Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכותרת אומרת הכל, למעט מאוד רכבים אחרים שינוי להנעה קדמית יחשב כחילול הקודש.

 

ולעצם העניין, אולי זה ישמע מוזר מעט אך ניתן לאומר בהכללה כי כמעט כל המכוניות המודרניות מספיק טובות לנהג הרגיל לנהיגה רגילה. אם כך, מה מנסים יצרני הרכב למכור לנו? אז במילה אחת, תדמית. (טויוטה=אמינות, סיטרואן=נוחות וכו')

 

למושג "BMW עם הנעה קדמית" אין את את התדמית הקלאסית של ב.מ.וו. (אמינות, איכות, התנהגות) אלא רכב מדבקה פשוט (אך יקר יותר) שמנסה להיבנות על שם המותג. והוא לא הראשון, למשל לדוגמה CLASS A. זו אינה מרצדס לעניים אלא משפחטומטית עם סמל יוקרתי (ויקר) מקדימה.

 

לטעמי האישי אין כיום תחליף זמין וזול להנעה אחורית שיכול לספק את הנהגים היותר רציניים (בהשוואה לרכב הדומה מבחינת שילדה, מיתלים ומנוע).

לכן בסוף שנות ה 70' החלה ב.מ.וו בפיתוח מחליפה לסדרה 3 שהיתה אמורה להיות בעלת הנעה קדמית.

הרעיון נגוז, הן מטעי מסורת והן בשל העובדה שמעבר לזרועות עוקבות מלאות פתר את ההתנהגות הבוגדנית במיגבלות.

אני לא בטוח כי רק זו הסיבה, נראה לי כי באותה תקופה עדיין לא הייתה את היכולת להעביר כל כך הרבה הספק לכביש באמצעות הנעה קידמית כך שהדגמים החזקים ביותר בסדרה 3 לא היו מיוצרים (או מיוצרים עם הנעה אחורית)
פורסם

אני לא מבין על מה אתם מדברים בכלל. BMW הוכיחו שהם יכולים לעשות מכונית הנעה קדמית (מיני). כנראה שהסדרה 1 המדוברת תהיה מבוססת על הפלטפורמה הנ"ל.

הניסיון לעשות קומפקטית עם הנעה אחורית לא כ"כ הצליח להם. זה טוב שהם לא הולכים עם ראש בקיר. בכל זאת צריך להתחרות ב A3 חדשה ובמרצדס A החדשה. כולן הנעה קדמית.

מי שממש רוצה הנעה אחורית, שיקנה את הסדרה 1 הרגילה.

emotion of motion

פורסם
כולל זה?

 

bmw-seria-6-1.jpg

 

 

למי שלא מזהה ב.מ.וו סידרה 6 גראנד קופה.

 

יש ל- BMW כמה יצירות מוזרות ולא ברורות (למשל ה X6 שכבר הוזכר כאן, סדרה 7 האחרונות, ה-6 היוצאת ועוד), אבל ה- 6 גראנד קופה היא בטח לא אחת מהן.

הרכב הזה פשוט יפהיפה (כמו כל גרסאות ה-6: קופה, קבריולט וכמובן ה- M) והולך להיות להיט

לטעמי הרבה יותר יפה מהמתחרות הישירות שהן ה- CLS וה A7

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם
למשל לדוגמה CLASS A. זו אינה מרצדס לעניים אלא משפחטומטית עם סמל יוקרתי (ויקר) מקדימה.

 

 

יכולת לכתוב את המשפט הזה על ה-A CLASS הקודמת, לא על החדשה שאיכותית הרבה יותר ושמה בכיס הקטן את המתחרות מבחינת איכות.

 

מעבר לזה,

 

אני חושב שאנשים פה "קצת" נסחפים כי מעבר לכותרת בומבסטית אף אחד לא אמר רשמית (אם אינני טועה) שזו סדרה 1 שהולכת להפוך להנעה קדמית, אני נוטה להאמין שסדרה 1 תשאר כמו שהיא לאור ההצלחה שלה, אני יותר חושב שזו מכונית שאולי תעשה שימוש באותה רצפה אבל תיהיה דגם חדש שאולי יהיה זול במעט ויגדיל את נתח השוק של החברה על ידי נגיסה ברכבים כמו A3, גולף ועוד כמה רכבים מהסגמנט הזה.

 

תזכרו שעם כל ה"אכזבה" שלכם, עדיין ההנאה הקדמית הכי מהנה בכביש שייכת ל-BMW.

 

אני דווקא סקרן לדעת מה יצא עכשיו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני כלל לא בטוח שאני מסכים עם האמור...

 

הכותרת אמנם בומבסטית מאוד... אבל כאמור ב.מ.וו כבר הוציאו רכב הנעה קדמית - ובגרסת ה-S (אבל לא רק) הוא מהנה מאוד...

 

מעבר לזאת -

אני נזכר ב-B.M.W 318i של אחי הקטן ומבין בדיוק על מה מדובר כשטוענים שהנהג הממוצע לא ירגיש בהבדל..

 

בדגם היוצא - 136 כ"ס ממנוע 2 ליטר אטמוספרי ודי עצל - גם עם ה-DTC מנותק הרכב לא זורק יותר מדי זנב (אלא אם ממש מתאמצים) ובטח ובטח שלא מחזיק החלקה...

 

אני חושב שלרוב הלקוחות שרק מחפשים שיהיה כתוב להם ב.מ.וו מקדימה אין הרבה משמעות אם לרכב הנעה קדמית או הנאה אחורית...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אני אלך איתך רחוק ואומר לך שגם בגרסאות יותר חזקות (325 למשל) הנהג הממוצע לא ירגיש שהרכב שלו הוא הנעה אחורית.

 

הבקרות האלקטרוניות דואגות לכך שהישבן ישאר היכן שהוא צריך, וזה תקף גם לרכבים חזקים עוד יותר (למשל SLK350).

 

כשתרצה לחוש הנע(א)ה אחורית תוכל לתת לחיצה ארוכה על כפתור בקרת ולחוש אותה היטב.

 

אבל שוב, את רוב בעלי הרכבים האלה זה בכלל לא מעניין אם יש להם ציריות בגלגלים מאחורה או בגלגלים מקדימה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
יכולת לכתוב את המשפט הזה על ה-A CLASS הקודמת, לא על החדשה שאיכותית הרבה יותר ושמה בכיס הקטן את המתחרות מבחינת איכות.

 

מעבר לזה,

 

אני חושב שאנשים פה "קצת" נסחפים כי מעבר לכותרת בומבסטית אף אחד לא אמר רשמית (אם אינני טועה) שזו סדרה 1 שהולכת להפוך להנעה קדמית, אני נוטה להאמין שסדרה 1 תשאר כמו שהיא לאור ההצלחה שלה, אני יותר חושב שזו מכונית שאולי תעשה שימוש באותה רצפה אבל תיהיה דגם חדש שאולי יהיה זול במעט ויגדיל את נתח השוק של החברה על ידי נגיסה ברכבים כמו A3, גולף ועוד כמה רכבים מהסגמנט הזה.

 

תזכרו שעם כל ה"אכזבה" שלכם, עדיין ההנאה הקדמית הכי מהנה בכביש שייכת ל-BMW.

 

אני דווקא סקרן לדעת מה יצא עכשיו.

 

ההתרשמות שלי אכן מה-A CLASS הקודמת (5-6 שנים אחורה) אך זו לא הנקודה. לטעמי, כאשר אומרים "מרצדס" אני רואה רכב מפואר, מפנק, מאוד מתוחכם טכנולוגית (אאל"ט, מרצדס היו הראשונים שהשתמשו ב ABS, כ"א וכו' ברכבי נוסעים) וחזק עד חזק מאוד (ביחס לסיגמנט שלו) עם שלדה קשיחה ובעל הנעה אחורית היכולה להעביר את ההספק המכובד היטב לכביש. כבעל C-CLASS ישנה (אשר נמכרת בחו"ל כרכב משפחתי פרמיום) אני יכול להעיד כי היא מכבדת מאוד את המוניטין. ה A CLASS יכולה להיות רכב מאוד נחמד אך הוא נראה ומרגיש כמו סקודה/אאודי ולא כמרצדס.

 

BMW כבר הוכיחו שהם יכולים לעשות מכונית בעלת הנעה קדמית (מיני) ולמכור אותה היטב, נראה לי עדיף שיפרידו בין שני המותגים שלכל אחד מהם נישה נפרדת וקהל לקוחות שונה. יותר מזאת, "הזנייה" של שם המותג על ידי הפיכתו לנפוץ יתר על המידה תגרום לטווח הרחוק לנזק הגדול מהרווח (אולי אפילו רווח שולי) של הגדלת המכירות. למשל מכירות ה"דהייולט" בארץ הפכו את תדמית ה"שברולט" לסתם רכב משפחתי שאפילו אינו מצליח לשאת את המוניטין (המכובד למדיי) של היצרן האמריקאי.

פורסם

חילול הקודש? לא הגזמת קצת?

הרוב המכריע של של רוכשי במוו לא מושפע מאיזה זוג גלגלים מונע על ידי המנוע. בין אם בגלל שהוא לא יודע או שהוא נוהג בתוך המגבלות של הרכב/אלקטרוניקה

אותו מיעוט שכן מושפע יואיל ויקנה אחת עם הנאה אחורית.

פורסם
חילול הקודש? לא הגזמת קצת?

הרוב המכריע של של רוכשי במוו לא מושפע מאיזה זוג גלגלים מונע על ידי המנוע

 

אני מודע שהכותרת אכן מוגזמת מעט, אבל היא מושכת תשומת לב, ולזה כיוונתי.

כשכתבתי את זה חשבתי על המסורת ארוכת השנים, לא על הקונים עכשיו. הרי כמעט מראשית דרכם בעולם הרכב, אי-שם בשנות ה-20' של המאה הקודמת, כל (או לפחות הרוב המוחלט--הרכב הראשון של ב.מ.וו מ-1929 היה בעל הנעה אחורית) של הרכבים שלהם היו בעלי הנעה אחורית, אז להתחיל בייצור המוני של פלטפורמת הנעה קדמית תחת השם ב.מ.וו (דגש על ב.מ.וו עצמם, לא מיני), היה נראה לי כמו צעד מוזר. מה שמזכיר לי פרסומת של ב.מ.וו בנושא, שמסבירה למה ב.מ.וו הם בעלי הנעה אחורית :lol: :

 

bmw-front-wheel-drive-fWD.jpg

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

המכונית הראשונה של ב.מ.וו כלל לא היתה ב.מ.וו; ב 1929 החלה ב.מ.וו לייצר ברישיון את האוסטין 7 שנקראה דיקסי.

בשנות ה 50' החלה ב.מ.וו לסבול מפיצול אישיות - מצד אחד היא הציעה את דגמי ה 502 (סאלון) ו 503 (ספורט) שהיו מצויידים במנוע V8 שעשוי מאלומיניום, ומצד שני את האיזטה המגוכחת שהיתה מכונית זולה מאד.

את מצבם הפיננסי שיפרה ה 700 הקטנה שנימכרה היטב.

ב 65' הציגה ב.מ.וו את ה 1500 שכונתה בגרמנית "הסדרה החדשה", שהיתה מישפחתית ספורטיבית, ומשם הכל היסטוריה.

מסוף שנות ה 60' ביססה ב.מ.וו את מעמדה כיצרנית מכוניות סאלון-ספורט יקרות יחסית, שלכולן היו ביצועים טובים יחסית.

בתחום הדינאמי הם היו טובים ממרצדס, ולמעשה המיתחרות העיקריות שלהן היו מכוניות אלפא האיטלקיות.

רק חבל שמוטציות כמו ה X6 או סדרה 7 קצת קילקלו את הקו הנקי והמסורתי שלהם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שלכולן היו ביצועים טובים יחסית..

 

אני מבין ש"יחסית" זו דרך שונה להגיד "חוץ מה 1502 שהייתה בדיחה שעד היום ב.מ.וו מתביישים בה" :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לכל דגמי ה 4 בוכנות שייצרה ב.מ.וו (למעט ה M3 כמובן) לא היו ביצועים מלהיבים, לפחות עד הצגת מנוע ה M40 ב 88'.

ה 1502 וה 315-316 היו דגמי הבסיס של ב.מ.וו, מה שנקרא ללכת עם להרגיש בלי..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...