Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: סיטרואן C1 רובוטית - מי הזיז את הרף שלי?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא, ה 107 לא יותר נוחה ממייבאך או מרצדס. השוויתי אותה ישירות ל מזדה 2 ולי בתור נהג יותר נוח ב 107. מכיוון שנוחות זה דבר סוביקטיבי ואישי אני לא רואה פה סיבה לויכוח.

 

אתה קורא לרכב צעצוע וזו זכותך. מבחינתי הוא עונה על כל הדרישות הצנועות שיש לי (בעיקר נסיעות מראשון לרחובות) ופעם ב אפשרות לצאת מהעיר. הוא נותן תמורה טובה למחיר שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רק לפני 10 שנים היה נראה לנו הגיוני להסתובב עם טלפון סלולרי שיש לו מסך לא צבעוני ומקשים במקום מסך מגע. רק לפני 20 שנה היה נראה הגיוני להסתובב עם טלפון סלולרי בגודל של בלוק איטונג. לפני 25 שנה טלפון אלחוטי היה נראה כמו המצאה מטורפת. מה, אני יכול לצאת לחדר מדרגות ולדבר משם, בלי חוט?!

 

ברור שאפשר לעלות להר מירון עם סיטרואן C1, חמישה חיילים וציוד אישי - ואפילו להגיע. אבל זה יהיה כיף? נראה לכם שמומלץ לעשות דבר כזה על בסיס שגרתי? הרכב הזה פשוט לא מיועד לזה, גם אם הוא מסוגל לעשות את זה.

אני לא מבין כלום בספורט אבל אני בטוח שגם רונלדיניו יודע לכדרדר ולקלוע לסל. אבל האם הוא יהיה טוב בזה כמו שהוא טוב בלבעוט כדורים לשער?

 

והמציאות חזקה מהכול! אני אנמק:

עד לפני 5-6 שנים לא הייתי מעז חשוב בכלל על רכב עם מנוע 1000 ועוד ידני! והיית (אני פונה בגוף ראשון אך זו פנייה כללית) מתייחס לזה כאל דבר שחלף מהעולם יחד עם משבר האנרגיה של שנות ה70. אז הנה הגיע עוד משבר כלכלי ומחירי הדלקים בשמיים, שתיים מיצואניות הנפט הגדולות בעולם עושות שרירים ואנחנו לא מעזים לחשוב על "רכבי שרירים".

עד לפני שנתיים-שלוש, כמה שהסלולרי שלך היה יותר קטן כך היה יותר COOL היום אם המסך של הסלולרי שלך לא בגודל של לפחות שני סלולריים ישנים אז אתה ממש לא COOL.

מה שאני אומר הוא שההתקדמות היא עניין יחסי ועניין של פרספקטיבה. היום אני יכול לקנות רכב חדש (לאו דווקא הC1), בטיחותי, עם אחריות, שעונה לי על מרבית הדרישות, מנייד אותי לכל מקום בלי רגשי נחיתות (חוץ מDTE שאצלו הצעצועים הם מסוג אחר), וחוסך לי כסף רב, במחיר ש"פעם" (3-4 שנים) אפשר לי לקנות רק רכב בן 4-5 שנים וגם שם הייתי מתפשר.

 

ואני לא משווה את ה"מינים" הנוכחיים לרנו 4 האלמותית. הם חזקים יותר, זריזים יותר, מאובזרים יותר, נוחים יותר, בטיחותיים יותר, בכול זאת התקדמנו:wink: .

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה107 גם יותר מהנה מהמרצדס מאייבאך של חמותי. והפיקנטו שנהגתי עליה אתמול, לא רואה ממטר את הR8 של גיסי.

 

איך שלא תסתכלו על זה, תנסו לשכנע את עצמכם, או כל דבר אחר, הרכבים אלה לא מתקרבים לסופר מיני אמיתית.

מדובר ברכב צעצוע, זה שאנשים מחליטים לקנות את הצעצועים האלה רק בגלל שהם מתלהבים לקרוע את הניילונים, זו בעיה שלהם. אני מעדיף לנהוג ברכב נורמלי בן 3 או אפילו בן 10, שאוכל יותר דלק, מאשר להתנייד בבדיחה הזאת כל יום.

 

רק בישראל יש את הפראיירים שישלמו על רכב כזה סכומים כאלה גבוהים. 20 אלף זה מחיר ריאלי ל''רכב'' הזה, לא שקל יותר.

 

אנשים קונים את הרכבים האלה כי הם חוסכים אלפי שקלים בשנה בעלויות אחזקה. הרכב בדיחה בעיניך כי כנראה אתה ילד שעדיין לא נאלץ להתמודד עם עלויות המחייה הכבדות, הצורך לחסוך ולהשקיע כסף בדברים חשובים באמת כמו לימודים. או שאתה מרוויח משכורת מכובדת ויכול להרשות לעצמך לדבר ככה.

 

אני קניתי פיקנטו כי חיפשתי רכב שינייד אותי בערך 30,000 בשנה ולא יקרע אותי בעלויות אחזקה. מהבחינה הזאת פיקנטו עונה לחלוטין על הצרכים שלי. אני מעדיף לנהוג ברכב "בדיחה" מאשר לקבל עיקול על המשכורת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בדיוק. זה לא רכב למי שמחפש פאר יוקרה ועוצמה. זה רכב כדי להגיע ממקום למקום בנוחות יחסית ובמינימום עלויות.

יצא לי לנהוג על האחות 107 ואני לא מבין על מה אנשים קוטלים את הרכב הזה. היא מאיצה יפה מאד ביחס למנוע הקטן הזה והמושבים בסדר גמור. היא אפילו דיי כיפית לנהיגה!

ד"א המבחן כתוב יפה מאד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גז הביניים אינו בשליטת הנהג, פשוט כאשר אתה מוריד הילוך התיבה נותנת בעצמה גז ביניים לפני השילוב... מעניין שדווקא בתיבת הדואלוג'יק שיש בפיאט, שעל פניו אמורה להיות זהה או לכל הפחות דומה מאוד לתיבה של אלפא, הדבר הזה לא מתבצע.

 

הערה מוזרה מאד, מפני שבתיבת דואלוג'יק המותקנת בבראבו, גז הביניים נעשה בצורה מרשימה מאד - הורדות ההילוכים חלקות כמעט לחלוטין. כבר שכחתי איך הייתי לוחץ גז ביניים בעצמי ברובוטה קורולה...

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני, אני נוהג ביומיום בפיאט בראבו רובוטית ולפניה היו לי כמה 500 רובוטיות. בלי קשר, בעבר גם השתתפתי בכתיבת הסיקור של פיאט פיורינו רובוטית עבור קארספורום.

האמן לי, לא חסר לי ניסיון עם תיבות רובוטיות, בפרט לא עם אלה של פיאט. גז ביניים כמו שעושה תיבת סלספיד של אלפא רומיאו או התיבה של ה-C1 לא תמצא בתיבת דואלוג'יק. אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי ולתאם סיבוב על הבראבו אם אתה רוצה לבדוק את נכונות דבריי במציאות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לפני 10 שנים היה נראה לנו הגיוני להסתובב עם טלפון סלולרי שיש לו מסך לא צבעוני ומקשים במקום מסך מגע. רק לפני 20 שנה היה נראה הגיוני להסתובב עם טלפון סלולרי בגודל של בלוק איטונג. לפני 25 שנה טלפון אלחוטי היה נראה כמו המצאה מטורפת. מה, אני יכול לצאת לחדר מדרגות ולדבר משם, בלי חוט?!

לאמא שלי בסוף שנות ה70 הייתה אוטוביינקי שבמיקרים נדירים הגיע איתו לקרובים בנתניה מתל אביב.

את הנסיעות מחוץ לעיר עשינו עם פורד קורטינה 2.0 של אבא שלי.

אני את העליות לירושליים מעדיף לעשות עם רכב שהעליה לא מזיזה לו, דוקאטי עשה יופי של עבודה.

 

motorola-first_cell_phone.jpg

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלכס, כמה עולה פנדה רובוטית? כמה עולה UP?

 

כמובן שאתה צודק. מה שאני מנסה להגיד שהרף של המיני עלה. לדעתי חוץ ממחיר זול, השלישייה הזאת (C1 ואחיותיה), שאני דווקא מחבב, נשארה מאחור.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה ב107 די חכמה,למשל בירידות היא יודעת להוריד הילוך ואפילו 2 כדי שתהיה בלימת מנוע,בעיר פחות אהבתי אותה,השבוע אני אשווה את ה 107 לפנדה הקודמת אולי יעזור למי שרוצה ביד 2 במקרה של הפנדה.

 

אכן הבליטה בדוושת הגז די מוזרה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יסלחו לי הרבה מהכותבים בשרשור הזה - אתם חושבים מהתח... ארנק.

בתרבות הישראלית השתרשה האנלוגיה "שקל למטר". כמה כסף אני משלם וכמה מטר אני מקבל בתמורה.

זה תקף בריצוף, זה תקף במטבח, זה תקף בשטיחים, זה תקף בנייר טואלט וזה תקף גם באוטו.

 

רכבי המיני לא מיועדים להעניק פינוק יוצא דופן.

רכבי המיני לא יציגו את כל החשמליאדה האפשרית.

רכבי המיני לא מיועדים לחרוך אוטוסטרדות.

 

לרכבי המיני יש יתרונות אדירים בתחום עלויות האחזקה, פשוטת מכנית שבאה לידי ביטוי באמינות וכמובן: איכות הנסיעה בתוך העיר. תמצאו לי אחד עם שכל שהיה מעדיף להיכנס לעיר כמו חיפה או ת"א עם לנד קרוזר מאשר 107 (ואני לא מדבר על הפוסטמות מצפון תל אביב שכסף זורם כמו מים ושכל אין).

רכב מיני לא קונים כדי לנסוע כל יום אילת-מטולה. רכב מיני קונים כרכב שעיקר נסיעותיו בעיר או שצריכת דלק היא בעדיפות עליונה וסופר מכרעת.

תראו את אירופה הנאורה, רכבי מיני מפוצצים את מרכזי הערים ועל הכבישים המהירים רואים בעיקר רכבים גדולים יותר.

 

אז באמת, תפסיקו להשמיץ את רכבי המיני ואם תבינו מה המטרה לשמם הם נועדו ותפסיקו לחשוב "מהארנק" תראו שהשד לא נורא בכלל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם איתמר ותומכי המיני, לא הרגשתי בנחיתות גדולה גם בנסיעות בין עירוניות במיני וכל זה באלטו שכל ה-״מבינים״ נהינים להשוות אותה לריקשה.

אני חושב שההיענות הגדולה לסגמנט הזה וגם המכירות הגואות של הסופר מיני הידניות מראים שהלקוח הישראלי סוף-סוף התחיל לחשוב לפני שהוא קונה וגם אם לא מעט קנו כדי לקרוע ניילונים במינימום כסף אני בטוח שהם הופתעו מזה שהם לא מתגלגלים אחורה בעליות, יש להם מספיק מקום ומרווח והם נהינים מעלויות כחזקה זולות ומהמימדים שמקלים על נסיעה בנרכזי ערים.

אני בטוח שכל העניין הזה יועיל להצערת הגיל המומצע של הרכבים על הכבישים בישראל וגם להפחתת זיהום האויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני, אני נוהג ביומיום בפיאט בראבו רובוטית... גז ביניים כמו שעושה תיבת סלספיד של אלפא רומיאו או התיבה של ה-C1 לא תמצא בתיבת דואלוג'יק.

 

אני לא יודע למה אתה מתכוון כשאתה אומר "כמו שעושה תיבת סלספיד", אבל התיבה של הבראבו בהחלט עושה גז ביניים - יש לה אפילו תקלה תוכנתית שגורמת לה להקפיץ את הסל"ד עד לקו האדום כמעט אם מורידים הילוך ומיד (תוך כדי ההורדה) מעבירים להילוך סרק. נסה והיווכח...

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את כל השרשור והתייחסות שלי לאותם אנשים הקוראים למכוניות המיני פחיות או רכבי צעצוע היא:

שימו לב , סתכלו על הכביש ותראו שבמרבית כלי הרכב נמצא אדם אחד - הנהג.

אם כך , מדוע צריך לנהוג ברכב שמייצר כמות אימתנית של כוחות סוס ? או לנהוג ברכב באורכו עולה על 5 מטרים?

 

אם אני נוסע לבד רוב הזמן, למה 60 כח סוס לא יכולים לספק אותי? או למה רכב קטן שהאורך שלו לא עולה על 4 מטרים לא יכול להספיק?

 

אני חושב שככל שהטכנולוגיה התפתחה, העקרונות המכאניים עליהם בנויים כלי הרכב נעשו אמינים יותר.

ובנינו, מי צריך את הרכבים הזוללים האלה ? הרי שמרביתנו נוסעים על 110 קמש גג.

 

אגב, הרכב הבא שלי בהחלט יהיה פיג'ו 107.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.וירושלים??? הקסטל? עם 4 חמורים באוטו סחבה אותה כמו גדולה..

 

 

עקפת אותי באזור סיבוב מוצא

 

V1Otsh-1.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...