הAL4 הידוע לשמצה?

 

ידוע לשמצה או לא, המנהל משמרת שלי יש לו C5 שנת 2005 נראלי, מנוע 2L HDI אוטומט טיפטרוניק (AL4 בקיצור), עברה 270KKM, בלי עין הרע, אין לו בעיה אחת! (יותר אמינה מה406 שלי).

 

אמרתי לו שכשהוא מוכר, אני יחשוב לקנות ממנו.

פורסם
ידוע לשמצה או לא, המנהל משמרת שלי יש לו C5 שנת 2005 נראלי, מנוע 2L HDI אוטומט טיפטרוניק (AL4 בקיצור), עברה 270KKM, בלי עין הרע, אין לו בעיה אחת! (יותר אמינה מה406 שלי).

 

אמרתי לו שכשהוא מוכר, אני יחשוב לקנות ממנו.

 

סבבה אני מחפש רק את הידני, עם הAL4 היה לי ניסיון..C5, סקסו, 2 מגאנים דור 1, קסרה אוטומטית דור 1 ( סטיגמה או לא :roll: )

יכול להיות שהטיפטרוניק שונה בקצת והרגיל..לא יודע

פורסם

לידע כללי בסקסו בכל שנות ייצור הגיר האוטומטי הוא לא AL4. זה גיר שונה לגמרי, עם 3 הילוכים.

 

גם מגאן דור ראשון עד שנת ייצור 1999 או 2000, הגיר לא AL4.

 

כנ"ל גם בקסארה דור ראשון, עד שנת ייצור 2000 הגיר לא AL4.

 

ואם C5 במקרה הייתה עם מנוע 3 ליטר, אז גם בה הגיר הוא לא AL4.

 

גם בסיטרואן C5 דיזל עם מנוע 2.2 - הגיר הוא לא AL4, כי המנוע הזה מפיק יותר מומנט ממה ש AL4 יכול להחזיק.

 

לגבי C5 דיזל 2.0 ליטר אני לא בטוח, יכול להיות שזה AL4 ויכול להיות שזה גיר של ZF, כמו ב 2.2

 

 

 

לגופו של עיניין - אני לא חושב, שיש בארץ מגאן II דיזל ידנית עם מנוע 1.9

 

 

וגם אם יש, ממליץ לך לרכוש את 1.5.

פשוט היא הרבה יותר נפוצה, המנוע הזה קיים גם בדגמים אחרים של רנו בארץ, מה שאי אפשר לאמור על מנוע 1.9.

 

גם עם 1.5 אתה תרגיש שיפור ענק בביצועים לעומת קסארה דיזל אטמוספרית.

 

 

פורסם
לידע כללי בסקסו בכל שנות ייצור הגיר האוטומטי הוא לא AL4. זה גיר שונה לגמרי, עם 3 הילוכים.

 

גם מגאן דור ראשון עד שנת ייצור 1999 או 2000, הגיר לא AL4.

 

כנ"ל גם בקסארה דור ראשון, עד שנת ייצור 2000 הגיר לא AL4.

 

ואם C5 במקרה הייתה עם מנוע 3 ליטר, אז גם בה הגיר הוא לא AL4.

 

גם בסיטרואן C5 דיזל עם מנוע 2.2 - הגיר הוא לא AL4, כי המנוע הזה מפיק יותר מומנט ממה ש AL4 יכול להחזיק.

 

לגבי C5 דיזל 2.0 ליטר אני לא בטוח, יכול להיות שזה AL4 ויכול להיות שזה גיר של ZF, כמו ב 2.2

 

 

 

לגופו של עיניין - אני לא חושב, שיש בארץ מגאן II דיזל ידנית עם מנוע 1.9

 

 

וגם אם יש, ממליץ לך לרכוש את 1.5.

פשוט היא הרבה יותר נפוצה, המנוע הזה קיים גם בדגמים אחרים של רנו בארץ, מה שאי אפשר לאמור על מנוע 1.9.

 

גם עם 1.5 אתה תרגיש שיפור ענק בביצועים לעומת קסארה דיזל אטמוספרית.

 

וואלה טוב לדעת תודה על המידע. הייתי קטן שלאבא שלי היו את המכוניות וזכור לי בעיות גיר בC5 1.8 ובמגאן 1.6 בעיקר.

אאלץ לחפש 1.5DCI למרות שכיוונתי ל1.9 2.0.

×
×
  • תוכן חדש...