רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/384/339.html?hp=1&cat=673 שימו לב בבקשה לפסקה האחרונה בכתבה.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://hnn.co.il/gallery18773.html
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
- 5 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני רוצה לעשות פס קישוט לרכב שיעבור מהמכסה מנוע עד סוף הגג! הרכב הוא סיטרואן C4 החדשה בצבע אפור עכבר,האם לדעתכם זה מתאים?? באיזה צבע כדאי לעשות?באיזה צד או שאולי לעשות באמצע!! אני עושה את זה לבד אז אם איזה צבעים כדאי לצבוע?? אשמח לתגובות!
הודעה אחרונה מאת מעריץ של סיטרואן, -
- 0 תגובות
- 639 צפיות
טוב הסיפור הוא כזה, יש לאישתי רכב מאזדה להטיס 2002, לפני שנה היה חסר גז, הלכתי למוסך ברמלה שנקרא ״ אלקטרו- קור״ הוא אמר לי בוא נמלא גז ותסע ככה, אמרתי וואו איזה בחור אמין, שילמתי 135 שח ומילא לי גז. השנה אישתי מנסה להדליק את המזגן, לא עובד. תנחשו למי הלכתי לבחור האמין שמו אבי, אמר המדחס לא נכנס לפעולה וצריך לבדוק או המדחס הלך או הסליל שלו תשאיר את האוטו אבדוק ואחזור אלייך. אוקיי צלצל אליי אחרי חצי שעה אמר הסליל הוחלף והתיקון יעלה 650 שח אמרתי קדוש שולם. אחרי חודש המזגן לא מקרר, הלכתי אל אבי מאלקטרו קור, עשה בדיקה אמר יש דליפת גז, אמרתי לו תוך חודש ככה כל הגז ברח, עשינו בדיקה עם זרחן והפעם לא השארתי את האוטו לבד ללא השגחה שלי, עמדתי לידו והוא גילה שהיחידה הפנימית נוזלת 100…
הודעה אחרונה מאת Yossirobinov123, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כאמור בכותרת ולמי שלא מכיר - ראיתי פרסומת חדשה של יונדאי (בתמונה מטה) אשר מציינת כי ניתן לקבל IX חדשה ללא זמן המתנה... (עריכה: ע"מ להראות את ההבדלים בין ישראל לארה"ב בתחום מסירות רכבים, להלן דוגמא שלא קשורה ליונדאי ומהווה אינדיקציה להבדלים.) לאחרונה הגיע דוד שלי מארה"ב לביקור בארץ וניגשנו יחד לדלק ע"מ לרכוש לאמא שלי ב.מ.וו X3 חדשה תוך שנאמר לנו כי זמן ההמתנה כ-3 חודשים. דוד שלי לא הפסיק לצחוק במשך שבוע! הרי שבארה"ב, אתה נכנס לסוכנות רכב - חותם על חוזה הליס (LEASE) ויוצא מייד עם הרכב. אפילו לא צריך לחכות בקליפורניה ללוחית רישוי אלא מצמידים לרכב מדבקה של הדילר וישנה ארכה של עד חצי שנה בהרכבת הלוחית... אז ליסינג פרטי בתנאים נורמלים - אין לנו. ב…
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 3 תגובות
- 776 צפיות
קניתי קופון לחיישני רוורס והתקשרתי למתקין. כשאמרתי לו שמדובר בפיג'ו 206 שנת 2006 הוא אמר שכדאי להתקין ממיר/מגביר מתח בעלות של 150 שח או משהו כזה כי אחרת יהיו לי בעיות חשמל/מתח. מישהו מכיר את הבעיה? אני לא יודע אם המתקין צודק או שסתם מנסה להוציא ממני עוד קצת כסף...
הודעה אחרונה מאת samz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז חשבתם. http://g.watap.net/themarker?ref=mredir2&go=dynamo/1.1751390 ברגע שנכנסים קצת פחות מיסים והאזרח חו״ח נהנה טיפה, מיד מכונת האוצר דואגת שזב לא ימשיך. הדיזלים יתייקרו עוד יותר, ומי הכי לא יושפע? כמובן, רוכשי המכוניות היקרות יותר.
הודעה אחרונה מאת hwgeek, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי חברים, מקווה שאני במקום הנכון... אני אמור לעבור רענון נהיגה אבל יש לי בעיונת קטנה: יש לי הפרעת קשב וריכוז ואני לא מסוגל לשבת בכיתה כמה שעות רצוף בלי הפסקה (נגיד רבע שעה או 10 דק' על כל 45 דק' שאני בכיתה). יש לי כמובן אבחון ממקום רציני (בית לוינשטיין) שבו הם ממליצים שבכל מסגרת לימודית אני אקבל את ההקלות הנ"ל (רק המלצה אבל עדיין). אני לא מנסה "לעקוץ" או "לנצנץ" או משהו בסגנון. אני באמת צריך את ההפסקות האלה אם אני רוצה להישאר מרוכז ולקלוט משהו. הם המליצו על הקלות נוספות: הארכת זמן במבחן, הקראת מבחן ובחינה בעל פה. את הדברים האלה אני אפילו לא אטרח לבקש כי ברור לי שאין מצב שיאשרו דבר כזה. התקשרתי לאוניברסיטה הפתוחה, לאחר שהנציג סיים לצעוק/לאיים עליי ("אם תצ…
הודעה אחרונה מאת ER@N, -
- 1 תגובות
- 8 אלף צפיות
היי, לא ידעתי איפה לפתוח את הנושא אז החלטתי על רכב כללי. השאלה שלי היא כזו, במידה ואני מעוניין למכור רכב לעובד זר (תאילנדי לצורך העניין) ששוהה באופן חוקי ותקין בארץ- מה הפרוצדורה? העברת בעלות עם דרכון מצידו? ביצעתי חיפוש ברשת ולא מצאתי תשובה מספקת. אשמח אם תאירו את עיניי! תודה, עוז
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
- 2 תגובות
- 795 צפיות
היי, ברשותי רנו קליאו בי 99, השאלה שלי איזה OBD אני צריך לרכב, OBD או OBD-II ? ואיזה תוכנה הכי מומלצת לקריאת שגיאות ? אני מעוניין לרכוש את עם החיבור USB לחבר למחשב נייד. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת andrey12341, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.themarker.com/dynamo/1.1751390
הודעה אחרונה מאת mont, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום בספטמבר אני יהיה לשבוע בצפון איטליה מחפש המלצות מוטוריות באזור כמו מסלולים טובים לנהיגה ומסלולי מרוץ ( אולי אני יפול על אימון מענין ) מעבר למפעלים באזור : פרארי ,למבורגיני ,פאגאני , דוקאטי האם יש עוד דברים ? המגבלה הגדולה ביותר היא גיל והיא 23 אודה על תגובות וקישורים.
הודעה אחרונה מאת Monopusto, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 783 צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3574984,00.html במשפט האחרון הכותב סיכם את זה דיי יפה, "אך ההנחות שיינתנו בפועל לרוכשי המכוניות בישראל יהיו כנראה קטנות משמעותית מאלה שניתנות כיום לרוכשי מכוניות יד שניה "אפס קילומטרים" וייקרו את עלויות הליסינג של מחזיקי הרכבים הצמודים." כלומר שינוי מהותי לא יהיה , בלגן כן.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 990 צפיות
מצורפת תמונה של הג'אנט שלי, אם מישהו מכיר את הג'אנט ויכול להגיד לי מה מידת הcenter cap לצורך הזמנת חדשים זה יעזור לי מאוד תודה.
הודעה אחרונה מאת Slow Sprinter, -
לא מעט פעמים אני מקבל פרצופים עקומים כשאני עונה "רנו מגאן ספורט" כששואלים אותי איזה רכב יש לי. כמובן שמדובר בחסרי ידע בסיסי. אבל תמיד אני מפנה אותם לסרטון הבא: כמובן שאתם צריכים להסביר מי הפרסונות שמופיעים שם.
הודעה אחרונה מאת or_18d, -
- 2 תגובות
- 848 צפיות
שמתי לב שלמרות השרשור שבו אנשים מספרים על מיקום מצלמות מהירות חדשות, אין מידע לגבי העובדה אם עמוד המצלמה פעיל או לא - כלומר אם יש בתוכו מצלמה. לפי מה שהבנתי יש רק איזה עשר מצלמות מהירות פעילות שמעבירים אותן בין העמודים השונים. מישהו יודע להגיד מה המספר האמיתי של המצלמות ואיפה הן ממוקמות? כל כמה זמן מניידים אותן בין העמודים השונים? האם המצלמות הישנות (מולטנובה) עדיין פעילות?
הודעה אחרונה מאת carbuyer, -
שלום רציתי לשאול על הנושא של אורות גבוהים בעיר. האם זה חוקי? אני יודע שאורות גבוהים נועדו למצב של ראות מוגבלת (אין תאורת רחוב, חושך מוחלט) ואני לא מבין למה לעזאזל אנשים נוסעים עם אורות גבוהים בתוך העיר, בכיכרות, ברמזורים, חסר תאורה? רבאק!! זה מסנוור לאללה!!! אני תמיד מסמן לאנשים כאלה אבל הרוב המוחלט פשוט משאיר אותם. עוד יותר מעצבן זה הערסים עם הלדים/קסנונים/לא יודע מה ששמים על עונדה סיוויק 99׳ ומסנוורים אותך!
הודעה אחרונה מאת carbuyer, -
נסיעה בנתיב השמאלי 1 2
מאת carbuyer-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 4 אלף צפיות
סתם סיפור שכזה. נסעתי לפני כמה צפונה בכביש 6 , הייתי צריך להגיע לחיפה. ואני בכיף שלי, נוסע בנתיב הימני לאט לא מפריע לאף אחד. באיזהו שלב עוקף אותי אוטובוס. קלטתי אותו שהוא היה בנתיב השמאלי - בכל זאת אוטובוס זה דבר גדול. עכשיו הוא הספיק להתרחק איזה קילומטר, ואני עדיין רואה אותו זה כביש מרווח. בינתיים, עקפה אותי גם ניידת משטרה. ואני רואה שהיא מתקרבת לאוטובוס, וההוא בכלל אסטרונאוט, המשיך לנסוע. בנתיב השמאלי. כעבור עוד כמה שניות ראיתי את הניידת לבסוף עוצרת אותו בצד. לא ידעתי אם לרחם או לשמוח או להצטער על הטמבל הזה. אבל מה שכן - הייתה לי הרגשה שזה הולך לקרות אז שמרתי מרחק - כשניידת משטרה עוצרת מישהו היא יכולה לעשות את זה באמצע הכביש אם בא לה.
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היה מבצע בספטמבר שנה שעברה , היא נמכרה ב100K למבצע של 3 ימים. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1857266 מחירון יד 2 (לא יודע כמה הבדל מיצחק) דגם 2010 , עולה 89700 . דגם 2011 עומד על 94600 (הגיוני שיש ירידה של 12% לערך ביחס למחירון היבואן, אך לא לזה של המבצע) כשחדשה 2012 אצל היבואן , לפי מחירון האתר עולה 108K כמה בערך שווה להציע ביד 2 על רכב משנתון 2011 , אם לוקחים בחשבון אנשים שרצו לעשות "סיבוב" על המצבע וכעת מוכרים? לדעתי המחירון לא משקף, 85K - 80K נראה כמו משהו הגיוני ביחס למבצע של היבואן שנה שעברה. גם 2010 אפשר לקחת בחשבון, אבל ראיתי באתר היבואן שהאחריות היא לשנתיים ולא ל-3 .
הודעה אחרונה מאת milanista23, -
- 3 תגובות
- 707 צפיות
לילה טוב חבר'ה, מאיפה אני יכול לרכוש סמלים לרכב? הבנתי שיש הבדל בין גודלי הסמלים של אלה מ-2006 ואילך לאלה שהיו לפני. תודה.
הודעה אחרונה מאת zax, -
- 8 תגובות
- 13.2 אלף צפיות
לאחרונה נסעתי ביונדאי ולוסטר , ונסעתי לי כרגיל כמו שאני נוסע לי באוטמט שכחתי בשעות הראשונות שזה גיר כפול מצמד ולא הבנתי למה הנסיעה לא כלכך חלקה לי כמו באוטומט שעליו אני רגיל , ואז נזכרתי בקארספורום שבו חכמי הפורום אמרו שבעצם זה גיר ידני עם גמד קטן שמעביר לך את ההילוכים , וכך לאחר זמן , דמיינתי את עצמי נוהג באוטו כמו בגיר ידני ממש מרגיש עם הרכב אייך הוא מגיע לסל"ד הנכון ואייך האוטו מעביר לשני לשלישי להוריד טיפה מהגז שיש צורך להעביר הילוך שיהיה יותר חלק ולאחר זמן התרגלתי לזה , אגב לאחר קריאה בפורמים וכו' האמונה של חלק מהיצרנים שזה יהיה הכיוון שבו ילך עולם הרכב לגיר מסוג זה עקב תקנות יורו 6 וצריכת דלק , אבל אני שומע אין ספור תלונות על אמינות מdsg בפולקסווגן שאפילו מרוב …
הודעה אחרונה מאת mont, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בקישור הבא: http://www.autoblog.com/2012/07/06/next-gen-mazda6-wagon-reveals-its-stylish-new-shape/ למי שלא ידע, יש גרסאת סטיישן למאזדה 6, חבל שאין אותה בארץ. לפי דעתי, התמונה הכללית נראת טוב מאוד!
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
http://www.winwin.co.il/Cars/Ads/CarsAds,3776988.aspx *speechless*
הודעה אחרונה מאת or_18d, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום רב, לאחרונה יש לי חשק עז להתקין ברכבי סנרוף. יש ברשותי מיצובישי קולט, מודל 98. הרכב מגיע ללא סנרוף. האם ניתן ללכת ולהתקין סנרוף, ולאחר מכן לאשר ברישיונות? מישהו אמר לי בעבר שזה נחשב כפגיעה בשלדה\מרכב, ולכן הרכבים הללו מורדים מהכביש, אינם עוברים טסט, ואינם מקבלים אישורים. אמשח אם מישהו יאיר את עיניי בנושא. תודה, סם
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום אני מתעניין ללכת לעבוד כנהג מערבל בטון אבל פשוט אני לא יודע איך העבודה הזאת מישהו אולי יודע מה סדר יום של נהג מערבל בטון ? מה עושים באופן כללי? העבודה היא קשה ? פיזית ? ממליצים ללכת על זה?
הודעה אחרונה מאת haimvrt, -
- 3 תגובות
- 830 צפיות
מאיזה שנה יש ESP במונדאו? ובפוקוס? תודה
הודעה אחרונה מאת evyatar11111, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הגיע אלי דוא"ל המתריע על מצלמות בכביש 20 (בין קק"ל לקיבוץ גלויות) האם מדובר באגדה אורבנית ?
הודעה אחרונה מאת oriporat, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
(לאזור רומא) ואני מחפש איזשהו מוזיאון רכב ששווה כניסה באזור. מישהו יכול להמליץ על מוזיאון טוב?
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
אהלן חברה, אני מעוניין להחליף את רכבי. אני רוצה רכב חדש מהחברה, ורציתי לקבל פרטים מאנשים שכבר עשו עסקת מימון. למיטב ידיעתי כל חברות הליסינג מציעות לקבל רכב חדש בפעולה פשוטה כיביכול של מקדמה של 35000 ש"ח, לשלם X סכום כל חודש ובסוף ה3 שנים לשלם את השאר. נשמע מעולה מבחינתי ומסתדר לי יופי עם המשכורת ורכב חדש לחייל שמשתחרר נשמע אחלה. אז כמה שאלות: 1. האם אני יכול לבחור כל רכב שקיים בשוק היום? 2.איזה חברה נותנת את החבילה הכי משתלת נכון להיום? 3. מה הרווח של החברות מכל הסעקה הזאת? 4.האם יש אפשרות לשלם בחודש לא יותר מ600 שקלים? 5.יש אפשרות לעשות טרייד אין על הרכב שלי ששווה לסכום המקדמה שהם דורשים?
הודעה אחרונה מאת doras, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הנה לכם מחקר חדש חברים, ועכשיו אני אומר לעצמי איזה מזל שלא קניתי את הלאון שלי אדומה שרציתי אלא כסופה כי אני באחוז התחתון (כמובן אל תחנו מתחת לבניינים כי אז לא ישנה הצבע) הכל לטובה כבר אמרנו? http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28854-%D7%9E%D7%97%D7%A7%D7%A8-%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%97%D7%A8%D7%91%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%A2%D7%9C-%D7%9E%D7%9B%D7%95.aspx יום טוב, ניר,
הודעה אחרונה מאת Slow Sprinter, -
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 172 אורחים (הצג רשימה מלאה)
