למכירה פולו 16V שנת 99 ' 225 אלף ק"מ, יד 11 .
הרכב נמאצ ליד נהריה במושב אושרת,רכב מושקע בהמון כסף
רכב שמקבל מלא אהבה וחום ולא נקרע מעולם אצלי,
לא ילד מתלהב אחד שמבין ברכב,הרכב חונה תחת גג מקורה בלבד,
עובר ניקיון פעמיים לשבוע.
הרכב במבצ הכי טוב שתוכלו למצוא מכל הפולו בארץ!
מנוע מעולה כנ"ל גם הגיר,
כל המעוניין לשאול שאלות/מחיר ועוד מוזמן להתקשר..(לא הודעה פרטית)
ולא בשבת בבקשה.
אלי: 0506-888-086
תמונות:
קליקליק.
אומנם זה לא ירידה כמו שצינית אבל זה סוג של ירידה
הייתי בעל מגאן קופה 1.6 שנת 2002 ורכשתי אחרייה בזמנו אופל קורסה 98 1.4..
הרגשתי שלא כייף לנהוג אין התנהגות וגם ה"כוח" שהיה במגאן נורא חסר ולא כייף.
היום עשינו מספר(פולו 16V,סיאט סיגנו 100 כ"ס,האצ'בק 1.4 98)
נסיעות ואליינו הצטרף חבר שהתחדש בהונדה האצבק 1.4 ליטר
שנת 98 או 7 אני לא זוכר,
עכשיו אף אחד מאיתנו לא "נהג" כזה גדול שאפשר להגיד זה תלוי בנהג כי בכללי
אנחנו לא נוהגים על רכבים יותר משנתיים.
ההונדה בעלת ה95 כ"ס לפי הידוע לי..קרטעה קצת מול הסיאט,
אבל כעבור 30-40 קמ"ש השאירה אותה ממש אחורנית,
עכשיו איך זה ייתכן?הרי זה 1.4 וזה 1.6 זה 95 כ"ס וזה 100 כ"ס
שניהן ממש מטופלות ומנוע במצב מייטבי .
יש הסבר לדבר?(שני הרכבים ידניים כמובן ).
קליק.