Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתוך הכתבה:"...ב.מ.וו תחשוף בתערוכת צרפת גרסת הנעה קדמית לסדרה 1 המבוססת על הפלטפורמה המשותפת למותג מיני, מצוידת במנוע 1.5 ל' שלושה צילינדרים..."

 

ואני שואל...למה?!

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מרצדס עשו את זה מזמן ונשארו בחיים.

 

אכן, חילול הקודש...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הם צודקים, רוב הלקוחות של הסדרה 1 בגרסאות החלשות לא מתעניינים בהנעה אחורית ובטח שלא מנצלים אותה.

 

מהכרות עם הסדרה 1 (120I), לרכב אין מספיק כח לנצל את ההנעה לכדי הנאה.

 

סה"כ מהלך חכם שיאפשר להוזיל עלויות ולחסוך משקל.

פורסם

דלק התפארו בזה שהתמחור החדש של סדרה 1 וכל מותג מיני חשף את היצרן הבווארי לפלח שוק חדש לגמרי, אנשים שלפני-כן לא היו מעלים בדעתם להיכנס לאולם תצוגה של BMW.

 

המהלך המדובר יוזיל את סדרה 1 בעוד כמה עשרות אלפי שקלים, וזה בכלל לא דבר רע.

כמה הנאה נותנת ההנעה האחורית במנוע של 136כ"ס בכלל? אני מניח שהרוב המוחלט של האנשים שיקנו אותה לא יודעים בכלל מה זה ומה עושים עם זה.

גם ככה 116i קונים בעיקר בשביל הסמל וההרגשה שהוצאת BMW חדשה מהסוכנות, ובדיוק אותו סמל (ואני מניח שגם עם אותו איבזור) יגיע בגרסא עם ההנעה הקדמית, אז למי אכפת?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
דלק התפארו בזה שהתמחור החדש של סדרה 1 וכל מותג מיני חשף את היצרן הבווארי לפלח שוק חדש לגמרי, אנשים שלפני-כן לא היו מעלים בדעתם להיכנס לאולם תצוגה של BMW.

 

המהלך המדובר יוזיל את סדרה 1 בעוד כמה עשרות אלפי שקלים, וזה בכלל לא דבר רע.

כמה הנאה נותנת ההנעה האחורית במנוע של 136כ"ס בכלל? אני מניח שהרוב המוחלט של האנשים שיקנו אותה לא יודעים בכלל מה זה ומה עושים עם זה.

גם ככה 116i קונים בעיקר בשביל הסמל וההרגשה שהוצאת BMW חדשה מהסוכנות, ובדיוק אותו סמל (ואני מניח שגם עם אותו איבזור) יגיע בגרסא עם ההנעה הקדמית, אז למי אכפת?

 

אשרי המאמין

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כנראה שBMW הבינו שהכסף הגדול נמצא בייצור מכוניות זולות ולא ברכבי הנעה אחורית יקרים. יעשו הכל כדי למקסם רווחים.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
כנראה שBMW הבינו שהכסף הגדול נמצא בייצור מכוניות זולות ולא ברכבי הנעה אחורית יקרים. יעשו הכל כדי למקסם רווחים.

 

איך הגעת לתובנה הזאת?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מתוך הכתבה:"...ב.מ.וו תחשוף בתערוכת צרפת גרסת הנעה קדמית לסדרה 1 המבוססת על הפלטפורמה המשותפת למותג מיני, מצוידת במנוע 1.5 ל' שלושה צילינדרים..."

 

ואני שואל...למה?!

 

הצ'בק עם הנעה אחורית זאת טעות. רכב טוב עם הנעה אחורית חייב להיות מאוזן, כלומר בתצורה של סדאן או סטיישין כדי שחלוקת משקל בין הסרנים תיהיה טובה. הצ'בק צריך להיות עם הנעה קדמית. זה שלבמוו יש סדרה 1, זה בדיוק כמו הסטייה של מרצדס עם A קלאס. כלומר מוצר אופנתי יחסית זול יותר בשביל הפרסומת של החברה.

 

לפחות תגידו תודה שבמוו לא ותרו על מנועים 6 טורי לטובת המנוע V6 כמו שעשו מרצדס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא כזה מדאיג , ולמי שדואג שיקח סיבוב במיני קופר עם 90 כס כדי להבין שאפשר לקבל המון כיף מהנעה קדמית ומעט סוסים שלא יסחררו אפילו זוג צמיגי 175 /65 /16

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

לא מדובר בסדרה 1 המוכרת. בוואלה אוהבים כותרות, אבל למעשה מדובר בדגם שאף אחד לא יודע בדיוק איך יקראו לו וזהו דגם שאמור להתחרות במרצדס B קלאס, קטגוריה בה ל-ב.מ.וו אין כל נציגות כיום. להערכתי, מדובר במשהו שיהיה דומה ל-i3 החשמלית.

 

אין כל בעיה הנדסית להציג מכונית הנעה אחורית עם חלוקת משקל מאוזנת גם בתצורת האצ'בק.

פורסם

האם סידרה 1,זה לא קצת מביס את המטרה?,

נגיד ויהיה ניתן לרכוש סידרה 1 ב130+-,זה אומר הרבה סידרה 1 על הכביש,מה שאומר אובדן האקסקלוסיביות מה שאומר,פגיעה במותג לטווח הארוך.

ואז מה הטעם בקניית ב.מ.וו עם מנוע קטן,כשאר הסמל שלה כבר אינו סמל של אקסקוליסביות וסטטוס כי היא ממוצבת קצת מעל משפחטומטית מאובזרת.

Porsche 944 turbo


×
×
  • תוכן חדש...