רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 890 צפיות
מונקו ידועה בנוכחות מאסיבית של מכוניות אקזוטיות. הרי לכם מקבץ קטן משולב צלילים. רמקולים פועלים - חובה.
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
איך להיפטר מרכב? 1 2
מאת senior585- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום. ברשותי סיאט איביזה, 1.4 ספורט קופה. הרכב משרת את אותי בסה"כ ואני די מרוצה אבל חסרים לי כמה דברים בסיסיים שלא מצאתי באיביזה שאני אולי אמצא ברכב אחר ולכן אני מחפש להשתדרג. הרכב שנת 2007,והרכב יד חמישית!!! אני פשוט לא מצליח להיפטר מהרכב.קניתי אותו מסיבות שלא אציין כאן כי הן אינן רלוונטיות. בנתיים ההתמקדות היא במצב הקיים והשאלה היא איך אני מתקדם מכאן ואילך.מיותר לציין שהרכב מפורסם בכל אתר אפשרי. הרכב בסה"כ מטופל בזמן ושמור בקנאות. עבר 85K שזה נורמלי לשנה ונוסע מעולה מבחינת מכנית ומבחינה חיצונית הרכב פיקס. מה אני עושה איתו? איך אני מתפטר ומשדרג הלאה? סוכנות סיאט תקבל דבר כזה? סוכנות כלשהי אחרת? מישהו כלשהו שיהיה מוכן לקבל רכב יד חמישית ולחתום שהוא ה…
הודעה אחרונה מאת Giladben.zaken, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ההורים שלי "הורישו" לי מיצובישי כריזמה שהם קנו (חדשה) ב-99, ונסעו בה המון - היום מד האוץ עומד על כ-305,000 ק"מ. הכל טוב ויפה עד שהרכב מתחיל לאבד מים, מתחמם ונתקע על כביש 1, וככה"ן דורש שיפוץ\החלפת ראש מנוע בעלות של כ-2000 ש"ח. מה אני עושה איתו? מתקן ומקווה שהכל יסתדר? מתקן ומוכר? מוכר AS IS (למי?)? מוסכניק שעצר לעזור לי בכביש הציע לי עליו 2000 ש"ח בלי לבדוק יותר מדי, אבל המחירים לרכב כזה במודעות יש שנייה הם באיזור ה-8000... מצד שני לרובם יש חצי מהקילומטרז'. ובכלל, כואב הלב - בחודש שעבר עבר טסט... וחוץ מהקטע הזה האוטו באמת מצויין. מה עושים? המלצות?
הודעה אחרונה מאת yonisi, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לא יודע אם זה קשור לפה אבל לא מצאתי פורום אחר לרשום, הרכב שלי רשום על שם אימי והיא נכה .. היה לי תו נכה לשנתיים (הנחה בטסט וחניית נכים) כרגע התו נגמר .. הקטע הוא ששכנה שלי עשתה לי את העניינים וכרגע אני לא יודע איך מחדשים.. צריך לעשות הכל מחדש או יש דרך קיצור מכיוון שזה רק חידוש? אשמח לעזרה!
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
קראתי לא מעט על הנושא אבל מתברר כי כמות האנשים שאכן ביצעו את זה (ודיווחו על כך...) מועטה מאד. יש המון דיווחים מיד שניה או שלישית אבל יד ראשונה? יוק. לכן אני מחפש חוויות אישיות. יש לי פוקוס 1600 אוטומטית שנת 2008 מזה כשנה והנסועה הממוצעת שלי היא באזור 23,000 ש"ח. יש תחנות תדלוק באזור שלי ואני ממעט מאד לחנות בחניונים תת-קרקעיים. סביר שהרכב ישאר ברשותי הרבה זמן ולכן אני שוקל את ההסבה מאד ברצינות. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת fullpower, -
למען האמת, לא בדיוק כלב, בוקסר לא סתם בוקסר, אלפא רומאו בוקסר 146 בוקסר צנועה וחמודה, חיה הולכת ונכחדת. ממש רציתי להציל, מודה, זה בעיקר בגלל הצליל. לא נוסעת מאוד מהר, אבל אפילו בעמידה בפקק , היא מגרגרת בענק. תיכננתי ודיברתי, המחיר מגוחך, רק צריך לסדר נזילה, טיימינג וקדימה. אבל כמה שהיא לא מהירה, אני איטי יותר. היא נמכרה , נאלצתי לוותר. הייתי קצת עצוב, אך מישהו- מסתבר, היה עצוב-אפילו יותר. יללות, יללות מה מסתבר? ילד לקח חתול.. והסבא ויתר. את החתול לקחתי, את משפחתו חיפשתי- לא נרשמו דורשים. וכך סיימתי, עם גור חתולים. וכעת בבית- לא ישנים .בלילה הוא בוכה וגם עושה צרכים. חשבתי על בוקסר עם קצת נזילות, חשבתי שעלות חלפים תפריע בלילות. הגעתי לגור עם נזי…
הודעה אחרונה מאת hgilad123, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לא יודע תגידו אתם http://motocar.allmag.co.il/article/14743.aspx
הודעה אחרונה מאת redhorse, -
- 2 תגובות
- 979 צפיות
שלום לכולם, בשיטותי בפורום מצאתי ת'רד שעוסק ביבוא אישי מגרמניה (הפורום לא מאפשר לי להכניס קישור) אחד הדברים שלא הבנתי הוא, האם היוזרים שקנו את הרכב בחו"ל עשו זאת מבלי לבדוק את מצב הרכב? זה נשמע לי לא הגיוני. אם יש מישהו שיכול לפרט את הצד הפרקטי של התהליך (להבדיל מהצד הבירוקרטי/ משפטי) אשמח אם ישתף? תודה ובוקר טוב
הודעה אחרונה מאת Odyssey, -
שלום לכולם, מישהו שמע על Auto Cool ? כשהרכב חונה בשמש זמן מה, הטמפרטורה בפנים עולה וכשנכנסים מתים מחום ואפילו למזגן קשה ולוקח לו מספר דקות עד שהוא מקרר את הרכב. ממה שהבנתי, זהו פתרון לכך. אשמח לתגובות כי אני סובל קשות מבעייה זו! האם מדובר ב"חארטה" ?
הודעה אחרונה מאת jonnyw, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קרב שלא מסתיים בין 2 אייקונים במשך דורות... קצת רינג, קצת איירטון סנה והרבה רספקט למה שתעשיית הרכב ידעה לייצר פעם... באדיבות Automobile Magazine http://www.youtube.com/watch?v=ANv83OJk--4&feature=player_embedded
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 684 צפיות
ערב טוב, יש לי פורד פיאסטה שנת 97, שכשאני עם רכב מלא\מועמס ציוד באמפרים לפעמים הופך לאויב מאוד מר. חוץ מזה שכנראה פשוט הקפיצים גמורים עוד מהבעלים הקודמים. חוץ מזה שהקפיצים דורשים החלפה, איך אפשר להגביהה טיפה את הרכב? כמה אמור לעלות חלקים ועבודה (להרכיב בעצמי בטוח לא יוכל, יש ראש טכני, אבל לא מספיק) עד כמה זה יפגום בבטיחות ונוחות נסיעה? ועד כמה חוקי הסיפור? בתודה מראש, והמשיך ערב נעים.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
האוטו- איביזה חדשה 2011 הנזק- תראו בתמונות. מדובר בנזק קוסמטי בלבד אך מכוער מאוד. זה קרה ביציאה מחניה. מיקום- באר שבע אני מפעיל את הביטוח גם עבור הרכב הנפגע וגם עבורי. השאלה היא היכן לתקן? האם יש העדפה למוסך הסדר/מוסך שאינו בהסדר ? הבנתי שמוסכי ההסדר רואים את טובת חברות הביטוח לנגד עינהם ולא את טובתי, בניגוד למוסכים שאינם בהסדר. הבעיה היא שאת זה אמר לי מישהו ממוסך שאינו בהסדר. אני לא מוטרד מלהוסיף עוד כמה מאות שקלים במידה וזה אכן שווה את זה. מכיוון שהרכב חדש האם יש יתרון בלבצע את התיקון במוסך מורשה יבואן? ההגיון שלי אומר שכן אבל שוק הרכב הוא שוק לא הגיוני. קפצתי אליהם היום (מוסך מימד בבאר שבע), הראתי להם את הנזק אבל משהו שם גרם לי חוסר נוחות שאני לא יוד…
הודעה אחרונה מאת idany88, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
זאת כבר פעם שניה שאני מקבל את המייל המצורף מטה. אין לי מושג איך להתייחס לזה. מישהו יכול לאמת את הדברים? שימו לב, חדש וכואב. מכמונת באמצע איילון. לתשומת לבכם : באיילון, בקטע שבין קק"ל לקיבוץ-גלויות בשני הכיוונים, הותקנו לאחרונהשבע מצלמות מהירות חדשות. הדבר פורסם בצנעה רבה. וכך הם ימלאו את מכסת הדוחות של אגף התנועה. נהגים החלו מקבלים לכתובתם דו"חות על מהירות בטווחי זמנים של יומיים - שלושה לאחר ביצועהעבירה. מדובר בקנסות גבוהים + נקודות! המהירות המקסימלית : 90 קמ"ש, ומעל 10% כלומר 99 קמ"ש יש דו"ח. ונזהרתם לרישיונכם ! ובקטע בין מחלף חולון למחלף ראשל"צ המהירות ללא דוחות היא 70 קמ"ש ב…
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
זה לפחות מה שפיאט חושבים. פיאט 500L אחת האופציות היא מכונת קפה לבצה Lavazza בין המושבים הקדמיים. מי שזוכר שהמיני יצאה הייתה להם בעיה למכור את המכונית לאמריקאים כי מחזיקי הכוסות לא התאימו לכוסות של מסעדות מזון מהיר. פיאט חשבו שמכונת קפה זה התוספת המושלמת בשביל למכור רכב לאמריקאים. autoblog
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מרכזי השרות של פליקס ברשתות היבואנים צ'מפיון מוטורס וקרסו חתומים על אמנת הפורום לתיקון בטוח של איגוד המוסכים בישראל. לעיון בכתב האמנה תוכנית הרכב הפופולארית Fifth Gear של רשת ה-BBC הבריטית ערכה מבחן ריסוק מרתק של רכב מסוג פורד פוקוס, בעל ארבעה כוכבי בטיחות של NCAP, עם רכב זהה מאותה שנת ייצור ודגם, אך עם הבדל קטן. שני הרכבים נראים מצויין אך אחד מהם מסתיר עבר מפוקפק מאוד. זהו "רכב ביטוח" (רכב שעבר תאונה קשה ותוקן על ידי חברת הביטוח). בישראל קוראים לזה "אובדן להלכה". צריך לקרוא לזה אובדן חיים... (Fifth Gear, BBC, May 2007) לצפייה כאן
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כמה דברים מעניינים בשיווק של מקלארן: הם מפרסמים את המכוניות שלהם ביוטיוב ופייסבוק כאילו קהל היעד שלהם הם בני 12 בחופשת הקיץ. כתבי הרכב אמרו שהמכונית מושלמת מדי,היא לא בשביל דריפטים ומשחקים אז כול הסרטון המכונית בדריפט. והכי חשוב עדיין לא מעניין אותם עלויות,מחיר, רווח... הגג הנפתח שלהם הוא הכי טוב שיש. http://www.youtube.com/watch?v=LrPpxwYcFMM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 0 תגובות
- 546 צפיות
http://www.autocar.co.uk/car-review/tushek/renovatio-t500/first-drives/first-drive-review-tushek-renovatio-t500 סרטון: באדיבות autocar
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
אחת מהחברות הוותיקות והחשובות מראה סימנים לא טובים , בשל ירידה בתקופה האחרונה והפסדים של 200 מליון יורו בחודש המושפע לדעתי מהמיתון באירופה , אגב אני לא מבין למה הם לא מוכרים בארה"ב למשל? החברה סוגרת מפעל גדול ומפטרת כמות כה גדולה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4254669,00.html אם אני לא טועה קונצרן פיז'ו וסיטרואן היה במקום השני במכירות בשנים האחרונות באירופה ואם הם בצרות אז המצב לא טוב בכלל ורק אצלנו ימשיכו לא להתחשב במיתון ולמכור מכוניות במחירים שכאילו לא קורה כלום בעולם , לא מצד הממשלה ולא מצד היבואנים.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- 5 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
לאחרונה ראיתי שבאזור כביש ארבע יש מעין עמודים בגובה של כשני מטרים, עם צקלקות. כאלו עליהם, בצבעי משטרת התנועה. מישהו יודע על מה מדובר?
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
איך אני מוצא? אין עליהן שום מידע בדפי זהב או אתרים אחרים. יש דרך ליצור איתן קשר לפני שנוסעים לעשות סיבוב על כביש 44? תודה
הודעה אחרונה מאת Aino, -
- 0 תגובות
- 617 צפיות
ערב טוב, ושישי שלום לכם. כאחד שמעולם לא התעסק עם גרירות, אשמח אם לקבל טווח מחירים צפוי בעבור גרירת רכב מהמכרז לירכא שבצפון. ואשמח לקבל המלצות למובילים זולים. בתודה, אלי.
הודעה אחרונה מאת Aino, -
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
חברים בוקר טוב! עשיתי פרויקט סטיקרבומב שנראה פצצה בפנים הרכב, אך כבר אחרי יומיים הכל מתחיל להתקלף ולהתעוות... מה ניתן לעשות כדי להגן על היופי הזה מהתקלפות? ממש לא בא לי שזה פשוט ינשור, המדבקות עלו יותר מ300 שח ואני מת על המראה שלהן... תודה! דא תמונות בהמשך...
הודעה אחרונה מאת DaniAv, -
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000764844 בחירה לא רעה, הייתי אומר רק למה בכתבה שמו תמונה של סדרה 3?
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
טכנו טסט משתפת פעולה עם אתר הרעיונות fidbek, אנו מחפשים רעיונות לשיפור חווית הטסט לרכב. היכנסו ללינק, הגישו לנו רעיונות ויחד נוביל לשינוי: http://fidbek.co.il/technotest *הרעיון הנבחר יזכה ב-1000 ש"ח מתנה למימוש בכל סניפי הרשת.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
שווה יותר מהמבצע שהיה בזמנו לקוראי ידיעות אחרונות?
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
- 1 תגובות
- 536 צפיות
היי, קיבלתי היום 2 הצעות לביטוח מקיף לרכב חדש, באחת רשום פטור מתשלום דמי כינון, ושימוש בחלפים מקוריים וחדשים בלבד בהצעה השניה, אין פטור מדמי כינון ולמרות שאני יכול לטפל במוסך מורשה, התשובה שקיבלתי בנוגע לחלפים היא שהם "לא מקוריים, עם תו תקן באותה איכות" הפער במחיר הביטוח הוא מאוד גדול (למעלה מ-1000 שקלים), האם מוצדק והכרחי? תודה
הודעה אחרונה מאת computer_freak, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום חברים. תראו במה נתקלתי היום על גהה.... במהלך הנסיעה שלי אחריו ע"מ לצלם את התמונות נפלו מהמערבל 2 ג'ריקנים... למה לא, בכיף.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אני יודע שזה כבר דיי ישן אבל עדיין ניראה לי מגניב, אני רוצה לקנות את הטסות האלה עם הניקלים שמסתובבות. איפה אני יכול להשיג כאלה באזור הקריות, או להזמין מהאינטרנט מאיזה אתר? מישהו מכיר חנות שמוכרת כאלה? הבנתי שהיצרנית היא ישראלית מאתר http://allbiz.co.il/Business/8071/ אבל לא ניראה לי שהם ישלחו לי יחידה אחת עד לבית, הם ממוקמים באדוד, ואני בכלל מהקריות. אם מישהו מכיר עוד מקום שאפשר לרכוש כאלה אני מעוניין.
הודעה אחרונה מאת honda97, -
-
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 5 אלף צפיות
כפי שאפשר לראות בתמונה הרכב נראה פחות מעוגל מאחור, וזה עוד גרסת ה-FR השאלה איך הוא נראה מהפרונט ובכלל בכללי. מקווה שיצאו עוד תמונות חדשות בזמן הקרוב.
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
אופל חשפה רשמית את ה-ADAM, סופרמיני חדשה שמתכננת להתחרות בעיקר בפיאט 500. מבוססת על פלטפורמה מקוצרת של הקורסה ותוצע עם תיבה ידנית בלבד (אלא אם כן משהו ישתנה עד שתצא לשוק). מעניין אם תגיע ארצה. זה רק אני, או שמדובר במכונית מאוד יפה? http://carscoop.blogspot.com/2012/07/new-opel-adam-officially-unveiled-ready.html
הודעה אחרונה מאת papikian,
-
מי מחובר 60 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 304 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yor2
- אלי55
- eladts
- EliC25
- אברהם א
- DareDevil
- tan tan
- samg
- David32
- Or05230
- שחר 1
- Loder
- BoazB11
- llaavvii
- vigi
- farkash7
- סולל הדרך
- beresford
- Ghost93
- פריג'י
- Night Driver
- zvit
- Avia
- Erel
- גולדן191
- yoav911gt2
- GTאי
- om2
- nglancer
- איציק נ.
- אורח לרגע
- lanosforce
- Qsz111
- Igalz
- אביתר א.
- גרנד פריקס
- דניאל1983
- KipodYam
- Shmelov
- BassDriver
- שביט
- danbr
- itaimoto
- davemustaine87
- falou
- eyalgr
- psxr
- טויוטה סופרה
- garicho
- Accent Coupe
- hans
- מחכה
- דובצע
- benny62
- מלטבשי
- פינדר
- mcshmupi
- חיים יוד
- flytomars
- shai590
