רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
זה הזוי אני מחנה בחניה של קניון איילון איפה שהאוטובוסים, יצאתי מהרכב וסתם התחלתי לשטוף את החלונות, משום מקום מגיע בן אדם וצועק פורץ פורץ אתה פורץ לרכב אני אומר לו שזה הרכב שלי ושיתחיל להירגע, הוא בשלו פורץ, זה לא הרכב שלך וכו וכו אני מתקשר לעירייה/ למשטרה להתלונן עלייך שאתה פורץ בסוף הוא עשה טלפונים ובטלפון הוא אמר לאן שהתקשר מס רכב ושפורצים התחלתי להתעצבן ולקלל אותו עוד שניה לא הייתי יודע מה עושה לו וכול זה קרה בצהריי יום שמעתם כזה דבר? לאזרחים משעמם? משהו חדש?
הודעה אחרונה מאת הספגטי המעופף, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, ברשותי פולו 2012, רמת גימור טרנדליין.. ברישיון רכב מצויין שיש 4 כריות אוויר ברכב.. מהסתכלות באוטו נראה כאילו יש רק 2 האם 2 כריות האוויר הנוספות נסתרות? בדרך כלל ועד כמה שאני יודע איפה שיש כרית אוויר תמיד רשום airbag מצאתי שיש כרית אחת על ההגה, וכרית אחת על הדש-בורד של הנוסע שליד הנהג.. האם מישהו יודע איפה מתחבאות ה2 האחרות? או שבכלל יש רק 2 ולא 4? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם למישהו ידוע עלויות? האם יש מקומות שעוסקים בהדבקה של ציפוי "פילים". והאם ידועות גם עלויות של זה? ניסיתי לשים את הניר פילים בעצמי אבל זה לא הלך ממש טוב גם כשהוצאתי את הבועות זה היה ניראה כאילו אין חיבור בינו לבין החלון. האם יש למישהו טיפים? (בשביל שלא אצטרך לפנות לאנשי מקצוע).
הודעה אחרונה מאת ג.מ פורטל, -
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני באירופה (גרמניה/הולנד) בין סוף אוגוסט לאמצע ספטמבר. אני מחפש לשכור רכב בעל מנוע חזק, מקבוצת VAG אבל לא ממש חובה. חשוב שיהיו לפחות 160 סוסים, ועדיף טורבו. אופציות : Golf GTI (מצאתי כזו ב vipcars.com) ובמחיר סביר, 2400 שקל לכל התקופה, כולל קנס החזרה במדינה שונה אבל יש השתתפות עצמית של 1000 יורו לנזק וגניבה. עוד אופציות הן הסטנדרטיות יותר כמו Passat או Mercedes, הבעיה עם כל אלה שאני לא יודע איזה מנוע מגיע וחושב לי שהרכב יהיה חזק ושאני אדע מה אני מקבל. האם מישהו מכיר חברת השכרת רכב, שתתן לי ביטול השתתפות עצמית + רכב חזק + במחיר של בין 2000 ל 3000 שקל ל 9 ימים? לוקח מברלין מחזיר באמסטרדם. כבר עשיתי מלא טלפונים, התקשרתי לכל מיני, אף אחד לא מוכ…
הודעה אחרונה מאת eitama, -
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
נסעתי בכביש 4 ואז משום מקום עפו לי כמה אבנים על הרכב הרגשתי את המכה הנזק לפניכם : שאלה שלי מה עלות הנזק? יש מצב שפחח יעשה לי צביעה של כל הפגוש? הבנתי שיש להם טכניקה לשאוב את המכה החוצה עם מכשיר שדומה לפומפה זה יעיל במקרה הזה ?(המכות נמצאות במקום שקשה למצוא וואקום טוב) תודה.
הודעה אחרונה מאת holyhacker, -
רישיון לאופנוע
מאת trynox- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום כולם אני חושב לעשות רישיון נהיגה לאופנוע שאני אוכל לסוע לבסיס כל יום (נסיעה של חצי שעה) . יש לי רישיון לרכב כבר שנתיים. האם אני פטור ממשהו ? תוכלו לומר לי מה המחירים? אשמח לקבל הצעות באיזור נס ציונה רחובות .
הודעה אחרונה מאת Skity, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני חוזר מהעבודה (משמרת לילה) כאשר בימי ראשון בבוקר בדרך כלל אין פקקים בצומת פת, הדרך פנויה ומאירה פנים - רמזורים ירוקים עד לבגין! כאשר פתאום בצד הדרך, כמו תמיד עומד לו מחלק עיתונים של ישראל היום מצד שמאל, אף פעם הוא לא היווה עבורי מטרד וגם הפעם לא הייתה לו כל אשמה, מלפניי הונדה אקורד חדשה ומלפניה טנדר מיצובישי. האור ירוק עוד מהצומת הקודמת וכולנו היינו על מהירות סבירה, רואים ירוק בעיניים ונותנים גז כשלפתע החליט בעל הטנדר שהוא רוצה עיתון אז "זין על כל העולם אני אקבל את העיתון חינם שלי", עוצר במפתיע ממהירות 40 ל0 כאשר האוטו שלו רוקד, ההונדה סטתה מהנתיב לנתיב הימני כאשר כמעט נכנסת בה משאית שהייתה בנתיב הימני, גם המשאית נאלצה לבלום בחוזקה, ואני למזלי שומר מרחק מההונ…
הודעה אחרונה מאת gabizon79, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אנחנו מתכננים (מגזין הגה + קארזפורום) לחודש הקרוב מבחן דריפטים למכוניות מקוריות. הכוונה לקחת צמד מכוניות דריפטים חדשות בטווחי מחירים שונים, סובארו BRZ ו-ב.מ.וו M3, ולהעמיד מולן שלוש עד ארבע מכוניות משומשות בתקציבים שונים. המטרה: לראות האם אפשר להגיע לתוצאות דומות במכוניות משומשות. רצינו לשמוע את דעתכם האם לקחת מכוניות מקוריות או שמא כאלו ששופרו קלות למטרה זו. לתקציב של עד 30,000: ב.מ.וו E30 או פורד סיירה, מה דעתכם? והאם כמובן, יש לכם הצעה נוספת. קחו בחשבון, זו אמורה להיות מכונית פופולרית. לתקציב של עד 70,000: מאזדה מיאטה או ב.מ.וו E46, מה דעכתם? בנוהל כמו הקודם... לתקציב של 100,000 עד 150,000: פורד מוסטאנג? ושוב, האם יש לכם רעיונות אחרים. …
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
בלילה שבין יום חמישי לשישי עשיתי תאונה בגשר ראשון. עכשיו הרכב שלי כנראה הלך טוטלוס, במקום היה המשטרה והשוטרים אמרו שהם יגררו את הרכב. השאלה שלי אם מישהו יודע לאן הם יכלו לגרור אותו? אני ביום שישי בבוקר הלכתי למשטרה והם אמרו לי שרק החוקר יכול להגיד לי את זה ו הוא לא היה שם כבר. בקיצור בבקשה אם מישהו יודע לאן הם יכלו לגרור את הרכב שלי אשמח מאד כי יש שם כמה דברים שמאד חשוב לי להוציא מהרכב.
הודעה אחרונה מאת trynox, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בהמשך לנושאים שפתח SRONIS (מצלמות המהירות החדשות - מול מס' התאונות בצמתים הנ"ל), להלן נתונים על כמות הדו"חות וההכנסות מהם. כמות הדו"חות עלתה ב-50%. 60% מדו"חות המהירות, הן על עבירות מינוריות... הכנסות ? 8.5 מליון שקל . להמשך הכתבה: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000769096&nl=2&utm_source=2&utm_medium=email&utm_campaign=globesAlerts
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
ברחוב בו אני גר, במרכז הצפוף ומוכה בעיות חניה, יש מספר לא נורמלי של מקומות חניה שמורים לנכים (כלומר עם ציון מספר רישוי). ממש משהו לא הגיוני - כמעט 30%. יש חלק מהרחוב שבו צד אחד כולו שמור לנכים. וכל כמה שבועות נוסף עוד מקום שמור לרכב נכה. אז מי שבאמת מגיעה לו חניית נכה - מגיע לו, אין שום ספק ושום ציניות בעניין. מה שהדליק אצלי נורות אדומות הוא שבמקומות מסויימים של נכים, חונים דרך קבע רכבים אחרים, בעלי מס' רישוי אחר - לא זה שרשום על התמרור נכה. ומי שנוהג בהם, למראית עין, לא נראה לי כמו נכה. מריח לי כמו וואחד קומבינה. התושבים לומדים מראש העיר - צבי בר - שהואשם והורשע באי אילו מעשים ועסקאות טיעון. צילמתי רכב אחד ספציפי שחונה דרך קבע בחניית נכים, והוא בעל מס…
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, יש לי שתי שאלות בעניין חוקיות: 1. האם חוקי להשחיר בשמשה הקדמית פס בחלקה העליון (שמעתי שאפשר, השאלה מה עובי הפס שלא יגרור להורדה מהכביש ולבעיות בטסטים). 2.אני מעוניין לשים ברכב שלי שני מסי לדים במקום פנסי ערפל (כמו שמגיע במרצדסים ואודי), אני יודע שזה לא חוקי להוסיף תאורה מחוץ לרכב, השאלה היא אם אני לא מפעיל את האורות האלה - זה יחשב כחוקי? תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- 2 תגובות
- 864 צפיות
נחמדים,מעניין מה עשיתי. חזרתי כרגע מהעבודה ואני רואה בתיבת הדואר מעטפה של חברת הביטוח שלי (דורון ענק הביטוח) קיבלתי צ'ק בסך 511 ש"ח אך אין לי מושג למה מדוע ואיך העלתי השערה,לפני 3 חודשים בערך גילחתי בטעות אוטובוס של חברת "קווים" כאשר באתי לעבור נתיב והאוטובוס בלם בלימת חירום משום מה. קיבלתי תביעה בסך 500 ש"ח לפני חודש אך הייתי בחו"ל ולא היה מי שישלם את זה. יכול להיות שזה בשביל זה ? שאני אשלם כביכול ? כי אף אחד לא פנה אליי (ומוזר,כי טכנית היו אמורים לזמן אותי למשפט) אז כנראה החברה של האוטובוס פנתה לחברת הביטוח שלי בעצמה... אין לי נסיון עם תאונות וכו',כולה ילד בן 18,נהג חדש. בקיצור,השערות לגבי למה הצ'ק ? אני חושב שזה בשביל זה אבל הצ'ק על שמי אולי חברת הביט…
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן לכולם, שמתי לב למשל שאצלי הדוושת תאוצה לא מקבועת לרצפה אלא מתחברת מהחלק העליון,וישנם רכבים שבהם היא כביכול מקובעת לרצפה. מה הסיבה לכך? האם יש יתרונות מסוים לדוושה ש"יוצאת" מהרצפה? היתרון היחידי שעלה לי זה שהסיכוי שהשטיחון יתקע שם יותר נמוך.
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
- 0 תגובות
- 468 צפיות
אני נוהג ברכב ליסינג עם הטבת מס על רכב היברידי האם עלייה במיסוי הירוק תפגע גם בי? http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000769521
הודעה אחרונה מאת bitla, -
השכרת רכב בהולנד 1 2 3
מאת nburrack- 33 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום רב! אנחנו משכירים בהולנד רכב מקבוצת CWMR דרך סיקסט (האיסוף וההחזרה בסכיפהול) ממחקר קטן באינטרנט מצאתי שאלה הרכבים בקבוצה: -אופל אסטרה ספורט טורר -רנו מגאן STW -פורד פוקוס סטיישן -פיג'ו 308 STW -פולקסווגן גולף סטיישן -קיה סיד סטיישן מניסיונכם, איזה רכב מקבלים בקבוצה הזו בהולנד? וחוות דעתכם על הרכב שקיבלתם במידה ויש לנו כמה אופציות איזה רכבים מהרכבים הנ"ל הוא הכי מומלץ?(הרכב ל3 נוסעים ו2.5 מזוודות) המון תודה ניצן
הודעה אחרונה מאת ya_pl, -
פגמים במכוניות חדשות 1 2
מאת [פנדוב-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שכרתי פיג'ו 308 בצרפת, בלם נקודתי. מצמד נקודתי, דלתות נסגרות רק בטריקה חזקה. שלולית שמן מתחת לרכב. פיאט ברבו- רוח חזקה מחלון נהג. חלק פלסטי שבין המושבים, נשאר ביד- התקנתי את הלגו חזרה. סי חמש דור קודם,- מרגע שהמאפירה נפתחה, שוב לא נסגרה. המכוניות היו כמעט חדשות אך מהשכרה. מענינת אותי השאלה איזה פגמים, חוץ משריטות קטנות ישנם במכוניות חדשות ממש. מענין גם אם יש חברות ש"מצטיינות בזה".
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום יש לי סוזוקי SX4 שנת 2010 הרכב לא עושה שום בעיות נוסע מצוין. לאחרונה יש תופעה מוזרה כשאני מפעיל מזגן אז מדיי פעם יוצא ריח מוזר (קצת מתוק כזה, כאילו בושם מקולקל). חשוב לציין כי זה לא ריח שיוצא באופן קבוע אלה כל 3-4 דקות יש איזה גל. מה יכולה להיות הבעיה?
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 38 תגובות
- 5 אלף צפיות
מכרה שלי הציגה בפניי שתי שאלות שנשאלה בתאוריה : בתצוגת הרמזור - מה מגיע אחרי " צהוב מהבהב "? אני אמרתי שצהוב מהבהב הינו "תקלה" ,התאוריה אומרת "אדום". בכניסה לכיכר -האם צריך לאותת ? אני אמרתי שלמיטב ידיעתי צריך לאותת ביציאה מהכיכר ,התאוריה אומרת "כן". מה אתם אומרים,ללכת ולהפקיד את הרישיון שלי ?
הודעה אחרונה מאת blackice, -
-
בהמשך לשרשור הזה, הנה עוד כמה דוגמאות מעניינות לכמות התאונות במיקומי מצלמות המהירות החדשות. אותם מיקומים שהמשטרה טוענת שמהווים מוקדי סיכון, כבישים אדומים וכיוצא בזה: שימו לב, בתמונה הבאה: שתי תאונות קטלניות בלבד ב-10 שנים (אחת לא רלוונטית בוודאות למהירות) ושתי מצלמות חדשות! ארבע מצלמות בדוגמא זו. שתיים על כביש 2 (עם שני הרוגים בלבד, אחד רוכב אופניים) ושתיים על כביש 4 (עם אפס הרוגים ב-10 שנים!) מצלמות ליד ניר צבי. שימו לב לכמות ההרוגים המועטה באזור: שתי מצלמות ליד אור עקיבא. הולך רגל אחד הרוג ב-10 שנים, וזהו: מצלמה ליד זכרון: מצלמה ליד ערערה. סוף סוף אזור מרובה תאונות, אבל גם מרובה צמתים, בהם התרחשו מרבית התאונ…
הודעה אחרונה מאת yairba, -
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם העלאת המע"מ ומיסים כאלה ואחרים אמורה גם להגדיל את שווי השימוש לרכבים שכבר הוזמנו מחברות הליסינג ?
הודעה אחרונה מאת kalda01, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 665 צפיות
ואם כבר למה אין לינק לכללי הפורום? תודה
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3 אלף צפיות
שמתי לב שבכל אתר כותבים משהו אחר. לדוגמה, על טויוטה קורולה, זאת עם ה124 סוסים כבר מצאתי כמה נתונים. 12.1 שניות, 11.6 שניות ו11.8 שניות. בפועל אני לא בטוח שאין "זגזוגים" גם בדגמים הישנים יותר עם ה110 סוסים. מישהו פה יודע בוודאות?. אני ממש אבל ממש לא חושב שזה נתון משמעותי מדי, אלא נחמד רק(בניגוד לעבר שהייתי כסיל קצת) אבל עובדתית שזה עדיין מעניין. ומה הסיכוי שיצרן כמו טויוטה נותן נתוניים פסימיים בכוונה בהאצה הזו?
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
טוב, אז הכותרת בשאלה.. הבנתי שהחיפושית כבר נמכרת ברחבי העולם, אז נשאלה השאלה- למה לא כאן?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יכול להסביר את ההבדלים בין 2 המצלמות האלה.? אחת עולה 149 דולר.! http://www.ebay.com/itm/Original-OEM-DOD-F900LHD-Car-camcorder-FULL-HD-DVR-1920-1080P-Car-Video-Recorder-/140773712104?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20c6c460e8 והשניה עולה 58 דולר.! http://www.ebay.com/itm/NEW-F900LHD-DVR-Car-camcorder-FULL-HD-DVR-1080P-/170680471294?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item27bd594efe תודה.!
הודעה אחרונה מאת eph1983, -
* נדלק לך אור אדום מאחורה * הנהג שמאחוריך מאיט מהמהירות, והנהג שמאחוריו גם כן, והתנועה מתעכבת עד לכדי פקק לעיתים * זה סימן שנסעת מהר מדי - כלומר האצת יותר מדי - כלומר בזבזת אנרגיה. סע חכם יותר! * אתה שוחק את הבלמים עוד קצת * אתה משדר חוסר בטחון בנהיגה * לפעמים, אתה מסתכן באיבוד שליטה אם בלמת לא נכון * מלאך מאבד את הכנפיים שלו אז מתי כדאי להשתמש בברקס? * כשאתה מתכנן לעצור * כאשר אתה צריך להאיט - ועזיבת הגז לא מספקת * אם אתה כן רוצה שיאיטו מאחורייך אז תן נגיעה קלילה בברקס כאות אזהרה לפני שאתה בולם. זכור: המנע מברקסים מיותרים.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן אתמול בלילה הייתי בתאונה (מתנדב במשטרה) וראיתי כמה רכבים (מתוצרת VAG) שכשהם בולמים בלימה יחסית חזקה אורות המצוקה נדלקים, וכבים רק לאחר כמה שניות בלי ברקס. מוכר לכם, או שזה משהו מיוחד שהבנאדם הרכיב? אלרואי.
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לפי מה שכתוב פה עושה רושם שהרינג לפני פשיטת רגל http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=719467
הודעה אחרונה מאת adamd1, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2012/07/26/production-jaguar-c-x75-will-have-500-hp-1-6l-turbo/ טורבו,סופר צ'רג' הייבריד... ומחיר של קצת יותר ממיליון דולר. שאודי מכרו את הA3 עם מנוע 1.2 זה נראה מוזר אחרי זה פיאט יצאו עם מנוע 2 צילינדר ואז פורד הוציאו את מנוע 1.0 עם 125 כ"ס. עוד מעט יכניסו מנוע צילינדר בודד.
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום חברים! לאחרונה שמתי לב שהצמיג האחורי השמאלי במצב חניה ואולי גם במצב נסיעה נראה אלכסוני כלומר החלק העליון של הצמיג נוטה לכיוון ימין כמו זה: / הרכב הוא גרנד ויטרה 2008. מישהו יודע אם זה בסדר או שצריך לסדר את המצב? תודה לכל המשיבים.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 547 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- נעם101
- Itzik-b
- אהרן ג
- ldti
- צוק
- danbr
- yor2
- פיזיקאי שימושי
- natco
- Camaro 92
- mcshmupi
- Ragnar
- Be roo
- גולדן191
- zvigolden
- ברווז
- Step
- פיטר גריפין
- nglancer
- Aviady001
- David32
- itamarg
- SlowRide
- matan_mil
- PYA
- zaf
- יבגניפ
- הדיין
- חולגי
- Tal7
- OfTari
- פינדר
- levy
- לירון .ה.
- שחר 1
- mikk
- david3692
- avizaz
- yahaga
- Avia
- hunter22
- Nakamichi
- עוזי ל
- פריג'י
- TvrSpee12
- NEW10
- הרקוליטו
- פאר האורה
- yoni2sh
- `Infinity
