Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמות המהירות החדשות ומיקומן ביחס לרמת הסיכון לתאונות (חלק ב')


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 4454 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהמשך לשרשור הזה, הנה עוד כמה דוגמאות מעניינות לכמות התאונות במיקומי מצלמות המהירות החדשות. אותם מיקומים שהמשטרה טוענת שמהווים מוקדי סיכון, כבישים אדומים וכיוצא בזה:

 

שימו לב, בתמונה הבאה: שתי תאונות קטלניות בלבד ב-10 שנים (אחת לא רלוונטית בוודאות למהירות) ושתי מצלמות חדשות!

 

attachment.php?attachmentid=298274&stc=1&d=1343137538

 

ארבע מצלמות בדוגמא זו. שתיים על כביש 2 (עם שני הרוגים בלבד, אחד רוכב אופניים) ושתיים על כביש 4 (עם אפס הרוגים ב-10 שנים!)

 

attachment.php?attachmentid=298277&stc=1&d=1343137538

 

מצלמות ליד ניר צבי. שימו לב לכמות ההרוגים המועטה באזור:

 

attachment.php?attachmentid=298278&stc=1&d=1343137538

 

שתי מצלמות ליד אור עקיבא. הולך רגל אחד הרוג ב-10 שנים, וזהו:

 

attachment.php?attachmentid=298279&stc=1&d=1343137538

 

 

מצלמה ליד זכרון:

 

attachment.php?attachmentid=298280&stc=1&d=1343137538

 

מצלמה ליד ערערה. סוף סוף אזור מרובה תאונות, אבל גם מרובה צמתים, בהם התרחשו מרבית התאונות...

 

attachment.php?attachmentid=298276&stc=1&d=1343137538

 

ולסיום, שתי מצלמות בכביש 784. הצפונית שבהן ממוקמת היכן שלא היו הרוגים כלל ב-10 שנים ורק 3 תאונות קשות. הדרומית אכן ממוקמת באזור מסוכן, אבל שימו לב שדווקא מדרום לה היו מרבית התאונות הקטלניות...

 

attachment.php?attachmentid=298275&stc=1&d=1343137538

 

 

רוני

gatso_44mikve.jpg

gatso_784.jpg

gatso_arara.jpg

gatso_hedera_olga.jpg

gatso_nirzvi.jpg

gatso_orakiva.jpg

gatso-zichron.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עבודה מצוינת רוני, כל הכבוד.

בדיוק מה שכתבתי באחד הטורים האחרונים שלי ב"הגה", אני זוכר שעברתי על אותן הצלבות נתונים ממש.

זה קרה אחרי שמפקד משטרת התנועה לא הפסיק להלל את תרומתן של המצלמות ואת העובדה שמיקומן נבחר לאור כמויות התאונות במקום.

ואני רק עמדתי שם מול המרקע ולא ידעתי מה יותר גרוע, העובדה שהאיש מסוגל לשקר כך בלי הינד עפעף או גרוע מכך - שהוא מאמין בדברים שהוא אומר.

 

כך או כך בשורה התחתונה, היום יותר מאי פעם ברור שמעשה הצבת המצלמות הוא לא טמטום או אידיוטיות - זהו מעשה נבלה מביש.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי מצחיק במיוחד (או מעציב, תלוי מאיפה מסתכלים על זה) שכל הנתונים קיימים וגלויים לרשות הציבור. טוב, אולי לא כולם - אני לא מכיר בסיס נתונים ברשת שמאפשר לי לראות את הסיבה שנקבעה לכל תאונה עם נפגעים - אבל את רוב המידע אפשר למצוא די בקלות. אז איך הם לא מתביישים לשקר לנו בפנים?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצלבה של נתוני הלמ"ס עם אלו של משטרת התנועה והמשרד לביטחון פנים מכסות את העסק, זה לא שיש מקור אחר שיהפוך את הנתונים על פיהם

 

אבל כל מה שהמשטרה צריכה לעשות זה לחזור על השקר הזה מספיק פעמים באוזני כמה שיותר אנשים כדי שזה יהפוך לאמת.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי נעבור כולנו לסוס ועגלה?

לא יהיו בכלל תאונות.

בתור אחד שנמצא במערכת, תרשה לי לגכח על נסיונות ההצדקה של ראשי משטרת התנועה לפרוייקט המיותר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיסעו קצת באירופה ותראו שמצלמות זה דבר מבורך, פשוט יש מעט מאוד מטורפים בכבישים הם יודעים ש90 זה 90 ולא 91 כי ב91 זה יעלה 1000 ש"ח ויותר.

פתרון מעולה לכל בעלי מאזדה 3 ויונדאי I30 SW שמתפרעים בכבישים ( כמובן שמדובר גם בכל שאר נהגי הליסינג).

אני בעד שישימו כבר מצלמות גם בתוך הערים.

 

חברה מי שנוהג כחוק אין לו ממה לחשוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי שישימו מצלמות בתוך רכבי ליסינג או רכבים מושכרים עם מערכת ממוחשבת שמתעדת עברות תנועה פשוט?

יש אמת חלקית בדברי הכתבה... אני מאמין שהמטרה העיקרית של המצלמות היא עוד מיסים עקיפים, זה שבדרך אגב הן גורמות לאנשים שומרי חוק לשים לב יותר למהירות ואולי לעשות פחות תאונות זה מבורך. אני יוצא נגד האג'נדה הראשית, לא התוצאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיסעו קצת באירופה ותראו שמצלמות זה דבר מבורך, פשוט יש מעט מאוד מטורפים בכבישים הם יודעים ש90 זה 90 ולא 91 כי ב91 זה יעלה 1000 ש"ח ויותר.

פתרון מעולה לכל בעלי מאזדה 3 ויונדאי I30 SW שמתפרעים בכבישים ( כמובן שמדובר גם בכל שאר נהגי הליסינג).

אני בעד שישימו כבר מצלמות גם בתוך הערים.

 

חברה מי שנוהג כחוק אין לו ממה לחשוש.

 

אני לא יודע באיזה אירופה אתה היית, בכל מקום שאני הייתי באירופה, כולל 4 שנים שגרתי באנגליה (ששם מפרקים מצלמות מכבישים מהירים), לא רק שלא נוהגים במהירות המותרת, נוהגים ה-רבה יותר מהר מבארץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע באיזה אירופה אתה היית, בכל מקום שאני הייתי באירופה, כולל 4 שנים שגרתי באנגליה (ששם מפרקים מצלמות מכבישים מהירים), לא רק שלא נוהגים במהירות המותרת, נוהגים ה-רבה יותר מהר מבארץ.

אני מדבר על גרמניה הולנד בלגיה איטליה ספרד ועוד .

נכון שבכבישים המהירים המהירות המותרת היא 120 עד 130, אבל שאתה נוסע ב130 ויש מצלמה ב131 אתה מקבל כבר דו"ח.

הכבישים באירופה רחבים יותר וטובים יותר נכון אין שוליים ולא תמיד מואר אבל הם יותר רחבים ומבוקרים בבקרות תנועה כמו שצריך, לכן מהירות של 120 זה בסדר, הכביש היחיד שמקביל לכבישים אירופיים זה אולי 431.

רוב מצלמות המהירות באירופה הם בתוך הערים ואני גם זוכר שבתור ילד מצלמות המהירות באנגליה היו עניין די מטריד .

בכל מקרה אני בעד שאנשים יסעו כחוק לא קשור בכלל לכסף או לתאונות, במקום לעלות מיסים שיקחו כסף מכל עבריני התנועהלמינהם.

סגנון הנהיגה של חלק מהנהגים בארץ הוא " הכביש הוא של אבא שלי ותזוז לי מהדרך" את העברינות הזאת צריל להפסיק.

מי לא נסע בכביש מס 1 ואיזה פוסטמה עם מאזדה או יונדאי התחיל לסנוור אותו במשך כמה דקות תוך כדי עקיפה .

תפסיקו להיתממם חוק זה חוק וכדאי להתחיל לעקוף בישראל את החוק, הזלזול בחוק הוא הגורם לכל האלימות שלנו במדינה, הרי מה יש לפחד ממצלמת מהירות אם לא בגלל שאתה רגיל לנסוע לא בהתאם לחוק ובכלל הרי בארץ 90 זה 100 אז מה הבעייה לשמור על מהירות סבירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיסעו קצת באירופה ותראו שמצלמות זה דבר מבורך, פשוט יש מעט מאוד מטורפים בכבישים הם יודעים ש90 זה 90 ולא 91 כי ב91 זה יעלה 1000 ש"ח ויותר.

פתרון מעולה לכל בעלי מאזדה 3 ויונדאי I30 SW שמתפרעים בכבישים ( כמובן שמדובר גם בכל שאר נהגי הליסינג).

אני בעד שישימו כבר מצלמות גם בתוך הערים.

 

חברה מי שנוהג כחוק אין לו ממה לחשוש.

 

א. אירופה ענקית. יש מדינות בהן נוסעים מהר יותר (נניח גרמניה) ויש שפחות (נניח שוויץ).

ב. בהרבה מדינות באירופה נוסעים הרבה יותר מהר מהמותר. נראה לי שאתה זה שלא נסע שם...

ג. בהרבה מדינות באירופה הנהגים הרבה יותר מטורפים מבארץ. ניסית לנהוג ברומא למשל?

ד. לטעון שכל בעלי מאזדה 3, יונדאי SW ושאר נהגי הליסינג מתפרעים בכבישים זה שקול ללומר שהמהירות ירדה ב-10 קמ"ש בגלל המצלמות, ושתאונות הדרכים ירדו בזכותן. במילים אחרות - פופוליזם זול במקרה הטוב, וקשקוש גמור במקרה הרע.

ה. אני גם בעד שישימו מצלמות בתוך הערים. מצלמות רמזור.

ו. מי שנוהג כחוק יש לו מה לחשוש, כי נורא קל לנסוע בטעות 96 במקום 95 ואולי לקבל דו"ח, ונורא קל לעבור את המהירות המותרת בתוך צומת בינעירונית מבלי לשים לב. אתה הרי לא תיסע 89 ומטה "רק בשביל להיות בטוח", נכון? ואם כן אז זוז מהשמאלי ותן לנו, המופרעים שנוסעים 110, לעבור.

 

אולי שישימו מצלמות בתוך רכבי ליסינג או רכבים מושכרים עם מערכת ממוחשבת שמתעדת עברות תנועה פשוט?

יש אמת חלקית בדברי הכתבה... אני מאמין שהמטרה העיקרית של המצלמות היא עוד מיסים עקיפים, זה שבדרך אגב הן גורמות לאנשים שומרי חוק לשים לב יותר למהירות ואולי לעשות פחות תאונות זה מבורך. אני יוצא נגד האג'נדה הראשית, לא התוצאה.

 

א. לא ריאלי לשים מצלמות ברכבי ליסינג. גם לא חוקי. גם הצעה מטופשת.

ב. אנשים שומרי חוק יסתכלו על הספידומטר במקום על הכביש, יבהלו מכל עמוד בצידי הדרך, יבלמו בפתאומיות ויגרמו לתאונות או סתם לשרשרת בלימה מיותרת. ואל תגיד שזה לא נכון - זה כבר קרה ועוד יקרה יותר ויותר.

ג. מהירות כשלעצמה לא גורמת לתאונות. היא רק מחריפה את תוצאתן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על גרמניה הולנד בלגיה איטליה ספרד ועוד .

נכון שבכבישים המהירים המהירות המותרת היא 120 עד 130, אבל שאתה נוסע ב130 ויש מצלמה ב131 אתה מקבל כבר דו"ח.

הכבישים באירופה רחבים יותר וטובים יותר נכון אין שוליים ולא תמיד מואר אבל הם יותר רחבים ומבוקרים בבקרות תנועה כמו שצריך, לכן מהירות של 120 זה בסדר, הכביש היחיד שמקביל לכבישים אירופיים זה אולי 431.

רוב מצלמות המהירות באירופה הם בתוך הערים ואני גם זוכר שבתור ילד מצלמות המהירות באנגליה היו עניין די מטריד .

בכל מקרה אני בעד שאנשים יסעו כחוק לא קשור בכלל לכסף או לתאונות, במקום לעלות מיסים שיקחו כסף מכל עבריני התנועהלמינהם.

סגנון הנהיגה של חלק מהנהגים בארץ הוא " הכביש הוא של אבא שלי ותזוז לי מהדרך" את העברינות הזאת צריל להפסיק.

מי לא נסע בכביש מס 1 ואיזה פוסטמה עם מאזדה או יונדאי התחיל לסנוור אותו במשך כמה דקות תוך כדי עקיפה .

תפסיקו להיתממם חוק זה חוק וכדאי להתחיל לעקוף בישראל את החוק, הזלזול בחוק הוא הגורם לכל האלימות שלנו במדינה, הרי מה יש לפחד ממצלמת מהירות אם לא בגלל שאתה רגיל לנסוע לא בהתאם לחוק ובכלל הרי בארץ 90 זה 100 אז מה הבעייה לשמור על מהירות סבירה.

 

חבריקו, אתה בחרת בתור דוגמא במדינות הכי לא מתאימות.

בתור אחד שגר באיטליה למשך שנה, אני יכול לומר שלך שאתה מפזר שטויות בסיטונאות.

באיטליה ישנה מהירות מומלצת, כל קשר בינה לבין המהירות בפועל הוא מיקרי.

ואגב, הם גם עוקפים על פס לבן, לא עוצרים בעצור (אבל אף פעם לא, פשוט לא!) ומידי פעם גם מתעלמים מרמזור אדום ולא שומרים מרחק.

וכל זאת עוד בצפון איטליה, שם נוהגים באופן תרבותי ביחס לדרום.

ועם כל זאת, עדיין יותר בטוח לנהוג באיטליה!

וזה מגובה בנתונים: איטליה 12 הרוגים בשנה ל-100K רכבים, לעומת 14.3 בישראל.

בכל מקרה, גם 12 וגם 14.3 הם מספרים דיי טובים וממוקמים נמוך מאוד ברשימה, כאשר לשכנים שלנו לדוגמא סוריה-530, תורכיה-97.1, מיצריים-188.4..

מקור: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate

 

אגב-2, מהתגובות שלך נראה שאתה אדם קצת קטנוני ומריר (קח את זה כביקורת בונה).

מה קשורים נהגי הליסינג לנושא?!

תאמין לי, כאשר אני נוהג ברכב הליסינג, זה לא הופך אותי לנהג פחות טוב מאשר אני נוהג ברכב הפרטי שלי.

אני נהג חרא בשני הרכבים באופן זהה :lol:

 

אבל אבל בכלל שצריך ללכת לכיוון תגובות כאלו בשרשור מופת שכזה.

כל הכבוד רוני!

תכין מצגת, עם קצת אפקטים וקצת יותר מושקעת ותפיץ ברשת + העתק לכל חבר הכנסת!

מי יודע, אולי יפול להם האסימון?!

בתקופת בחירות, דעת כהל שווה לחברי הכנסת הרבה מאוד כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אירופה ענקית. יש מדינות בהן נוסעים מהר יותר (נניח גרמניה) ויש שפחות (נניח שוויץ).

ב. בהרבה מדינות באירופה נוסעים הרבה יותר מהר מהמותר. נראה לי שאתה זה שלא נסע שם...

ג. בהרבה מדינות באירופה הנהגים הרבה יותר מטורפים מבארץ. ניסית לנהוג ברומא למשל?

ד. לטעון שכל בעלי מאזדה 3, יונדאי SW ושאר נהגי הליסינג מתפרעים בכבישים זה שקול ללומר שהמהירות ירדה ב-10 קמ"ש בגלל המצלמות, ושתאונות הדרכים ירדו בזכותן. במילים אחרות - פופוליזם זול במקרה הטוב, וקשקוש גמור במקרה הרע.

ה. אני גם בעד שישימו מצלמות בתוך הערים. מצלמות רמזור.

ו. מי שנוהג כחוק יש לו מה לחשוש, כי נורא קל לנסוע בטעות 96 במקום 95 ואולי לקבל דו"ח, ונורא קל לעבור את המהירות המותרת בתוך צומת בינעירונית מבלי לשים לב. אתה הרי לא תיסע 89 ומטה "רק בשביל להיות בטוח", נכון? ואם כן אז זוז מהשמאלי ותן לנו, המופרעים שנוסעים 110, לעבור.

וכן שכתוב 90 אני נוסע 85 ואז שאני בא לעקוף כל המטורפים של הליסינג מסנוורים מאחור ולא מאפשרים לי לבצע עקיפה ולסיים אותה .

 

 

 

א. לא ריאלי לשים מצלמות ברכבי ליסינג. גם לא חוקי. גם הצעה מטופשת.

ב. אנשים שומרי חוק יסתכלו על הספידומטר במקום על הכביש, יבהלו מכל עמוד בצידי הדרך, יבלמו בפתאומיות ויגרמו לתאונות או סתם לשרשרת בלימה מיותרת. ואל תגיד שזה לא נכון - זה כבר קרה ועוד יקרה יותר ויותר.

ג. מהירות כשלעצמה לא גורמת לתאונות. היא רק מחריפה את תוצאתן.

לא אמרתי שבכל ארופה וגם לא אמרתי שכל נהגיי הליסינג מתפרעים.

 

אמרתי דבר אחד ברור וזה לא קשור לאירופה .

יש מהירות מותרת למשל מהירות 90 זה אומר שמותר לנסוע עד 90 לא 91 ולא עוד 10 אחוז, מי שנוסע במקומות מסויימים בעולם 91 יקבל קנס שמן בארץ זה לא כך להפך מאפשרים לחרוג ולא במעט אז כל טענה כאילו אפשר לעבור בטעות ולקבל דו"ח היא לא נכונה וקנטרנית.

כך שמי שנוסע כחוק אין לו מה להתלונן על מצלמות המהירות הם לא צריכים להדאיג אותו, אבל מי שרגיל לנוסע מהר הוא זה שצריך להיזהר.

הרי אתה תמיד נוסע כחוק מה זה צריך להדאיג אותך הרי אתה לא תשלם קנסות כלל ?

אני כן בעד שעבריני תנועה ישלמו וכמה שיותר אני חושב שצריך להעלות את מהירות הנסיעה בכבישים אכותיים וגם לשים צלמות באותם קטעים בדיוק, ואם בזה יממנו את המדינה אז זה בסדר.

רק אדם אחד יכול להיות נגד מצלמות המהירות וזה העבריין לא משנה גם העובדה שעשה זו מבלי לשים לב, מי שבכביש של 100 קמ"ש נוסע בלי לשים לב מעל ל110 זה עבריין ולא תמים שלא שם לב ואתה יודע מה מי שלא שם לב שישלם או שילך לשיעורי נהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, למה הדיון הזה נשאר כאן בפורום ולא יוצא לעיתונות ארצית?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4454 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...