רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,578 נושאים בפורום הזה
-
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום. צירפתי תמונה של רכב של בחור מפולין (אותו הרכב כמו שלי)- נא להתעלם משינוי ה PIMP MY RIDE שהוא ביצע.. אני שובר את הראש מאיזה רכב נלקחו הפנסים הקדמיים, הטמבון הקדמי לדוגמא הוא של פיאט פונטו HGT. מישהו אולי מצליח לזהות מאיזה רכב נלקחו הפנסים הקדמיים? תודה.
הודעה אחרונה מאת AmitGo, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ידידה טובה דיברה איתי וסיפרה לי על מקרה,על פקח שעושה ככל הבא על רוחו,בעיר בית שמש,+התעלמות מחוקים ברורים. השאלה היא מה ניתן לעשות בעיניין??הוא פשוט ממשיך לעבוד כרגיל(מצורף סירטון) ונותן דוחות על ימין ועל שמאל.
הודעה אחרונה מאת bigfoot7375nadav, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
אהלן, כל הזמן אני שומע המלצות על סקודה מהסוג "שהבילוש והנהגי מוניות נוסעים בה", האם יש לכם מושג איזה דגם מזוהה עם הנ''ל? תודה
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
שלום חבר עושה עבודת חקר ללימודים וביקש לשמוע על רכיבים מוזרים או בנייה מוזרה ברכבים בהם נתקלתם. לדוגמא, אותי אישית משגע כשיש מד מהירות בצורת חצי עיגול שתופס את כל השטח שמעל ההגה. דייהטסו סיריון, פזו C1/סיטרואן 107, או סוזוקי ספלאש שקיבלתי פעם כרכב חלופי והחזרתי מייד רק כי לא סבלתי את השטות הזאת. דוגמאות נוספות: פיאט מולטיפלה.
הודעה אחרונה מאת mill3r, -
שלום חברים, אמנם יש לי רישיון כבר 9 שנים, אבל עד היום נהגתי במכונית אוטומטית. כעת ברשותי פורד פוקוס חדשה בעלת תיבת הילוכים ידנית. ההמלצות שקבלתי בנוגע לנהיגה נכונה היא להפחית את מהירות הרכב באמצעות הבלמים וההילוכים גם יחד (עד היום הייתי "זורק" לניוטרל אם הייתי רואה שאני מתכונן לעצור). מה דעתכם? אותי הדאיג שחיקת המנוע והמצמד אך המכונאי אמר לי שעדיף לי ככה. אם יש לכם עוד המלצות על נהיגה נכונה במכונית ידנית או מדריך כלשהו אשמח לשמוע / לקרוא (עברית / אנגלית) תודה! אבי צור.
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני לקראת קניית הרכב הראשון שלי, ושאלה בפי: על שם מי כדאי לרשום את הרכב? על שמי או על שם אישתי? והאם יש אפשרות לרשום את הרכב על שם שנינו? הרכב הולך לשמש בעיקר את אישתי, אבל גם אני הולך לנהוג עליו. מה הנפקות אם זה רשום על שם שנינו או אם זה רשום רק על שם של אחד מאיתנו? על שם מי הרכב שלכם רשום?
הודעה אחרונה מאת tmg, -
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1787872
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום וברכה, אבא שלי רוצה לעבוד בטרקטור. הוא אמר לי שיש לו רישיון לטרקטור אך הוא בכל זאת צריך לקחת כמה שיעורים כדי לראות שהוא ב"כושר"... לאיפה אני יכול לפנות בעניין?
הודעה אחרונה מאת Smi1ey, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 895 צפיות
אבא שלי קנה דייהו-רולט אביאו סאדן 1600 שנת 2004 יד 2 וברישיון הרכב לא רשום כלום לא השכרה ולא ליסינג, האם זה אומר שזה יד פרטית??
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
ערב טוב, סיפור שקרה כבר לפני חודשיים וחצי, אך המתנתי עם פירסומו עד שהכל ייסגר. יום אחד אחרי הצהריים, קפצתי עם אשתי והבן שלנו לאכול גלידה. כבר מהבית אני שומע מנוע של אוטובוס ברחוב, עניין יוצא דופן שכן אין תנועת אוטובוסים ברחוב שלנו ובטח שאין לו מה לעמוד ביציאה מהבית. עם היציאה לרחוב התגלתה התעלומה - מדובר בהסעה שאגד מספקת למפעל בטחוני מהאיזור. מפונקים. עד הבית. למה הוא עומד באמצע הרחוב, כמה ס"מ מאיימים מהאלפא המטונפת שלי? כי השכנה הסתומה עומדת עם רכבה באמצע הרחוב הצר (רוחב של 3.5 מכוניות בין מדרכות) ולא מאפשרת לאוטובוס לעבור. צועקים לה, מסמנים עם הידיים, צופרים - שום דבר לא חודר את הקליפה והיא ממשיכה לעמוד באמצע. כבר ראיתי את הסכנה בהתהוותה ולפני שהספקתי לה…
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
שלום לכולם , בשביל לא לייצר דרמות וסיפור בהמשכים לא פתחתי שירשור בעבר , אלא היום כאשר הסיפור הגיע לסופו. לפני 8 חודשים אשתי נסעה כביש שתראו בתמונות בנתיב השמאלי , כאשר משאית נסעה בנתיב הימני . כאשר שניהם נכנסו לכיכר המשאית פשוט דחפה אותה לתוך הכיכר ( חתך את הכיכר ) וגרם לנזק לרכב . הגעתי למקום לאחר כמה דקות והתחלתי לתעד את הכל בוידאו . הנהג ניסע להחתים את אישתי על טופס הודע באשמה , אבל למזלינו היא סירבה . הנהג הסביר למצלמה שכאשר מגיעים לכיכר צריך לעבור " בצמוד לכיכר " . מיתר לציין שהכיכר היא דו נתיבית כפי שתראו ויש מקום שני רכבים , כל אחד בנתיבו . כל המאמצים להגיע להסדר עם הנהג ובעל המשאים לא צלחו ולכן הגענו לבית משפט היום . בכתב הגנה הנהג המציא סיפור שה…
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
- 1 תגובות
- 841 צפיות
החליפו לי את הרכב מהעבודה לאופל אסטרה 2011 אוטומט האוטו עבר 7800 ק"מ, נראה חדש אבל..... האוטו עגלה בקושי זז, בקושי יוצא לעקיפות, וזולל דלק הלכתי לחברת ההשכרה והם טוענים שכל האופל שיש להן הן ככה האם זה נכון? ממש מבאס לחשוב שאני הולך להתקע עם העגלה הזאת הרבה זמן
הודעה אחרונה מאת Yellow Engine, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 990 צפיות
שלום חברים. היתי רוצה לדעת איך מתנהלת הודעה על ריקול מצד היבואן. האם היבואן צריך לעדכן את הלקוח בהנחיה מהסוג הזה? היה "ריקול" על איזה עניין שולי ולא בטיחותי ברכב שרכשתי. התראתי בפני המוסך על הבעייה בעבר ולא נעשה דבר. כשהכנסתי את הרכב לטיפול ראשון וציינתי שוב את הבעייה, נאמר לי שיצא הנחיה ל"ריקול" על הבעייה. *אני שואל את זה לא מתוך כעס אלא בשביל ידע כללי. תודה.
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מה הסיבה שאין ללנסר החדשות שוק? אני לא מבין איך מוכרים אותם במחירים כל כך נמוכים ביחס למכוניות אחרות
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
פגיעה בשאסי
מאת משפחתית- 2 תגובות
- 815 צפיות
לחבריי הפורום היקרים!! כל הזמן אני רואה שמאוד מזהירים מלקנות רכב עם פגיעה בשאסי. מה הבעיה הכ"כ גדולה בזה? בעיה בטיחותית? בעיה אחרת? ואני בטוח שיש הרבה רכבים שיש להם פגיעות כאלה ואחרות בשאסי- מה עושים עם כל הרכבים הללו? לאן שולחים אותם אם אנשים לא מסכימים לקנות רכבים עם פגיעות כאלו? בנוסף, האם יש הבדל אם זה פגיעה רצינית או פגיעה קטנה באחד השוליים של השילדה? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לכמה זמן עצרו את התנועה ובאיזה כבישים? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4263100,00.html
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 5 אלף צפיות
הבנתי שיש בחו"ל גרסה כזאת עם גג שחור. הרכב הזה נצפה בדרום הארץ, ממבט על הרכב היה לו גם גיר ידני ומנוע TSI (בלי צביעה באדום של אחת האותיות). למישהו יש פרטים על הגרסה הזאת בארץ?
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ואנחנו ממשיכים לחייך? לי אישית יוצא 20 שקל יותר למיכל. הממשלה עושה עלי יותר מ950 שקל בשנה על העלאת המחירים הזו. כמה עושים עליכם?...
הודעה אחרונה מאת oe300, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
חזרתי עכשיו מהליכה 'ספורטיבית' בירושלים קרוב לדרך חברון. בדרך ראיתי לפחות 3 מכוניות שונות, במקומות שונים שנסעו בלי אורות! לשניים מהם צעקתי שישימו לב שהם בלי אורות, והם נבהלו. ישר דפקו ברקס, הבינו את הטעות, הדליקו והמשיכו לנסוע. תשע בערב, מקום די חשוך (הם לא נראו לי חשודים), והם נוסעים בלי אורות. אולי הם פולניות (למי שלא הבין, על משקל 'אני אשב לבד בחושך...')
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
מתוך וואללה ו-Y-Net http://news.walla.co.il/?w=/10/2553847 http://news.walla.co.il/?w=/10/2553847 "מחקירה ראשונית התברר כי תושבים שהעירו לנהג שהשתולל בזמן נהיגה, הנהג חזר עם נשק וירה לעברם. כתוצאה מכך נפצעו שלושה אנשים". "היינו ליד מקום הירי, מזל שלא היו נפגעים נוספים. לא האמנו שזה יקרה. היום עדיף לא להתווכח עם אנשים או להעיר להם על התנהגות לא במקום. יכול להיות שהתוצאה תהיה קשה". ולדעתי האישית, באמת כל כך עצוב ומקומם המצב על כבישי הארץ. בזמן שבכלל במדינת ישראל גל האלימות גואה, לקיחת החוק לידיים מגיעה גם לכביש. זה לא נגמר באצבע משולשת, יציאה בהליכה מאיימת מהרכב, קללות או מכות. רצח.
הודעה אחרונה מאת prelude_type_r, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חדשה כאן ומקווה שאני בפורום הנכון. יש לנו סובארו שנת 92 שבא יומה. אנחנו רוצים להיפטר ממנה והבנו שהדרך היא למכור לפירוק. אנחנו מנסים להבין איך זה עובד. אפשר לפנות לכל מי שמפרסם שהוא קונה רכב לפירוק? או שיש מקומות מורשים לכך? יש איזה הליך מסודר לעניין? ויש המלצה ספציפית למי לפנות בירושלים? בתודה מראש, טרנטולה
הודעה אחרונה מאת maya-f, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לדעת מאיפה קונים כרית אוויר להגה כלומר גם הכרית והמכסה עם הלוגו של החברה?
הודעה אחרונה מאת forespec, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום, לפני שנה, אחרי התייעצות קטנה בבחירה פה בפורום, קניתי מגאן 1.5 ט"ד, ידנית, שנת 2008 (סוף השנה), כשקניתי אותה היתה יד 1 פרטית עם 86K ק"מ, חיפשתי רכב עם הדרישות הבאות: 1. חסכוני בדלק, ההוצאה הכי גדולה שאמורה להיות לי. 2. נוח, ערבוב פריצת דיסק ונסיעות ארוכות מתפוצץ בסיר לא מתאים. 3. בטוח. 4. כיוון שאני נוסע הרבה רציתי רכב שעבר כמה שיותר ירידת ערך, כי אני הולך להוסיף יותר ק"מ. 5. אין בעיה לנהג גבוה מאוד לנהוג בו (1.96). המגאן ענתה על כל הסעיפים לכן נקנתה. אתמול נמכרה, מתוך רצון להתחדש במשהו אחר ולחזור לליסינג, אחרי שהכניסו אפשרות לרכבים חסכוניים שם, בזמנו הייתי מוגבל ל1.6 אוטומט, רציתי לשתף רשמים שלי מהרכב. הרכב שלי שימש לנסיעות בין עירוניות בין נצר…
הודעה אחרונה מאת bari850, -
-
(מנהלים מצטער מראש אם זה הפורום הלא מתאים) ערב מצוין לכל חברי הפורום, אזז כמו שכתוב בכותרת לאחר חיפושים רבים,חוות דעת וטיפים של אנשים וכמובן אחרי כמה נסיעות מבחן על כל מיני רכבים ,רכשתי לפני יומיים סיאט איביזה 2012 מהסוכנות ידנית מנוע 1.2 TSI דגם "FR" (חשוב לציין את ה- "FR" במרכאות ). השאלה שלי מופנית לאנשים שרכשו לא מזמן רכב מסוכנות, על מה לשים דגש בזמן קבלת הרכב? מקבלים את הרכב עם טנק דלק מלא? לפני שאני חותם על האישור קבלה, הסוכן עושה איתי סיבוב על האוטו ומראה לי שהכל תקין ועובד? לבדוק ב-4 עיניים שאין שריטות על הפח והג'נטים? או שלא צריך לדאוג לזה? מה בקשר להרצה, כמה ק"מ צריך לנסוע בזמן ההרצה? בקשר לקילומטראג', יש קילומטראג' מקסימום שאותו אסור לסוכנות לעב…
הודעה אחרונה מאת alon-g, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
http://www.worldcarfans.com/112073046785/2013-seat-ibiza-cupra-spied-undisguised
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו שמע על זה? מישהו אי פעם עשה את זה? עם כן איך? איפה? אשמח לקבל מקום שבו עושים את זהץ תודה יעזור מאוד.
הודעה אחרונה מאת amir74, -
נורות MTEC
מאת lsdproject- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני רוצה לקנות באיביי נורות MTEC לבנות[דמוי קסנון] שיתאימו למיצובישי לנסר 08 שלי האם הם צריכות הוספת פיוז כלשהו? והם הורסות\מעמיסות על מערכת החשמל ברכב? ואני אשמח אם מישהו יתן לי לינק באייבי לנורות טובות תודה
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
לפי כשבוע אני אשתי ועוד 2 זוגות טסנו לטיול בצ'כיה וגרמניה. כשנחתנו בפראג שאלתי את הנהג אם יש פה משהו מעניין הקשור לרכבים, הוא הראה לי סוכנות של רכבי יוקרה שמוכרת בין השאר רכבים כמו: למבורגיני פרארי אסטון בנטלי רכבי ספורט של ניסאן מרצדס אודי וכ"ו. הסוכנות גם מחזיקה במקום מוסך שמטפל בכל המכוניות שציינתי. אלה התמונות מהסוכנות:
הודעה אחרונה מאת eyals05, -
-
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום אני מחפש קיט פנסי ערפל לדייהטסו סיריון 2008, בארץ היבואן רוצה המון כסף, באיביי לא מצאתי, לעומת זאת מצאתי בשתי אתרים שאני לא יודע איך מזמינים מהם http://daihatsu-sirion.sgpetch.co.uk/pages/accessories/detail/model=76/category=bodykit/accessory=Front+Fog+Lamp+Kit/id=3555 http://www.adverts.ie/car-parts-accessories/daihatsu-sirion-2007-2010-front-fog-lamp-kit/1350949 מישהוא יכול לעזור בצורה כל שהיא ?? תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היום עשינו מספר(פולו 16V,סיאט סיגנו 100 כ"ס,האצ'בק 1.4 98) נסיעות ואליינו הצטרף חבר שהתחדש בהונדה האצבק 1.4 ליטר שנת 98 או 7 אני לא זוכר, עכשיו אף אחד מאיתנו לא "נהג" כזה גדול שאפשר להגיד זה תלוי בנהג כי בכללי אנחנו לא נוהגים על רכבים יותר משנתיים. ההונדה בעלת ה95 כ"ס לפי הידוע לי..קרטעה קצת מול הסיאט, אבל כעבור 30-40 קמ"ש השאירה אותה ממש אחורנית, עכשיו איך זה ייתכן?הרי זה 1.4 וזה 1.6 זה 95 כ"ס וזה 100 כ"ס שניהן ממש מטופלות ומנוע במצב מייטבי . יש הסבר לדבר?(שני הרכבים ידניים כמובן ). קליק.
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
מי מחובר 37 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 602 אורחים (הצג רשימה מלאה)
