Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מתערוכת אוטומוטור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלק ד':

 

**אבקש לא לפרסם את התמונות באתרים אחרים, או לעשות בתמונות שימוש מסחרי/פרסומי/יח"צני כלשהו בתמונות ללא אישור מפורש ממני - כל הזכויות שמורות**

 

IMG_8020.jpg

 

IMG_8022.jpg

 

IMG_8023.jpg

 

IMG_8024.jpg

 

IMG_8025.jpg

 

IMG_8031.jpg

 

IMG_8032.jpg

 

IMG_8035.jpg

 

IMG_8036.jpg

 

IMG_8038.jpg

 

IMG_8039.jpg

 

IMG_8041.jpg

 

IMG_8045.jpg

 

IMG_8046.jpg

 

IMG_8049.jpg

 

IMG_8050.jpg

 

IMG_8051.jpg

 

IMG_8052.jpg

 

IMG_8054.jpg

 

IMG_8055.jpg

IMG_8058.jpg

 

IMG_8059.jpg

 

IMG_8062.jpg

 

IMG_8064.jpg

 

IMG_8223.jpg

 

IMG_8225.jpg

 

IMG_8227.jpg

 

IMG_8229.jpg

 

IMG_8098.jpg

 

IMG_8099.jpg

 

IMG_8105.jpg

 

IMG_8107.jpg

 

IMG_8110.jpg

 

IMG_8112.jpg

 

IMG_8114.jpg

 

IMG_8115.jpg

 

IMG_8118.jpg

 

IMG_8120.jpg

 

IMG_8122.jpg

 

IMG_8068.jpg

**אבקש לא לפרסם את התמונות באתרים אחרים, או לעשות בתמונות שימוש מסחרי/פרסומי/יח"צני כלשהו בתמונות ללא אישור מפורש ממני - כל הזכויות שמורות**

בברכה!

יונתן.

  • תגובות 279
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חלק ה':

 

 

**אבקש לא לפרסם את התמונות באתרים אחרים, או לעשות בתמונות שימוש מסחרי/פרסומי/יח"צני כלשהו בתמונות ללא אישור מפורש ממני - כל הזכויות שמורות**

IMG_8071.jpg

 

IMG_8073.jpg

 

IMG_8076.jpg

 

IMG_8080.jpg

 

IMG_8085.jpg

 

IMG_8088.jpg

 

IMG_8089.jpg

 

IMG_8090.jpg

 

IMG_8095.jpg

 

IMG_8096.jpg

 

IMG_8130.jpg

 

IMG_8131.jpg

 

IMG_8132.jpg

 

IMG_8139.jpg

 

IMG_8143.jpg

 

IMG_8144.jpg

 

IMG_8145.jpg

 

IMG_8149.jpg

 

IMG_8152.jpg

 

IMG_8153.jpg

 

IMG_8157.jpg

 

IMG_8160.jpg

 

IMG_8161.jpg

 

IMG_8165.jpg

 

IMG_8181.jpg

 

IMG_8167.jpg

 

IMG_8171.jpg

 

IMG_8173.jpg

 

IMG_8175.jpg

 

IMG_8177.jpg

 

IMG_8217.jpg

 

IMG_8219.jpg

 

 

**אבקש לא לפרסם את התמונות באתרים אחרים, או לעשות בתמונות שימוש מסחרי/פרסומי/יח"צני כלשהו בתמונות ללא אישור מפורש ממני - כל הזכויות שמורות**

 

 

 

 

זהו להפעם!

שיהיה לכולם שבוע נהדר!

בברכה!

יונתן.

פורסם

שבוע נהדר גם לך,אפשר לדעת מה החשש שהתמונות ילקחו לפורום אחר או מקום אחר?

מה שסביר להניח שלא יקרה למה לא חסר תמונות מהתערוכה שרבים צילמו ופרסמו.

יש לא מעט שפרסמו תמונות ולא כתבו 10 פעם שכל הזכויות שמורות....:-)

פורסם

יונתן התמונות יפות,

המסגרת השחורה רק מוסיפה חן.

:mm_yeah:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שלום לכולם

כצת תמונות אך הכינו רכבים לתערוכה כמובן לא את כולם

 

174005191.jpg[/url][/img]

174005191.jpg[/url][/img]

174005200.jpg[/url][/img]

174005209.jpg[/url][/img]

174005227.jpg[/url][/img]

174005237.jpg[/url][/img]

174005239.jpg[/url][/img]

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ל-JMG ולכל השאר, תודה על התמונות היפות, אני רואה שחלק מהבחורות בתערוכה היו לא פחות מרשימות מהמכוניות עצמם.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
נכון , גם אלה צולמו בירושלים ( אני ו 2 חברים ירושלמים !!!) :

 

אם אני לא טועה, 2 מתוך ה-3 כבר אינן בין החיים....:?

שמור על שלך (האמצעית). שהיא אגב, בצבע הכי נכון לטעמי.

---

פורסם

הקפצה קצת מוזרה,

אבל קשה לכעוס כשרואים תמונות של מכונות כל כך מדהימות! :lol:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)


×
×
  • תוכן חדש...