רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,578 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 30 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
לאחרונה ארעו לי כמה מקרים שונים בהם החניה הפרטית שלי בבניין נתפסה על ידי מכונית (אפילו לא ע"י מישהו מהבנין או אורח שלו). מדובר על מכוניות זרות לגמרי, אנשים שמבקרים אצל רופא השיניים בבניין ליד ואפילו שני בעלי מקצוע חצופים שבטח עמדו בחניה כל היום. מה אתם הייתם עושים? נראה לי שמעשה נקמנות רק יגרור השחתה של הרכב שלי בהמשך מכיוון שהם תמיד יכולים לחזור לחניה ולראות את הרכב שחונה שם ולעשות לו נזק.
הודעה אחרונה מאת eli_85, -
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאיזה סיאט לאון יש 265 כ"ס ? ,והאם היא עדין נמכרת במבצע ?
הודעה אחרונה מאת oe300, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני נוהג בפורד פוקוס האצ'באק 2012. כמעט כל פעם שאני נוסע בה החלון הקדמי מתחיל לצבור אדים ותוך 10 דקות לא רואים שום דבר. הווישרים עוזרים במעט אבל אחרי 10 דקות הם גם לא עוזרים. הפתרון היחיד הוא כמעט כל 10 דקות, לפתוח את כל החלונות, לכבות את המזגן ולשים את המפשיר אדים(על חום) ב MAX כוח. האם יש דרך אחרת לפתור את הבעיה הזאת? איזשהם הגדרות של המזגן? חיפשתי בהוראות של המכונית ועברתי על כל הכפתורים וזה עדיין קורה. תודה רבה לעוזרים. *אם זה מתאים למקום אחר בבקשה להעביר. תודה
הודעה אחרונה מאת senia, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני כשעתיים הייתי מעורב בתאונת שרשרת, עמדתי רכב ראשון ברמזור אדום, מאחורי היה עוד רכב (לא יודע אם עדיין בנסיעה או כבר בעמידה מוחלטת) ונהג מונית שרות (10 נוסעים) נכנס בו בעוצמה מאחור והעיף את רכבו על הלאון שלי מבחינת נפגעים - אין, כולם סובלים ממכות יבשות והחליטו שלא להתפנות לבית חולים. הגיעה משטרה ותיעדה את המקום ולקחה עדויות, נאמר להגיע מחר להגיש תלונה ובכך לקבל כיסוי ביטוחי - מה זה אומר?! שני הרכבים האחרים במצב זוועתי עם פגיעות שלדה רציניות וכו', ברכב שלי נשבר הפגוש האחורי ונפגע מכסה התא מטען. יתכן שנפגעה לי השלדה? למרות שאני מדגיש שחטפתי חלש אבל, עדיין מלחיץ אותי. בגלל שזו בהחלט התאונה הראשונה שאני מעורב בה, רציתי לשאול איך עלי לפעול כעת…
הודעה אחרונה מאת yairba, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום! ברשותי רכב מסוג הונדה אקורד שנת 2002 (דגם ES אנגליה, נפח 1850) רציתי לשאול לגבי מחירון רכב גם של יד 2 וגם של לוי יצחק. אין לי מושג לאיזה מחירון להתייחס מכיוון שמחירון הרכב שלי ביד 2 הוא 27,000 לעומת לוי יצחק ששם הוא עומד על 19,200. איזה מחירון לכתוב במכירת רכב של האתר של יד 2 על מנת למכור אותו ומה המחירון הרשמי נכון להיום? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת VitaliGal, -
- 0 תגובות
- 983 צפיות
רנו זואי החשמלית הקטנה של רנו , תיובא לארץ דרך קרסו ולא דרך בטר פלייס מפני שאין לה אפשרות החלפת בטריה השאלה שהכתבה לא עונה , אייך המכונית תטען? , הרי בארץ לא שמעתי על אפשרות חוקית של טעינה ביתית חשמלית http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28961-%D7%A7%D7%A8%D7%A1%D7%95-%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%91%D7%90-%D7%90%D7%AA-%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%96%D7%95%D7%90%D7%99-%D7%9C%D7%90%D7%A8%D7%A5.aspx
הודעה אחרונה מאת mont, -
חברים, ראיתי סקרים מהעבר לגבי מה שאתם מחפשים מהרכב שלכם. אבקש לדעת כמה כל דרישה חשובה. אבקש שכל אחד ידרג את הדרישות הבאות לפי סדר עולה, 5 זה הכי חשוב ו1 זה הכי פחות חשוב. הדרישות: אמינות עיצוב בטיחות הנאה מנהיגה ביצועים\כוח תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yairw, -
שאלה של עדיפויות שאני שואל את עצמי הרבה זמן. לרובנו יש לא מעט צרות: מינוס בבנק, בעיות בעבודה, המשכנתא, השכן הזבל שעושה רעש, האישה המעצבנת לפעמים, הגרושה העוד יותר מעצבנת, החברה, הכסף שפשוט הולך והולך ולא ממש ממהר לחזור, החשבונות שצריך לשלם, שכר דירה וכו' וכו' נכון שאני שואל את השאלה הזאת דווקא במקום שלכאורה התשובה תהיה די ידועה... יכול להיות שזה עניין של גיל או שזה חיידק שרוב הגברים לא יכולים להיפטר ממנו... כשיש לך את כל הדברים האלה שצריך להתעסק איתם ביומיום ואיך שמסתכלים על זה ככה הרי שיוצא ללא מעט אנשים להתעסק ברכב, הן מבחינה תיאורטית והן מבחינה פרקטית ולאו דווקא שלהם, פשוט לרצות לדעת יותר או פשוט כדי לקבל מידע שנצטרך בעתיד... אם מחלקים את ההוצאות לפי …
הודעה אחרונה מאת renaultfreek, -
- 6 תגובות
- 985 צפיות
יש לי קוואליר 97 נוסעת בובה 260K ק'מ , אבל הלך המזגן.החלטתי להמשיך הלאה לרכב אחר. חשבתי אני אקבל עליה לפחות 4-5K (מחירון 8K). בנתיים אין קופצים. בפירוק מציעים לי 1K. (מנוע והכל עובדים טוב) חבל לי, נראה לי שאני יכול לקבל יותר. השאלות שלי הן בעצם: 1. אין טסט ואין ביטוח, כדאי לי לחכות פשוט עד שימכר ? 2. איך זה שמציעים כל כך קצת על פרוק ? יש שם חלקים טובים. מישהו מכיר מגרש טוב ? או סוחר חלפים ? תודה
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
קסנון לרכב
מאת v.michael- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב. באם ניתן להרכיב קסנון לרכב ושיהיה חוקי? אם כן אשמח לדעת בערך מחיר או מקום. מדובר כל שברולט קפטיבה 2012
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כנראה שיש לי שכנים שיש להם נגריה בבית והחליטו להשתולל עם דבק במרפסת ובאותו היום בדיוק החלטתי לא לכסות את הרכב יש כמה סימנים של דבק על הפנס ועל מכסה המנוע. ניסיתי להוריד עם הציפורן וזה לא מתקלף,זה לא נראה לעין בצורה בולטת אבל מפריע ואני לא יכול לראות את זה. מישהו מכיר חומר שמוריד דבק 3 שניות ולא פוגם בצבע,בפלסטיק שלך הפנס?
הודעה אחרונה מאת ishc, -
- 0 תגובות
- 555 צפיות
זוג שהיה אמור להינשא בעוד חודש עלה שלשום לטרמפ בצומת שילת. הנהג ביקש מהטרמפיסט להחליפו, וזה התנגש במחסום בכביש 443. זוגתו נפצעה, וכעבור שעות נקבע מותה. אחד מכיווני החקירה: הנהג התבלבל ולחץ על דוושת הגז במקום על הבלם http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4258522,00.html
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, לאחרונה הבחנתי בצ'קלקה קבועה, המותקנת על עמוד בצידי הכביש ומחוברת למערכת סולרית. מרחוק נראה כמו ניידת שעומדת בשולי הכביש, לפחות בפעם הראשונה. המיקומים: כביש 4 לדרום, דרומית למחלף ראשל"צ כביש 4 לדרום, דרומית למחלף יבנה ניסיון (פתטי?) של משטרת ישראל לאכיפת דמה? מוכרח לציין שאפילו צבע הצ'קלקה - כחול-ורוד (?!), במקום כחול-אדום, נראה כבדיחה. מישהו מכיר אם מדובר ב"פרוייקט" חדש של משטרת התנועה?
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 24.4 אלף צפיות
הורדתי מהרכב את המגני רוח שהדבק הדו צדדי שלהם כבר התפורר לי ולא החזיק, עכשיו נישאר סימני דבק על הדלתות. איך מורידים את זה בלי לפגוע בצבע? באיזה חומר להשתמש?
הודעה אחרונה מאת LaZy, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 573 צפיות
שלום לכולם. אני רוצה לברר פרטים לגבי העברת בעלות על שם של אבא שלי או שלי ושלו ביחד. בעיקרון אבא שלי לא יהיה נוכח אם לא חייב, אז אם הדבר אפשרי אשמח שמישהו יעזור לי בנושא. תודה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 4 תגובות
- 680 צפיות
אני נוסע בסוף החודש לארה"ב ויש לי כמה ימים פנויים שהייתי רוצה לנצל. האם מישהו היה פעם באיזשהו קורס נהיגה מומלץ בארה"ב? (אפשר גם קנדה) נתונים בכלל על אירועים/אטרקציות מוטוריות (או לפחות היכן לחפש) יתקבלו בברכה. (התייעצתי עם גוגל, וקשה לברור אצלו את המוץ מן התבן).
הודעה אחרונה מאת skitz, -
- 0 תגובות
- 572 צפיות
שלום, אני יודע שאי אפשר להדביק פילם כהה על הפנסים הקדמיים ושזה אינו חוקי, אך לאחרונה ראיתי שיצאו לשוק פילמים בגוונים אחרים כמו כחול, ירוק וכו', חלקם בהירים מאוד וכמעט שקופים. שאלתי היא האם מותר מבחינת החוק להדביק על הפנסים הקדמיים פילם שאינו שחור, אני מתעניין בתכלת הבהיר. המוצר פה http://bit.ly/Pu32Va תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת d.j-base, -
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סתם שוטטי לי ביד 2 ונתקלתי במודעה המעניינת הזאת http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=2399880&Pic=2 אפשר לראות שהפנסים מושחרים והרכב נראה מושקע. מה שתפס את עיניי זה הגג פנורמי לאורך כל הגג ... קיים דבר כזה דרך החברה ?
הודעה אחרונה מאת crazymani, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני רוצה למכור בלנו 98, אוטומט עם 301000 ק"מ יד שניה. הרכב זקוק לטיפול ראש מנוע.המחירון המשוכלל 9-10 אלף. במוסך הציעו לי עבורו 3000 ש"ח. פרט לראש מנוע אין בעיות מכניות. חיצונית הוא לא מציאה. מה דעתכם? תודה.
הודעה אחרונה מאת benjah, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 884 צפיות
http://www.wallashops.co.il/a/gdp.aspx?ai=2599020
הודעה אחרונה מאת TheHunter88, -
-
- 4 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שמן LM 5W40 סינטטי מלא - מה ההבדל בין הבקבוק הסגול לאפור ? קניתי את האפור 5L ב 160 ש''ח ורשום עליו שהוא סינטטי מלא.. אז מה ההבדל בינהם שאומרים שהסגול טוב יותר והמחיר שלו כמעט כפול ?
הודעה אחרונה מאת nit_zan, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 85 תגובות
- 11.9 אלף צפיות
תאגיד פולקסוואגן מציג עתה דור חדש של סדרת מנועים לרכבים בסגמנט המרכזי . מדובר במנועים מסדרה חדשה המכונה EA211 . סדרה זו תחליף את מנועי ה TSI המוכרים מסדרת מנועי ה - EA111. למעט שמירת נפחים זהה מדובר בטכנולוגייה וסוג מנוע שונה לגמרי. כבר בתערוכת ג'נווה העכשווית מוצג פולו עם מנוע חדיש כזה - טורבו עם פעולה על שניים או ארבעה צילינדרים לפי דרישה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4200173,00.html סדרת המנועים החדשה בהספקים של 54-188 כ"ס תשולב בדור הפלטפורמות הבא MQB. יהיו מנועים שונים : שלושה/ ארבעה בוכנות בנפחים של 1.0/1.4 /1.6 . http://www.greencarcongress.com/2012/02/mqb-20120201.html דומני , שמעבר לתשבוחות שמגיעות לקו…
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
אני לא יכול לכתוב באופ טופיק, מישהו יודע מהם טווחי התדרים של השערים החשמליים בארץ כמו עופר שערים וכו? הבנתי שרוב השערים הם rolling code תודה
הודעה אחרונה מאת kfirrev, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
החלטתי לכתוב סיכום לתקופה הזו עם הקליאו. אז כן, היא לא נסעה הרבה עקב הגיוס שלי, אבל בין לבין הספקתי לנסוע איתה הרבה בתוך העיר וגם לבצע מספר נמוך של גיחות בינעירוניות ספורות. נתחיל במחיר - הרכב נמכר ב-70 אלף ש"ח, כיאה לקטגוריית הסופר מיני. ההתלבטות העיקרית הייתה בינו לבין הניסאן אקו מיקרה, שנפסלה לאחר נסיעת מבחן ועיון בנתונים, לניסאן גיר פחות נוח לתפעול וכנ"ל לגביי הקלאץ', בטיחות נמוכה יותר וציון נמוך יותר במבחני הריסוק, אין לה קרוז קונטרול (שהתגלה דווקא כמאוד שימושי עבורי), לא אהבתי את המראה שלה, אין לה ברקסים מסוג דיסק מאחורה אלא תופים פשוטים, למנוע שלה יש צליל מצחיק ומעצבן בו זמנית, והוא רועד בעצירות, ואת זה אני לא יכול לסבול עוד מימי נהיגה אחת באלטו. כל הדב…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 58 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
כבר למעלה מ40 שנה שאנחנו משתמשים במערכת הבלימה האקטיבית ברכבים (ABS) ולמרות שהציבור רק בעשרים שנה האחרונות למד להעריך אותה ולתפעל אותה כשורה היא כבר מתחילה לפתח קמטים על פניה ומבצבצות להן שערות לבנות. נכון, היא מערכת מדהימה שמשפרת פלאים את יכולת הבלימה ומקצרת את מרחקי העצירה משמעותית אך עדיין, בעידן שתאוצת רכבים רק מתגברת ומשקלי הרכבים עוברים את הרף, אנחנו עדים לכך שהיא פשוט לא מספיקה. כל מי שנהג ברכב מסחרי גדול (נניח סוואנה), במשאית, אוטובוס או בג'יפ גדול וכבד יגיד לכם שבבלימת חירום במהירות גבוהה בזמן שעובר מרגע הלחיצה על הדוושה ועד לעצירה מוחלטת אפשר לסיים פרק שלם של תהילים - וכנראה שצריך! אז מה אני מציע? הרעיון הוא די פשוט (אך עדיין לא מבוסס מדעית כיוון שאני…
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אני לפני קניית רכב והייתי רוצה לדעת עם יש אפשרות לבדוק זיוף קילומטר ?
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שמעתי פעם על איזשהו חומר שאתה קונה ופשוט משפשף על השריטה שיש לך ברכב והוא פשוט נספג ומעלים את השריטה ומשתלב בצבע של הרכב. אמיתי או שסתם בלוף? אם ואין דבר כזה יש אלטרנטיבות אחרות?
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, האם אתם מכירים מקום אמין / מתקין אמין באזור חדרה והסביבה להתקנת חיישני רוורס ליונדאי i20 חדשה, בנוסף אני מתלבט האם להזמין אותם בזמן קניית הרכב או בנפרד. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בימים החמים הללו ובנסיעותי הרבות, אני רואה הרבה מאוד רכבים תקועים בדרכים עם מכסה מנוע פתוח. שמתי לב שרכבים רבים הם מאזדות מהדגמים הישנים. אפשר לפתוח שרשור ושכל אחד ירשום איזה רכב תקוע הוא ראה היום. הסטטיסטיקה יכולה להיות מאוד מעניינת.
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
כן, שמעתי שהשוק בתקופה האחרונה קשה. למי שלא יודע, אני מנסה למכור קליאו ספורט, עם קילומטרז' קצת גבוה (234000. נכון שבממוצע שנתי זה לא כזה נורא - 22000 לשנה. אבל עדיין זה מרתיע). אולי אנשים נרתעים מהטיפולים היקרים - אבל אני עשיתי את כולם! הרכב מטופל כמו שצריך, אחרי כל הטיפולים הגדולים. בטיימינג עשיתי גם פולי, מותח רצועת אביזרים. האוטו מתנהג מדהים - יש עליו R1R במצב מצוין. כמובן שלדה נקיה. ויש אפילו מערכת לא רעה כלולה במחיר. 25,000 זה לא מחיר הוגן? מתחת לזה זה כבר מחיר זנות... מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Black Joker,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- garicho
- benny62
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- srool
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
- amosbmw
- Camaro 92
- Igalz
- fishmanl
- Ctzvi
- גולדן191
- tan tan
- פיגו107שנת2010
