רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
מחפש רכב חדש
מאת alonka- 1 תגובות
- 567 צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב חדש לאשתי, רציתי לשמוע קצת חוות דעת על הרכבים של אופל, אני חושב לקנות לה אופל קורסה. הייתי שמח לשמוע את דעתכם (צריכת דלק וכו'..)
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 10 תגובות
- 887 צפיות
מעניין אותי לדעת, מה הקנסות בגלל המצלמות החדשות, מה מצב התאונות וכו'. יש נתונים? אני יודע שבאשדוד לדוגמא, הם עשו חודשים אכיפה (=כסף לעירייה) של 70 בכבישים עוקפים בעיר וזה תרם הרבה קנסות אך לא היתה ירידה בתאונות.
הודעה אחרונה מאת Talgaz, -
שלום לכולם האם ישנו מועדון מרצדס בארצנו? הרכב דיי פופולארי אך לא מצאתי שום מועדון או פורום ייעודי (אשר לדעתי יכול להפרות רבות) , יש מועדונים כמעט לכל יצרן,,,, אשמח לתגובות mb
הודעה אחרונה מאת zohar.ma, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 904 צפיות
תהרגו כבר את המכונית ותוציאו חדשה מתיחת פנים מספר 20 לסיטרואן C3 http://carscoop.blogspot.com/2012/07/2013-citroen-c3-receives-mid-life-nip.html
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
-
מרצדס A-CLASS
מאת shaylis- 0 תגובות
- 935 צפיות
ראיתי אתמול כתבה על המרצדס A קלאס החדשה... פשוט רכב יפה, בעיקר בהשוואה לאיי קלאס הישנה. לאלו שלא ראו אותה עדיין: http://a-class.mercedes-benz.com/com/en-1/ מישהו יודע מתי היא מגיע לארץ? בואו נוסיף עניין, יש הערכות לגבי המחיר שיהיה בארץ? לפי מה שהבנתי באירופה היא תעלה בסביבות ה-24K... בארץ עכשיו עם עליית המע"מ, מחירי הדלק והסיגריות, אולי הממשלה תחליט להטיל מיסים גם על קוני מרצדס (בתקווה (-
הודעה אחרונה מאת shaylis, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן יש לי שאלה אולי לא הכי חכמה מקווה לקבל מענה משהו שאני מכיר כשהוא מניע את הרכב בזמן סיבוב המפתח הוא נותן לחיצה קלה על הגז יוצא שהאוטו מניע והסל"ד קופץ למעלה ויורד חזרה כמו שהבנתי זה יותר בריא לרכב השאלה האם באמת הדבר נחוץ ? ואם כן מה זה באמת נותן לרכב (חוץ מלבזבז דלק בהנעה) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת koka, -
-
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אחרי ניסיון לא מוצלח עם נורות פיליפס שלא נותנות אפקט מיוחד יותר מהנורות המקוריות, אבקש עזרה לגבי קניית נורות. MTEC Super White יכולות לספק לי את מבוקשי, מדובר בנורות מסוג H7 ו - 9006 (HB4). האם מישהו יודע איפה ניתן לרכוש את הנורות הנ"ל בארץ או באתרי מכירות ??? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מדובר בסיאט לאון TSI 1.2 חדשה יותקן ברכב איתוראן SAVE בחינם, כך שבכוונתי לא להפעיל אותו כי הביטוח החדש דורש "מיגון יצרן" בלבד, קרי אימובילייזר. ראיתי פה מספר רב של שרשורים , באחד מהם כמעט פירקו למישהו דלת עם לום ולבסוף לא גנבו את הרכב. כמובן שהשתתפות עצמית נפלה עליו בסופו של יום. קשה לחזות את הנולד, גם אם אשים רב בריח על ידית ההילוכים ועל הדבשה , והרכב "מוזמן" אז יבואו עם קאטר הידראולי. ביפר? אני עדיין לא רמבו שיירד עם מקל בייסבול כדי לבדוק אם יש על הגנבים נשקים או שהם התפצלו ואחד מאבטח את השני. מה שכן חשבתי זה מצלמה, אבל הרכב לא חונה במקום קבוע. אם המצלמה תהיה בתוך הרכב אז צריך אחת שמצלמת ב360. תודה...
הודעה אחרונה מאת alon-g, -
יבוא פנסי רכב
מאת haze485- 0 תגובות
- 716 צפיות
שלום לכולם יש למישהו מושג לגבי יבוא של פנסי רכב (דוגמא איינג'ל אייז) האם המכס עושים בעיות עם זה??
הודעה אחרונה מאת haze485, -
- 3 תגובות
- 894 צפיות
וכל מילה מיותרת http://carscoop.blogspot.com/2012/07/china-shanxi-victory-likes-itself-some.html
הודעה אחרונה מאת Balakai, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברים עוד חודשיים אני באוקטוברפסט - פסטיבל הבירה במינכן. בהזדמנות , חייבים לנצל את הרגע ולהשכיר שם רכב ספורט כדי להרגיש שם את הכבישים (יש שם הגבלת מהירות בכלל?). התלבטות בין הבימר ROADSTER לSLK של מרצדס. הדיל הכי טוב שמצאתי הוא של SIXT , משהו באזור ה170 אירו ליום(כולל ביטוח צד ג' וניתן גם להוסיף ביטוח עצמי בשווי 10 אירו וביטוח נזק בשווי 15 אירו), התכנון להשכיר ליומיים. כיוון שמדובר ברכב קטגוריית ספורט/יוקרה, ישנה הגבלה של עד 500 קמ ליום, עד 1000 ק"מ ליומיים. על כל קמ נוסף 0.4 אירו. אשמח אם מישהו התנסה, או ממליץ ממה כדאי להיזהר (ביטוחים, בטיחות ) וכמובן האם להתעקש על המרצדס או על הבימר. (הן תחת אותה קטגוריה , וצריך לציין העדפה בבחירה. מניח שאם אשריין מ…
הודעה אחרונה מאת milanista23, -
אזעקת ביפר
מאת דניאל לוי- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם!!! עקב ריבוי גנבות ועניין של נוחות אני מעוניין להתקין אזעקת ביפר+נעילה מרכזית (לא חובה),דיברתי עם בן אדם שמתעסק אם זה והוא אמר שאם יהיו מספר רכבים הוא מוכן לעשות הוזלה משמעותית מהמחיר מי מעוניין? תודה רבה והמשך ערב טוב דניאל. נא לרשום את השם והפלאפון ליצירת קשר כאן או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת ZCTB82, -
ח"כ שאמה הכהן, כתב בסטטוס שלו בפייסבוק, כי לדעתו, עבירת אור אדום שמבוצעת ע"י נהג מרצדס, צריכה לעלות לו יותר כסף (קנס) מאשר לסטודנטית בפיאט... לאחר התרעמות הגולשים, הוסרה ההודעה על ידי הח"כ. תהנו - המקור מגלובס: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000767646&nl=1603&utm_source=1603&utm_medium=email&utm_campaign=globesnewsletter
הודעה אחרונה מאת Arilou, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 950 צפיות
לאחר בדיקה ממושכת על הוולנטין הבנתי שהוא האופציה הטובה ביותר בשוק, ושההגנה היחידה שאינו מספק היא נגד לייזר. לאחר שכבר החלטתי, יצא לי לקרוא שישנו מכשיר שנקרא Escort שנחשב אפילו טוב יותר, ויכול לגלות את המצלמות החדשות (הוולטין לא יכול?!). מי יודע מהם ההבדלים המדוייקם בין השניים? ומה עדיף?
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
- 2 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום לכם, האם אתם יודעים מה זה המבנה הענק של צ'מפיון מוטורס בגבעת ברנר?
הודעה אחרונה מאת kuala_lumpur, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אחותי מוכרת את הפיזו שלה נכנסנו ליד 2 ושמנו את המודעה. שהגענו ל"מחיר" היא רצתה לרשום את המחיר (25,000) ,אני הצעתי לא לרשום מחיר וככה היתקשרו יותר אנשים ופשוט נשנע אותם קודם כל לראות את הרכב ואז להחליט המחירון של הרכב 23,000 אבל שמור להפליא. מה דעתם לרשום את המחיר ופחות אנשים יתקשרו או לא לרשום את המחיר ויותר אנשים יתקשרו עד שנתפוס את הדג.
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
-
שלום רב, יצא לי לראות חלונות מושחרים ומבפנים אתה רואה כאילו אין חלון מושחר ומבחוץ האפקט הכהה עובד, עכשיו רציתי לשאול אם זה ככה גם באפשרות להשחיר במדבקה או שזה ככה רק מהחברה?יש דבר כזה להשחיר חלונות במדבקה שנוכל לראות מבפנים אבל מבחוץ יהיה כהה מאוד? ועוד דבר-האם זה מסובך להוריד את המדבקה המושחרת מהחלון?(לא שכרגע אני יכול להשחיר מסיבות כלשהן אבל הכל עוד פתוח). תודה.
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 563 צפיות
אבל יש למישהו באמת מושג מה קורה עם זה? שנה הבאה , או שהכל שמועות? 1) הקונה יקבל 3,500 ש"ח 2) יהיה ניתן לגרוט רכבים משנת 95 ומטה האם משהו מזה נכון....
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, מידי פעם יוצא לי לחנות בחניון סמולרש שליד אוניברסיטת ת"א ובחלקו האחורי ישנה רחבת חנייה מרוחקת (ממש מעל לכיכר של רח' ג'ורג' וייס). מי שמכיר את החניון האחורי הנ"ל יודע שמדובר ברחבה ריקה לחלוטין שבמשך היום חונים שם אולי 3-4 רכבים בלחץ (שיש מקום ליותר מ80 רכבים). אני תמיד חונה בשמש, בנקודה המרוחקת ביותר מהיציאה הרגלית מהחניון ומכניסת הרכבים אליו - ממש בנק' הכי פחות נחשקת לחנות בה. וכל פעם שאני חונה שם וחוזר לרכב מאוחר יותר אני מגלה שכן לרכב שלי, וכל פעם מישהו אחר. לא מישהו שחנה במרחק חנייה פנוייה ממני, מישהו שנצמד אלי בצורה הכי מטומטמת כשמדובר בחניון ריק לחלוטין. זה כמו שאתה הולך להשתין בשירותים ציבוריים ויש 10 משתנות פנויות ומישהו נצמד דווקא למשתנה…
הודעה אחרונה מאת elians, -
-
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
במוצ"ש נסעתי איתה, הכל היה טוב ויפה, עוד נסיעה רגועה ומפנקת. חזרתי הבייתה, אני יורד מהרכב, שם לב שיש מתחת בריכה של שמן (נזילה רצינית!). אחרי כמה בדיקות גיליתי שזה שמן גיר. היום הייתי במוסך, הוא אמר שצריך לשלוח את הטורק (ממיר מומנט) לשיפוץ ועוד משאבה משהו כזה, קיצור זה בערך 2.5-3 אלף שקל. ואם אני עושה את זה, עדיף לשים גם קולר גיר על הדרך, יחד בסך הכל קנס של 4K ש"ח בערך. שהרכב היה תקין, חשבתי לקחת עליו 4K כי היה בעיה בגיר. (עבר שיפוץ ואחרי 40KKM חזרה הבעיה). קיצור עכשיו כבר יש לי כמה קונים לחלקים, רק להרים טלפון אליהם. מה עדיף למכור, לחלקים או לברזל? מה לגבי כל הרשיונות והעברות בעלות, מה הפרוצדורה וכמה תעלה (האם אני יכול להפיל אותה על הק…
הודעה אחרונה מאת nir100, -
***************אני בן 15, מי שלא מתאים לו בבקשה לצאת***************** אז ככה כמו הרבה פה.. אני די אוהב כלי רכב עם כוח .. כמה שיותר יותר טוב.. אבל מה לעשות הרבה פה נשואים + ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם מכונית ספורט שבולסת דלק.. [חוץ מיחידי סגולה כמובן..] יש לי שנתיים עד הרישיון שכנראה נתחיל אותו ברכב מעפן כראשון [קליטת הכביש..] אבל בתור מטרה אני רוצה להציב לעצמי איזה M3 שנת 96/7 או איזה STI 2000+ ... אתם חושבים שמטרה כזאת אפשרית ביחס למחיר ? [80K זה הכי גבוהה שאני יצליח לאסף במשך שנתיים וחצי שלוש ..] שוב.. המטרה שלי זה ליבדוק אם השאיפות שלי אפשריות.. לא הגיוניות.. כי ילד בן 18 עם M3 זה לא הגיוני...אבל כן אפשרי
הודעה אחרונה מאת Anarchy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 606 צפיות
במקרה ראיתי באתר הבית של פולקסווגן דגם שאני אישית בחיים לא שמעתי עליו. למישהו יש קצת מושג על ההיסטוריה של הדגם ואיפה לעזאזל הוא משווק כי בישראל אני לא ראיתי..
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 734 צפיות
גְּדִילגַּלִּים עיטורי גלגלים, צלחות או טסות בלשון עממית. הלחם של המילה גְּדִיל (עיטור, קישוט – בד"כ במוצרי בד) והמילה "גלגלים". - "אמור נא לי בבקשה ידידי, בכמה יעלה לי להרכיב גדילגלי מגנזיום?" - "מהזזזהההה?!" - "נו, גדילגלים ממגנזיום, לקישוט." - "אהההה, אתה זה מי שמדבר יעני עברית כזו כאילו יפה ברדיו. חיימון, אבשלום חושב שג'אנטים זה טסות!" משעשע... אולי זה שייך לאוף טופיק (?) אבל לא קיבלתי גישה (!)
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, מאוכזב ומבוזבז אני ממליץ לכם לא לתדלק בתחנת הדלק החדשה שנפתחה ברחוב המרכבה בא.ת חולון (במקום התחנה של דלק). המחיר זול והדלק... עולה לנו ביוקר. באותם 200 שקל שאני מתדלק לשבוע-שבוע וקצת (שזה אפילו לא מיכל מלא). אני גומר היום בערב את המיכל דלק שלי. ככל הניראה הדלק מהול, מה שגם לא טוב לרכב. * אם מישהו יוכל להסביר לי את הנזקים אני אשמח. וגם התצרוכת דלק יותר גבוהה בעקבות זה (זה לדעתי, כי אני לא נהגתי שונה מהרגיל). נכון אני לא זוכר את השם... אבל אני זוכר שזה בצבע כחול. אז... נא לא לתדלק אם גם לכם יש תחנות שאתם לא ממליצים עליהן, שתפו נא.
הודעה אחרונה מאת avizaz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 837 צפיות
נראה לפי הכתבה כי קיימת ירידה בכמות ההרוגים במחצית הראשונה של 2012. http://reshet.tv/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/Domestic/internal/Article,102663.aspx א. האם הנתונים אכן נכונים וישנה ירידה ? ב. האם זה בזכות המצלמות ?
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כמה אמור לעלות חשייני רוורס לסוזוקי בלאנו 2002?(אם בכלל יש קשר לסוג הרכב)
הודעה אחרונה מאת TORNADO, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חבר קנה רכב זה במנוע 1200.היות ואשתו תנהג ברכב הוא עשה לה נסיעה ויש 2 בעיות שצצו לו א.הטמבון מקדימה בולט ממספר הרכב.כך שבמקרה של התקרבות לקיר הטמבון יקבל מכה.מה לעשות בהקשר לזה? ב.כאשר הרכב בעליה ממתין ברמזור.אם לא דורכים את הברקס,הרכב גולש אחורה ממש מפחיד... אשמח לתשובות בעיניין...
הודעה אחרונה מאת Barney, -
בדרך כלל אני מקבל מגזין אוטו שאני מנוי אליו. בחודשים האחרונים יוצא לי לקרוא אולי כתבה מעניינת אחת מתוך כל המגזין, לצערי הרב, רוב המגזין איינו מעניין. החודש יצא לי לקרוא את מגזין הגה והופתעתי מאוד. היו מספר כתבות שעניינו אותי אישית על רכבים שאני רוצה לרכוש למפעל - השוואתי קטנות והשוואתי מפוארות. בשתי הכתבות היה שילוב של עניין רב, הערות הכתב מול הערות של כתבים אחרים שהשתתפו בכתבה ולמרבה הפלא - מנצחת ברורה! מזה זמן רב שאני רגיל שהכתבים מנסים להתחמק מלהכריז על מנצחת וכשראיתי את צורת הכתבה - שמחתי מאוד. מעבר לכך היו עוד מספר כתבות שאותי אישית מאוד עניינו - אם זה בשל צורת הכתיבה או מושא הכתבה. אהבתי את הטור של אוהד ובאופן כללי אני כבר מצפה בקוצר רוח לעיתון הבא. …
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
אני מכיר את זה של לוי יצחק אבל שמעתי שיש גם כאלו באינטרנט שמתחרים בו בהצלחה. אז איזה מחירון רכב הכי אמין היום? או שכבר אין כזה היום?
הודעה אחרונה מאת n i r, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, חיפשתי רבות ולא מצאתי משהו שיסביר באופן חד משמעי, היכן אני רואה את המידה של מרווח הברגים בגלגלי יונדאי גטס 2004 ?
הודעה אחרונה מאת elians,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 256 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- orankohn
- tan tan
- epiphone
- פולו,גולף
- T_A
- malcishua
- TLE60
- Albetx
- shilo_v
- Itzik-b
- אביעד9
- פינדר
- רכוב כעומד
- דניאל1983
- רפי לין
- itaimoto
- PASHUT
- Super_T
- mikyl
- Avia
- Chmimo
- ETStudio
- yoav911gt2
- אורי מ.
- David32
- srool
- tohanov
- Michazzz
- razi_pazi
- thazethaze
- Shay Shd Dave
- Camaro 92
- גולדן191
- lanosforce
- BRAVO_SX
- SurfHigh
- motior
- mikk
- מלטבשי
- אלעדית
- דאבל קלאצ
- יבגניפ
- tomerR
- GabiXSI
- yd b-4
- נולד לליסינג
