Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: סיטרואן C1 רובוטית - מי הזיז את הרף שלי?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היא אדומה, היא רובוטית ולמרות שיש לה סמל של סיטרואן היא בעצם טויוטה. היא זולה, היא לא ממש מאובזרת ולמרות שיש בתא

הנוסעים שלה לא מעט כשלים היא מסוגלת להעלות חיוך על פניו של הנהג.

זו היא סיטרואן C1 רובוטית - המכונית האוטומטית הזולה בישראל. למרות שהיא לא ממש איכותית, מרווחת, מאובזרת ויש לה גיר רובוטי -

אלעד מבקש שתיתנו לה צ'אנס.

 

 

סיטרואן C1 - מבחן דרך

 

C1-1.jpg

 

C1-8.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כתיבה יפה אבל צילום חובבני מידי. מה שהכי צרם לי זה שכשמצלמים בפנים לפחות מוציאים את הטלפון והמטען משם.

 

אישית לא הייתי קונה דבר כזה. אם כבר להתפנק (ואוטומטי זה פינוק) אז לפחות שיהיה אוטו נוח.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תודה.

לעניין הנוחות: בהנחה שאנחנו מעוניינים ליצור כתבה שתהיה גם מעניינת ולא טרחנית יתר על המידה, יוצא שכמות המידע שניתן להעביר בכתבה אחת היא מוגבלת.

היו לי עוד כמה דברים שהייתי יכול לכתוב עליהם אבל משיקולי תעדוף החלטתי להשאיר אותם בחוץ.

לעניין הנוחות אולי באמת פחות התייחסתי, אבל אם כבר העלית את זה אז למעט הבליטה שמתחת לכף רגל ימין, הישיבה בסה"כ די נוחה והמושבים טובים מאוד. בסוף יום המבחן יצאתי מהרכב מבלי שכאב לי משהו בגב, מה שלא ניתן לומר על מכוניות אחרות שהתנסיתי בהן.

למי שחייב אוטומט חדש ונוסע לרוב לבדו בסה"כ מדובר בחבילה די משתלמת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה מבחן דרכים ואחלה כתיבה :)

 

מסכים מניסיון עם דגם 2011 (ידני - אולי אפילו היית נהנה יותר) שבניגוד לכל ההשמצות שכל כך חביבות על רוב האנשים, לא מדובר בצעצוע, אלא ברכב עם אחלה התנהגות כביש, דינמיות, נוחות וכו'.

 

לא הייתי באופן אישי משלם 60K+ בשביל אחד, אבל יד שניה ב 40K שאפשר למצוא לפעמים כן.

 

לא הוספת רק על צריכת הדלק, שזה כן משהו מהותי בשביל מי שמתעניין ברכב הזה, כי כנראה שהוא גם האוטומטי בנזין (לא דיזל\היבריד) החסכוני בארץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

צריכת הדלק יצאה כ-1:12, והאמן לי שעבור תנאי המבחן זוהי צריכה לא פחות ממעולה.

אולי לצביקה פיק יש נתון מדויק יותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תודה.

לעניין הנוחות: בהנחה שאנחנו מעוניינים ליצור כתבה שתהיה גם מעניינת ולא טרחנית יתר על המידה, יוצא שכמות המידע שניתן להעביר בכתבה אחת היא מוגבלת.

היו לי עוד כמה דברים שהייתי יכול לכתוב עליהם אבל משיקולי תעדוף החלטתי להשאיר אותם בחוץ.

לעניין הנוחות אולי באמת פחות התייחסתי, אבל אם כבר העלית את זה אז למעט הבליטה שמתחת לכף רגל ימין, הישיבה בסה"כ די נוחה והמושבים טובים מאוד. בסוף יום המבחן יצאתי מהרכב מבלי שכאב לי משהו בגב, מה שלא ניתן לומר על מכוניות אחרות שהתנסיתי בהן.

למי שחייב אוטומט חדש ונוסע לרוב לבדו בסה"כ מדובר בחבילה די משתלמת.

 

 

מה שמעניין אנשים ששוקלים רכב מהסגמנט זה איך הם יגיעו איתו לחיפה כי בעיר הם יודעים איך הוא יהיה. מבחינתי נוחות זה לא רק כאבי הגב אלא אם אחרי שעתיים אתה יוצא מפורק או רענן. גם מהפוקוס החדשה אני יוצא בלי כאבי גב אבל היא מעייפת בנסיעות ארוכות הרבה יותר מהפלואנס.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר אוטומט חייבים בשביל למכור בארץ,רוב בני ישראל לא יודעים מה עושים עם ההילוכים.

עיצוב חוץ חמוד.

עיצוב פנים מראה שאפשר לעצב יפה בשקל,רואים שהוא מאוד זול אבל יפה.

זאת מכונית עירונית,לא בשביל נסיעות מתל אביב לחיפה מקסימום תל אביב לראשון.

 

קטנוע עם גג.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שזו מכונית עירונית אבל כשאדם קונה רכב חדש הוא רוצה לדעת מה יקרה כשיצטרך לעשות גם נסיעה יותר ארוכה מידי פעם. מספיק שתחפש כמה אנשים שואלים אם אפשר לנסוע עם הרכב שלהם לאילת או אם הוא יגיע לירושלים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי בה בסוכנות , אני בחיים לא הייתי קונה דבר כזה ב60 אלף שקל בחיים , אולי אני משוגע אבל אני הייתי מוכן לשקול לקנות אחת כזאת אם המחיר שלה היה מהסוכנות 20 אלף שקל אז אולי הייתי רוכש אחת .

 

 

זה צעצוע לכל דבר תשבו בה תבינו .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת לא מכונית משפחתית, זאת מכונית שניה במשפחה.

אם רוצים לצאת מהעיר לוקחים את המכונית השניה.

כמו שאמרתי קטנוע עם גג.

אתה מדבר שטויות בקילו.

אני כבר 20,000 ק"מ על 107 הייתי בכל פינה בארץ בלי שום בעיה....וירושלים??? הקסטל? עם 4 חמורים באוטו סחבה אותה כמו גדולה.

ככה זה היום כל הילדי פוזה בשקל האלה שמקבלים מכוניות מההורים.

תשאל את ההורים שלך באיזו מכונית הם טיפסו בעבר את עליות ירושלים וצלחו את הכינרת...עם רכבים קטנים יותר עם מנועים קטנים יותר בעלי 45 כ"ס גג.

 

מי שלא מבין שלא יגיב.

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, הכתיבה מאוד יפה. קבל ח"ח מהמורה ללשון :)

טוב, איפה אני אתחיל?

האיבזור של הרכב פשוט בושה. אין מחשב דרך או נורת חום מנוע? מילא ששמו שם גיר רובוטי (שאני מעדיף אותו על פני האוטומט המשעמם!) אבל damn-אפילו לפיקנטו (אחותה לסגמנט) יש יותר איבזור!

 

מבחינת היופי הC1 בהחלט לוקחת לטעמי יותר מהאייגו וה107 אבל אם הייתי צריך עכשיו לקנות רכב מקטגוריית המיני, לא הייתי לוקח את הרכב הזה בכלל, וגם בגלל המחיר-68 אלף שקל זה מחיר מוגזם מאוד לרכב חסר אבזור שכזה. אם היו מורידים את המחיר ב10K אז לדעתי הם באמת היו מתחילים לטלטל את השוק מחדש.

 

ד"א-גז ביניים בתיבה רובוטית? איך מבצעים את זה? הרי הקלאץ' מבוקר מחשב. :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר שטויות בקילו.

אני כבר 20,000 ק"מ על 107 הייתי בכל פינה בארץ בלי שום בעיה....וירושלים??? הקסטל? עם 4 חמורים באוטו סחבה אותה כמו גדולה.

ככה זה היום כל הילדי פוזה בשקל האלה שמקבלים מכוניות מההורים.

תשאל את ההורים שלך באיזו מכונית הם טיפסו בעבר את עליות ירושלים וצלחו את הכינרת...עם רכבים קטנים יותר עם מנועים קטנים יותר בעלי 45 כ"ס גג.

 

מי שלא מבין שלא יגיב.

 

+1

אני נוסע בפיקנטו 25,000 אלף בשנה. נסעתי לכל פינה בארץ. נכון, בעליות ארוכות קשה עם מזגן. נכון, צריך לתכנן עקיפות יותר טוב. אז מה. החסכון בעלויות אחזקה כל כך משמעותי שהוא מצדיק את "הסבל". (מי ישמע איזה סבל רכב מודרני עם 6 כ"א, מזגן מקפיא, מערכת שמע, הגה כוח, חלונות חשמל ועוד)

 

בגלל בועת אשראי אנשים איבדו את הקשר עם המציאות. כל אחד עם משכורת 5,000 בחודש חושב שהוא עשיר רק כי הבנק נותן לו אפשרות להיכנס לחובות.

 

נכון שזו מכונית עירונית אבל כשאדם קונה רכב חדש הוא רוצה לדעת מה יקרה כשיצטרך לעשות גם נסיעה יותר ארוכה מידי פעם. מספיק שתחפש כמה אנשים שואלים אם אפשר לנסוע עם הרכב שלהם לאילת או אם הוא יגיע לירושלים.

 

זה כי לאנשים אין שום הבנה ברכבים. מי ישמע נסיעה לאילת. המנוע יתפוצץ באמצע הדרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...