רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב, היום במהלך נסיעה פגע בי ג'ק של משאית צבאית. הרכב עלה על הג'ק, הצמיג הקידמי התפוצץ וישנה פגיעה בפח מתחת לדלת הקידמית. בנס יצאנו ללא פגע. הנהג התנצל ועזר לנו להחליף גלגל. השאלה שלי היא האם אני בצרה משום שמדובר ברכב צבאי? האם עלי לפנות לביטוח שלי כדי שיסדיר את זה? נהג המשאית יודה כמובן... האם אאבד את ההנחה בביטוח בשנה הבאה על אף שאני לא אשם ? תודה.
הודעה אחרונה מאת bbakshan, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
זה שפסי האטה מעצבנים, ובעיקר שהמצב הוא ללא תקן בארץ, זה ידוע. אבל איך בכל זאת כדאי לעבור מהמורה כזאת בדרך? לפעמים במרחק בין קצה הפס למדרכה יש מרווח בגובה הכביש, זה מאפשר להעביר עליו 2 גלגלים במהירות יחסית. אם אתם לבד בכביש, חצו באלכסון. זה עושה זווית קלה יותר לטיפוס. (ראה גם קורס טנקים בצבא - איך לעבור תעלה) מתי להאיץ שוב? הדעות חלוקות - אני חושב שטוב לבלום קצת מוקדם לפני הפס, ולהאיץ בדיוק לפני שעולים עליו עם הקידמי. זה מעביר את המשקל אחורה ומאפשר לטפס יותר בקלות על הפס. עוד עצות?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 963 צפיות
היום אחה״צ נהג שלטענתו: ״הוסחה דעתי״ (דעתו שלו) החליט לעצב לי מחדש את צורת האאודי המסכנה שלי. תוצאת אומנותו היא נזק מעיכה בדלת שמאל והכנף הקדמית השמאלית (לכל אורך תנועת כניסתו מאחור ולצד ברכבי), נזק קוסמטי לחישוק השמאלי קידמי, נזק בכנף אחורית י מ נ י ת בגלל עצם בולט על שולי הדרך בגלל סטייה של האאודי לימין ונזק מוחי בלתי הפיך לי. עד כאן הנתונים היבשים... ולשאלה... הסוכן שולח אותי למוסך הסדר ברעננה ושמו ״מוסך גרשון״, האם יש למישהו נסיון עם מוסך זה ו/או המלצות מיוחדות? אישית אני נוטה להכניסה לפליקס אך לצערי הוא אינו מוסך הסדר וקיימת נטייה ברורה של סוכנים מסויימים להימנע מהרפתקאות סוערות עם פליקס- האם יש ממש בדבר?
הודעה אחרונה מאת פליקס - שירות ומכירה, -
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ראיתי ביוטיוב (קליפ מצורף) רכבים של סלבריטיז בחו"ל בעיקר זמרי ראפ וכוכבי כדורסל,שנוסעים על מוסטנג וגיפים מפוארים אך כיאה לכוכב הם חייבים להשוויץ אז הם שמים גדלים מטורפים מ18 אינ'ץ עד 35! השאלה שלי איך הם עושים את זה? זה חוקי בחו"ל? זה פוגע ביציבות של הרכב או ההפך? כ"כ חבל לראות כל מיני מכוניות ספורט שהם פשוט מסרסים אותם עם כל הגודל הזה!
הודעה אחרונה מאת ג'יימס, -
- 1 תגובות
- 783 צפיות
אני משתמש יישן שעכשיו חדשתי יוזר אני יודע שמדיי שישי מתקיימים מפגשי מכוניות כל פעם במקומות שונים באיזור השרון והמרכז אשמח לדעת היכן מתקיים היום מפגש ולהגיע יש כמה מכוניות מעניינות מהאיזור שלי שיישמחו לבוא מחכה לתשובה תודה
הודעה אחרונה מאת Talgaz, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4254279,00.html רואים שהבנאדם נועד לתפקיד, המיקרופון נשאר לו ביד!
הודעה אחרונה מאת plats, -
-
- 0 תגובות
- 501 צפיות
אנשי צללים אמיצים עם אקדח הברגה. http://www.youtube.com/watch?v=2GHmNAkKfvE דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בסיאט קופרה.נט עלה שרשור על נורות DRL אפטרמרקט של פיליפס שניתן להשיג מהסוכנות עצמה... הדעות בשרשור שם חלוקות. :shock:
הודעה אחרונה מאת maxcher, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
אדם שרכש יונדאי אלנטרה בארה"ב תובע אותה בגין הטעיה צרכנית, לאחר שרכש את הדגם בעקבות פרסומת בטלוויזיה וגילה שאינה חסכונית כפי שהציגו. לינק לכתבה בוואלה רכב. נתון מעצבן הוא, ככתוב בכתבה, שבישראל נמכרת גרסת 1600 סמ"ק עם 132 כ"ס וצריכת הדלק גבוהה יותר מהאמריקאית עם 1800 סמ"ק ו-148 כ"ס.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
זה המודעה עם התמונות: http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=2345490&Code=e7c4e5aef617885637f192054b2d4fc8 במודעה המרצדס כביכול S class שנת 1993. בנפח מנוע הוא התבלבל ורשם מספרים לא מובנים. אז אי אפשר לדעת לפי המנוע. עכשיו לפי מה שאני יודע לפי הפנסיים האחוריים אין מצב שזה S Class!. זה בדיוק הפנסים של E class-190. מישהו יכול לתת תשובה וודאית?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 662 צפיות
שלום רב, לאחרונה, הרכב שברשותי מסוג סקודה אקטיביה 1.3 עבר ניסיון פריצה. במהלך ניסיון זה, רוסק חלון הנהג. בתיקון שביצעה חברת הליסינג, החולפה השמשה בשמשה חלופית ולא מקורית. שבוע מאז שהאוטו חזר, אני חש בבירור רמת קרינה גבוהה בהרבה מחלון זה, ביחס למה שהיה לפני כן. ממש חום עז. החלון המקורי היה מסוג E6 והחלופי הוא E1 אם בכלל זה אומר משהו. מה בכלל אומרים הסימנים על החלון ואיך לקרוא אותם. איך נמדדת רמת ספיגת הקרינה בחלון? תודה עמית
הודעה אחרונה מאת amitmit, -
- 3 תגובות
- 832 צפיות
שלום אז ככה אני מתגייס ב 25. מישהו יכול להביא לי מספר טלפון של ביטוח באס אמ אס? כזה שכשאתה מתחיל לסוע אתה שולח להם וכשאתה מסיים אתה שולח עוד פעם. או אם אפשר ביטוח זול שאפשר לעשות לשבועיים או משהו. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בהמשך לשלל ה"מחקרים" של אור ירוק: מה שאני הולך להציג כאן לא יפתיע אף אחד. מספיק הרי שתראו בעיניכם שלכם היכן ממוקמות מצלמות המהירות החדשות בשביל להבין שזו באמת מסחטת כספים ולא איזו תוכנית חכמה להקטנת מספר תאונות הדרכים וההרוגים. אבל אפשר למשל גם לראות את נתוני הלמ"ס על תאונות: פחות מ-4% מהתאונות בשנת 2011 נגרמו בעת נהיגה במהירות מופרזת (עוד לפני ההפרדה למהירות מופרזת בהתאם לתנאי הכביש ולמהירות מופרזת בהתאם לחוק). ואפשר לשמוע מה יש למפכ"ל המשטרה לשעבר, משה קראדי, להגיד: "אגף התנועה מתקין מצלמות כחלק ממנגנון הרתעה. הבעיה היא שנקבע רף אכיפה לא סביר, ושהמצלמות הוצבו במקומות שאין בהם תאונות דרכים" או מה יש לח"כ רונית תירוש להגיד: "משטרת ישראל מתכוונת להציב א…
הודעה אחרונה מאת yairba, -
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היתי אתמול בסניף ת"א קל אוטו המנהל שם הציע מקסימום חיישני רוורס. התעניינתי בלאון 1.2 TSI , המבצע עליה עכשיו 103K , ללא עליה לכביש, ללא צבע מטלי וללא איתוראן. (ה1.4 עולה 110K וה1.8 120K) מי שבחבר מקבל אותה ב102K עם איתוראן וחיישנים. (לגבי צבע ועליה לכביש לא הוזכר) בשביל 3-4K לא יודע אם שווה להטריח את חבר שלי לרשום את הרכב על שמו יחד איתי , ואז להתעסק עם ביטולים מול משרד הרישוי. בכל מקרה גם המלאי של הצבעים החל לאזול, והמשלוח הבא רק ב2013 עם הסדרה החדשה שתגיע. נשארו רק לבן ושחור בדגם 1.2 . ראיתי ככה בשרשורים שאנשים הוציאו מהם קודנית ומרימי שמשות, אבל איתוראן וצבע נראה לי שיהיה קשה. שנה שעברה היה את המבצע על ה1.2 ב100K אבל ללא תוספות, ההפרש בין היום לאז נר…
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
עקב כך גורם בחברות הליסינג אמר לדה מארקר שלוי יצחק כבר לא רלבנטי עבורם רגע הוא לא הבסיס שעליו הם מושתתות , עד עכשיו הוא היה מעולה עבורם , עכשיו שפתאום הוא הוריד קצת מחיר בהתאם למציאות קיימת הוא כבר לא רלבנטי ? http://www.themarker.com/dynamo/1.1751526 בכל מקרה עקב כך מחירי הליסינג התפעולי לפי הכתבה יעלו בתקופה הקרובה אחד הסיפורים המדאיגים בכל המשק הרי זה פאזל שיכול להפיל רבים.
הודעה אחרונה מאת yairba, -
-
השבוע כלי הרכב שבתמונה (מסחרי לבן) פגע לי ברכב בצורה די רצינית וכמובן "שכח" להשאיר פרטים . התמונות לקוחות ממצלמות אבטחה של בית עסק שנמצא במקום ולצערי קטנות ובאיכות ירודה (התמונה מצ"ב ). מישהו מסוגל לזהות את סוג הרכב? נ.ב כדאי להגיש תלונה במשטרה? תודה מראש ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת yairw, -
- 2 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
אני יודע שאולי לחלקכם זה ישמע מוזר, אבל האם ניתן לנהוג ולדבר באוזניה חוטית(לא בלו-טס)? שמעתי שזה אסור ושוטר תנועה יכול לתת לי דו"ח על כך. תודה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
נחש ברכב!! 1 2
מאת רועי.א- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
תא מנוע לא אמור להיות אטם? http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4253510,00.html
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי, אני מתכוון לטוס לראות משחק כדורסל בברלין בנובמבר וחשבתי לנחות יום לפני ולהתפנק על איזה רכב. מן הסתם, בגלל שמדובר בגרמניה, הרכב הראשון שעלה לי לראש (בעיקר אחרי שראיתי את הסרטון הבא: ) באתר הראשון שנכנסתי אליו נכתב שלהשכיר פורשה ליום עולה 158 יורו. הרמתי גבה אבל המשכתי לחפש. באתרים אחרים אותה פורשה בדיוק עלתתה 700 יורו ליום (מה שנשמע הרבה יותר הגיוני). באחד האתרים מצאתי שאודי R8 אפשר להשכיר ב 500 יורו ליום. מישהו התנסה עם זה בעבר? האם המחירים שראיתי לא נכונים? איזה עוד עלויות מלבד דלק יש? תודה
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
-
היא אדומה, היא רובוטית ולמרות שיש לה סמל של סיטרואן היא בעצם טויוטה. היא זולה, היא לא ממש מאובזרת ולמרות שיש בתא הנוסעים שלה לא מעט כשלים היא מסוגלת להעלות חיוך על פניו של הנהג. זו היא סיטרואן C1 רובוטית - המכונית האוטומטית הזולה בישראל. למרות שהיא לא ממש איכותית, מרווחת, מאובזרת ויש לה גיר רובוטי - אלעד מבקש שתיתנו לה צ'אנס. סיטרואן C1 - מבחן דרך
הודעה אחרונה מאת [פנדוב, -
נהג הראלי וכוכב הפעלולים קן בלוק חוזר לקראת ימי הקיץ החמים עם סרטון חדש ומרהיב, ה- 5 במספר שלו. כנסו וצפו בבלוק "קורע" יחד עם הפיאסטה האימתנית שלו את רחובות סן פרנסיסקו. http://www.youtube.com/watch?v=LuDN2bCIyus דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מומלץ לצפות ביוטיוב ב-720P על מסך מלא.
הודעה אחרונה מאת daniel_sh, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לונג סטורי שורט - ירדתי על הברקסים בכל הכח אבל עצרתי כמטר אחרי הפס סימון (אחרי המעבר חצייה),בדיוק כשזה התחלף מצהוב לאדום. לפי מה שאני רואה (ולא ממש יודע) המצלמה נוטה לכיוון צפון וימין - האם היא יכולה לצלם גם את הצד השני ? (מי שחוזר מדרום,איפה שעמדתי)? האם זה מצלם רק מי שנוסע ולא עוצר באור אדום \ או פונה בצומת שמאלה לדוגמה ? תודה לעוזרים ואפשר למנוע את ההטפות,אם צולמתי אני לא גורע מהאשמה אבל בכל זאת אבקש להשפט קרדיט על התמונה הולך לאתר מיצו.
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
-
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שמתי לב לאחרונה שיותר ויותר מורי נהיגה מלמדים על רכבי סופר מיני: ריו, פביה וכו'. בת שלי בחרה מורה בהמלצת חבריה שמלמד אותה על קיה ריו 4 דלתות. השאלה היא, האם מבחינת איכות הלמידה לא עדיף ללמוד על רכב גדול יותר, נגיד בסגנון סקודה אוקטביה. כך התלמיד יהיה רגיל למידות גדולות יותר בפניות וחניות, ויהיה לו קל יותר לעבור אח"כ לרכב משפחתי. האם יש עוד שיקולים שאני לא מודע להם (חוץ מעלות רכישת הרכב בידי המורה)? מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת DORSHR1, -
אז חיפשתי לפני שפתחתי את הנושא ולא הצלחתי למצוא תשובה. בזמן האחרון דיי התרגלתי למשוך את הבלם יד כשהכפתור לחוץ, כאילו אני לוחץ על הכפתור ומושך את הבלם, בלי הקליקים. השאלה היא האם זה טוב או לא טוב? הבנתי שבזמן נסיעה במקרה חירום אפילו רצוי למשוך את הבלם עם הכפתור לחוץ, אבל כשאני בחנייה או לא באמצע נסיעה אני גורם לבלאי של הבלם ?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
תערוכת אוטומוטור אוטוטו נפתחת. ההכנות בעיצומן ולמרות שכרגע רוב האולמות עדיין נראים כמו אתר בנייה, חלק ניכר מהרכבים כבר שם והוצגו הבוקר לעיתונאים. נפתח עם כוכבת התערוכה:
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קודם כל חברים, התדשתי במיאטה 2006, רכב מדהים אני נהנה מכל שנייה . עכשיו, ההילוכים הראשונים מאד קצרים. יכול להיות שלא התרגלתי עדיין, למשל ברמזור, אני מתחיל לנסוע עם ראשון ואז מגיע לשלוש- שלוש וחצי טור האם אפשר להעביר ישר לשלישי? או בנסיעה מנהלתית, כאשר אני בהילוך רביעי על 4 סל"ד האם אפשר להעביר ישר להילוך 6 ולדלג על החמישי? אני שואל את השאלה הזאת מתוך עניין של נוחות נטו בנסיעות שהן לא אגרסיביות, זה יכול איכשהו להזיק לגיר? ועוד שאלה, המיאטה מגיע עם בולמי בילשטיין כסטוק? כי ראיתי שמאחורה מותקנים בולמים צהובים של בילשטיין. תודה חברים.
הודעה אחרונה מאת drashkawa, -
- 8 תגובות
- 909 צפיות
לרגל הרכישה של הפאביה 1.4 ידני, אני צריך כמה שיותר מידע על המחשב רכב של הפאביה. כמו שהיה פה אשכול לא מזמן שאחד הסביר בו איך לבטל את המערכת של הCOME HOME (עם האורות הקדמיים). (אני לא הולך לגעת בשום דבר במחשב, פשוט סתם להכיר אותו יותר טוב). צריך כמה שיותר מידע לידע האישי. יש פה הרבה בעלים של גרמניות ככה שלא צריכה ליהיות בעיה.
הודעה אחרונה מאת MoshE86, -
- 23 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
אהלן! לכל המעוניין,חווית נהיגה מהאוטו החדש שקנינו מהחברה. נתחיל בעניין המראה: לאוטו יש מראה מאוד לא סטנדרטי,אגרסיבי במעט והדעות עליו מרובות,החלק הראשון סולד מהמראה החיצוני האגרסיבי והלא עדין בעליל והחלק השני מאוד נמשך אליו. אני אישית משתייך לחלק השני הקימורים שבו,הספויילר צורת ההאטצ'באק,הופכים אותו לממש מיוחד. מראה פנימי: למרות שאבי קנה את גרסאה הבסיסית העיצוב ניראה יוקרתי ביותר,שלא כמו שאר המתחרות שלו(כמו גולף) התא כלל אינו ניראה אפרורי ומשעמם. הפלסטיקה ניראת בסדר גמור בדש בורד,לוח השעונים ניראה ממש "עתידני" ונותן תחושה של חללית. תאורת לוח השעונים כחולה,המסך הדיגיטלי איכותי ביותר ונותן נתונים רבים,מד הקמ"ש נותן תצוגה דיגיטלית יפה מאוד ותגובה מהירה. …
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
- 0 תגובות
- 547 צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2548500 רעיון נחמד. "ובזכות כך לגלות תקלות בטיחותיות כמו זו שגרמה למותם של בני משפחת אטיאס." לא הבנתי איך החליט הכותב שהייתה תקלה בטיחותית. האם התפרסמו כבר תוצאות חקירת התאונה?
הודעה אחרונה מאת amir74, -
מה זאת השטות הזו "בצער רב" מיהו מת? אם כואב לכם כל כך אל תמכרו תשמרו.
הודעה אחרונה מאת alonvol,
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 573 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- davemustaine87
- itaimoto
- Supertigre
- yoav911gt2
- thema832
- yovel673
- Satori
- Markm4
- Accent Coupe
- אליה
- mikk
- פינדר
- Mr.Hybrid
- orsh99
- motior
- Alloytoy
- David32
- menir1
- Or05230
- srool
- yossiaviel
- BoazB11
- mcaspi
- sarbar
- Johnathan
- גולדן191
- shilo_v
- danielos
- Ash1
- DubelBoom
- ליבמן
- יבגניפ
- Cherniy Bumer
- Camaro 92
- 318i
- Ron Poh
- Nutella
- ninickname
- eladts
- Zion Shoshani
- RBRB
- lanosforce
- סולל הדרך
- רועי5
