Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר את זה של לוי יצחק אבל שמעתי שיש גם כאלו באינטרנט שמתחרים בו בהצלחה.

אז איזה מחירון רכב הכי אמין היום? או שכבר אין כזה היום?

פורסם

לפני שלוש שנים שהלכתי לקנות את הפראדו שנת 2002.

המחירון של לוי יצחק היה 71 אלף ש"ח.

המחירון של יד 2 היה 97 אלף ש"ח.

 

במקרה הזה אתה מבין מה קורה:

המוכר פתאום מאמין רק במחירון של יד 2.

והקונה איך לא, אין כמו לוי יצחק.

 

בסוף קניתי את הרכב ב 82 אלף, כי זה במחיר שהתאים לי.

אם אתה שואל אותי באופן אישי אני כבר לא מעיף אפילו במט במחירון.

אם האוטו שווה את הכסף מפחינתי,אני קונה.

 

לפני פחות משנה מכרתי את ההילקס שלי במחיר ש 64 אלף ש"ח.

שהמחירון של יד 2 היה 42 אלף.

לדעתי האוטו היה שווה את המחיר, וגם עבור זה שקנה.

 

פלג_

פורסם

ביצחק לוי יש רכבים שמתומחרים יד שניה יותר מאשר מחירם כחדשים (למשל סיאט איביזה). זה אומר כמה המחירון הזה שווה.

פורסם
אני מכיר את זה של לוי יצחק אבל שמעתי שיש גם כאלו באינטרנט שמתחרים בו בהצלחה.

אז איזה מחירון רכב הכי אמין היום? או שכבר אין כזה היום?

 

כמו שאמרו כאן, המוכר יעדיף את המחירון הגבוה, והקונה את הנמוך...

מה שאני כן יכול לומר בוודאות, זה שאם חלילה תעשה תאונה עם הרכב או שתלך לחברות טרייד אין הגדולות, שם לא מכירים שום מחירון פרט ללוי יצחק...

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

אין כאן עניין של אמין או לא אמין. יש כאן עניין במי מכירים הגופים המוסדיים והממלכתיים וזה אומר "לוי יצחק". כל חברות הביטוח, מערכת המשפט, יבואני הרכב וכו' עובדים לפי המחירון שלו כך שהוא זה שקובע מבחינה משפטית וכל הניסיונות הנואשים שנעשו עד היום על ידי גופים מסחריים או אנשים פרטיים לקעקע את האמינות שלו, נכשלו מסחרית ולא עמדו במבחן בית משפט. יד2 למשל משקיע מיליונים במשך שנים ללא הצלחה ויש כמה אתרי אינטרנט ומגזינים קיקיונים שמכריזים על עצמם חדשות לבקרים שהם "המחירון הקובע". בעיקרון, גם המחירון של לוי יצחק הוא לא תורה מסיני אבל הוא מסמן קו מסוים שכל העיסקאות מתנהלות מעליו או מתחתיו. נזק, פיצויים וכו' תמיד יקבעו על ידי בית המשפט או חברות הביטוח לפי המחירון הזה. כאשר תרצה לקנות או למכור לחברת ליסינג או מגרש העיסקה תתנהל לפי מחירון לוי יצחק. אם כל אחד יבוא עם מחירון משל עצמו או זה שמקובל עליו, לעולם לא תהיה הסכמה שכן המוכרים ירצו מחירון שהערכים בו גבוהים והקונים מן הסתם בדיוק להיפך. לכן, מחירון אחד שמהווה איזשהו קו, גם אם הוא מדויק או לא, זה הדבר היחיד שעדין שומר שלא יהיה כאן שוק פרוע.

מה שחשוב לזכור הוא שמי שמבקש את המחיר הוא המוכר אבל מי שקובע אותו הוא הקונה!

פורסם

לדעתי, זה של יד 2 אמין יותר.

 

המחירון של לוי יצחק סובל מניתוק גדול (לעיתים גדול מדי) לעומת מחיר השוק בפועל.

 

לדעתי הסיבה שהוא ממשיך להתקיים היא היותו מטיב עם חברות הביטוח ועם מגרשי המכוניות. חברת הביטוח תגבה פרמיה לפי אחוזים מהמחיר הגבוה המצויין במחירון. בעת תשלום פיצוי היא תמצא דרך יפה לשלם דווקא לפי מחיר נמוך יותר, תוך רישום המושג "ערך כינון".

 

מגרש המכוניות ימכור לך את הרכב לפי המחירון הגבוה, אך בעת שתרצה למכור לו רכב הוא לא יסתכל על מחירונים ואם יסתכל- הוא יקטול את הרכב שלך בצורה כזו ש"תצדיק" הפחתה של מחצית ממחירו במחירון הנמוך.

פורסם

'לוי יצחק - המחירון הרשמי של המדינה' זו לא סתם קלישאה. כמו שאמר ואמר נכון, ג'וני מעלי - מחירון הרכב הרשמי על פיו פועלים בתי המשפט/חברות הביטוח הינו זה של לוי יצחק אזי שהוא זה שקובע את הרף הרשמי.

 

כמובן שמיותר לציין כי הקונה הוא זה שבסוף מחליט על המחיר.

 

אגב,

פעם שמעתי שהמחירון של יד 2 מבוסס על מחירי המכירה בפועל - כלומר שהם דוגמים את המוכרים לאחר הסרת המודעה מהאתר ושואלים אותם באיזה מחיר נמכרה הכלה. לפי הממוצע הזה קובעים את המחיר של כל רכב... אין לי מושג בקשר לאמיתות הדבר!

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
'לוי יצחק - המחירון הרשמי של המדינה' זו לא סתם קלישאה. כמו שאמר ואמר נכון, ג'וני מעלי - מחירון הרכב הרשמי על פיו פועלים בתי המשפט/חברות הביטוח הינו זה של לוי יצחק אזי שהוא זה שקובע את הרף הרשמי.

 

כמובן שמיותר לציין כי הקונה הוא זה שבסוף מחליט על המחיר.

 

אגב,

פעם שמעתי שהמחירון של יד 2 מבוסס על מחירי המכירה בפועל - כלומר שהם דוגמים את המוכרים לאחר הסרת המודעה מהאתר ושואלים אותם באיזה מחיר נמכרה הכלה. לפי הממוצע הזה קובעים את המחיר של כל רכב... אין לי מושג בקשר לאמיתות הדבר!

 

גיא

 

לא יודע אם לפי זה הם קובעים משהו, אבל אליי הם התקשרו לאחר המכירה לשאול בדיוק את זה.

פורסם

המחירון הקובע הוא המחירון שחברות הביטוח מבטחות על פיו .

וזה "לוי יצחק "

חברות הביטוח משלמות טוטלוס - גניבה לפי לוי יצחק , ולכן הוא הקובע ולפיו יקבע מחיר הרכב , נ-ק-ו-ד-ה .

לגבי אמין יותר , לא יודע....

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

האם יש טעם להתייחס לשקלול של המחירון? כלומר לא למחיר הבסיסי אלא לשקלול הק"מ והידיים - מה שיכול להעלות או להוריד את השווי?

פורסם
מגבה את מה שנאמר, גם אליי התקשרו.

 

ונתת להם, אתה או כל אלה שמעליך את המחיר המדויק או שקצת "עיגלתם" למעלה כדי להראות שאתם סוחרים ממולחים ולא רציתם שידעו שיצאתם פראיירים מכרתם מתחת למחירון?!

גם לוי יצחק מפעיל סוקרים שעושים טלפונים וזה לא אומר כלום. גם ההצעה שיהיה מחירון רכב ממשלתי היא לא מעשית וזאת כלכלת שוק חופשי - יש מחירון שהוא בסך הכל מבטא שיקלול ממוצע ומצביע על רף מסוים ולפי הדרישה וההיצע מתנהל המסחר בו. חלק ימכרו מעל, חלק מתחת וחלק בהתאם. לעולם לא יהיה מחירון שמקובל על שני הצדדים ובגלל זה שלל המחירון שמתיימרים רק מוסיפים לבלאגן שקיים גם ככה.

פורסם

יש כיום שני מחירונים – מחירון לוי יצחק ומחירון יד2.

מחירון לוי יצחק הוא המחירון איתו עובדים כל חברות הביטוח, הבנקים, וכל יתר הגופים המוסדיים (חברות הליסינג, לדוגמה).

מחירון יד2 הוא מחירון חדש המתבסס על שיטת חישוב אחרת, הוא התיימר להיות אלטרנטיבה ללוי יצחק אך נכון להיום הוא עדיין לא כזה ולכן לא מומלץ להתייחס למצוין בו כתקף.

 

 

גיל מאוויס

×
×
  • תוכן חדש...