Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: סיטרואן C1 רובוטית - מי הזיז את הרף שלי?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני כילד חרשתי עם הורי את המדינה (בעיקר באזור הדרום- מישהו אמר עליות לים המלח? אילת? כמה וכמה פעמים) כולל מגוון עליות, (תנסו את העליה למבצר עובדת) בעיקר בקיץ, ברנו 4 850 סמ"ק.

הרכב סחב ארבעה אנשים ולפעמים חמישה עם ציוד לטיול.

וכך גם פנדה רובוטית 60 כ"ס שנפרדת היום מהמשפחה, שעלתה וירדה וקפצה לאילת.

 

די כבר עם השטות של "יסחב את העליות של ...? יגיע לאילת?" יעלה ויסחב ללא הרבה בעיות ונכון שקצת יותר לאט. חברים כנסו לפרופורציה- אם זה עולה את הרי האלפים באירופה, בטח שזה שיעלה את הר האימה: ה"קסטל".

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ד"א-גז ביניים בתיבה רובוטית? איך מבצעים את זה? הרי הקלאץ' מבוקר מחשב. :shock:

תודה.

גז הביניים אינו בשליטת הנהג, פשוט כאשר אתה מוריד הילוך התיבה נותנת בעצמה גז ביניים לפני השילוב. דבר דומה מתרחש גם בתיבת סלספיד של אלפא רומיאו.

מעניין שדווקא בתיבת הדואלוג'יק שיש בפיאט, שעל פניו אמורה להיות זהה או לכל הפחות דומה מאוד לתיבה של אלפא, הדבר הזה לא מתבצע. חבל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כילד חרשתי עם הורי את המדינה (בעיקר באזור הדרום- מישהו אמר עליות לים המלח? אילת? כמה וכמה פעמים) כולל מגוון עליות, (תנסו את העליה למבצר עובדת) בעיקר בקיץ, ברנו 4 850 סמ"ק.

הרכב סחב ארבעה אנשים ולפעמים חמישה עם ציוד לטיול...

:mm_yeah:

כחייל היינו עולים עם הרנו 4 את כל הדרך ממישור החוף ועד איזור הר מירון, חמישה חיילים ברכב עם הנשקים והציוד האישי (על הברכיים) והתא מטען מאחור מפוצץ ציוד.

והרנו הייתה עולה כמו גדולה, נכון בעליות מסוימות היינו נוסעים על הילוך שני ב 30 קמ"ש אבל האוטו היה עולה, שלא לדבר על הכושר העבירות שהיה לאוטו המדהים הזה.

 

אלה מה, אם היום רכב לא עולה את העלייה לקסטל במהירות של 90 קמ"ש (או יותר), אף אחד לא סופר אותו.

 

בשלב מסויים חשבתי לרכוש רכב כזה ( c1), אך ירדתי מהרעיון בגלל שהבנתי שכרכב אחד במשפחה הוא לא פרקטי.

אך רכב כנ"ל לשימוש של זוג צעיר או חייל, זהו רכב אדיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כילד חרשתי עם הורי את המדינה (בעיקר באזור הדרום- מישהו אמר עליות לים המלח? אילת? כמה וכמה פעמים) כולל מגוון עליות, (תנסו את העליה למבצר עובדת) בעיקר בקיץ, ברנו 4 850 סמ"ק.

הרכב סחב ארבעה אנשים ולפעמים חמישה עם ציוד לטיול.

וכך גם פנדה רובוטית 60 כ"ס שנפרדת היום מהמשפחה, שעלתה וירדה וקפצה לאילת.

 

די כבר עם השטות של "יסחב את העליות של ...? יגיע לאילת?" יעלה ויסחב ללא הרבה בעיות ונכון שקצת יותר לאט. חברים כנסו לפרופורציה- אם זה עולה את הרי האלפים באירופה, בטח שזה שיעלה את הר האימה: ה"קסטל".

 

בקסטל ועליות שער הגיא לי-ם הבעיה היא בעיקר בקיץ בחום אפילו ללא מזגן, שאז בשונה מהאלפים המנוע מתחמם מכיוון שחלק מהמכוניות לא תוכננו לעומס כזה וכו' (דרך אגב צריך לבדוק פעם אם מנוע התחמם אפילו לא עד הקו האדום אלא נגיד 20% מעל הסטנדרט מה ההשפעה על תפקוד המנוע, האטמים וכו')

ואז יכול להיות שלנפח המנוע תהיה השפעה מבחינת מאמץ

למרות ששוב עם פיקנטו עמוסה + מזגן הרכב נסע יפה בעליות (בשלישי :-) )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לפני 10 שנים היה נראה לנו הגיוני להסתובב עם טלפון סלולרי שיש לו מסך לא צבעוני ומקשים במקום מסך מגע. רק לפני 20 שנה היה נראה הגיוני להסתובב עם טלפון סלולרי בגודל של בלוק איטונג. לפני 25 שנה טלפון אלחוטי היה נראה כמו המצאה מטורפת. מה, אני יכול לצאת לחדר מדרגות ולדבר משם, בלי חוט?!

 

ברור שאפשר לעלות להר מירון עם סיטרואן C1, חמישה חיילים וציוד אישי - ואפילו להגיע. אבל זה יהיה כיף? נראה לכם שמומלץ לעשות דבר כזה על בסיס שגרתי? הרכב הזה פשוט לא מיועד לזה, גם אם הוא מסוגל לעשות את זה.

אני לא מבין כלום בספורט אבל אני בטוח שגם רונלדיניו יודע לכדרדר ולקלוע לסל. אבל האם הוא יהיה טוב בזה כמו שהוא טוב בלבעוט כדורים לשער?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב68 אלף שקל אתה יכול להביא רכבים מדהימים פשוט לא עם ניילונים על המושבים (אני ישים לך את הניילונים רק בחייאת תעשו החלטות נכונות )

 

אני הלכתי לשמוע בסוכנות סיטרואן אם באמת ה22 קילומטר לליטר אמיתים , ולמזלי הבחור בסוכנות היה ישר ואמר לי לא!

 

הממוצע הוא בין 15-17 ומטה ! , ישבתי באוטו ההרגשה הייתה כל כך זולה כל כך קמצנית שפשוט גיחכתי ויצאתי משם לרכב שלי שישן מהצעצוע ב5 שנים אבל לפחות נותן לך הרגשה של יוקרה של השקעה וגם הוא עלה לי 20 אלף פחות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב68 אלף שקל אתה יכול להביא רכבים מדהימים פשוט לא עם ניילונים על המושבים (אני ישים לך את הניילונים רק בחייאת תעשו החלטות נכונות )

 

אני הלכתי לשמוע בסוכנות סיטרואן אם באמת ה22 קילומטר לליטר אמיתים , ולמזלי הבחור בסוכנות היה ישר ואמר לי לא!

 

הממוצע הוא בין 15-17 ומטה ! , ישבתי באוטו ההרגשה הייתה כל כך זולה כל כך קמצנית שפשוט גיחכתי ויצאתי משם לרכב שלי שישן מהצעצוע ב5 שנים אבל לפחות נותן לך הרגשה של יוקרה של השקעה וגם הוא עלה לי 20 אלף פחות

 

אז הסוכן שהיית אצלו הוא סוכן דמיקולו.

אני עם רובוטי והצריכה הגרועה ביותר שהגעתי אליה היא 1-16 ( שזה בנסיעות די מהירות + מזגן ואנשים ברכב בעיר.)

במוד חיסכון בעיר+בינעירוני אני מצליח להגיע ל-17-18.

הצריכה הטובה ביותר שהגעתי אליה היא 21 ק"מ לליטר בנסיעה לאילת עם מזגן ציוד הלוך חזור.

 

כמובן שהכל זה עניין של טעם וצורך. אנשים במדינה קונים רכבים כדי להגיד שהעיקר יש להם.

אם הכלכלה שלנו הייתה נראית כמו הכלכלה האמריקאית רוב האנשים במדינה היו עדיין על עגלה וסוס.

 

מאחל הצלחה ל"מיליונרים" פה.

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מדברים על רכבים שכן סוחבים/לא סוחבים וכו', זה הרבה מעבר לזה...נהגים בכבישים חסרי סבלנות ומי שכמוני נוהג ברכב מיני עם מנוע קטן, זה פשוט פחד מוות לפעמים...ואני לגמרי רציני. בסופ"ש האחרון יצא לי לנהוג על איילון דרום ואיזו מיצובישי EVO השתוללה שם על הכביש כאילו היה מסלול מירוצים פרטי של הנהג...השיא היה כשהוא עקף אותי מימן כשהמרווח ביני לבין הרכב מקדימה היה בערך הגודל של המיצובישי...וזה היה ממש ממש מפחיד. בניגוד לאופנועים שזה פחד בפני עצמו כשהם חותכים אותך, עם מכונית זה פשוט מפחיד פי כמה.

אבל זו דוגמה קיצונית...בלי קשר, אם חס וחלילה אני מעז לנסוע על 90-100 ואין הרבה תנועה, תמיד יהיה איזה אחד שממהר ומבחינתו לא בא בחשבון פחות מ 130, גם אם הוא כולה נוהג במזדה 3.

למי שנוהג ברכב קטן אין את האופציה להגביר את המהירות יותר מדי (ובתכלס גם למה לי? להפר חוק?) ואני מוצא את עצמי במצב של חוסר בטחון...עד כדי כך שחשבתי לחזור למשהו בסגמנט הקודם שהיה לי או לחפש מיני עם קצת יותר כוח (פוקוס 2000 סמ"ק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להבטיח לך שה-C1 יכולה להגיע די בקלות למהירויות שבהן התנועה מתנהלת בכביש 6 כשאין מכמונת בסביבה (אבל לא הרבה יותר מזה).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המבחן כתוב בצורה שכיף לקרוא.

 

בדיוק סוף שבוע אחרון הייתי באילת עם אישתי. העדפתי לנהוג לשם ב 107 הידנית שלי מאשר במזדה 2 של אישתי.

בתור הנהג, אני מוצא את ה 107 יותר נוחה בשבילי. יותר מרווח לרגליים ולכתפיים. מבחינתי אני נהנה לנהוג על ה 107 הרבה יותר מאשר במזדה 2.

 

מבחינת הנסיעה לאילת, בהלוך דרך דימונה ובחזור דרך מצפה רמון. התבצע ללא קושי מיוחד. בעליות שילוב של הילוך 3 ו 4 ועולים ב 80 קמ"ש עם מזגן פועל. לא הרגשתי עייפות יוצאת דופן או כאבים בגוף לאחר הנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה107 גם יותר מהנה מהמרצדס מאייבאך של חמותי. והפיקנטו שנהגתי עליה אתמול, לא רואה ממטר את הR8 של גיסי.

 

איך שלא תסתכלו על זה, תנסו לשכנע את עצמכם, או כל דבר אחר, הרכבים אלה לא מתקרבים לסופר מיני אמיתית.

מדובר ברכב צעצוע, זה שאנשים מחליטים לקנות את הצעצועים האלה רק בגלל שהם מתלהבים לקרוע את הניילונים, זו בעיה שלהם. אני מעדיף לנהוג ברכב נורמלי בן 3 או אפילו בן 10, שאוכל יותר דלק, מאשר להתנייד בבדיחה הזאת כל יום.

 

רק בישראל יש את הפראיירים שישלמו על רכב כזה סכומים כאלה גבוהים. 20 אלף זה מחיר ריאלי ל''רכב'' הזה, לא שקל יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים פה מגיבים מבלי נסיון על הרכבים הנ"ל, וזורקים סיסמאות לאויר..

עשיתי נסיעת מבחן על האייגו החדשה (3 אנשים ברכב) הרובוטית, והרכב נסע בצורה יפה מאוד כולל נסיעה עד 120 קמ"ש עם מזגן עובד כל הזמן. הרכב הרגיש מאוד יציב ולא הרגשתי שחסר לי כוח בשום שלב.

אי אפשר להשוות את הרכב הזה לרכב מסיגמנט סופר מיני ידנית, מפני שזה לא רלוונטי לאנשים שרוצים רכב אוטומט בלבד..

תראו לי רכב סופר מיני אוטומט שעולה פחות מ 80 אלף ש"ח?! אין כזאת חיה! לכן ההשוואה לא רלוונטית..

אני נוהג בפאביה ידנית (קנית אותה במבצע של 69K ש"ח), ואני הייתי מוכן להוסיף כמה אלפי שקלים לרכב סופר מיני ידני לעומת מיני ידנית..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה107 גם יותר מהנה מהמרצדס מאייבאך של חמותי. והפיקנטו שנהגתי עליה אתמול, לא רואה ממטר את הR8 של גיסי.

 

איך שלא תסתכלו על זה, תנסו לשכנע את עצמכם, או כל דבר אחר, הרכבים אלה לא מתקרבים לסופר מיני אמיתית.

מדובר ברכב צעצוע, זה שאנשים מחליטים לקנות את הצעצועים האלה רק בגלל שהם מתלהבים לקרוע את הניילונים, זו בעיה שלהם. אני מעדיף לנהוג ברכב נורמלי בן 3 או אפילו בן 10, שאוכל יותר דלק, מאשר להתנייד בבדיחה הזאת כל יום.

 

רק בישראל יש את הפראיירים שישלמו על רכב כזה סכומים כאלה גבוהים. 20 אלף זה מחיר ריאלי ל''רכב'' הזה, לא שקל יותר.

 

אין קשר להתלהבות לקרוע את הניילונים... יש קשר לנושא האחריות (3 שנים או לעיתים 4). רכב ישן יותר יעלה הרבה יותר לתחזוקה מפני שהוא יצא מאחריות. זוהי בחירה שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...