Jump to content

fnifni

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של fnifni

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. האם תוכל בבקשה לצצט עם קישור מאתר ממשלתי בכדי שאוכל להדפיס. יש הרבה מאוד שוטרים שלא יודעים ומבינים מה מותר ומה אסור.
  2. האם רשיון נהיגה B רגיל מתאים ? מדוע החליפו את רישיון הכרב של פולריס RZR מ-T3 אשמח קלבל קצת רקע בנושא + קישור שאפשר להדפיס ולהשים קבוע בכלי.
×
×
  • תוכן חדש...