רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
רובר קבריולט
מאת אבי 08- 1 תגובות
- 778 צפיות
שלום לכל העוזרים בדבר יש לי רכב מיסוג רובר 216 קבריולט שבבעלותי כבר 11 שנה ואני מעונין להחליף לה את הגג ובארצינו מבקשים הרבה מאוד כסף עבור הגג . האם מישהו יבא גג לארץ ויוכל לומר לי איך אני עושה את זה .תודה רבה לכל מי שיעזור לי ושבת שלום .אבי
הודעה אחרונה מאת ליאור7776, -
אני מנסה להבין למה בעיקר שנות ב-2000 פחת את שיווק קברוילטים בארץ שהיו נפוצים בעיקר שנות ה-80 ו-90 שהיו ימי זוהר בכבישי ישראל.. מישהו יודע למה? אולי ישראלים צעירים של היום לא אוהבים קבריולטים?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
מכירת סיאט לאון
מאת omer5-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני כ-3 שנים רכשתי סיאט לאון FSI2.0, יד ראשונה,שעלתה לכביש באוגוסט 2009. ברמת גימור excellence. ברצוני לדעת בכמה, לדעתכם, עליי לתמחר את הרכב? אין במחירון לוי-יצחק, משום מה, את המחיר לרכב זה ברמת הגימור שלו (אלא רק ברמת הגימור הסטנדרטית). בכמה אוכל למכור אותו? אני עובר לחו"ל, לכן טרייד-אין לא אפשרי. תודה ושבוע טוב, עומר.
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הקנס על הסעת ילד עד גיל 3 כשהוא לא חגור במושב בטיחות 1000 ש"ח. הקנס על נסעת ילד מגיל 3 עד גיל 8 כשהוא לא חגור בחגורת בטיחות 750 ש"ח. הקנס על הסעת ילד מגיל 8 עד 14 כשהוא לא חגור 500 ש"ח. Uploaded with ImageShack.us ל'
הודעה אחרונה מאת D.liven, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
עד כמה שידוע לי הסוויפט שמגיעה לארץ מיוצרת בהונגריה. מישהו מקורב למכשירי תנועה טוען באזניי בתוקף, שהדגמים שמוכרים היום ויגיעו לארץ בקרוב, יגיעו מהודו ולא מהונגריה. יש בסיס לעניין הזה?
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
סיפור חם מהבוקר.... אח שלי מבוטח בביטוח ישיר 555 , הבוקר רצה לגרור את רכבו מקצרין שברמת הגולן לאיזור חדרה, הרכב נתקע באיזור התעשייה של קצרין. מוסך נחמד עזר לו לחלץ את הרכב ממקום היתקעו והביאו למוסך. אחי לא מעוניין לבצע את התיקון במוסך זה. נציגת השירות טוענת שמיכוון שהרכב כבר במוסך לא ניתן לבצע גרירה אלא בתשלום! מרגיז ונשמע כמו עוד ניסיון של סחיטת כסף בשיטת מצליח....... המשך יבוא.....
הודעה אחרונה מאת CHEVROLET, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
בוקר טוב שכזה, השמש קודחת על הראש, אני נכנס לרכב, מניע ומדליק מזגן. מחייך בדרכי לראיון עבודה ומקשיב לדיווחי התנועה בגלגלצ, כל כך שמח שאני לא גר באיזורים עם הפקקים, שעה וחצי בין מחלף למחלף, פתאום שיר נחמד ברדיו. נעצר בצומת. רכב מלפניי ומימיני נעצרת ניידת משטרת תנועה, חלון פתוח, השוטר שנוהג עם יד אחת על החלון, יד שניה עם מכשיר סלולרי באוזן, מדבר ומחייך. כל עולמי התנפץ עליי לרגע, כעסתי, וגם לא יכולתי לתעד אותו כיוון שנהגתי. לצערי עמדתי בנתיב שמאלה, והוא עמד בנתיב ישר ולכן לא יכולתי גם להדחף ולנסוע אחריו כדי להעיר לו. סיימתי את ראיון העבודה בשמחה, ושכחתי מזה לרגע, עד שלפתע שוב חרב עליי עולמי, לידי ממש במקביל, נעצרת מאזדה 6 אקלוסיבית בצבע לבן פנינה עם שוטר במדים …
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
המשולשים באוטו שלי קרבים לסוף חייהם. בירור קצר לגבי עלות של משולשים חדשים מקוריים העלה מחיר של 750 שקל לאחד לפני מע''מ כמובן, מה שהביא אותי לחפש אלטרנטיבות. משולשים טורקיים תחליפיים לא באים בחשבון גם אם הם עולים 50 שקל. לפאוורפלקס יש בדיוק את הבוקסות שאני צריך למשולש וזה יוצא חצי מחיר. ההורים שלי טסים לברלין בשבוע הבא אז חשבתי אולי ''לנצל'' אותם קצת ושיביאו לי את הבוקסות משם. מישהו מכיר חנות\מחסן שמוכר את המוצרים הללו בברלין?
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
גיסתי הזמינה רכב חדש מהיבואן. לפני כמה ימים הודיעו לה שהאוניה מחו"ל הגיעה אך הרכב של לא שם. היא , כמובן, התעצבנה, אחרי המתנה של חודש עוד אומרים לה ככה? אמרה לו שאין בעיה ושבינתיים יפצה אותה בג'יפ, הזכירה לו שיש לה במשפחה עו"ד. הבחור נבהל אמר שיבדוק מה לעשות ולאחר פחות משעה חזר ואמר לה שהרכב כן פה. איזו חוצפה! פשוט מרתיח!
הודעה אחרונה מאת Slow Sprinter, -
- 22 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ברשותי סיאט איביזה הדגם המאובזר שנת 2011. עכשיו ברשותי אפשרות לקנות את האיביזה החדשה רמת אבזור FR כולל מערכת מולטימדיה ואיתוראן ב107K. האם יש פה הזדמנות לחיסכון כלכלי ע"י טרייד אין בסיאט ולקחת את החדשה במחיר הזה? (כמובן מהיבואן) הרי, ידוע שאוטו זה רק הוצאות אבל האם יש כאן אפשרות לצמוצמם?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מעניין אותי, באמת, מי הבנאדם שהחליט לשבור את השיטתיות שהיתה פעם במספור הכבישים. הבחירה התמוהה החדשה - כביש 23. בין מוצאי מיקום הכביש יוגרלו חולצה ותקליט.
הודעה אחרונה מאת yoni_la, -
-
בשברולט החליטו לקחת את הקרוז הקוריאנית, לשדך לה מנוע טורבו אירופאי ולהעביר את הייצור שלה לארה"ב. לתוצאה הם קראו שברולט קרוז טורבו. היא התייצבה אצלנו באתר למבחן דרך במטרה להצדיק תג מחיר של כ-157 אלף ש"ח ולמרות שהיא התגלתה כמכונית טובה, את המחיר היא לא ממש הצליחה להצדיק.
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
שבת בבוקר,אי שם בצפון,בצד אחד של הזירה פיג'ו 107,בצידה השני פיאט פנדה,במבחן בסגנון ביתי. את הפנדה השחורה שלי הפורום לפחות חלק ממנו כבר מכיר,מהסיכום שנה ראשונה ומסיקור רכישה,הפעם הצטרפה הפיגו 107 של אבא כדי לנסות לעשות מבחן השוואה ביניהם,גם כי זה יכול לעזור לשאר אנשים שאולי מתכוונים לרכוש אותם,ובעיקר כי שנינו חובבי מוטוריקה אז איך אפשר שלא? בין C5 לסופרב המבחן הראשון הוא בעצם נוחות ומרווח,הכיסאות הקדמיים די נוחים בשני הרכבים,תמיכת פלג גוף העליון טובה יחסית,אולם בשניהם חסרה התמיכה באזור הירכיים,עם הפיגו נסענו כמה פעמים לדרום,ולא הורגש שום כאב בגב או בכלל,בפיאט גם לא מורגש איזשהו כאב,או חוסר נוחות בנסיעות ארוכות. משענות ראש ב107 יותר נוחות,גם מקדימה…
הודעה אחרונה מאת MeAndOnly, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 743 צפיות
חושבים שיש משוגעים בארץ? מצבנו מצוין לעומת הטורקים, חיפוש קל ביוטיוב מניב תוצאות מדהימות. http://www.youtube.com/watch?v=h5xbjjXdSQE בתור נהג בוס תקופה ארוכה שהייתי בכל הארץ, גם באזורים של בני דודינו, בחיים לא נתקלתי בהתנהגות כזאת. מזל שאנחנו לא חיים בטורקיה
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
פרסומת מדהימה ל-M5 1 2
מאת SaarG-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
פרסומת מדהימה שעשו לרכב מדהים!
הודעה אחרונה מאת HawHaw, -
-
כך באתר "אוטו". עוד שרשור ניחושים באשר למחיר המשוער? 'אוטו' נתנו את יריית הפתיחה - 190K ש"ח... או דיון מעמיק יותר על כך שסוף סוף מתחילים להביא לפה מכוניות ראויות... http://www.auto.co.il/כתבה-28772-פורד-פוקוס-ST-בישראל-עוד-הקיץ.aspx גיא
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
הנדסאי רכב?
מאת motkev- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני מאוד מתעניין בלימודי הנדסאי רכב. רציתי קצת לשמוע מבעלי הידע באתר על הלימודים,_על אפשרויות לקידום בעתיד ועל משכורות לאחר סיום הלימודים ובעתיד. אשמח לתגובות ענייניות. נ.ב. - מקווה שרשמתי את זה במקום הנכון. חדש פה._תודה [:
הודעה אחרונה מאת amir74, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 886 צפיות
הרהור שעלה בראשי.. הרי ידוע שמנועים ספורטיביים עובדים קשה יותר ומטפסים במעלה הסל"ד הרבה יותר בחייהם. כמובן, לבעלי רכב ספורטיבי יש יותר מודעות לטיפולים ואחזקה, אך האם בלאי טבעי אינו נמנע? חישוב פשוט של חלקים שזזים (חלקי המנוע השונים) מהר יותר לאורך זמן ארוך יותר מבני משפחתם האחרים? אני לוקח כדוגמה את ה1.8t המופלא של VAG, שמחזיק גדישות ושיפורים בגבול הסביר ומחזיר לבעליו אמינות, או למנועי המיאטה na/nb שכבר קיימים כאלה בארץ שנושקים ל300k אם לא יותר. לא חסר עוד דוגמאות. הרהורים וטיעונים יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 4 תגובות
- 802 צפיות
האם קיים מקור נתונים אשר ממנו ניתן ללמוד על מכוניות שעלו לכביש בחתך של דגמים? הפורום עוסק תכופות במחיר הראוי ל ST, GT86 וכד' מעניין מה גודל השוק של הספורטיביות בארץ. כמה GOLF GTI נמכרות בשנה...
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מתוך אתר כלכליסט: לוחיות הרישוי המיוחדות שמתנוססות על רכבי יוקרה שונים ברחבי העולם יכולות לעלות לעתים לא פחות מהרכב עצמו. לוחיות הזיהוי היקרות ביותר בעולם נמכרו באבו-דאבי, שם שולם הסכום המרשים של 14.3 מיליון דולר במכירה פומבית עבור לוחית רישוי ועליה המספר "1". באותה נסיכות נרשמה גם מכירת לוחית הזיהוי השנייה היקרה בעולם תמורת 6.88 מיליון דולר, והשלישית תמורת 4.6 מיליון דולר. לוחיות אלה לא רק מוסיפות יוקרה למכוניות יוקריות ממילא, אלא גם מעניקות מעמד מיוחד למי שנוהג בהן. מספרי רכב ייחודיים לא מושכים רק ידוענים ושייחים מנסיכויות המפרץ, אלא גם פוליטקאים. כך השר ליו טיונג לאי ממלזיה שילם 7,600 דולר עבור לחית זיהוי הנושאת את המספר "www15". עם זאת, על פי הערכה 37 מתוך …
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היום בערוץ 10 במהדורה המרכזית אביב פרנקל האיש שחיי טוב למדי, עשה סיבוב על האטום...לצערו הוא לא נהג , ג'ונתן לוקס הוא האיש שמעוניין להתחיל לייבא את הרכב ארצה... ואני אומר..בהצלחה הלוואי !! זאת ה-מדינה לרכב כזה עם 30 יום גשם מקסימום - רק שיתרבו. מה אתם אומרים ?
הודעה אחרונה מאת Maor Bracha, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
לא להאמין והנה עברה לה שנה ו 15,197KM,ולכן בהתאם למסורת הגיע זמן לסיכום השנה. מי שמעוניין לראות את הסקירה שלי על הרכב כשקיבלתי אותו בבקשה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=385247 החיסכון אז נתחיל עם השאלה הכי מעניינת כמה היא באמת חיסכונית? הרכב נסע בשנה הזאת במסלול די קבוע,יום ראשון נסיעה ממעלות לבסיס ליד עפולה,חמישי חזרה,וימי שישי כשהיו לימודים לקריות,בעיר היא נסעה רק ביום שישי לאיזה סידור קטן או בעיקר לקחת את החברה,שהיום היא כבר ארוסה. כך שהחלוקה היא בערך 90% בין עירוני 10% עירוני עם מזגן בחלוקה 50/50,בבוקר בלי ואחר הצהריים עם בקיץ. הנסיעה לבסיס היא דרך כביש הררי מאוד ( כפר ראמה),שפגעה בצריכה,אך הנסיעה לקריות גרמה לאיזון, סך הכול הממוצע…
הודעה אחרונה מאת MeAndOnly, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 902 צפיות
חיפשתי אבל כל שמצאתי זה כתבות לפני המרוץ.
הודעה אחרונה מאת Slava 1982, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי! אם למישהו יש את המחירון של לוי יצחק, אני אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי מה מחיר המחירון של הרכב הבא: Seat Ibiza 2011 1.2TSI DSG7 SPORT אם אין SPORT אז STYLE תודה רבה!!!
הודעה אחרונה מאת cocus, -
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
קודם כל רציתי להגיד שזה אחד הפורומים הטובים ביותר שאפשר למצוא בקשר לרכב. הרבה פעמים יצא שחיפשתי משהו שקשור לרכב ופה מצאתי את התשובה. שאפו! עכשיו לעניין שהוא דיי אוף טופיק. לפני שנתיים עברנו דירה (אנחנו=המשפחה) לבניין בן 6 קומות ולו יש חנייה משותפת עם עוד 2 בניינים נוספים. אני מאמין שרובכם מכירים את בעיית החנייה (כשחוזרים מהעבודה בערב, שבתות חגים וכו׳). חשבתי על רעיון לסימון בפסים לבנים את החנייה על מנת שלא יצא מצב שמישהו מחנה את הרכב שלן בצורה שתתפוס 2 חניות. הבעיה פה היא הביצוע. כלומר החנייה היא לא פרטית, היא שייכת לעירייה אני מניח. מי אמור לצבוע את הפסים? ועל פי איזה גודל מסמנים אותם? אגב, לאגודה לתרבות הדיור יש קשר לכל העניין? אני אודה לכל …
הודעה אחרונה מאת Japanese Engine, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4 אלף צפיות
סתם קטע הזוי שהיה לי היום , נסעתי לפארם לקנות כמה דברים ,כשחזרתי לרכב הושבתי את הילדה בכסא הבטיחות (נמצא במושב אחורי מאחורי מושב הנהג) בעודי רוכן שם ומנסה לחגור אותה אני שומע צפירה , אני מוציא את הראש החוצה ורואה 'אלרו' שחורה שרוצה להכנס לחנייה בין שני רכבים (שלי ועוד רכב שהיה שם) והעובדה שאני עם דלת פתוחה וחוגר את הילדה כנראה מפריעה לה... הרמתי את הראש וראיתי שמצד ימין של הרכב שלי יש לא פחות מ 10 חניות רצופות פנויות! הסתכלתי על הנהגת במבט והמשכתי בשלי . סיימתי לחגור את הילדה נכנסתי לרכב ,הנעתי,סגרתי את הדלת (היא עדיין שם מחכה) ולפני שהעברתי לרוורס היא נכנסה והשאירה ביננו מרווח של 10 ס"מ...עכשיו נאלצתי לתמרן עם הרוורס. חשבתי קצת עם עצמי...מה גר…
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
היי חברים,, לאור השתלבותם של המצלמות מהירות החדשות שיש בכבישים, רציתי לדעת באיזה אפליקציה סלולרית כדאי להשתמש? תודה.
הודעה אחרונה מאת DJO, -
- 2 תגובות
- 919 צפיות
היי,לאחרונה קראתי משרד התחבורה מנסה לקדם את הנושא,אולי נפתח פה שרשור לאחרונה בנושא אבל לא הצלחתי למצוא בתוצאות החיפוש שום דבר רלוונטי מלבד שירשור מ2010. רציתי לדעת האם הדבר אכן עומד לקרות,ומה בדיוק עומד להשתנות,על פי מיטב הבנתי,מדובר בתקינה שתרשה לדילרים עצמאים לקנות רכבים משומשים בחו"ל עם קילומטרז' אפסי לייבוא אותם כחדשים לישראל,האם המיסוי על הרכבים הללו יהיה כמו המיסוי על ייבוא אישי? או שמא מדובר במיסוי "רגיל"? האם יהיה ניתן לייבא רכב מכל שנה כל עוד הוא בעל קילומטרז' אפסי?עד כמה נראה פה ירידת מחירים בעקבות המהלך? אשמח לקצת דוגמאות כמו כמה תעלה סדרה 3 ? או ניסן Z370 או פורד פוקוס מיובאות לאחר המיסוי וכו.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
האם אני שוביניסט? 1 2 3 4 5
מאת Don't Shoot-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 65 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום, השבוע בהולכי ברחובות רמת-אביב ליד האוניברסיטה עברה לידי אודי r8 כחולה נהוגה על-ידי ילדה צעירה עם שלט ״נהגת חדשה״ מתנוסס על גבי זכוכית המנוע השקופה. המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש היתה ״חבל על הרכב הזה, היא בטח לא תצליח להשתלט עליו ותרסק אותו באיזה עמוד״. שניה אחרי זה חשבתי על מה שחשבתי ושאלתי את עצמי אם זה היה ילד ״נהג חדש״ שחולף לידי אם התגובה שלי היתה זהה או שפשוט הייתי אומר ״הורים עשירים...״ מעניין אותי אם התגובה הראשונית שלי חריגה או שגם אתם היתם אומרים לעצמכם את אותו הדבר...
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
היי קניתי מיני קופר לאחרונה האם יש פורום של מיני בארץ? חיפשתי ולא מצאתי.. יכול להיות שאין? ולא מדובר במיני של אספנות אלא מהחדשות..
הודעה אחרונה מאת gal158,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 217 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- pooh-bear
- MIHAEL
- BoazB11
- david3692
- SlowRide
- yuvk
- גיא_מ
- SurfHigh
- Or05230
- Jeka88
- שביט
- AviorXD
- פאביה
- hans
- `Infinity
- דוב המערות
- Rongaflugen
- Matan1515
- zvit
- davemustaine87
- Lior_Django
- ברווז
- flytomars
- McV
- ofralon
- itaysamurai
- natco
- yahaga
- Avia
- Night Driver
- blackpolo
- לירון .ה.
- פינדר
- lanosforce
- נולד לליסינג
- Ron Poh
- אהרן ג
- מיץ פטל
- yoav911gt2
- tan tan
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- אלעדית
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
