Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דלק התפארו בזה שהתמחור החדש של סדרה 1 וכל מותג מיני חשף את היצרן הבווארי לפלח שוק חדש לגמרי, אנשים שלפני-כן לא היו מעלים בדעתם להיכנס לאולם תצוגה של BMW.

 

המהלך המדובר יוזיל את סדרה 1 בעוד כמה עשרות אלפי שקלים, וזה בכלל לא דבר רע.

כמה הנאה נותנת ההנעה האחורית במנוע של 136כ"ס בכלל? אני מניח שהרוב המוחלט של האנשים שיקנו אותה לא יודעים בכלל מה זה ומה עושים עם זה.

גם ככה 116i קונים בעיקר בשביל הסמל וההרגשה שהוצאת BMW חדשה מהסוכנות, ובדיוק אותו סמל (ואני מניח שגם עם אותו איבזור) יגיע בגרסא עם ההנעה הקדמית, אז למי אכפת?

אני היחידי שחושב שבדיוק בגלל שאנשים לא יודעים מה זה ומה עושים עם זה, לא תיהיה שום הזולה בעלויות?

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כנראה שBMW הבינו שהכסף הגדול נמצא בייצור מכוניות זולות ולא ברכבי הנעה אחורית יקרים. יעשו הכל כדי למקסם רווחים.

 

באמת?!

 

BMW ופורשה עושות יותר כסף מכל יצרניות המכוניות הזולות ביחד, ובאופן עקבי.

 

http://www.motorauthority.com/news/1064184_porsche-profits-rise-59-percent-in-first-six-months-of-2011

 

http://www.bloomberg.com/news/2011-08-02/bmw-profit-increases-to-4-1-billion-on-demand-for-revamped-x3-5-series.html

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפי דעתיי סדרת ה 1 וכול מה שהיה לפני הם חילול הקודש.

כולם היו נסיונות להוזיל את סידרת ה 3 וזה היה מגעיל.

תא נוסעים עלוב וכול פרט אחר שיכול להוזיל עלויות.

את סדרת ה 1 עם ההנעה הקידמת הם ינסו לעשות הכי טובה שאפשר עם הנעה קידמית וזה יכול להצליח.

 

איכס

8011d1249123405-zurich-1994-bmw-316i-sale-bmw.jpg

אייל

פורסם
האם סידרה 1,זה לא קצת מביס את המטרה?,

נגיד ויהיה ניתן לרכוש סידרה 1 ב130+-,זה אומר הרבה סידרה 1 על הכביש,מה שאומר אובדן האקסקלוסיביות מה שאומר,פגיעה במותג לטווח הארוך.

ואז מה הטעם בקניית ב.מ.וו עם מנוע קטן,כשאר הסמל שלה כבר אינו סמל של אקסקוליסביות וסטטוס כי היא ממוצבת קצת מעל משפחטומטית מאובזרת.

 

זה לא מביס שום מטרה וצריך לצאת מהזוית המאוד צרה של שוק הרכב הישראלי, סדרה 1 וסדרה 3 מתפקדות בחו"ל כרכב משפחתי, סדרה אחת כרכב משפחתי קומפקטי וסדרה 3 כרכב משפחתי "רגיל" ובמדינות מפותחות מוטורית רואים אותן בכמויות גדולות מאוד על הכבישים כך שמראש הסדרות האלה לא ממש אקסלוסביות.

מי שרוצה אקסקלוסביות ירכוש את הדגמים היותר "ייחודיים".

בוא להונג קונג ותראה כמה פורשה מסתובבות בכבישים, זה עלול לגרור אותך להגדרות שגם פורשה לא אקסקלוסיבים.

 

:wink:

 

באמת?!

 

BMW ופורשה עושות יותר כסף מכל יצרניות המכוניות הזולות ביחד, ובאופן עקבי.

 

בדיוק הסיבה שגם אני תהיתי מאיפה הבחור הגיע לתובנה הזאת....ב.מ.וו (ופורשה שציינת) מוכרות בעולם מספרים דמיוניים לרכבים בסגמנט הזה של היוקרתיות, אז לבוא ולהגיד שסוף סוף ב.מ.וו הבינו שהכסף הגדול יגיע ממכוניות זולות....

 

לך תגיד את זה לפורשה עם הרכב ה"זול" הזה שלהם, הקאיין, שמרבית הכנסות החברה כיום מגיעות ממנו.

 

אלה חברות שממוצבות כל כך גבוה שכל הברקה שלהם (כמעט), גם כזו שלא ממש מבריקה, תופסת ונמכרת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כולל זה?

 

bmw-seria-6-1.jpg

 

 

למי שלא מזהה ב.מ.וו סידרה 6 גראנד קופה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מבטיח לך שגם זה יצליח.

 

יש מספיק כאלה שיש להם כסף לסדרה 7 אבל רוצים משהו יותר מיוחד וה-6 הסאלונית תתן בדיוק את המענה הזה.

 

גם כשהוציאו את ה-X6 הרימו גבה ושאלו "מי יקנה את התפלץ הזה?" ומסתבר שהמון קונים את התפלץ הזה, יתרה מכך, גם אני תהיתי מי יקנה את המפלץ הזה.

 

עד שישבתי ונהגתי באחד, ואז הבנתי מי קונה את הרכב הזה ואת ההגיון הרב שיש בו.

 

כשיצא X1 כולם לגלגו ואמרו שב.מ.וו נסחפו כי כבר יש X5 ויש X3 אז למה בעצם X1?

 

אבל הרכב נמכר.

 

אותו כנ"ל סדרה 5 בגרסת GT, גם היא נמכרת.

 

ראבק, אפילו הקומפקט המכוערת נמכרה לא רע בזמנה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא יודע אם רכבי הנישה האלה נמכרים מספיק.

 

אני רואה את כל תעשיית הרכב הגרמנית כבר שנים נסחפת לתוך מערבולת של "ריבוי דגמים" מיותר.

 

 

לדעתי האישית, לא רחוק היום שהם יתחילו לשלם על זה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא יודע אם רכבי הנישה האלה נמכרים מספיק.

 

אני רואה את כל תעשיית הרכב הגרמנית כבר שנים נסחפת לתוך מערבולת של "ריבוי דגמים" מיותר.

 

 

לדעתי האישית, לא רחוק היום שהם יתחילו לשלם על זה.

מסכים על החלק הראשון,

לגבי העובדה שהם יתחילו לשם על זה,אני לא בטוח,הנישה הזאת תופסת תאוצה יותר ויותר,.

Porsche 944 turbo

פורסם
זה לא מביס שום מטרה וצריך לצאת מהזוית המאוד צרה של שוק הרכב הישראלי, סדרה 1 וסדרה 3 מתפקדות בחו"ל כרכב משפחתי, סדרה אחת כרכב משפחתי קומפקטי וסדרה 3 כרכב משפחתי "רגיל" ובמדינות מפותחות מוטורית רואים אותן בכמויות גדולות מאוד על הכבישים כך שמראש הסדרות האלה לא ממש אקסלוסביות.

מי שרוצה אקסקלוסביות ירכוש את הדגמים היותר "ייחודיים".

בוא להונג קונג ותראה כמה פורשה מסתובבות בכבישים, זה עלול לגרור אותך להגדרות שגם פורשה לא אקסקלוסיבים.

הכוונה שלי הייתה לב.מ.וו פרווה,

גרתי בלונדון\אנגליה 3 שנים,אני יודע שסידרה 3 ואחיותיה (A4,C CLASS) וכו,נפוצות כמו מאזדה ליסינג.

אבל עדיין חלק יפה מתוכן הן גירסאות מאובזרות וחזקות,כך עדיין מדובר במכונה מעולה,לא משנה אם מדובר ב3.2 FSI של אודי או 3 ליטר של הבימר,רכבים מצויינים.

הכוונה שלי היא להתחיל להציף את השוק ברכבי פרימיום בלי בשר אמיתי,רק סמל.

 

 

.

Porsche 944 turbo

פורסם

אל תשכח שמה שאתה מגדיר כ"בשר" לא מזיז ל-90% מבעלי רכבי ב.מ.וו.

 

רובם קונים ב.מ.וו כי זה סמל סטטוס, כי זה נוסע טוב, כי זה מאובזר וכו'.

 

מיעוט הרוכשים באמת מתעניינים בהתנהגות וביצועים ובמחינתם אם הרכב מאיץ ברמה סבירה עד 100-120 קמ"ש זה בסדר גמור, העיקר שירגיש פרמיום.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

למה, עידן, אני חושב שמי שקונה את הגרסאות החזקות, קונה את זה גם או בעיקר בגלל

הביצועים. אם היה מעניין אותו אך ורק הסמל, הוא יקנה את הגרסה החלשה יחסית ויאבזר

אותה בהתאם.

גם בחו"ל, אף אחד לא יקנה 330/35 רק בגלל הסמל. אם הוא רוצה סמל מספיק לו 318/20.

פורסם

זו לא הפעם הראשונה שב.מ.וו מהרהרים ברעיון של מכונית בעלת הנעה קדמית.

החל מסוף שנות ה 60' ב.מ.וו ידעו תמיד לייצר מנועים מצויינים ששודכו למכוניות קלות יחסית, מה שהביא את דגמי ה 6 בוכנות להציע ביצועים מצויינים, שלא גובו בהתנהגות כביש הולמת.

כל מכוניות ב.מ.וו היו מסוכנות מאד במיגבלות, בעיקר בשל השימוש במיתלה אחורי בעל זרועות חצי עוקבות, מיתלה קומפקטי אך בעייתי במיגבלות.

לכן בסוף שנות ה 70' החלה ב.מ.וו בפיתוח מחליפה לסדרה 3 שהיתה אמורה להיות בעלת הנעה קדמית.

הרעיון נגוז, הן מטעי מסורת והן בשל העובדה שמעבר לזרועות עוקבות מלאות פתר את ההתנהגות הבוגדנית במיגבלות.

ההנעה האחורית בב.מ.וו הגיעה לבשלות מלאה בשנת 90' עם הצגתה של ה E36 בעלת מיתלה ה Z.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
למה, עידן, אני חושב שמי שקונה את הגרסאות החזקות, קונה את זה גם או בעיקר בגלל

הביצועים. אם היה מעניין אותו אך ורק הסמל, הוא יקנה את הגרסה החלשה יחסית ויאבזר

אותה בהתאם.

גם בחו"ל, אף אחד לא יקנה 330/35 רק בגלל הסמל. אם הוא רוצה סמל מספיק לו 318/20.

 

יש הבדל בין ביצועים לבין זריזות, הכוונה היא שהרבה קונים רכב עם מנוע חזק יותר (לא רק ב.מ.וו) כדי שהרכב לא ירגיש כבד ויהיה נעים להתנייד איתו, לא בגלל שמעניין אותם מה המהירות הסופית של הרכב או בכמה מהר הוא עושה 0-100.

 

אם תקח את סדרה 3 יש שם מנוע אחד חריג והוא כמובן ה-335.

הסיבה שהוא חריג כי יש הרבה שקונים את הרכב הזה כי הוא באמת חזק בביצועים ועם פוטנציאל גדול מאוד במנוע (קצת השקעה והרכב הזה עומד\עוקף M3 מקבילה).

 

כמובן שאני כותב בהכללה כאשר באופן טבעי יש כאלה שכן קונים אותם בשביל הביצועים (אני חבר במועדון כזה..).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
זו לא הפעם הראשונה שב.מ.וו מהרהרים ברעיון של מכונית בעלת הנעה קדמית.

החל מסוף שנות ה 60' ב.מ.וו ידעו תמיד לייצר מנועים מצויינים ששודכו למכוניות קלות יחסית, מה שהביא את דגמי ה 6 בוכנות להציע ביצועים מצויינים, שלא גובו בהתנהגות כביש הולמת.

כל מכוניות ב.מ.וו היו מסוכנות מאד במיגבלות, בעיקר בשל השימוש במיתלה אחורי בעל זרועות חצי עוקבות, מיתלה קומפקטי אך בעייתי במיגבלות.

לכן בסוף שנות ה 70' החלה ב.מ.וו בפיתוח מחליפה לסדרה 3 שהיתה אמורה להיות בעלת הנעה קדמית.

הרעיון נגוז, הן מטעי מסורת והן בשל העובדה שמעבר לזרועות עוקבות מלאות פתר את ההתנהגות הבוגדנית במיגבלות.

ההנעה האחורית בב.מ.וו הגיעה לבשלות מלאה בשנת 90' עם הצגתה של ה E36 בעלת מיתלה ה Z.

תודה על שיעור ההסיטוריה,זה תמיד מעניין :)

Porsche 944 turbo


×
×
  • תוכן חדש...